Portals Nous

We hebben een aantal aanbieders voor Portals Nous voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Portals Nous voor je op een rij gezet:

Reviews over Portals Nous

• 9Fran08-03-2017

Heel mooi , maar veelal veel dicht

Haven mooi,kun je goed eten.uitzicht over zee fantastisch. Mooie plaats, schijnt een van de duurdere plaatsen te zijn op Mallorca.

• 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Kurfs27-08-2016

Mooie haven, veel bekijks

Leuk plaatsje om en middag om te krijgen. Je kunt de haven bezoeken (boten en auto's bekijken) en de winkeltjes. Daarnaast heeft het plaatsje nog een klein straatje met winkels. Het is er wel duur om hier te lunchen aan de haven. En de winkels hanteren hoge prijzen. Meer voor de rijkere mensen.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7endeavour18-06-2013

rustige plaats, op korte afstand van Palma

om het hotel is niet zo veel te beleven echter op korte afstand is Palma te vinden.

Zakelijk gereisd in februari 2013

• 10debora10-07-2010

gezellig dorpje

8 keer als mijn vakantieplek gehad,door de jaren heen veel veranderd...Dat ik hier als kind kwam was de jachthaven er niet en het zandstrand ..via steile trap te bereiken, was een kiezelstrand..maar dit dorp blijft mn hart stelen..gezellig,geen schreeuwerig toerisme zoals in nabij gelegen plaatsen. Leuke restaurantjes ed. Marineland kijkt p[ jachthaven..dolfijnen en papagaaienshow..

• 5Cultuur
      • 7Stranden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8patricia21-06-2010

Heerlijk vakantie gehad

We hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De winkels in de buurt zijn redelijk duur maar als je het dorpje verder op bezoek (10 min wandelen) Heb je een redelijk goedkoop winkeltje en kan je daar ook een auto huren. We hebben daar ook heerlijk gegeten, waren erg aardige mensen. We hadden een apartamenten Hotel Tomir best goed, veel engelsen. Heerlijk strandje link van de haven (die ook erg mooi veel mooie boten) daar hebben we veel tijd door gebracht.

• 8Sfeer in stad
      • 8Omgeving
      • 7Cultuur
      • 8Stranden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9adriana06-09-2008

leuk klein plaatsje

leuk en gezellig plaatsje genoeg barretjes en retaurants in de omgeving mooie jacht haven .

Gereisd met familie in september 2008

• 10lieve10-02-2008

Portals is het jet-set plaatsje van mallorca. Het is hier zo mooi en rustig. Evengoed heb je in portlas winkels van alle dure merken, mooie luxe restaurants en een hele mooie jachthaven. En je bent binnen 10 auto minuten in palma stad. Dit is de plek waar de koning van spanje zijn vakantie viert, catharina zeta jones en michael douglas wonen, cindy crawford naast je op het terras kan zitten. Kortom genoeg om je te vermaken en naar te kijken.

• 10Omgeving
      • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2006

• 8Natalie30-10-2006

Heerlijke plek om bij te komen, vooral gericht op comfort en lekker eten.

• 9Uitgaanslevenn
      • 3Cultuur