Géén boekingskosten

SpanjeMallorcaPlaya de Muro

8.5FantastischScore uit 33 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

33 Reviews over Elisa

• 9Huub en Leen11-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Een prima gotel met een goede prijs- kwaliteitsverhouding. Is qua inrichting niet helemaal modern, maar het is schoon, bedden zijn prima en met name het uitzicht ( over het Gardameer) is fantastisch. Vriendelijke staf met een leiding ( Elisa) voor wie niets teveel is. Eten is eenvoudig, maar goed. Ontbijt ruim voldoende en gevarieerd en ook het avondeten (we hadden halfpension), was goed. En als het menu een dag niet naar jouw smaak is, dan kun je altijd nog kiezen uit een 40tal pizza’s. Ik lees in reviews dat het een zeer matig hotel is met kreten als eens maar nooit weer, maar dit vind ik onzin. Het is een 3 sterrenhotel dat naar onze mening voor de betaalde prijs een prima kwaliteit levert. Als je meer luxe wenst, zul je ook meer moeten betalen. Kijk voordat je kritiek levert ook even naar wat je voor de betaalde prijs krijgt geboden, is ons advies.

• 8Heleen03-07-2018

Super vakantie op een heerlijke plek

Het appartement is wat verouderd maar voldoet zeker aan de 3 sterren. Ligging is rustig maar in de omgeving is genoeg te doen. Je loopt in 5 min naar het drukke deel van de plaats en met 7 min sta je op het strand. De service is top. Eten in het hotel is goed. Het zwembad is fijn met een klein kinderbadje erbij. Ons zoontje heeft zich goed vermaakt. Wel muggenspray mee!

• 9Hester31-07-2017

Super!

Mooi, schoon appartement. Mooi zwembad, met apart kinderbadje. Water was verwarmd! Ik zou wel zelf een theedoek en sponsjes meenemen! Veel Scandinavische toeristen. Lekker rustig dus! Wij hebben geen last gehad van lawaai van buren. Er zijn in de buurt veel leuke dingen voor kinderen. Pony rijden, karten, trampolines, luchtkussens e.d. A la carte restaurant was heel betaalbaar en lekker eten! Ook aardige bediening. Spar tegenover is erg duur. Op 20 minuten lopen zit een betaalbare Eroski supermarkt. Strand is op 10 minuutjes lopen. Alcudia is een mooi stadje met geschiedenis. Al met al zeker een aanrader! Maar neem wel muggenspray mee! Veel muggen door al het water rond het complex.

• 10Katja G.01-07-2017

Das passt!

Das Hotel liegt in einer Seitenstraße nahe zum Strand und schön ruhig. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit. Das Buffet hält für jeden etwas leckeres bereit. Abends gibt es ein täglich wechselndes Angebot. Unser Zimmer war sauber und vor allem nach dem Service gut aufgeräumt. Es ist ein kleines Hotel und keine Bettenburg. Es hat Charme. Mittags kann man dort eine bezahlbare Mahlzeit einnehmen. Für mich und meine Familie war es eine traumhafte Woche dort.

• 8Annlies06-06-2017

Mooi verblijf

Mooi appartementencomplex, alles wordt netjes bijgehouden. Schoonmaak is goed, personeel erg vriendelijk, ontbijt erg uitgebreid, prima afstand van het strand, zwembad schoon en groot genoeg. Playa de muro is een wat rustiger plaatsje t.o.v de plaatsen in de buurt. Wij vonden dit prima, minder druk en een minder toeristische sfeer. Met de bus aan de hoofdweg kun je voor weinig geld naar naastgelegen plaatsjes. Nabij het appartementencomplex staan iedere avond pony's en een luchtkussenpark. Tegen betaling mag je hier gebruik van maken. Leuk voor de kids. Een Spar is te vinden tegenover het appartement, wel erg duur. In Alcudia is een lidl met betere prijzen.

Doordat je bij water zit heb je na zonsondergang veel last van muggen, dus spray meenemen. De appartementen zijn wel gehorig.

Ik zou dit appartement aanbevelen

• 5Fam van Teeffelen27-07-2015

Nooit meer

Toen wij aankwamen bleek ons appartement overboekt. Door allerlei miscommunicatie bleek de tegoedbon die wij kregen ook nog eens niet geldig te zijn in het restaurant. Wij kiezen voortaan een ander appartement

• 9ingrid eding-konings29-05-2013

groots appartement voor een klein bedrag

Ik en mijn man en zoon van 17 zijn enkele dagen begin mei bij Elisa geweest. Kosten via touroperator:42 euro p.n.. Rechtstreeks boeken is goedkoper = 38 euro p.n. Het appartement is groot, leuk ingericht met een grote badkamer met bad, bidet en fohn erbij. Verder een groot balkon. Elisa heeft een mooi zwembad met palmbomen erom heen en hele fijne ligbedden. Alles ziet er keurig uit ! Het heeft een rustige ligging aan een zijstraat. Het is c.a 500 meter lopen (= 10 minuten), naar het strand Muro, een lang mooi zandstrand. Aan de doorgaande weg zijn veel winkeltjes en restaurants. Maar lekker eten en heel goedkoop doe je in het restaurant bij Elisa.Neem a la carte. Het eten daar krijgt van ons een 10 ! Minpunten van Elisa: het is c.a 3 km rijden naar een leuk stadje, bv Picafort. en 15 km naar Alcudia. er is een busverbinding op loopafstand. De nieuwe Router voor Wifi was wat traag, meestal 's avonds. De receptie is erg vriendelijk , beter kan het niet.

• 9Marjan30-08-2012

Gastvrijheid ten top!!

Wij zijn net een paar dagen terug van een heerlijke vakantie in het aparthotel Elisa. Wat een vriendelijk personeel, We kregen na een week zelfs een uitnodiging om deel te nemen aan hun buffet waarbij we alleen de drankjes hoefde te betalen: als waardering dat wij voor hun appartementencomplex hadden gekozen.. Onze terugvlucht vertrok pas na middennacht en we vroegen aan de receptie of we misschien een paar uurtjes langer in ons appartement konden blijven en dat was geen probleem we konden zo lang blijven als we zelf wilden. Hun beleid was dat ze hieraan altijd mee wilden werken (voor zover mogelijk). Het voelde voor ons als een extra vakantiedag! Zwembad,strand zoals bij andere beoordelingen al geschreven. Kortom een echte aanrader!!

• 8Fam. Peters06-08-2012

Geweldig relaxed appartementencomplex

Wij zijn 2 weken in Elisa geweest (2 volw. en 2 kinderen van 9 en 11 jaar) en we zijn dik tevreden. Mooi (kleinschalig) apartementencomplex, mooi apartment, leuk, eenvoudig zwembad en vriendelijke personeel. En niet ver van restaurantjes.

• 9Marco03-08-2012

heerlijk gehad!

Appartement Elisa in Mallorca is echt een aanrader. Wij waren er met kinderen van 6 en 8 jaar. we zaten met ons appartement aan het zwembad. ieder appartement zit trouwens aan het zwembad. iedere ochtend goed ontbijt. niet super uitgebreid, maar alles is aanwezig. De kamers netjes en schoon, alles wordt ook netjes bijgehouden..handdoeken, en bedlinnen ook netjes verschoond. Het strand is zo'n 500 meter lopen, maar dat is geen probleem. Geen harde muziek aan het zwembad of dichtbij, en als er al live muziek is, dan is het ook nette muziek, look a like van bv celine dion, elvis, westlife etc... Voor de kids is er genoeg te doen, maar eigenlijk is het zwembad voor de deur al genoeg. Je kunt een dagje naar Hydropark gaan, (aquapark, maar reken erop dat je met een gezin van 4 over de 120 euro komt. hebben wij niet gedaan. dan lekker in de avond op een pony rijden. eten kun je overal wel goed, en Mallorca heeft zelfde prijzen als nl. gewoonweg een heerlijke week gehad. echt een aanrader. gr

Aparthotel Elisa info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)