Hotel Grupotel Taurus Park

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Taurus Park voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Grupotel Taurus Park

• 8Ryanne11-09-2019

Fantastisch en ontbijt is verbluffend

Schoon / mooi en vriendelijke hotel. Veel duitsers maar niet storend. Geluiden van de strip en uitgaansleven heb je geen last van. Ontbijt is geweldig goed en uitgebreid, you name it, they have it! Slaapkamer was modern en alles wat we nodig hadden!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Marion09-09-2019

Prima hotel maar in de zomer liever niet meer.

Prima hotel. Geboekt met alleen ontbijt. Ruime keuze. Wat wij een nadeel vonden is dat er ontzettend veel Duitse gasten waren. We waanden ons soms in Duitsland. Als je ter hoogte van het hotel naar de boulevard/het strand gaat zit je de hele dag tussen alleen maar duitse mensen die s morgens al aan het bier gaan en na de dag vordert alleen maar zatter en luidruchtiger worden. Veel keiharde (duitse) muziek op het strand en vervelende schreeuwende mensen (jong en oud). Wij huurden elke dag een fiets om meer richting Palma te gaan en daar was het veel rustiger en kan je relaxed op het strand liggen. Ook op de boulevard richting Palma veel rustiger en ,vonden wij, veel gezelliger. Als wij dit hadden geweten hadden we niet geboekt aan deze zijde van El Arenal. Maar het hotel zelf was gewoon prima. Vriendelijk personeel, schone kamers, prima ontbijt, elke avond entertainment. Om te wielrennen in febr/mrt is het prima.

• 8Marian11-08-2019

Goed tot zeer goed

Is wel veel jeugd (Duitsers) maar weinig last van gehad. Het ontbijt en diner is goed, genoeg keus. Ligging is 10 tot 15 minuten lopen naar het strand. Wij hebben hier een prima vakantie gehad.

• 6Joery09-08-2019

Diefstal door bewaker

Vorige maand heb ik een week met vrienden verbleven in dit hotel. Hotel is prima en netjes verzorgd. ‘s Avonds hadden we tijdens het klaarmaken een achtergrondmuziekje aan staan. Direct de eerste avond werd er hard gebonsd op de deur. Al rennend en schreeuwend kwam hij onze kamer binnen. Zonder enige waarschuwing werd onze JBL speaker in beslag genomen en ging hij er vandoor. We probeerden hier wat van te zeggen, maar daar luisterde hij niet naar. De volgende dag gingen we langs de receptie om de speaker op te halen, maar deze kregen we niet mee, zonder enige opgaaf van reden. De volgende dag; hetzelfde liedje. We kregen toen te horen dat we hem aan het einde van onze vakantie mochten ophalen. Zo gezegd zo geprobeerd.. We kregen hem niet meer terug. Sterker nog: hij was onvindbaar voor de receptiemedewerkers. Diefstal dus. Geen excuses, geen vergoeding. In één woord: schandalig!

• 9Petra Cober13-04-2019

Geweldig.

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn mooi en schoon. Eten is super. Heel veel keuze.

• 2018
    8Samantha29-07-2018

Perfect hotel

Er zijn op hotel zelf eigenlijk geen aanmerkingen alles was top geregeld. Goede service, nette kamers. Het enige vervelende was dat er een aantal duitsers heel luidruchtig was.

• 9Petra27-01-2018

Geweldig

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers. Heerlijk eten.

• 2017
    9José16-10-2017

Geweldig

Het hotel is goed ,en het personeel zeer vriendelijk ,we zijn er al 6 keer geweest en het blijft leuk.

• 7Richard junior28-08-2017

Goed Hotel

Afgelopen zomer 8 dagen verbleven in dit hotel. Het hotel heeft een prima ligging, ongeveer 8 minuten lopen vanaf de boulevard van Playa de Palma. De kamers zijn schoon en comfortabel ingericht. Er is echter overlast van de Duitse jongeren die het leuk vinden om de deur achter hun dicht te knallen en luide muziek te draaien. Het management treedt hier niet voldoende tegen op. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het nadeel van dit hotel is het eten, het eten was diverse keren koud en onsmakelijk. De variatie is onvoldoende. Al met al heb ik een leuke vakantie gehad in dit hotel.

Alleenreizend

• 7Emmelien B.19-08-2017

Hotel in orde, hotelgasten minder

Over het eten geen enkel slecht woord. Dit was perfect: er was telkens een heel uitgebreid aanbod en toch nooit helemaal hetzelfde eten. Het onderhoud van de kamers werd telkens correct in de voormiddag gedaan, maar neem je eigen shampoo en douchegel mee!!! Dit wordt, na het eenmaal ontvangen van zeer kleine tubes met slechte shampoo, niet aangevuld! Qua stilte tijdens de nacht hebben wij veel geluk gehad dat we op de hoogste (tiende) verdieping zaten, want er zijn enorm veel luidruchtige Duitsers én Hollanders. We hadden de indruk dat deze meer op de lagere verdiepingen zaten (tot aan verdieping 8!). Het zwembad is wat te klein voor al het volk in het hotel, maar verder alles in orde. Ga vooral in de voormiddag gaan zwemmen, wanneer het heel rustig is aan het zwembad (dronken jongeren slapen dan uit). Je handdoek vroeg op voorhand op een stoel gaan leggen is dus niet nodig. Aan de balie is een Nederlandstalig personeelslid (een vrouw) aanwezig, dit is een groot pluspunt. De formule is halfpension: bij het ontbijt kon je alle mogelijke dranken gratis verkrijgen (zelfs cava), bij het avondeten was zelfs plat water te betalen. Wat wel wat raar is. De airco op de kamer was wel heel erg zwak. Het was nodig (en gelukkig mogelijk) om overdag een andere kaart in te laten zitten zodat je 's avonds een voldoende afgekoelde kamer had. Een pluspunt is de koelkast, waar je je eigen drank vanuit de supermarkt Mercadona (vlakbij) kan insteken. De wifi gaat via een paswoord dat je krijgt per verdieping en per persoon perfect.

4 tips over Hotel Grupotel Taurus Park

• Els, 05-11-2013

het megapark en de bierkoning moet je een keer meegemaakt hebben ambiance vanaf 11 uur en echt goedkoop heel de dag door happy houre

• Edgar91, 14-11-2013

Tocht naar/door de grotten is een aanrader, voor jongeren bezoek aan BCM (discotheek)

• Iris, 01-08-2014

Club Titos in Palma is een echte aanrader! Er lopen promotors rond om een pakketreisje aan te bieden: bus heen en terug, entree en 2 drankjes voor ongeveer 40 euro. Dit lijkt vrij duur maar is het ZO waard! Het is een club met meer klasse, niet zoals Pacha of Megapark. Wij waren er op vrijdag. Het is een club die op 30 meter hoogte ligt, je gaat met een lift naar boven en hebt uitzicht op de haven van Palma. Al een bezienswaardigheid op zichzelf! Verschillende zalen en VIP-areas.

1 vraag over Hotel Grupotel Taurus Park

• janneke94, 08-02-2016

afstand tot centrum

Hoever is het ongeveer om van het hotel naar de stad? Is dit lopend te doen? En is er rondom het hotel voldoende te doen en zien? Bijvoorbeeld gezellige terrasjes en eettentjes

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 9 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk