9.8FenomenaalScore uit 121 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.8

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Iberostar Playa de Muro

Welkom bij ons hotel, gelegen in Playa de Muro, direct aan zee. Geniet van de prachtige zwembaden en het uitgestrekte zandstrand dat voor de deur ligt. Met een scala aan faciliteiten en activiteiten is ons hotel de perfecte bestemming voor strandliefhebbers en gezinnen die op zoek zijn naar ontspanning en plezier.

Iberostar Playa de Muro

De Ligging

Ons hotel ligt in Playa de Muro, direct aan zee, met een vlakaflopend zandstrand voor de deur. De luchthaven is op ongeveer 64 km afstand en het centrum, winkelmogelijkheden en uitgaansgelegenheden liggen allemaal op 5 km afstand. De bushalte bevindt zich op slechts 50 meter van het hotel. Vanaf de luchthaven is het hotel bereikbaar met de auto in ongeveer 1 uur of met het openbaar vervoer in ongeveer 1,5 uur. Het strand en het centrum zijn op loopafstand te bereiken.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 446 kamers verdeeld over 3 verdiepingen, met faciliteiten zoals 2 buitenzwembaden, een spa- en wellnesscentrum, fitnessruimte, verschillende sportfaciliteiten, diverse restaurants en bars, en een uitgebreid entertainmentprogramma. De kamers zijn aantrekkelijk en ruim ingericht, voorzien van airconditioning, balkon of terras, en gratis WiFi. Het hotel biedt ook familiekamers en suites aan. De faciliteiten omvatten een oppasservice, autoverhuur, medische dienst, en diverse winkels. Gasten kunnen genieten van een uitgebreide All-Inclusive formule met maaltijden en geselecteerde dranken inbegrepen.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van diverse eetgelegenheden, waaronder 2 buffetrestaurants en 4 bars, waaronder een zwembadbar en een strandbar. De maaltijden worden geserveerd in buffetvorm met een breed scala aan gerechten, waaronder dieet- en glutenvrije opties. De All-Inclusive formule omvat ontbijt, lunch, diner, snacks, en geselecteerde lokale alcoholische en alcoholvrije dranken van 09:00 tot 23:30 uur. Gasten kunnen genieten van show-cooking, themabuffetten en veganistische en vegetarische opties.

Goed om te weten

Belangrijke praktische informatie: ons hotel behoort tot de Iberostar hotelketen en heeft een nationale categorie van 4 sterren. Gasten kunnen betalen met American Express, Visa en MasterCard. Toeristenbelasting en eventuele extra services worden ter plaatse betaald. De check-out tijd is gebruikelijk rond 12:00 uur. Het hotel biedt een 24-uurs receptie en diverse diensten zoals oppasservice, autoverhuur, en medische dienst. Gasten kunnen gratis gebruikmaken van WiFi in alle openbare ruimtes en genieten van de diverse sport- en wellnessfaciliteiten.

• Airconditioning

[email protected]

8 Albufera, 8, E-07458

Website

Iberostar Playa de Muro

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.