Hotel Club Cala Marsal

47 reviews over Hotel Club Cala Marsal in het Nederlands

séjour en couple

papi
9-10-2017

ce fut un très beau séjour,chambre exeptionnelle

très bon acceuil

seul bémol les viennoiseries

encore merci

Hier kom ik niet meer terug,geldafzetterij

Wilfried stockmans
8-8-2017

1 persoon aan de receptie voor al het volk dat incheckt + voor het volk met vragen en moest dan ook nog de telefoon beantwoorden,betaald voor all in,maar in het restaurant moet je de cola bij betalen,ik zag in de bar dat een cola 1,70 euro kost in het restaurant 2 euro,in de bar is in het glas en hier in het flesje,aan de poolbar kan je ijsjes krijgen,maar de frisco of cornetto moet je bij betalen,internet op de kamer moet je voor betalen,begrijp ik,maar heeft maar 2 dagen gewerkt,er staat een frigo op de kamer niet gevuld voor all in,kost 30 euro per dag voor te laten vullen,waarom betaal ik voor all in,gangsterpraktijken ja,bed laat ook te wensen over,je voelt de ressors door de matras,je kan beter vol pension pakken,voor het restaurant moet je een kaartje afgeven waar word op gemarkeerd dat je al binnen ben geweest en je buiten het restaurant naar de wc bent geweest kan je het al uitleggen voor terug binnen te mogen, mensen die een goede all in gewend zijn wees gewaarschuwd

ni volveré ni lo recomendaré

juan manuel Madrazo
12-8-2016

La cala y es algo inherente al hotel ya que si por ellos fuera estaría sucia.

Y con respecto al hotel no me ha gustado nada, habitación sin arreglar, baño sucio del anterior huésped,sin ggel, camas desastrosas, espejos sucios, debajo de las camas no se limpia, recepción amabilidad la necesaria , desayuno malo y cena peor.

Tjingo

Een heerlijke plek om te vertoeven

Josephina
25-6-2016

Dat het niet heel erg toeristisch en authentiek is. Verder is alles goed.

Animatie

Jolanda Heldens
14-6-2016

Het was een super goed hotel met uitgebreide animatie, ze waren erg vriendelijk en deden hun werk heel goed, vooral Björn was erg betrokken bij ons, hij liet ons al snel op ons gemak voelen!!

Kom er ,meer dan twintig jaar dat zegt genoeg

j.oostindie
8-2-2016

Het hotel staat geheel vrij uitgaansleven in Porto Colom is er bijna niet

Geweldig

Janneke
27-8-2015

De ligging van het hotel is super, dicht bij het strand.

Kamer zag er schoon uit, elke dag schone handdoeken.

Door dat het een mega hotel is was het elke dag super druk met het eten, echt chaotisch.

Maar het eten was goed,genoeg variatie.

Wel zijn in dit hotel veel Italiaanse en fransen gasten, geen nederlanders gezien.

Maar daar door hebben we het niet minder om gehad.

Vierde ster terug inleveren...

Jos
16-10-2014

Een tijd geleden kreeg dit hotel zijn vierde ster. Naar mijn mening dient ze terug ingeleverd te worden. Het hotel is eerder verouderd (ik verwijs in dit verband bijvoorbeeld naar de vloerbekleding van de gangen: voltapijt totaal versleten - ruikt alles behalve fris...). Het ontbijt is OK zonder meer maar het diner 's avonds (aanvang: 19h30!) was geen vier sterren waard. Wachtrijen een de ingang, want het restaurant is te klein voor het aantal gasten in het hotel; tafels en stoelen staan veel te dicht op mekaar - ongezellig - druk - lawaaierig; te weinig variatie in het aanbod; vlees soms koud en "drooggekookt"; te weinig personeel in het restaurant etc.

Toch ook positieve punten: ligging van het hotel is schitterend, als je een kamer aan de zeezijde / zeekant hebt geboekt. Kamers zelf kraaknet. onderhoudspersoneel vriendelijk. Personeel restaurant: zeer vriendelijk ondanks moeilijke werkomstandigheden. Personeel receptie: correct. Toch sterretje inleveren wat mij betreft.

Zeker voor herhaling vatbaar

martine gielens
15-10-2014

Net terug van een weekje verlof in hotel Cala Marsal. Kamers ruim en zeer net, regelmatig propere handen en lakens. Ontbijt was vrij basic voor 4 sterren maar middagmaal en avondmaal waren uitstekend. Ligging is beetje afgelegen, dus best auto huren. Niet veel winkels in de buurt. Personeel aan receptie zeer behulpzaam. Toen ik zei dat mijn moeder 80 werd boden ze ons spontaan een fles schuimwijn aan. Strand ligt aan overkant van straat maar dit was geen belemmering. Minpuntje was dat de huur van paraplu + stoelen aan strand vrij duur waren. Al bij al een zeer goed verlof gehad.

Het hotel op zich heeft een prachtige ligging ik kom er al meer dan twintig jaar. Alleen de laatste jaren is de aanvang van het diner 's avonds verlaat

naar 20.00 uur en dat is echt één grote ramp een half uur wachten in een rij van meer dan twintig meter voor je naar binnen kan is geen uitzondering . Of een andere optie is er een half uur voor het restaurant op gaat al voor de deur gaan staan

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Cala Marsal in Porto Colom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Cala Marsal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Cala Marsal scoort een 7.75 uit 10 op basis van 47 reviews.