Hotel Iberostar Playa de Muro

Hotel Iberostar Playa de Muro
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Playa de Muro voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Iberostar Playa de Muro in het Nederlands

Наша семья с детьми отдыхала в отеле в июле 2018 года. Остались очень довольны: прекрасный отель, просто супер, качественное обслуживание, качественное питание, прекрасное расположение, ласковое море, прекрасный песчаный пляж, средиземноморские сосны на зелёных дюнах, анимация для детей и шоу для взрослых, очень доброжелательный русскоязычный персонал. Всегда приветливо откликаются на возникающие вопросы, с готовностью помогают, если это требуется. Особенно хотим отметить и рекомендуем Радку Томаскову. Это прекрасный русскоговорящий менеджер клиентского сервиса. Рекомендуем приезжать в этот прекрасный отель. Вы и ваши дети получите большое удовольствие и радость от прекрасного отдыха.

Очень хороший отель , внимательный , доброжелательный персонал , теплое море , прекрасная кухня , хорошие номера

Питание очень разнообразно, много морепродуктов, море отличное, идеально для отдыха с детьми.

Perfektni dovolena

Ala
11-7-2018

Uz jsme tady po 3 raz. Presto ze jsem ohluchly nemam absolutne zadnej problem v komunikaci s personalem. Hotel je perfektni a urcite prijedu znova.

fantastic time

Teo
11-7-2018

Great hotel for family holiday but also for people which trave alone.

I really love the beach in this area.

excelente!

Leo y Antonia y Carla
10-7-2018

Nos gusta mucho el hotel. Es muy adecuado para ir con los niños. A nuestra nieta le encanta la piscina de la bola. En la recepción son todos muy amables.

Romantická dovolená

Mira
7-7-2018

Neskutečně azurová barva moře, restaurace vždy čistá, jídlo na vysoké úrovní, žádné přehnaně klimatizované prostory, pokoje čisté, připravená fan zona s plátnem pro fanoušky MS ve fotbale, spousta slovensky hovořících animátorů, úžasná, ochotná a jako bonus navíc i velice pohledná managerka hotelu, Slovenka Radka. A když k tomu připočtu svou miloučkou partnerku, tak prostě dovolená jedna báseň😏👍🌴☀️🐬🥂💞

Mallorca 2018

Verunka
4-7-2018

Jsem tady na dovolene s rodiči. Je to tu super, nejvice se mi líbí animační programy a zumba na pláži. Potom je boží Elvis v restauraci a nejlepší ze všech Radka.. Tu miluju a rodiče také..!! Verunka

Beautiful stay on the beautiful beach

Silvia
17-6-2018

Die Hotel Anlage ist gut geeingnet für Familien. Das personal ist deje nett und zuvorkomment . Das hotel program und die Abendshows sehr unterheisan. Wie haben uns nicht gelengweit. Wir kommen immer gerne wieder.

Really good

Sarah Thomsom
17-6-2018

I have spent here beautiful holiday with my lovely family. All animation team was very helpful and Recepcion was very friendly with us. nice time!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Playa de Muro in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Playa de Muro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Playa de Muro scoort een 9.92 uit 10 op basis van 17 reviews.