Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°14°
Hotel Iberostar Alcudia Park

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Alcudia Park voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Iberostar Alcudia Park in het Nederlands

Relaxte sfeer met een geweldige service

H. Smit,
13-9-2018

Een top hotel met een geweldige ligging aan het strand. Zeer gemoedelijke sfeer met fijn personeel. Buffetten waren heel goed. Er waren genoeg ligbedden (september) bij het zwembad. Aan het strand ook, deze zijn tegen betaling. Wij hadden een familiekamer met een geweldig uitzicht op zee. Er waren veel kleine kinderen in het hotel (geen last van gehad).

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf !

Annelies,
10-7-2018

Zeer geslaagde renovatie. Super buffetten star prestige op het dak zeker en vast de moeite ! ideaal hotel om te doen met kids Aan de receptie zijn ze ook supervriendelijk en kan je in het nederlands terecht Eerste dag problemen gehad met de airco, werd direct opgelost Een echte aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2018

Topper, dikke 9

Sebas Curvers,
12-6-2018

Hotel in schijnbaar in de winter geheel opgeknapt en in mei jl geopent. Schoon en helemaal up to date. Zijn net paar dagen thuis van een weekje in dit hotel. Voor onze kleine koter een super hotel. Voor kids veel zwemplezier /glijbanen en animatie en minidisco. Lekker eten gevarieerd en erg veel keuze. Top service en fijn dat Kurt en Raf aan de receptie nederlands spreken en je helpen met wat dan ook. Top hotel! Aanrader. Vroeger al goed, nu nog beter

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Tjingo

Net als de voorgaande jaren Fantastisch

Evelyn habets,
8-9-2017

Eten-Personeel -Nieuw dak terras.geweldig..het aanbod qua entertainment iets minder,en dan specifiek .de piano bar(cafetaria)

Gereisd met partner in augustus 2017

Super!

M Westerink,
4-6-2017

Super enthousiast personeel en recreatieteam, eten afwisselend en lekker, zaten in oud appartement wat gedateerd(is ook nieuw gedeelte) maar alles was schoon en prima bedden, kortom fantastische vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2017

Super vakantie

Ellen1981
5-11-2016

Op vakantie met grootouders en ons gezin (2 kindjes van 4 en 1,5). Pluspunten; topligging, mooie aflopende stranden, gezellige beachbars, mooie avondshow ook voor de kindjes. Lekker eten. Groot ondiepzwembad voor de kindjes. Minpunt was het koude water van het zwembad (maar ligt ook aan de tijd van het jaar), iets gedateerde kamers maar wel erg netjes. Familiekamers was erg krap om een babybedje op te zetten maar lukte wel. Zeker een aanrader voor wie twijfelt.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor de 21ste keer fantastisch

evelyn en huub habets.
16-8-2016

Wij vonden alles goed.vooral de vriendelijkheid van de mensen.ondanks hun harde werken. jammer dat het nog al prijzig is.anders gingen we 3 keer per jaar!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel aan het strand

Patricia rijckbost
6-7-2016

goed hotel direct aan het strand! Weinig Nederlanders. Wij zijn hier 10 dagen geweest en zeer Aan te raden! Eten was super lekker! Mooie ruime kamer. Receptie ook super vriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Prima hotel

Sander
26-6-2016

Prima hotel, goed eten. Ik ben hier twee keer geweest maar ze investeren hier wel. Eerder moest je soms lang wachten voordat je aan tafel kon. Nu zijn er meer plekken bij gecreëerd. Ook buiten eten is nu een optie. De kamers zijn wat gedateerd maar dat neem je voor lief. De ligging van dit hotel is fantastisch aan zee. Je hebt de keuze om bij het zwembad te vertoeven of een paar meter verder op aan het strand te liggen. Een plek aan de zwembad zijde/zeezicht is echt de moeite waard. De achterkant grenst aan een drukke straat. De animatie is in een woord fantastisch. Hier maken ze echt werk van. Een groot compliment. Wat we erg komisch vonden was de plantsoen dienst. Die knippen bijna ieder grasprietje apart. Zo kom je de dag wel door... Maar jammer dat je als gast niet op het gazon mag. Dat is met hele jonge kinderen wel handig. Zwemmen kunnen ze niet en de stenen zijn te hard. Voor de rest is dit hotel echt een aanrader. Het kost een paar centen maar je hebt ook wat!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastisch hotel

Van Kleef
10-5-2015

Prettig verblijf gehad in dit fijne hotel. Een groot pluspunt is het zeer vriendelijke personeel. Zowel bij de receptie, bediening, animatie en de kamermeisjes, alle even vriendelijk waardoor je je welkom voelt in dit hotel! De kamers zijn eenvoudig maar prima en schoon. Helaas is de WiFi maar 30 min.per dag inbegrepen, een verbeterpunt. De ligging en alles er om heen maken veel goed. Kortom dit hotel is een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportKitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Alcudia Park in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Alcudia Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.