Porto Cristo / Cala Mandia

We hebben een aantal aanbieders voor Porto Cristo / Cala Mandia voor je op een rij gezet:

vakanties Porto Cristo / Cala Mandia

Reviews over Porto Cristo / Cala Mandia

Een aanrader !

hgoelen
    10-8-2014

Zeer kindvriendelijk hotel,vriendelijk personeel en vlotte service,zeer uitgebreide buffetten,prachtige kamers,verschillende zwembaden in verschillende area's(wij logeerden in B-blok,eerder een rustige omgeving,terwijl A en C actiever waren),enkele baaien en zandstranden in de buurt..Enige nadeel:ongeveer 60 km van de luchthaven

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Mooie rustige plek

Johan
    3-11-2013

De 3 "cala's" die rond Punta Reina liggen maken het verhaal compleet prachtig. Klein minpuntje is dat de 'winkelstraten' achter Punta Reina niet veel soeps zijn, maar ja, dat heb je echt niet nodig behalve om eens naar de Spar te gaan... Het ziet er daar maar een beetje triest en onverzorgd uit. Het havenstadje Porto Cristo is wel gezellig en daar ben je zo.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

Weinig te zien... maar ook niet gezocht.

Geert
    9-9-2013

Aangezien we met kleine kindjes op stap waren, hebben we niet veel tijd vrij gemaakt om allerlei dingen te bezoeken. Ik weet dat er ergens grotten in de buurt zijn en Porto Cristo is een oud stadje, met een degelijke haven... Maar dit heeft geen indruk op ons gemaakt. Ook het strand (gelegen in een baai) had geen wauw-effect. Ik vond dat er veel vuiligheid in het water zat (maar kan indruk van de moment zijn) + toch wel druk op het strand (plaatselijke bevolking?).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek om te wandelen

Lisa
    28-7-2013

Wij gaan heel graag wandelen, en de omgeving was er echt ideaal voor. (de temperatuur misschien iets te hoog) Prachtige grotten om te ontdekken. Langs de kust op de rotsen zeer leuk wandelen. We klommen ook naar beneden op verlaten plaatsen zodat we een eigen 'prive-strandje' hadden. De 'echte' stranden zijn ook fantastisch. Relatief klein en ingesloten (waardoor je niet het gevoel had over de koppen te lopen) Zo zijn er veel strandjes

Gereisd Met partner in juli 2013

Leuke bestemming eerder rustig.

bjorn_casier
    16-5-2013

Op deze bestemming geen massa toerisme er zijn enkele winkeltjes en bars maar daarvoor moet je niet naar Cala mandia komen in Porto Cristo heb je iets meer winkeltjes en bars . Het is er wel zeer mooi van natuur . De drakengrot in Porto Christo met onderaards meer is een aanrader 14euro per persoon. Huur een auto en verken het eiland het loont de moeite.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Porto Cristo / Cala Mandia scoort een 7,5 uit 10, op basis van 48 reviews