Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaPlaya de Muro

8.1FantastischScore uit 103 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Prinsotel La Dorada is rustig gelegen op het Spaanse Mallorca. De animatie organiseert activiteiten voor jong en oud en rondom het zwembad is een mooie tuin aangelegd. Met een paar minuten lopen sta je op het strand. Wil je verder dan ben je afhankelijk van de bus of kun je een auto huren. Het oude stadje Alcudia is een aanrader.

Bekijk de beschikbaarheid

103 Reviews over Prinsotel La Dorada

• 8Bart30-09-2021

Top hotel

Prima hotel. We zijn hier 9 dagen geweest. Hadden een 2 kamer appartement met prima bedden. Ruime badkamer met separate douche (regendouche) en bad. Ook is er een klein keukentje. Uitzicht op het zwembad. Zwembaden warenprima. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Handoeken service bij het zwembad. Zeer vriendelijk personeel.

• 9Pedro Torrao02-08-2019

An awesome week in paradise with the family.

What a great vacation spot. The hotel is within walking distance of the very clean and pristine water beach. The kids loved the pool and I loved the bar overlooking it :). The accommodations where very good, the service great (including car rental and medical support) and the buffet was just overwhelming. Definitely coming back soon!

• 9Marleen10-06-2019

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Wij hebben genoten van dit mooie en schone hotel. We zijn 6 dagen met twee kleine kinderen geweest. De buitenbaden waren voor hen nog iets te koud. De animatie voor de kinderen was heel leuk, en gratis minigolf. We hebben 1x gebruik gemaakt van een heerlijk ontbijtbuffet met echt alles er op en er aan. Er werd ook vers gekookt. Wij raden dit hotel aan voor wie op zoek is naar betaalbare luxe. Het strand is op loopafstand en er zitten een aantal aardige restaurantjes in de buurt. Bij het hotel zelf niet gegeten, dat is er niet van gekomen. Wij vonden het hotelpersoneel erg vriendelijk en voelden ons zeer welkom.

• 9Martijn Glashouwer01-05-2019

Heerlijk hotel met erg fijn personeel, lekker eten

Het complex ligt op 3 minuten lopen van een erg mooi strandje. Het complex zelf bestaat uit aantal losse gebouwen die allen gelegen zijn aan de mooie aangelegde tuin waar zich ook het zwembad bevindt. De zwembaden zijn niet verwarmd en in april/mei nog wel een beetje aan de frisse kant maar onze jongens, 11 en 7 jaar oud, zaten ondanks dat toch regelmatig in het water. Om even op te warmen gingen ze naar het binnenzwembad. De kamers zijn erg netjes. Wij hadden een 2 kamer appartement met zicht op het zwembad op de beganegrond. We hadden hier een badkamer met ligbad, een losse douche ruimte met handdouche en hemeldouche. Écht goed voor elkaar. Verder zater er een klein keukenblokje in met koelkast. De bedden waren prima en de bdsofa's voor de kids zijn ook top. Het buffet in het restaurant is 2 maal daags en was geweldig! Er waren in deze periode niet veel Nederlanders. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 8Daiga16-10-2018

super gezellig

mooie omgeving, super dicht bij de zee.. aardige personeel.. leuke appartementen, super grote bed.. lekker verschillende eten..

niet zo leuk was dat de vloer van ons appartement werd niet schoon gemaakt.. eten niet goed warm was..

voor de rest super leuk gehad 😉

• 8Robert Stam22-09-2018

Goed hotel maar voor ons niet meer

Hotel ligt redelijk rustig net achter de hoofdstraat met veel drukte, winkeltjes en erg veel verkeer. Als je vanaf de binnenplaats de zijuitgang neemt en de weg oversteekt kan je via het terrein van 5 sterren hotel playa Muro Village naar het strand, met ligbedden en parasols te huur. Hier is het goed verblijven. Het hotel La Dorada ziet er keurig uit, tuin en zwembad zijn goed verzorgd. De eetzaal is groot, netjes en het eten is uitstekend. De bediening is ook goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt redelijk/goed duits en engels. De kamers zijn royaal en zien er netjes uit. Airco doet het prima. Minpunt is dat wij (zaten in gebouw 1) last hadden van de stank van het achter het gebouw liggende moeras. De bezoekers van het hotel waren overwegend jonge mensen en jonge ouders met kleine kinderen, hetgeen voor ons ouderen (65+) wat veel drukte en lawaai gaf. De animatie was voor kinderen en jonge mensen.

• 10Familie Leuwol14-09-2018

Wij komen heel graag terug in Prinsotel la Dorada!

Prinsotel la Dorada was nog mooier dan we verwacht hadden n.a.v video's en foto's vooraf. Een prachtige entree, overal super schoon en hele mooie zwembaden in een groenrijke omgeving. Elke dag schone handdoeken bij het zwembad en het strand op een paar min. loopafstand. Geweldige locatie voor kinderen! Platja de Muro heeft een mooi en schoon zandstrand met fijn zand en de zee is helderblauw. Het loopt heel langzaam af en is ideaal voor jonge kinderen. In het dorpje zelf is behalve wat eettentjes weinig te beleven maar met de bus (eu 1,50 pp.) ben je in 10 min. in een heel mooi dorpje Alcudia, met een oud gedeelte, hele gezellige restaurantjes en een modern haven gedeelte.

• 9M.D.03-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Een mooi hotel, vijf minuten van het strand af, mooi groot zwembad voor de kinderen. Leuke animatie. Goed restaurant maar ook goede restaurants in de buurt. Winkeltjes in de nabijheid maar als je 1 gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.

• 9Fam Veen06-07-2018

Fijn hotel met prachtig (niet verwarmd) zwembad

We zijn in mei voor de tweede keer naar La Dorada in Playa de Muro, geweest. Helaas was het weer niet zo fijn deze keer, maar in het plaatsje is genoeg te doen en het is een hotel met ruime apartementen. Je kunt fijn eten in het restaurant, buffetvorm. en ook in de directe omgeving is een boulevard met zoveel verschillende restaurantjes er is voor elk wat wils. Een aanrader!

• 8Schotpoort17-05-2018

Mooi hotel, schoon, vriendelijk personeel en een goed uitgebreid ontbijt

Aparthotel Prinsotel La Dorada info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)