Portals Nous

Reviews over Portals Nous

Mooie haven, veel bekijks

Kurfs,
    27-8-2016

Leuk plaatsje om en middag om te krijgen. Je kunt de haven bezoeken (boten en auto's bekijken) en de winkeltjes. Daarnaast heeft het plaatsje nog een klein straatje met winkels. Het is er wel duur om hier te lunchen aan de haven. En de winkels hanteren hoge prijzen. Meer voor de rijkere mensen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Erg mooi, maar erg duur !

Jan,
    27-7-2014

Dit is een plek voor de echte rijken der aarde. Het ziet er allemaal top uit, maar voor een hapje te eten of even te shoppen zou ik 5 kilometer verder op kijken in Cas Català waar alles wel normaal geprijst is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

gezellig dorpje

debora,
    10-7-2010

8 keer als mijn vakantieplek gehad,door de jaren heen veel veranderd...Dat ik hier als kind kwam was de jachthaven er niet en het zandstrand ..via steile trap te bereiken, was een kiezelstrand..maar dit dorp blijft mn hart stelen..gezellig,geen schreeuwerig toerisme zoals in nabij gelegen plaatsen. Leuke restaurantjes ed. Marineland kijkt p[ jachthaven..dolfijnen en papagaaienshow..

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 10 2010 09:34:12 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk vakantie gehad

patricia,
    21-6-2010

We hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De winkels in de buurt zijn redelijk duur maar als je het dorpje verder op bezoek (10 min wandelen) Heb je een redelijk goedkoop winkeltje en kan je daar ook een auto huren. We hebben daar ook heerlijk gegeten, waren erg aardige mensen. We hadden een apartamenten Hotel Tomir best goed, veel engelsen. Heerlijk strandje link van de haven (die ook erg mooi veel mooie boten) daar hebben we veel tijd door gebracht.

Gereisd met jonge kinderen in Sat May 22 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Portals is het jet-set plaatsje van mallorca

lieve,
    10-2-2008

Portals is het jet-set plaatsje van mallorca. Het is hier zo mooi en rustig. Evengoed heb je in portlas winkels van alle dure merken, mooie luxe restaurants en een hele mooie jachthaven. En je bent binnen 10 auto minuten in palma stad. Dit is de plek waar de koning van spanje zijn vakantie viert, catharina zeta jones en michael douglas wonen, cindy crawford naast je op het terras kan zitten. Kortom genoeg om je te vermaken en naar te kijken.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Portals Nous scoort een 8 uit 10, op basis van 12 reviews