Aparthotel Fontanellas Playa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

Aparthotel Fontanellas Playa is gelegen op Mallorca in Spanje. Hier word je elke dag voorzien van schone handdoeken op je kamer. Eten kan bij het gevarieerde buffet. Bij het hotel vind je ook een klein zwembad. Steek de straat over en je staat op het strand. Gelegen in Palma de Mallorca, de hoofdstad van Mallorca.

We hebben een aantal aanbieders voor Fontanellas Playa voor je op een rij gezet:

194 reviews over Aparthotel Fontanellas Playa

• 8Monique11-08-2019

Top locatie

Mooi hotel. Wij hadden een appartement. Keuken is eenvoudig voor ons geen probleem gingen iedere avond uit eten. Prima restaurants in de buurt. Zwembad is niet groot, ergenis is wel dat er ligbedden bezet gehouden worden dmv een handdoek. Gebeurde regelmatig dat mensen 4 uur lang niet op het ligbed lagen, dan terug kwamen van het strand hun handdoeken van het ligbed haalde en naar boven gingen!! Gelukkig is het strand prachtig, wordt goed schoon gehouden. Bij het zwembad kun je heerlijk in de schaduw genieten van de gezellige bediening en eten. Ontbijt was ook prima in het hotel. In de avond hebben wij daar niet gegeten. Het zee aquarium is een aanrader. En de grotten van Drach zijn zeker een dagje waard. Tip: huur een auto om van Mallorca nog meer te zien.wij hebben genoten

• 8Chantal v rooy09-07-2019

Geweldig hotel, geweldige locatie

Hotel licht direct aan zee en boulevard, heerlijke schone kamers met fantastisch uitzicht over zee. Elke dag schone handdoeken. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Wij zijn met de hele familie (20 personen) geweest leeftijden van 4 tot 69 jaar. Kamers dicht bij elkaar gereserveerd. Op de boulevard zijn goede eetgelegenheden en auto of fiets verhuur. Op loop afstand is ook een echt spaans steakhouse een beedje achteraf , echt een aanrader. Taxi vanaf het vliegveld ongeveer 10 minuten rijden. Ook palma aquarium is op loopafstand. Dit is echt een top locatie.

Met vrienden

• 2018
    6Marike Kolfschoten- Hubee29-12-2018

Fijn personeel, maar krap balkon en kitchenette.

Prettige ligging hotel, vriendelijk personeel. Balkon: 2 stoelen bij 4 persoonskamer. Kitchenette: 2 kookplaten. Keukengerei was nog vies, maar werd op ons verzoek wel schoongemaakt. Ingericht op 1 persoon: kleine koekenpan, klein pannetje. Geen vaatdoek, theedoek e.d. Uitzicht op zee was echt op zee. Alleen rechts een blinde muur van het appartement/ de kamer naast ons. Zwembadbeleid met handdoeken die niet mogen blijven liggen, is alleen in theorie. Strand: erg dichtbij.

• 8Menno04-09-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Weer voor de zoveelste keer een fijne tijd gehad! Vriendelijke mensen, goede bedden en altijd schone handdoeken. Ligging is ook perfect, straat oversteken en je bent bij het strand. Ook doen ze niet moeilijk als er mensen 's avonds nog even willen zwemmen. Klein minpuntje: Wel even controleren of de deur ook daadwerkelijk gesloten is als je weggaat. Wij hebben meerdere malen gehad dat je de deur nog gewoon van buiten kon openen zonder pasje. Oplossing is nog een keer het pasje in de deur steken.

• 8Gea22-08-2018

Geweldig plekje!

Een mooi hotel met verschillende soorten kamers. Wij zaten op de 5de verdieping, dat is het nieuwe gedeelte. De kamer was heel mooi en schoon, het uitzicht geweldig. De vriendelijke kamermeisjes komen elke dag de kamer schoonmaken en schone handdoeken brengen. Wij hadden halfpension. Beide zijn buffetvorm en is gevarieerd. Het personeel doet erg hun best alles zo goed mogelijk iedereen het naar de zin te maken. Mochten we weer komen dat hadden we niet alle dagen halfpension gedaan. Maar het is niet duur. Het serviesgoed verdient wel wat aandacht is vaak vuil. De locatie is geweldig. Het zwembad is niet groot maar het is gelijk aan het mooie strand dus niet nodig. Handdoeken leggen wel een probleem. De handdoeken van het hotel worden verwijderd maar eigen niet. Toen wij er waren waren er allerlei verschillende nationaliteiten.
    Ik zou het niet aanbevelen met hele kleine kinderen. Wij zouden zeker terug gaan.

Met oudere kinderen

• 2017
    9lauren van de kerkhof13-08-2017

ik zou zo terug gaan

palma de mallorca, hoofdstad van mallorca dat betekend drukte. playa fontanellas ligt aan een prachtige zee met een leuke boulevard, met de bus ben je zo in het centrum van Palma. super mooie kamers met zee zicht, uren zou ik alleen al het uitzicht kunnen bewonderen, dit heb ik dus ook zeker gedaan lekker aan de bar met een drankje. het eten was ook echt super goed, daar hoef je niet voor uiteten te gaan. over het zwembad valt niet veel te zeggen, gewoon super genoeg ligbedden voor iedereen leuke vrolijke muziek. ben je het zwembad beu dan licht er 100 meter verder een prachtige blauwe zee op je te wachten. bedden van het hotel waren super comfortabel, kamer was netjes schoon, mooie badkamer. en wat de meeste zich af zullen vragen nee je hebt geen last van vliegtuigen. echt een plekje om terug te komen : )

Met oudere kinderen

• 9Mariella van Bree29-07-2017

Het was een super fantastisch appartement/hotel ,

Prachtig gelegen direct aan het strand, zeer vriendelijk personeel fijn zwembad, heel schoon en netjes , zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• 8Mvr. Vink10-06-2017

Mooi, schoon en nieuw hotel

Het hotel is schoon, netjes en als nieuw. Ik begreep dat het net was gerenoveerd en dat is te zien. Bij aankomst stond ons babybedje klaar zoals afgesproken in de mail. Fijn dat ze hun afspraken nakomen. De kamer is schoon en compact, niet groot maar ook niet klein. Prima balkon ook. Het ontbijt is lekker en gevarieerd, voor iedereen wat! Gezond of ongezond. Animatie is ook super, elke avond wel wat. Restaurantpersoneel is ontzettend lief voor kinderen, erg behulpzaam en werken ontzettend hard. Het diner is wel teleurstellend, ik lust veel en er was ook wel veel maar niet erg lekker. Gelukkig genoeg keus aan restaurantjes aan de boulevard en betaalbaar. Helaas niet altijd plek aan het zwembad, ook door onbeschofte mensen die handdoek leggen! Wil je op vakantie totale rust, dan is dit hotel niet echt iets voor jou. Het ligt aan een drukke weg, vlak bij het vliegveld en de gangen zijn gehorig. Gelukkig kunnen wij dat goed van ons afsluiten en hebben wij een makkelijke baby! We hebben 1 dag regen gehad waardoor heel veel mensen chagerijnig waren en het personeel de schuld gaven. Hierdoor rende het personeel als kippen zonder kop heen en weer en waren ze zeer gestrest. Toen ik om hulp vroeg waar ik een taxi kon vinden kreeg ik als antwoord; No taxiservice. Pas toen ik verder vroeg hoe ik wel aan een taxi kwam kreeg ik een nummer onder m'n neus geschoven en kreeg ik als antwoord; probeer het bij het Aquarium. Je moet het dus treffen wie je voor je hebt bij de receptie. Can Pastilla is erg fijn, mooie boulevard, rustig en leuke restaurantjes. Wij hebben het echt ontzettend goed gehad in dit hotel.

Tips; Het oude treintje vanuit Palma naar Soller Het boulevardtreintje, leuk voor de kinderen FAN Shoppingmall (met de taxi er naartoe is makkelijker dan de bus) Aquarium!! Geweldig, mooie vissen, mooi gebouw en de grootste Shark Tank van Europa

• Oude reviews

7j. bleichrodt06-09-2016

is een prachtige lokatie aan de boulevard en de ze

kamers zijn vrij simpel.het ligt in een rustige omgeving en maar een kwartiertje lopen van het drukkere centrum

• 9De Jong30-08-2016

Super hotel op een mooie locatie!

Appartementen mooi schoon en nieuw. Airco in huiskamer en slaapkamer welke gewoon blijft werken als je de kamer verlaat. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken (als je dat wil). Je krijgt ook badlakens. Deze mag je 2x per week omruilen voor een schone. Zwembad is prima. Niet groot, maar voldoet. Wel handdoekje leggen. Het hotel ligt aan de boulevard, dus oversteken en je bent op het strand. Geen druk strand, dus je ligt niet op elkaar. Ontbijt is uitgebreid en prima. Lunch op het terras heerlijk en betaalbaar. Avondeten geen gebruik van gemaakt. In de omgeving namelijk prima restaurants voor redelijke prijzen. Animatie is door onze dochter geen gebruik van gemaakt, dus daar kunnen wij niet over oordelen. Wat ook leuk is dat er allemaal verschillende nationaliteiten in het hotel verblijven. Duitsers, Nederlanders, Fransen, Noren noem het op. Wij gaan zeker nog een keer terug!

6 tips over Aparthotel Fontanellas Playa

• Karin, 21-06-2014

Ca 100 mtr van het hotel ligt Palma Aquarium. Hier stoppen div. bussen. Voor 1,50 enkele reis p.p. brengt bus 25 je in ca 10 min. via de snelweg naar het centrum van Palma. De tijd is afhankelijk van de drukte in de stad zelf. De bus rijdt om de 15 min. (toen wij er in juni waren). Bus 21 gaat naar het vliegveld.

Ga met de auto naar Sa Calobra (aan de westkant): via een 12 km lange slingerweg kom je daar! Ontzettend mooi!! Tussen 13.00 en 15.00 uur kan je veel last hebben van bussen.

• Maas, 12-08-2012

Je kan goed eten bij pizzeria Dino (vlakbij Fontanellas Playa) Je kan daar ook pizza's afhalen, ideaal als je 's middags aan het strand zit.

• Carina, 28-07-2012

Een tip: de volgende keer zouden wij wellicht naar de locatie terugkeren, met alleen logies-ontbijt en heeeeeeerlijk eten bij Ballermännle, een Duits restaurantje direct achter het hotel aan de boulevard. Ook pizzeria Dino is een absolute aanrader. Bij beide restaurants kun je voor weinig heel smakelijk eten, zowel lunch als diner. Boodschappen doe je in het hotel in de supermarkt. Alles is daar vers en verkrijgbaar, ook voor de baby.

12 vragen over Aparthotel Fontanellas Playa

• Marielle, 13-03-2017

Appartement begane grond

Iemand enig idee of er appartementen beschikbaar zijn op de begane grond. Of zijn dat de dure suites soms. Alvast bedankt vooren reactie.

• Inge, 21-07-2016

tafeltennis

zijn er tafeltennistafels?

• Angela , 21-01-2015

Babybedje

Heeft het hotel babybedjes beschikbaar en hebben jullie dit vooraf geregeld of ter plaatse? Alvast bedankt

Swart01, 26-07-2015

Zelf niet gezien. Wel waren er gezinnen met kleine kinderen aanwezig. Stuur een e-mail met je vraag naar het hotel.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats