Puerto de Soller

Reviews over Puerto de Soller

Puerto de Soller is mooi

Foubert Urbain
    9-9-2017

Puerto de Soller is een mooi stadje met een mooie baai waar je mooi kan rondwandelen en kuieren langs kustlijn.De binnenstad heeft niet veel te geven.Maar wat het meest opvalt is de tramlijn die van Soller naar Puerto de Soller langs de baai loopt en waarmee je een mooi ritje mee kan maken.De vuurtorens kan je ook een bezoekje brengen.

Puerto de Soller is een aangenaam kuststadje

frank verheye
    6-7-2017

Puerto de Soller heeft een mooie wandelboulevard. De weg die aan de boulevard paalt is verkeersvrij en heeft nog meerdere authentieke gebouwen. Het is er rustig. Mooie natuurlijke binnenhaven met veel boten en wat zandstrand. Goede busverbinding naar Palma en Soller. Enkele bussen naar Valldemossa en Fornalutz.

Mooi plaatsje

Kurfs
    27-8-2016

Mooi plaatsje met leuke kleine winkeltjes. Heel mooi zandstrand, water is helaas troebel en minder. Leuk treintje dat je kunt pakken dat een toeristische route rijdt vanuit dit plaatsje. Leuk om een middagje om te krijgen, of een dag op het strand te hangen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Rustige baai met gezellige terrasjes

Ann
    13-4-2015

Puerto de Soller is een rustige baai met een haven, gezellige restaurants en terrasjes. Toeristisch, maar toch niet te druk. Het heeft een smal zandstrand met hier en daar stenen en rustig water. Het water wordt al snel dieper.
    Het is ideaal gelegen voor wandelaars. In de zomermaanden kan het wel te heet zijn om te wandelen.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie, rustige vakantieplek.

Reiziger50
    29-9-2013

Houd je van een lekker rustig strand zonder vervelende verkopers/masseurs dan is dit een aanrader. Diverse heerlijke restaurants aan de boulevard. Je kan van hieruit met de oude tram naar Soller. (€ 5,00 p.p. enkele reis).

Gereisd Met partner in Tue Sep 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Puerto de Soller scoort een 8,1 uit 10, op basis van 96 reviews