Portals Nous

Vakantie in Portals Nous

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Portals Nous

Reviews over Portals Nous

• 9Fran08-03-2017

Heel mooi , maar veelal veel dicht

Haven mooi,kun je goed eten.uitzicht over zee fantastisch. Mooie plaats, schijnt een van de duurdere plaatsen te zijn op Mallorca.

• 9Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Kurfs27-08-2016

Mooie haven, veel bekijks

Leuk plaatsje om en middag om te krijgen. Je kunt de haven bezoeken (boten en auto's bekijken) en de winkeltjes. Daarnaast heeft het plaatsje nog een klein straatje met winkels. Het is er wel duur om hier te lunchen aan de haven. En de winkels hanteren hoge prijzen. Meer voor de rijkere mensen.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Nina22-03-2016

Duur dorpje

het dorpje bestaat uit een dure jachthaven met dure restaurantjes. voor de stranden moet je er niet zijn.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 4Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 2Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 6Jan27-07-2014

Erg mooi, maar erg duur !

Dit is een plek voor de echte rijken der aarde. Het ziet er allemaal top uit, maar voor een hapje te eten of even te shoppen zou ik 5 kilometer verder op kijken in Cas Català waar alles wel normaal geprijst is.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

juli 2014

• 7endeavour18-06-2013

rustige plaats, op korte afstand van Palma

om het hotel is niet zo veel te beleven echter op korte afstand is Palma te vinden.

Zakelijk gereisd in februari 2013

• 6Rudi13-10-2012

klein strand

In Portals Nous waren 2 kleine strandjes, Behalve de haven, waar veel grote en dure boten lagen was er weinig te beleven.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Stranden

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10monika26-06-2012

urocze miejsce

Ogóllnie Majorka jest śliczna,a miejscowość portal nous romantyczna super widoki zwłaszcza stojąc na skałach polecam!!!!

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in juni 2012

• 10debora10-07-2010

gezellig dorpje

8 keer als mijn vakantieplek gehad,door de jaren heen veel veranderd...Dat ik hier als kind kwam was de jachthaven er niet en het zandstrand ..via steile trap te bereiken, was een kiezelstrand..maar dit dorp blijft mn hart stelen..gezellig,geen schreeuwerig toerisme zoals in nabij gelegen plaatsen. Leuke restaurantjes ed. Marineland kijkt p[ jachthaven..dolfijnen en papagaaienshow..

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Stranden

juli 2010

• 8patricia21-06-2010

Heerlijk vakantie gehad

We hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De winkels in de buurt zijn redelijk duur maar als je het dorpje verder op bezoek (10 min wandelen) Heb je een redelijk goedkoop winkeltje en kan je daar ook een auto huren. We hebben daar ook heerlijk gegeten, waren erg aardige mensen. We hadden een apartamenten Hotel Tomir best goed, veel engelsen. Heerlijk strandje link van de haven (die ook erg mooi veel mooie boten) daar hebben we veel tijd door gebracht.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

mei 2010

• 9adriana06-09-2008

leuk klein plaatsje

leuk en gezellig plaatsje genoeg barretjes en retaurants in de omgeving mooie jacht haven .

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in september 2008