Aparthotel Alcudia Pins

295 reviews over Aparthotel Alcudia Pins

• 2018
    8Amanda10-11-2018

Zeer goed

Zeer tevreden over alcudia pins!! Wij willen graag terug volgend jaar!! Helaas kun je bij touroperator zelf nog niet boeken! Echt een aanrader voor gezinnen .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 7M Nchiry16-09-2018

Voor ons nooit meer

Het is misschien n paradijs als je uit Zweden of andere scandinavische landen komt met n aantal kinderen maar voor 3 volwassenenen was t wat teveel aan kinderen vooral omdat ook in die landen de schoolvakantie voorbij zou zijn complex H waar wij verbleven is de minste van alle gebouwen met uitzicht op de keuken en waar de werkzaamheden rond 5u s'ochtends beginnen de appartementen zijn netjes en worden goed schoon gehouden maar dat is dan wel duur betaald eten is prima vooral bij Bambola de italaan is t erg lekker het animatieteam doet zn best vooral voor de kinderen n voorstelling in de avond duurde vaak 3 uur dan ben je die beer Bamse echt beu dus als volwassenen zonder kinderen kies aub n ander hotel of appartement er zijn in de omgeving prima alternatieven waar je wel de juiste aandacht krijgt die je op vakantieals volwassene ook verdient!

Miguel Rojas, Director, 20-09-2018

Dear M Nchiry;

Thank you for reviewing our property. It has been a pleasure for us to have hosted your holidays in TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins. As you have mentioned our hotel is mainly focused for families with kids, where fun is guaranteed for all ages. Thank you for your comments regarding the entertainment, the food in la Bambola and the staff service.

Please if you consider coming back again to your TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to hearing from you soon,

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9F.R. Laponder05-09-2018

Met ons gezin heerlijk genoten hier. Animatie voor de kids was super. Fijne zwembaden en een heerlijke zee. All in formule was top, echt een fantastisch hotel. Voor de kinderen een waar paradijs.

Dear F.R. Laponder;

Thank you to have chosen us as your holiday destination,. It has been a great pleasure to have hosted your holidays and we would like to thank you for your lovely comments about the staff, the hotel facilities and entertainment. We are really happy to know you have had an excellent time with us, and we hope to welcome you back soon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Joop04-09-2018

Het is erg druk verder is het verblijf hier een feestje.

Miguel Rojas, Director, 14-09-2018

Dear Joop, Thank you for your comment. It has been a pleasure for us to have hosted your holidays. We are very happy to know you have had an excellent time, and please note we are already looking forward to welcoming you back soon.

If you need anything, please do not hesitate to contact me directly to [email protected]; I will be pleased to assist you as much as possible

Gereisd met partner in september 2018

• 10Miranda26-08-2018

Een fantastische vakantie gehad!! Onwijs mooi en schoon complex met super aardig personeel. Alles bij elkaar TOP om met kinderen heen te gaan.

Dear Miranda,

Thank you very much to have spent some of your time off to review our property. We are absolutely happy to know you have had an excellent time with us. Thank you for your praises of the staff and the hotel.

We hope to welcome you back soon!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8J.Leus18-08-2018

Mooi en schoon hotel

Mooi hotel direct aan zee. Nette kamers, leuk zwembad met glijbaan, uitgebreid en gevarieerd buffet. Grotendeels zijn de gasten Scandinavisch. Wij vonden dit prima en kregen hierdoor nog meer een vakantiegevoel. Aardig en behulpzaam personeel. Onze toiletbril was kapot, gemeld bij de receptie. Een halfuur later stond de klusjesman voor de deur met een nieuwe. Aanrader!

Dear J. Leus,

Thank you to have chosen us as your Holiday Destination. It has been a great pleasure for us to have hosted your holidays., We are very glad to know you have had an excellent time with us in your TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins. Please, thank you for your praises of the staff, the food in our restaurantes and of the hotel itself. We are already looking forward to welcoming you back soon, so please, if you would like to contact me personally, please, do not hesitate to mail me to [email protected]; I will be happy to assist you.

Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Mv. Horst19-05-2018

Eenmalig

Leuke plaats en mooi hotel. Lekker dicht bij het strand. Vriendelijk personeel. Niet al te druk. Enige nadeel. Ons kind van 1,5 is hier heel erg ziek geweest. Toen we aankwamen hing er een formulier dat er hand, mond en voet heerste. Helaas hebben wij de reviews waar dit in vermeld werd niet serieus genoeg genomen met als resultaat dat onze vakantie aan het eind niet leuk meer was. Kind ziek en spugen en onder de bultjes. Na thuis komst ik zelf ook. Ook hoorde ik dat er heel veel andere kinderen daar erg ziek zijn geweest. Helaas heet dit hotel family life. Maar ik zou er absoluut niet met kleine kinderen heen gaan. En zonder kinderen zijn er misschien leukere hotels op Mallorca.

Miguel Rojas, Director, 14-09-2018

Dear Mv. Horst; Thank you to have taken some of your time off to review our property. We can assure you that all meassures are taken in terms of health and safety, mainly focused on kids wellbeing. The case you mentioned was an unfortunate and isolated case. We are very sorry that you kid was caught by this virus. We hope he is over it now and having fun. In any case, please note your comments will be shared onto the whole team for further improvements.

Best regards

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• Oude reviews

8Janneke23-09-2017

Leuk hotel!

Prima hotel, kamers netjes (we hadden 2 k ap), met een aparte slaapkamer erbij met schuifdeur. Werd 2 dagen in de week netjes gepoetst. Gebouw is wel erg gehorig. We zaten in gebouw A naast het strand. Het hotel ligt aan het strand, echt ideaal. Restaurant die voor de receptie lag (main buffet) hadden ze de meeste keuze en was lekkerder als het restaurant aan het strand. Strand lag wel wat rommel (stukjes plastic) jammer dat ze niet opruimde. Wel handdoekjes leggen anders had je naar 10 uur al geen bedje meer (kosten 12 euro p d), dat betaal je overal in Alcudia. Zee wel wilder (1 dag heel wild) dan in de baai van Alcudia waar we vorige jaar zaten. Een prachtige zee. Mijn zoontje vond de Nederlands touroperator man heel leuk die regelmatig bij de recept was, hij noemt mijn zoontje elke keer bij zijn voornaam en hij ging er stickers halen voor op zijn kaart als hij in het restaurant iets anders geproefd had. Zwembaden erg leuk. verschillende kinderen badje, maar water was in die badje erg koud (was vorige jaar in viva hotel ook). Grote bad wel wat verwarmd. Zeen was veel warmer! Kort om prima hotel met erg lekker eten en lekker dichtbij de zee!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 7Bianca03-07-2017

Leuk plekje als je er ook op uit gaat

Voor een leuke prijs is dit een prima plek . Het strand is prachtig , personeel super lief, goede schoonmaak en kamers en eten is echt top. Maar druk is het echt zeker Wel en met name de zwembaden zijn wel echt vol. Wij hebben vooral gegeten bij het strand restaurant en maak zeker gebruik van de a la carte die je wekelijks mag gebruiken. Omgeving is prachtig en alcudia strand is heerlijk. Wel met auto of bus want lopen is t echt te ver. De mensen zijn super lief dus echt voor met kinderen helemaal prima ! Ook disco in de avond leuk gedaan .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 1C. Van Dijk11-06-2017

Wat een massaal hotel!

Op de site van touroperator oogt het erg leuk en gemoedelijk, het is echter het tegenovergestelde. Het hotel heeft ruim 400 kamers en zelfs in het voorseizoen zit het al helemaal vol met (voornamelijk Engelse) gezinnen. De faciliteiten zijn hier echter niet op afgestemd. Er zijn onvoldoende ligbedjes bij het zwembad, staan rijen voor het restaurant en bijvoorbeeld een speeltuintje zit propvol kinderen. Het is een komen en gaan van bussen. Het hotel ligt aan het strand, maar de strandbedjes zijn tegen betaling (EUR 14). Het personeel is niet vriendelijk, niet erg behulpzaam en er wordt weinig initiatief getoond. Kamers zijn niet erg ruim voor een familiekamer, zeker niet met een babybedje. Schoonmaak 5 dagen. Ik vind de prijs/kwaliteit niet passend, was een relatief dure vakantie voor wat je ervoor krijgt. Zonde want Mallorca zelf ik echt wel heel mooi, maar dit hotel zou ik zelf niet adviseren. Ben je op zoek naar iets minder massaals, boek dit dan vooral niet!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WifiGratis

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk