• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Porto Colom

Rustig, maar je vindt er alles wat je nodig hebt

geca, 21-8-2016
    Het was leuk wandelen vanaf ons hotel, een kwartiertje naar de haven en 10 minuutjes richting strand. Wel was de straat waaraan ons hotel lag redelijk verlopen, cafeetjes en barretjes die dicht waren i.v.m de gevolgen van de crisis en het ontstaan van de all-inclusive formule. Maar richting haven waren leuke restaurantjes en terrasjes. Enkele winkeltjes, wel lagen die redelijk ver uit elkaar.

Portocolom is een heerlijke plek om te vertoeven.

Josephina, 25-6-2016
    Het is een rustige badplaats met goed openbaar vervoer, haventje en heerlijke strandjes. Veel watersport zoals duiken, snorkelen, zeilen surfen kun je hier beoefenen. Ook veel restauranten en terrassen om je te laten verwennen. Met eigen vervoer kun je alle kanten uit.

Rustig vissersplaatsje en zeer vriendelijke mensen

j.oostindie, 8-2-2016
    Voor mij is het prima maar mensen die van drukte houden is het ongeschikt

Goede uitvalsbasis voor omgeving.

lindabolhuis, 1-2-2016

Rustig stadje met pittoreske haven, een paar hele mooie stranden, maar niet veel te doen (in ieder geval niet in oktober toen wij er waren). Jonge mensen zonder kinderen en zonder huurauto hebben hier niet veel vertier ben ik bang.

Met huurauto zijn er in de nabije omgeving veel mooie baaien en stranden te vinden!

Uitgestrekt dorp, niet alles is op loopafstand

Manon, 19-9-2015
    Let op waar je accommodatie gevestigd is in Portocolom. Enerzijds de baai met het strand, de souvenirwinkeltjes. Anderzijds de haven, op grote loopafstand.
Porto Colom scoort een 7,2 uit 10, op basis van 45 reviews