Aparthotel Prinsotel La Dorada

Aparthotel Prinsotel La Dorada

8.8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Muro

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 435p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Prinsotel La Dorada is rustig gelegen op het Spaanse Mallorca. De animatie organiseert activiteiten voor jong en oud en rondom het zwembad is een mooie tuin aangelegd. Met een paar minuten lopen sta je op het strand. Wil je verder dan ben je afhankelijk van de bus of kun je een auto huren. Het oude stadje Alcudia is een aanrader.

105 reviews over Aparthotel Prinsotel La Dorada

• 2019
    9Marleen10-06-2019

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Wij hebben genoten van dit mooie en schone hotel. We zijn 6 dagen met twee kleine kinderen geweest. De buitenbaden waren voor hen nog iets te koud. De animatie voor de kinderen was heel leuk, en gratis minigolf. We hebben 1x gebruik gemaakt van een heerlijk ontbijtbuffet met echt alles er op en er aan. Er werd ook vers gekookt. Wij raden dit hotel aan voor wie op zoek is naar betaalbare luxe. Het strand is op loopafstand en er zitten een aantal aardige restaurantjes in de buurt. Bij het hotel zelf niet gegeten, dat is er niet van gekomen. Wij vonden het hotelpersoneel erg vriendelijk en voelden ons zeer welkom.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Martijn Glashouwer01-05-2019

Heerlijk hotel met erg fijn personeel, lekker eten

Het complex ligt op 3 minuten lopen van een erg mooi strandje. Het complex zelf bestaat uit aantal losse gebouwen die allen gelegen zijn aan de mooie aangelegde tuin waar zich ook het zwembad bevindt. De zwembaden zijn niet verwarmd en in april/mei nog wel een beetje aan de frisse kant maar onze jongens, 11 en 7 jaar oud, zaten ondanks dat toch regelmatig in het water. Om even op te warmen gingen ze naar het binnenzwembad. De kamers zijn erg netjes. Wij hadden een 2 kamer appartement met zicht op het zwembad op de beganegrond. We hadden hier een badkamer met ligbad, een losse douche ruimte met handdouche en hemeldouche. Écht goed voor elkaar. Verder zater er een klein keukenblokje in met koelkast. De bedden waren prima en de bdsofa's voor de kids zijn ook top. Het buffet in het restaurant is 2 maal daags en was geweldig! Er waren in deze periode niet veel Nederlanders. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8Daiga16-10-2018

super gezellig

mooie omgeving, super dicht bij de zee.. aardige personeel.. leuke appartementen, super grote bed.. lekker verschillende eten..

niet zo leuk was dat de vloer van ons appartement werd niet schoon gemaakt.. eten niet goed warm was..

voor de rest super leuk gehad 😉

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Robert Stam22-09-2018

Goed hotel maar voor ons niet meer

Hotel ligt redelijk rustig net achter de hoofdstraat met veel drukte, winkeltjes en erg veel verkeer. Als je vanaf de binnenplaats de zijuitgang neemt en de weg oversteekt kan je via het terrein van 5 sterren hotel playa Muro Village naar het strand, met ligbedden en parasols te huur. Hier is het goed verblijven. Het hotel La Dorada ziet er keurig uit, tuin en zwembad zijn goed verzorgd. De eetzaal is groot, netjes en het eten is uitstekend. De bediening is ook goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt redelijk/goed duits en engels. De kamers zijn royaal en zien er netjes uit. Airco doet het prima. Minpunt is dat wij (zaten in gebouw 1) last hadden van de stank van het achter het gebouw liggende moeras. De bezoekers van het hotel waren overwegend jonge mensen en jonge ouders met kleine kinderen, hetgeen voor ons ouderen (65+) wat veel drukte en lawaai gaf. De animatie was voor kinderen en jonge mensen.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Familie Leuwol14-09-2018

Wij komen heel graag terug in Prinsotel la Dorada!

Prinsotel la Dorada was nog mooier dan we verwacht hadden n.a.v video's en foto's vooraf. Een prachtige entree, overal super schoon en hele mooie zwembaden in een groenrijke omgeving. Elke dag schone handdoeken bij het zwembad en het strand op een paar min. loopafstand. Geweldige locatie voor kinderen! Platja de Muro heeft een mooi en schoon zandstrand met fijn zand en de zee is helderblauw. Het loopt heel langzaam af en is ideaal voor jonge kinderen. In het dorpje zelf is behalve wat eettentjes weinig te beleven maar met de bus (eu 1,50 pp.) ben je in 10 min. in een heel mooi dorpje Alcudia, met een oud gedeelte, hele gezellige restaurantjes en een modern haven gedeelte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9M.D.03-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Een mooi hotel, vijf minuten van het strand af, mooi groot zwembad voor de kinderen. Leuke animatie. Goed restaurant maar ook goede restaurants in de buurt. Winkeltjes in de nabijheid maar als je 1 gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Fam Veen06-07-2018

Fijn hotel met prachtig (niet verwarmd) zwembad

We zijn in mei voor de tweede keer naar La Dorada in Playa de Muro, geweest. Helaas was het weer niet zo fijn deze keer, maar in het plaatsje is genoeg te doen en het is een hotel met ruime apartementen. Je kunt fijn eten in het restaurant, buffetvorm. en ook in de directe omgeving is een boulevard met zoveel verschillende restaurantjes er is voor elk wat wils. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Schotpoort17-05-2018

Mooi hotel, schoon, vriendelijk personeel en een goed uitgebreid ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Pieter en Familie26-08-2017

Fantastisch hotel aanrader

Prima lux hotel, prachtig park, prima accommodaties, goede Airconditioner grote badkamer / douches. Handdoek service bij het zwembad, elk uur wel een activiteit waar je aan kan deelnemen. Elke avond muziek of een andere act om je te vermaken. Om 00:00 uur alles stil op het park. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Prima ontbijt. Voldoende eetgelegenheden in de buurt. bushalte vlak bij, voor €1,55 p/p naar oude stadscentrum Alcudia, bezoek is een aanrader. We hebben niets te klagen gehad. Zijn een week geweest met kinder 18+ ook zij hebben zich hier prima vermaakt, vooral dankzij goede Wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10familie23-08-2017

Vriendelijk personeel, verzorgd, netjes... Top!

Mooie ligging naast natuurgebied, strand op loopafstand, goede service, prima vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages