Hotel Cosmopolitan

• Animatie

134 reviews over Hotel Cosmopolitan

• 2019
    8Willems08-08-2019

Fatsoenlijk hotel met heerlijk eten

Ontbijt buffet en diner uitstekend! Genoeg keuze. Personeel van de receptie en overige staff wat nors en kon een stuk vriendelijker. Over het algemeen waren de Spanjaarden niet heel vriendelijk. Schoonmaakdienst van de kamers uitstekend, elke dag schone kamers. Ligging van het hotel is zeer goed. Het strand op loopafstand van ongeveer 10 min. Het zwembad was prima, genoeg ligbedden beschikbaar als je niet pas later op de middag komt. ‘’Super’’ Marco van het entertainmentteam deed het zeer leuk. Bij de bingo en muziekquiz werd alles duidelijk en enthousiast uitgelegd in meerdere talen. Tip: wil je hier heen gaan in het hoogseizoen voor een rustige vakantie dan zit je hier niet goed. Veelal Duitse jongeren zijn zeer luidruchtig met muziek op het balkon. Ondanks dat we door een vertraagde vlucht laat aankwamen in het hotel was er rond middernacht toch nog een koudbuffet voor ons beschikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Cees04-06-2019

Geweldig

Buitengewoon goed hotel. Vriendelijk personeel, zeer schone kamers en uitstekende buffetten.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9lolapop03-12-2017

super hotel

prima ligging,buiten drukke nachtleven,heerlijk tuin ,echt een oase

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Fam. Stijnen01-05-2017

Echt een aanrader. Geweldig hotel

Hotel Cosmopolitan is een geweldig hotel. Wij waren er in september 2016. Heerlijk eten, uiterst vriendelijk personeel. Ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ted vd B uit Zwaag28-08-2016

Goed hotel voor deze prijs!

Omdat wij ook wel negatieve reviews lazen, boekten wij met gemengde gevoelens hotel Cosmopolitan. De reviews blijken echter vaak niet te kloppen. Hotel Cosmopolitan is een prima hotel! Fraai zwembad. De kamer was schoon. Iedere dag schone handdoeken en twee keer per week schone lakens. Het dinerbuffet biedt dagelijks weer een andere zeer ruime keuze. En ….zeer smakelijk! Tip: loop eerst langs alle gerechten en maak dan pas je keuze. Ook het ontbijtbuffet biedt veel keuze. Kortom, wij wisten van te voren dat wij een aantal keren uit eten zouden gaan. De diners waren echter zo goed dat er niet van gekomen is!

Een verbeterpuntje is de Wifi. Gratis in de lounge en de eetzaal; daarbuiten kan je het krijgen voor € 2,- per dag. Wifi vinden wij tegenwoordig zo normaal dat het hotel dat toch echt in de ‘all-in’prijs moet opnemen.

Het hotel biedt een goede service. Aan de balie werden wij snel geholpen. Eén medewerker bleek, naast Egels en Duits, goed Nederlands te spreken….Voor fietsen is er een veilige goed afgesloten garage. Ook het bagagedepot, nodig als je vroeg komt of laat vertrekt, is afgesloten. Op de dag van vertrek, ons vertrek was pas laat in de avond, konden wij gratis douchen en ons omkleden op een speciale kamer. Wij kozen voor dit hotel omdat de prijs een stuk lager was dan de hotels dichter bij het strand. De afstand tot de boulevard en het strand is zo’n 700 meter. Best wel een stuk dus als je naar het strand wilt en ’s avonds nog eens wilt flaneren. Daarom huurden wij een fiets voor een week. Dat kan via het hotel (€ 7,- per dag). Goedkoper is het bij ‘Rent a Bike’ (Av. Son Rigo 23). Dat is het hotel links af uitlopen en dan de eerste straat links af; na 200 meter vind je de verhuurder op een kleine rotonde. Dankzij de fiets zagen wij echt veel meer. De boulevard (ca. 5 km?) fiets je zo af en ook Palma (ca. 8 km?) bleek goed te doen via fietspaden langs de kust. De meerkosten voor een hotel dichter bij de kust zijn vele keren hoger dan de fietshuur! Voor gezinnen met kleine kinderen is het wel te ver van het strand en het ruim aanwezige vertier.

Alles bij elkaar een prima hotel voor deze prijs. Een vette 9 !

Inmaculada Parra. Subdirectora., departamento de reservas , 29-08-2016

Dear Client, Thank you again for you kind feed back which is highly appreciated by our team. We are pleased to hear that you enjoyed your stay at Hotel Cosmopolitan. We have taken note of your comments (wifi). Without a doubt, the satisfaction of our guests is our reason for being. We hope to welcome you back at our hotel in the very near future. Kind regards, Inmaculada Parra. Hotel Cosmopolitan Team.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Theo26-08-2016

Prima hotel

Wij zijn in dit hotel een week geweest. Het is er prima vertoeven. Uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet. Ontbijt was erg goed. Veel keus in verschillend brood, eieren in diverse variaties, ontbijtspek gebakken enz. enz. Het dinerbuffet was uitermate goed. Veel variatie en geen enkele dag hetzelfde. Er was keus genoeg. Perfect gegeten. Vriendelijk behulpzaam personeel, mooi zwembad, goede ligstoelen. Mooie kamer en voor ons groot genoeg. Wij hebben hier een prima week gehad. De (gratis) Wifi in de algemene ruimtes was perfect. Op de kamer (tweede etage) was het vrij slecht, maar hier valt mee te leven. Als je even naar beneden gaat heb je een perfecte snelle verbinding. Dit hotel is zeker een aanrader in een rustige straat en de afstand tot het strand is goed te doen.

Inmaculada Parra. Subdirectora., departamento de reservas , 27-08-2016

Dear Guest, Thank you for taking the time and efforts to share your concerns with us. At Hotel Cosmopolitan, we strive to provide a superior service experience for every customer: therefore your feedback is very important to us. Our aim is to exceed the expectations of our guests and it is most inspiring for all members of our team, to know that we succeeded in our effort. Thank you and we wish to welcome you back hope to see you again, Kind regards, Inmaculada Parra. Hotel Cosmopolitan Team.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jan & Lia27-05-2016

Prima hotel, goede ligging

Prima hotel, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, diner met genoeg keuze(vlees-vis-pasta-tapas), badkamer met volgens ons normale afmetingen voor een hotel, mooi zwembad met goede ligstoelen voorzien van heerlijke matrassen, afstand naar het strand, boulevard en uitgaanshoek heel goed lopend te doen.

Inmaculada Parra - Subdirectora., departamento de reservas , 28-05-2016

Dear Client, Thank you for your nice feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay at Hotel Cosmopolitan and that you appreciated our services. We are very happy that you appreciated the service, the facilities and our friendly staff. We wish to welcome you back in order to provide you another fun and relaxing time!

Kind regards, Inmaculada Parra. Hotel Cosmopolitan Team.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Henk en Gerda30-08-2015

Prima

Mooi hotel, goede bedden alleen de badkamer is wel erg klein. Vriendelijk en behulpzaam personeel, erg mooi zwembad met super ligstoelen. Het eten is redelijk, weinig variatie. Afstand naar het strand en boulevard is prima lopend te doen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Ellis14-08-2015

Prima hotel!

Het is een prima hotel. Alleen naar de zee/cafés is het 10 minuten lopen. Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Heidi11-08-2015

Kan er mee door

Het hotel heeft heel goed personeel en een mooi zwembad met genoeg plek om te zonnen. De kamers zijn goed, badkamer alleen een beetje klein. De airco zorgde ervoor dat het vies rook in de kamer, deze hebben we dan ook alleen aangezet als we er niet waren. De ene keer was het de geur van mest en de andere keer van sigareten. Het is een halfpension, dus ontbijt en diner, en geen lunch en geen drinken bij het diner. Drinken is te duur, en pas boven de 10 euro kan je pinnen en onder de 10 euro moet je contant geld bij je hebben. De ligging van hotel is toch niet zo goed, want als je vaak naar het strand loopt in de hitte, ben je na 450 meter wel moe. Maar het is wel rustig op de straat snachts, (vijfde verdieping) dus slapen lukt wel. Het ontbijt was geweldig. Maar het diner kon beter, meer variatie en meer smaak. De toetjes waren ook weer geweldig. En de laatste dag zat er eindelijk iemand die Nederlands sprak achter de receptie.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Hotel Cosmopolitan info