Hotel Marina Portals

Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Marina Portals

• 2017
    9Fran04-03-2017

Net hotel , diner niet spectaculair

Mooi hotel, alleen tegenvaller dat we borg van € 100 euro moesten neerleggen of gegevens onze creditcard zonder van te voren geïnformeerd te zijn. Het is kwa hotel te begrijpen maar stonden perplex.kamer nieuw ingericht verflucht rook je nog.spa heerlijk. Waren bezig alles op orde aant t krijgen voor hoogseizoen. Niet aan te raden in februari daar alles dicht is.

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

7Louise12-05-2016

Tevreden

Ontvangst was teleurstellend. Personeel bij receptie was kortaf en onvriendelijk. Van te voren parkeerplaats gereserveerd, maar deze bleek al vol te zijn. Gelukkig op korte loopafstand een openbare parkeerplek gevonden. Hotel ligt wat verder van de haven. De wellness is alleen te betreden met slippers en een badmuts. Deze zijn in het hotel verkrijgbaar, maar wij hebben dit niet gedaan. De kamer is luxe, ruim, schoon en het bed ligt heerlijk. Ook het ontbijt is erg uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in mei 2016

• 0barthecker27-12-2010

leuk hotel

fijne vakantie gehad maar jammer dat ze het zo verbouwd hebben 10 jaar geleden was het beter.maar desondanks leuk om er weer eens terug te komen naar al die tijd.groer bart

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Karin20-10-2010

Prima hotel met oudbollige inrichting

Marina Portals is een groot hotel met een oudbollige inrichting (semi klassiek) met kleine liften. De kamer is ruim met twee stoeltjes en balkon met zicht op het zwembad en omgeving. Het ontbijtbuffet is goed met genoeg keuze. Portals Nous heeft een mooie jachthaven met mooie boten en erg dure restaurants. In de buurt van het hotel zijn wat restaurants waar je voor een redelijke prijs kan eten.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Debora Zandbergen10-07-2010

door de jaren heen 7 x bezocht

Heerlijke relaxte stek in het liefelijke dorpje Portals Nous,één vd exclusiefste jachthavens van Spanje en vlak bij marine land.Klein maar mooi opgespoten strand links van de jachthaven!7 keer in dit hotel geweest.Regelmatig busvervoer met Palma en andere dorpen.Voor de gasten parkeerplaats voor het hotel. Heerlijk zwembad, leuke poolbar.Verzorgd hotel met klassiek interieur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9adriana06-09-2008

zeer net en rustig hotel

mmoi klasiek hotel erg schoon nette kamer lekker zwembad ontbijt is goed veel variatie veel engelsen

Gereisd met familie in september 2008

• 7Willemijn02-11-2007

Prima hotel, kamers zijn aan de kleine kant (zeker als er ook nog een ledikantje geplaatst moet worden). Ontbijtbuffet is erg uitgebreid. Ruime balkons en heerlijk zwembad.

Gereisd met familie in mei 2007

• 6richard dietz08-09-2007

zeer onvriendelijk receptie personeel, de eerste indruk was dat dit hotel op zijn retour was (geen onderhoud) eten zeer slecht.

Gereisd met familie in september 2007

• 8Lien27-08-2006

Mooi hotel, zeer verzorgd. Vriendelijke mensen. Lekker eten. Prachtig uitzicht op de zee. Leuk & mooi zwembad zowel binnen als buiten. Mooie haven op misschien een kilometer v/h hotel. Dichtbij het hotel heb je een bushalte wat zeer handig is. Er zijn mooie wandelpaden. De Irish pub aan de overkant v/h hotel is zeker eens aan te raden, je kan daar je zangtalenten laten horen aan anderen.

Gereisd in augustus 2006

• 0René08-12-2005

Ik heb hier gewoond en vroeger was het hotel van de KLM. Wij hadden het restaurant Los Molinos en na 12 jr. verkocht daarna hadden we het restaurant puerto Portals, gelegen naast de kerk bij het strand, ik ben terug naar Ned. gegaan en mij ouders, broer en zus wonen nog steeds op het eiland alleen niet meer in Portals. Het is één van de duurste gemeentes van het eiland en erg gezellig in augustus als er een dorpsfeest is van het zoveel jaar bestaan ervan.

Gereisd met partner in december 2005

0 tips over Hotel Marina Portals

0 vragen over Hotel Marina Portals

• VerzorgingHalfpension
        • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
        • Eten en drinkenLunch
        • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
        • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
        • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
        • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
        • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
        • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
        • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats