Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°15°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Taurus Park voor je op een rij gezet:

112 reviews over Hotel Grupotel Taurus Park in het Nederlands

Geweldig.

Petra Cober,
13-4-2019

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn mooi en schoon. Eten is super. Heel veel keuze.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect hotel

Samantha,
29-7-2018

Er zijn op hotel zelf eigenlijk geen aanmerkingen alles was top geregeld. Goede service, nette kamers. Het enige vervelende was dat er een aantal duitsers heel luidruchtig was.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig

Petra,
27-1-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers. Heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

José,
16-10-2017

Het hotel is goed ,en het personeel zeer vriendelijk ,we zijn er al 6 keer geweest en het blijft leuk.

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed Hotel

Richard junior,
28-8-2017

Afgelopen zomer 8 dagen verbleven in dit hotel. Het hotel heeft een prima ligging, ongeveer 8 minuten lopen vanaf de boulevard van Playa de Palma. De kamers zijn schoon en comfortabel ingericht. Er is echter overlast van de Duitse jongeren die het leuk vinden om de deur achter hun dicht te knallen en luide muziek te draaien. Het management treedt hier niet voldoende tegen op. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het nadeel van dit hotel is het eten, het eten was diverse keren koud en onsmakelijk. De variatie is onvoldoende. Al met al heb ik een leuke vakantie gehad in dit hotel.

Gereisd alleenreizend in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel in orde, hotelgasten minder

Emmelien B.,
19-8-2017

Over het eten geen enkel slecht woord. Dit was perfect: er was telkens een heel uitgebreid aanbod en toch nooit helemaal hetzelfde eten. Het onderhoud van de kamers werd telkens correct in de voormiddag gedaan, maar neem je eigen shampoo en douchegel mee!!! Dit wordt, na het eenmaal ontvangen van zeer kleine tubes met slechte shampoo, niet aangevuld! Qua stilte tijdens de nacht hebben wij veel geluk gehad dat we op de hoogste (tiende) verdieping zaten, want er zijn enorm veel luidruchtige Duitsers én Hollanders. We hadden de indruk dat deze meer op de lagere verdiepingen zaten (tot aan verdieping 8!). Het zwembad is wat te klein voor al het volk in het hotel, maar verder alles in orde. Ga vooral in de voormiddag gaan zwemmen, wanneer het heel rustig is aan het zwembad (dronken jongeren slapen dan uit). Je handdoek vroeg op voorhand op een stoel gaan leggen is dus niet nodig. Aan de balie is een Nederlandstalig personeelslid (een vrouw) aanwezig, dit is een groot pluspunt. De formule is halfpension: bij het ontbijt kon je alle mogelijke dranken gratis verkrijgen (zelfs cava), bij het avondeten was zelfs plat water te betalen. Wat wel wat raar is. De airco op de kamer was wel heel erg zwak. Het was nodig (en gelukkig mogelijk) om overdag een andere kaart in te laten zitten zodat je 's avonds een voldoende afgekoelde kamer had. Een pluspunt is de koelkast, waar je je eigen drank vanuit de supermarkt Mercadona (vlakbij) kan insteken. De wifi gaat via een paswoord dat je krijgt per verdieping en per persoon perfect.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!

Boerboom,
29-7-2017

Samen met een vriendin (allebei 20 jaar) in juli hier 11 dagen verbleven. Het hotel heeft een perfecte ligging: Ongeveer 300 meter lopen naar de drukke boulevard waar je goed kan eten/drinken en stappen. Het hotel ligt tussen het Duitse en Nederlandse gedeelte in. Het hotel is ook perfect als je even klaar bent met de drukte omdat het niet direct aan de boulevard zit. Het ontbijt was goed, maar het avondeten vonden wij iets minder. Weinig smaak en vaak hetzelfde. Aan de boulevard kan je heerlijk uiteten voor een leuke prijs! Er werkt vriendelijk personeel. Wel verblijven er veel duitsers in het hotel die nogal luidruchtig kunnen zijn. Wij vinden deze vakantie zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig hotel

Tonny
17-9-2016

Grupotel ligt rustig, iets van de drukke boulevard vandaan. Geen overlast van mensen die de hele nacht door feesten, wel de gezelligheid en het strand op loopafstand. Het eten is er goed, de animatie 's avonds gezellig en stijlvol. Geen hotel voor kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2016

heel tevreden

twee vriendinnen-oost-vlaanderen
15-9-2016

veel Duitse toeristen zijn soms luidruchtig

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Verouderder hotel, er is wel een renovatie gebeurd een aantal jaren geleden maar deze lijkt maat half uitgevoerd te zijn... Op zich konden we hier wel mee leven, waar we echt niet meer overweg konden is het aspect dat de kamer echt niet proper gekuist werd, je zag duidelijk de strepen van de zwapper en de douche had de nodige haren van vorige gebruiker. De dekens hadden in jaren geen wasmachine meer gezien dus deze hebben in de kast gedropt en daar gelaten voor de rest van de week. Minibar deed het bijna niet en er stond schimmel in, we hebben hierover geklaagd maar volgens het hotel is de minibar geen koelkast dus we moesten dit ook niet verwachten. Het hotel is extreem gericht op Duitse gasten, Engels was een probleem en voor sommigen volledig uitgesloten. Het restaurant s redelijk OK met betrekking tot keuze, de gerechten zijn wel niet warm genoeg. Ligging is wel OK, 200 m van een pracht strand.

Gereisd met partner in augustus 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Dokter, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grupotel Taurus Park in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grupotel Taurus Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.