Aparthotel
Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°15°
Aparthotel Fontanellas Playa

Aparthotel Fontanellas Playa is gelegen op Mallorca in Spanje. Hier word je elke dag voorzien van schone handdoeken op je kamer. Eten kan bij het gevarieerde buffet. Bij het hotel vind je ook een klein zwembad. Steek de straat over en je staat op het strand. Gelegen in Palma de Mallorca, de hoofdstad van Mallorca.

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanellas Playa voor je op een rij gezet:

189 reviews over Aparthotel Fontanellas Playa in het Nederlands

Fijn personeel, maar krap balkon en kitchenette.

Marike Kolfschoten- Hubee,
29-12-2018

Prettige ligging hotel, vriendelijk personeel. Balkon: 2 stoelen bij 4 persoonskamer. Kitchenette: 2 kookplaten. Keukengerei was nog vies, maar werd op ons verzoek wel schoongemaakt. Ingericht op 1 persoon: kleine koekenpan, klein pannetje. Geen vaatdoek, theedoek e.d. Uitzicht op zee was echt op zee. Alleen rechts een blinde muur van het appartement/ de kamer naast ons. Zwembadbeleid met handdoeken die niet mogen blijven liggen, is alleen in theorie. Strand: erg dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Menno,
4-9-2018

Weer voor de zoveelste keer een fijne tijd gehad! Vriendelijke mensen, goede bedden en altijd schone handdoeken. Ligging is ook perfect, straat oversteken en je bent bij het strand. Ook doen ze niet moeilijk als er mensen 's avonds nog even willen zwemmen. Klein minpuntje: Wel even controleren of de deur ook daadwerkelijk gesloten is als je weggaat. Wij hebben meerdere malen gehad dat je de deur nog gewoon van buiten kon openen zonder pasje. Oplossing is nog een keer het pasje in de deur steken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig plekje!

Gea,
22-8-2018

Een mooi hotel met verschillende soorten kamers. Wij zaten op de 5de verdieping, dat is het nieuwe gedeelte. De kamer was heel mooi en schoon, het uitzicht geweldig. De vriendelijke kamermeisjes komen elke dag de kamer schoonmaken en schone handdoeken brengen. Wij hadden halfpension. Beide zijn buffetvorm en is gevarieerd. Het personeel doet erg hun best alles zo goed mogelijk iedereen het naar de zin te maken. Mochten we weer komen dat hadden we niet alle dagen halfpension gedaan. Maar het is niet duur. Het serviesgoed verdient wel wat aandacht is vaak vuil. De locatie is geweldig. Het zwembad is niet groot maar het is gelijk aan het mooie strand dus niet nodig. Handdoeken leggen wel een probleem. De handdoeken van het hotel worden verwijderd maar eigen niet. Toen wij er waren waren er allerlei verschillende nationaliteiten.
Ik zou het niet aanbevelen met hele kleine kinderen. Wij zouden zeker terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ik zou zo terug gaan

lauren van de kerkhof,
13-8-2017

palma de mallorca, hoofdstad van mallorca dat betekend drukte. playa fontanellas ligt aan een prachtige zee met een leuke boulevard, met de bus ben je zo in het centrum van Palma. super mooie kamers met zee zicht, uren zou ik alleen al het uitzicht kunnen bewonderen, dit heb ik dus ook zeker gedaan lekker aan de bar met een drankje. het eten was ook echt super goed, daar hoef je niet voor uiteten te gaan. over het zwembad valt niet veel te zeggen, gewoon super genoeg ligbedden voor iedereen leuke vrolijke muziek. ben je het zwembad beu dan licht er 100 meter verder een prachtige blauwe zee op je te wachten. bedden van het hotel waren super comfortabel, kamer was netjes schoon, mooie badkamer. en wat de meeste zich af zullen vragen nee je hebt geen last van vliegtuigen. echt een plekje om terug te komen : )

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het was een super fantastisch appartement/hotel ,

Mariella van Bree,
29-7-2017

Prachtig gelegen direct aan het strand, zeer vriendelijk personeel fijn zwembad, heel schoon en netjes , zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi, schoon en nieuw hotel

Mvr. Vink,
10-6-2017

Het hotel is schoon, netjes en als nieuw. Ik begreep dat het net was gerenoveerd en dat is te zien. Bij aankomst stond ons babybedje klaar zoals afgesproken in de mail. Fijn dat ze hun afspraken nakomen. De kamer is schoon en compact, niet groot maar ook niet klein. Prima balkon ook. Het ontbijt is lekker en gevarieerd, voor iedereen wat! Gezond of ongezond. Animatie is ook super, elke avond wel wat. Restaurantpersoneel is ontzettend lief voor kinderen, erg behulpzaam en werken ontzettend hard. Het diner is wel teleurstellend, ik lust veel en er was ook wel veel maar niet erg lekker. Gelukkig genoeg keus aan restaurantjes aan de boulevard en betaalbaar. Helaas niet altijd plek aan het zwembad, ook door onbeschofte mensen die handdoek leggen! Wil je op vakantie totale rust, dan is dit hotel niet echt iets voor jou. Het ligt aan een drukke weg, vlak bij het vliegveld en de gangen zijn gehorig. Gelukkig kunnen wij dat goed van ons afsluiten en hebben wij een makkelijke baby! We hebben 1 dag regen gehad waardoor heel veel mensen chagerijnig waren en het personeel de schuld gaven. Hierdoor rende het personeel als kippen zonder kop heen en weer en waren ze zeer gestrest. Toen ik om hulp vroeg waar ik een taxi kon vinden kreeg ik als antwoord; No taxiservice. Pas toen ik verder vroeg hoe ik wel aan een taxi kwam kreeg ik een nummer onder m'n neus geschoven en kreeg ik als antwoord; probeer het bij het Aquarium. Je moet het dus treffen wie je voor je hebt bij de receptie. Can Pastilla is erg fijn, mooie boulevard, rustig en leuke restaurantjes. Wij hebben het echt ontzettend goed gehad in dit hotel.

Tips; Het oude treintje vanuit Palma naar Soller Het boulevardtreintje, leuk voor de kinderen FAN Shoppingmall (met de taxi er naartoe is makkelijker dan de bus) Aquarium!! Geweldig, mooie vissen, mooi gebouw en de grootste Shark Tank van Europa

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

kamers zijn vrij simpel.het ligt in een rustige omgeving en maar een kwartiertje lopen van het drukkere centrum

Gereisd met partner in mei 2016

Super hotel op een mooie locatie!

De Jong
30-8-2016

Appartementen mooi schoon en nieuw. Airco in huiskamer en slaapkamer welke gewoon blijft werken als je de kamer verlaat. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken (als je dat wil). Je krijgt ook badlakens. Deze mag je 2x per week omruilen voor een schone. Zwembad is prima. Niet groot, maar voldoet. Wel handdoekje leggen. Het hotel ligt aan de boulevard, dus oversteken en je bent op het strand. Geen druk strand, dus je ligt niet op elkaar. Ontbijt is uitgebreid en prima. Lunch op het terras heerlijk en betaalbaar. Avondeten geen gebruik van gemaakt. In de omgeving namelijk prima restaurants voor redelijke prijzen. Animatie is door onze dochter geen gebruik van gemaakt, dus daar kunnen wij niet over oordelen. Wat ook leuk is dat er allemaal verschillende nationaliteiten in het hotel verblijven. Duitsers, Nederlanders, Fransen, Noren noem het op. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer goede keuze voor jong gezin!

R Greevink
26-8-2016

Zeer vriendelijk personeel die het de kinderen erg naar de zin maken! Dagelijkse schoonmaak vd kamer en dgl nieuwe handdoeken, goedkope supermarkt in hotel zelf. Onze dochter was jarig op vak en daarom hadden wij de kamer versierd...na schoonmaak vd kamer stond er een fles brut met felicitatie op de tafel, erg leuk! Zwemhanddoeken kun je (gratis) bij receptie lenen (en op ma/do omwisselen), dit scheelt dus behoorlijk wat ruimte in je koffer! El Arenal (erg druk tov het rustige Can Pastilla) makkelijk via treintje bereikbaar en Palma ook prima bereikbaar met de bus (vlak bij Hotel, lijn 23 of 25), leuk shoppen in Palma! Heerlijk schoon strand, ideaal met kinderen, de straat oversteken en je bent er, zwembaden v Hotel niet groot, maar prima wat ons betreft. Ideaal ook de miniclub naast het zwembad, onze dochters waren weg van ' Raffa', die ook savonds de minidisco (erg leuk) voor zijn rekening nam. Eten ook lekker, genoeg afwisseling en goede sfeer door erg vriendelijk personeel!! Voor ons een super vakantie...als ik dan een minpuntje zou moeten noemen zijn het de harde bedden (maar niks slaapt zoals thuis denk ik) en het handdoek reserveren (maar dat is mi vrijwel overal zo)...oh ja...en nog een pluspunt..de rode warme lamp in de badkamer...die je niet laat bibberen als je uit de douche komt...hihi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Aanrader

Niels
29-7-2016

Bij aankomst was het appartement niet gereed en kregen we één nacht een hotelkamer. Ter compensatie 2x gratis wifi (t.w.v. €50,-) en 2x dineren in het restaurant. Ofwel zeer netjes opgelost. De kamer tip top in orde, aparte airco voor kamer en slaapkamer. Enige minpuntje was de douchekop, slechte waterstraal. Ontbijt was heerlijk, veel keuze, verse sapjes/fruit e.d. en goede koffie uit de bonenmachine. Avondeten was minder daar in tegen. Was niet echt warm en tamelijk smaakloos. We waren blij dat we dit er niet bij geboekt hadden. Mogelijkheden om uit eten te gaan genoeg langs de levendige boulevard. Het aparthotel bevindt zich tussen strandhuis 14&15 (voornamelijk het duitse gedeelte) en is rustig gelegen. Dicht bij het vliegveld (10 min) waardoor je zel wel hoort maar wij hebben hier geen hinder van ondervonden. Zwembad is simpel maar voor ons goed en je kan zo het strand oplopen.

Gereisd met partner in juli 2016

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Fontanellas Playa in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Fontanellas Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.