Aparthotel
Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°14°
8,8

Prinsotel La Dorada is rustig gelegen op het Spaanse Mallorca. De animatie organiseert activiteiten voor jong en oud en rondom het zwembad is een mooie tuin aangelegd. Met een paar minuten lopen sta je op het strand. Wil je verder dan ben je afhankelijk van de bus of kun je een auto huren. Het oude stadje Alcudia is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Prinsotel La Dorada voor je op een rij gezet:

100 reviews over Aparthotel Prinsotel La Dorada in het Nederlands

super gezellig

Daiga,
16-10-2018

mooie omgeving, super dicht bij de zee.. aardige personeel.. leuke appartementen, super grote bed.. lekker verschillende eten..

niet zo leuk was dat de vloer van ons appartement werd niet schoon gemaakt.. eten niet goed warm was..

voor de rest super leuk gehad 😉

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel maar voor ons niet meer

Robert Stam,
22-9-2018

Hotel ligt redelijk rustig net achter de hoofdstraat met veel drukte, winkeltjes en erg veel verkeer. Als je vanaf de binnenplaats de zijuitgang neemt en de weg oversteekt kan je via het terrein van 5 sterren hotel playa Muro Village naar het strand, met ligbedden en parasols te huur. Hier is het goed verblijven. Het hotel La Dorada ziet er keurig uit, tuin en zwembad zijn goed verzorgd. De eetzaal is groot, netjes en het eten is uitstekend. De bediening is ook goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt redelijk/goed duits en engels. De kamers zijn royaal en zien er netjes uit. Airco doet het prima. Minpunt is dat wij (zaten in gebouw 1) last hadden van de stank van het achter het gebouw liggende moeras. De bezoekers van het hotel waren overwegend jonge mensen en jonge ouders met kleine kinderen, hetgeen voor ons ouderen (65+) wat veel drukte en lawaai gaf. De animatie was voor kinderen en jonge mensen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij komen heel graag terug in Prinsotel la Dorada!

Familie Leuwol,
14-9-2018

Prinsotel la Dorada was nog mooier dan we verwacht hadden n.a.v video's en foto's vooraf. Een prachtige entree, overal super schoon en hele mooie zwembaden in een groenrijke omgeving. Elke dag schone handdoeken bij het zwembad en het strand op een paar min. loopafstand. Geweldige locatie voor kinderen! Platja de Muro heeft een mooi en schoon zandstrand met fijn zand en de zee is helderblauw. Het loopt heel langzaam af en is ideaal voor jonge kinderen. In het dorpje zelf is behalve wat eettentjes weinig te beleven maar met de bus (eu 1,50 pp.) ben je in 10 min. in een heel mooi dorpje Alcudia, met een oud gedeelte, hele gezellige restaurantjes en een modern haven gedeelte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

M.D.,
3-9-2018

Een mooi hotel, vijf minuten van het strand af, mooi groot zwembad voor de kinderen. Leuke animatie. Goed restaurant maar ook goede restaurants in de buurt. Winkeltjes in de nabijheid maar als je 1 gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We zijn in mei voor de tweede keer naar La Dorada in Playa de Muro, geweest. Helaas was het weer niet zo fijn deze keer, maar in het plaatsje is genoeg te doen en het is een hotel met ruime apartementen. Je kunt fijn eten in het restaurant, buffetvorm. en ook in de directe omgeving is een boulevard met zoveel verschillende restaurantjes er is voor elk wat wils. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Schotpoort,
17-5-2018

Mooi hotel, schoon, vriendelijk personeel en een goed uitgebreid ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch hotel aanrader

Pieter en Familie,
26-8-2017

Prima lux hotel, prachtig park, prima accommodaties, goede Airconditioner grote badkamer / douches. Handdoek service bij het zwembad, elk uur wel een activiteit waar je aan kan deelnemen. Elke avond muziek of een andere act om je te vermaken. Om 00:00 uur alles stil op het park. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Prima ontbijt. Voldoende eetgelegenheden in de buurt. bushalte vlak bij, voor €1,55 p/p naar oude stadscentrum Alcudia, bezoek is een aanrader. We hebben niets te klagen gehad. Zijn een week geweest met kinder 18+ ook zij hebben zich hier prima vermaakt, vooral dankzij goede Wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vriendelijk personeel, verzorgd, netjes... Top!

familie,
23-8-2017

Mooie ligging naast natuurgebied, strand op loopafstand, goede service, prima vakantie gehad!

Nankman,
19-8-2017

Wij hadden een standaard appartement geboekt. Bij aankomst werden wij verrast met een appartement op de begane grond met een mini zwembad balineesbed buitendouche ligbedden. Het is er super schoon. Elke dag werd het zwembad schoongemaakt , bedden opgemaakt en elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Ligging is goed je kan , bushalte om de hoek kost je 1,50 enkele reis naar bijv. Alcudia.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg massaal aardig met kinderen

Ray Ox,
15-8-2017

De restaurants binnen het hotel zijn matig, vaak is het eten niet gaar. Het personeel is deels heel erg aardig maar ook deels te moe om nog te kunnen lachen. Buiten hotel is restaurant Picco( ook v h hotel) helemaal top helaas loopt de wachtijd oo het eten vaak uit, ach je hebt de tijd het is immers vakantie. De ligging is centraal maar ook erg gericht op het toerisme, ga je 1 km verder naar t zuiden langs de kust dan kom je pas weer spanje tegen , zo idem land inwaarts. Het hotel is netjes, schoon en mogelijke problemen worden direct opgepakt en opgelost. De prijs is mijn inziens te hoog voor de geboden kwaliteit. Zoek je een groot famillie resort dan is t prima, zoek je een relaxte vakantie bestemming dan is het een absolute no go! Te veel getatoeëerde engelse , duitse en scandinavische voetbal liefhebbers , de moraal vh verhaal goede bestemming als je drukte en geen privacy wenst.

Aparthotel info

• Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Prinsotel La Dorada in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Prinsotel La Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.