Porto Colom

Reviews over Porto Colom

Erg leuk!

Schaap
    8-7-2019

Wij zijn eind juni een midweek in PortoColom geweest. Eerste keer Mallorca dus hadden geen idee wat we konden verwachten. De plaats zelf is wat 'langgerekt' dus er is niet een duidelijk stadscentrum. Dankzij google zijn wij bij de lekkerste restaurants geweest, waar wij anders echt nooit naar toe waren gelopen. Je hebt overal kustlijn, dus overal leuke zitjes, maar dit moet je net even weten. Alles is goed te lopen. We zijn met de plaatselijke bus naar Palma geweest, dit duurde ongeveer 1,5 uur (€14,- pp retour). Een behoorlijke zit, maar wel de moeite waard. Strand van Porto Colom ook erg mooi en verzorgd. Geen rotzooi te zien in deze plaats en enkel vriendelijke mensen. Vanaf 21:00 komt er wat leven in de brouwerij (ook iets om rekening mee te houden), maar zeker geen party plaats. Ik kom hier zeker eens terug! (In 6 dagen géén enkele wolk gezien, ook lekker)

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Rustig, maar je vindt er alles wat je nodig hebt

geca
    21-8-2016

Het was leuk wandelen vanaf ons hotel, een kwartiertje naar de haven en 10 minuutjes richting strand. Wel was de straat waaraan ons hotel lag redelijk verlopen, cafeetjes en barretjes die dicht waren i.v.m de gevolgen van de crisis en het ontstaan van de all-inclusive formule. Maar richting haven waren leuke restaurantjes en terrasjes. Enkele winkeltjes, wel lagen die redelijk ver uit elkaar.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Portocolom is een heerlijke plek om te vertoeven.

Josephina
    25-6-2016

Het is een rustige badplaats met goed openbaar vervoer, haventje en heerlijke strandjes. Veel watersport zoals duiken, snorkelen, zeilen surfen kun je hier beoefenen. Ook veel restauranten en terrassen om je te laten verwennen. Met eigen vervoer kun je alle kanten uit.

Goede uitvalsbasis voor omgeving.

lindabolhuis
    1-2-2016

Rustig stadje met pittoreske haven, een paar hele mooie stranden, maar niet veel te doen (in ieder geval niet in oktober toen wij er waren). Jonge mensen zonder kinderen en zonder huurauto hebben hier niet veel vertier ben ik bang. Met huurauto zijn er in de nabije omgeving veel mooie baaien en stranden te vinden!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

Heerlijke plek!

MMMoon1969
    30-6-2015

Helaas niet veel strand, alleen een paar baaitjes en verder erg veel hoge rotsen. Sfeer is fijn, weer was geweldig (24 t/m 28 juni 2015) mensen vriendelijk, uitzichten prachtig. Soms flink hellende wegen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Porto Colom scoort een 7,9 uit 10, op basis van 46 reviews