Portals Nous

Reviews over Portals Nous

Wederom een superverblijf!

Paulheger,
    16-10-2017

Wederom een super verblijf gehad in het Lindner Mallorca. De kamers zijn mooi groot met een lekker zitgedeelte. Wij hadden onze dochter van 3 jaar mee en dan is de jr suite wel extra comfortabel. Het hotel zelf heeft een heerlijke koloniale uitstraling, is goed onderhouden en alles is perfect schoon.

Het hotel biedt alle faciliteiten: fijne wellness met groot binnenzwembad, buiten zwembad met kindergedeelte en lifeguard en onze kleine vond het geweldig in de kidsclub bij Tina.

Het personeel is heel fijn en correct in de omgang, de twee restaurants vullen elkaar goed aan en de bar een fijne plaats om de dag af te sluiten.

Lindner bedankt, we hebben weer genoten!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Net hotel , diner niet spectaculair

Fran,
    4-3-2017

Mooi hotel, alleen tegenvaller dat we borg van € 100 euro moesten neerleggen of gegevens onze creditcard zonder van te voren geïnformeerd te zijn. Het is kwa hotel te begrijpen maar stonden perplex.kamer nieuw ingericht verflucht rook je nog.spa heerlijk. Waren bezig alles op orde aant t krijgen voor hoogseizoen. Niet aan te raden in februari daar alles dicht is.

Gereisd met partner in februari 2017

Tevreden

Louise,
    12-5-2016

Ontvangst was teleurstellend. Personeel bij receptie was kortaf en onvriendelijk. Van te voren parkeerplaats gereserveerd, maar deze bleek al vol te zijn. Gelukkig op korte loopafstand een openbare parkeerplek gevonden. Hotel ligt wat verder van de haven.

De wellness is alleen te betreden met slippers en een badmuts. Deze zijn in het hotel verkrijgbaar, maar wij hebben dit niet gedaan.

De kamer is luxe, ruim, schoon en het bed ligt heerlijk. Ook het ontbijt is erg uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in mei 2016

Leuk en vriendelijk aparthotel

Nina,
    22-3-2016

Toen we aankwamen werden we vriendelijk geholpen door het personeel. Eenmaal in de hotel kamer bleek dat we in plaats van een tweepersoons kamer een vierpersoons kamer kregen! Ook hadden wij ontbijt er bij geboekt, niet extreem bijzonder maar voor de prijs was het oke. De ligging van het hotel is wat minder, er is in de buurt geen mooi strand en je zit tussen de dure restaurants.Verder is het hotel prima!

Gereisd met partner in oktober 2014

Super Hotel !

Jan,
    27-7-2014

Wij zijn net terug en hebben enorm genoten tijdens ons verblijf.

De appartementen zijn gedateerd maar wel goed onderhouden. Dit alles moet je wel zien in de verhouding prijs/kwaliteit en dan is het dubbel en dwars waard. Er waren genoeg ligbedden rondom het zwembad en de fraaie tuin.

Wij vinden het wel een hotel voor gezinnen, als je graag rust en stilte wilt moet je een andere accommodatie kiezen. Verder een groot compliment voor het animatie team, jullie zijn fantastisch. Elke dag leuke activiteiten en ´s avonds een leuke show. Wij hebben een top vakantie gehad en zouden zeker nog eens terug gaan. Er zijn in Portal Nous zelf zijn niet veel ''goedkope'' winkels maar de bus brengt je voor 2 euro in Cas Català waar een hele leuke lange winkelstraat is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Portals Nous scoort een 8,5 uit 10, op basis van 12 reviews