Aparthotel Alcudia Pins

Met jonge kinderen

Voor ons nooit meer

M Nchiry
16-9-2018

Het is misschien n paradijs als je uit Zweden of andere scandinavische landen komt met n aantal kinderen maar voor 3 volwassenenen was t wat teveel aan kinderen vooral omdat ook in die landen de schoolvakantie voorbij zou zijn complex H waar wij verbleven is de minste van alle gebouwen met uitzicht op de keuken en waar de werkzaamheden rond 5u s'ochtends beginnen de appartementen zijn netjes en worden goed schoon gehouden maar dat is dan wel duur betaald eten is prima vooral bij Bambola de italaan is t erg lekker het animatieteam doet zn best vooral voor de kinderen n voorstelling in de avond duurde vaak 3 uur dan ben je die beer Bamse echt beu dus als volwassenen zonder kinderen kies aub n ander hotel of appartement er zijn in de omgeving prima alternatieven waar je wel de juiste aandacht krijgt die je op vakantieals volwassene ook verdient!

Miguel Rojas, Director, 20-9-2018

Dear M Nchiry;

Thank you for reviewing our property.

It has been a pleasure for us to have hosted your holidays in TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins.

As you have mentioned our hotel is mainly focused for families with kids, where fun is guaranteed for all ages.

Thank you for your comments regarding the entertainment, the food in la Bambola and the staff service.

Please if you consider coming back again to your TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins, do not hesitate to contact us directly.

Looking forward to hearing from you soon,

F.R. Laponder
5-9-2018

Met ons gezin heerlijk genoten hier. Animatie voor de kids was super.

Fijne zwembaden en een heerlijke zee.

All in formule was top, echt een fantastisch hotel. Voor de kinderen een waar paradijs.

Dear F.R. Laponder;

Thank you to have chosen us as your holiday destination,.

It has been a great pleasure to have hosted your holidays and we would like to thank you for your lovely comments about the staff, the hotel facilities and entertainment.

We are really happy to know you have had an excellent time with us, and we hope to welcome you back soon!

Joop
4-9-2018

Het is erg druk verder is het verblijf hier een feestje.

Miguel Rojas, Director, 14-9-2018

Dear Joop, Thank you for your comment.

It has been a pleasure for us to have hosted your holidays.

We are very happy to know you have had an excellent time, and please note we are already looking forward to welcoming you back soon.

If you need anything, please do not hesitate to contact me directly to miguel.rojas@nordotel.com; I will be pleased to assist you as much as possible

Miranda
26-8-2018

Een fantastische vakantie gehad!!

Onwijs mooi en schoon complex met super aardig personeel.

Alles bij elkaar TOP om met kinderen heen te gaan.

Dear Miranda,

Thank you very much to have spent some of your time off to review our property.

We are absolutely happy to know you have had an excellent time with us.

Thank you for your praises of the staff and the hotel.

We hope to welcome you back soon!

Mooi en schoon hotel

J.Leus
18-8-2018

Mooi hotel direct aan zee. Nette kamers, leuk zwembad met glijbaan, uitgebreid en gevarieerd buffet. Grotendeels zijn de gasten Scandinavisch. Wij vonden dit prima en kregen hierdoor nog meer een vakantiegevoel. Aardig en behulpzaam personeel. Onze toiletbril was kapot, gemeld bij de receptie. Een halfuur later stond de klusjesman voor de deur met een nieuwe. Aanrader!

Dear J. Leus,

Thank you to have chosen us as your Holiday Destination.

It has been a great pleasure for us to have hosted your holidays.,

We are very glad to know you have had an excellent time with us in your TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins.

Please, thank you for your praises of the staff, the food in our restaurantes and of the hotel itself.

We are already looking forward to welcoming you back soon, so please, if you would like to contact me personally, please, do not hesitate to mail me to miguel.rojas@nordotel.com; I will be happy to assist you.

Best regards,

Eenmalig

Mv. Horst
19-5-2018

Leuke plaats en mooi hotel. Lekker dicht bij het strand. Vriendelijk personeel. Niet al te druk. Enige nadeel. Ons kind van 1,5 is hier heel erg ziek geweest. Toen we aankwamen hing er een formulier dat er hand, mond en voet heerste. Helaas hebben wij de reviews waar dit in vermeld werd niet serieus genoeg genomen met als resultaat dat onze vakantie aan het eind niet leuk meer was. Kind ziek en spugen en onder de bultjes. Na thuis komst ik zelf ook. Ook hoorde ik dat er heel veel andere kinderen daar erg ziek zijn geweest. Helaas heet dit hotel family life. Maar ik zou er absoluut niet met kleine kinderen heen gaan. En zonder kinderen zijn er misschien leukere hotels op Mallorca.

Dear Mv. Horst;

Thank you to have taken some of your time off to review our property.

We can assure you that all meassures are taken in terms of health and safety, mainly focused on kids wellbeing. The case you mentioned was an unfortunate and isolated case. We are very sorry that you kid was caught by this virus.

We hope he is over it now and having fun.

In any case, please note your comments will be shared onto the whole team for further improvements.

Best regards

Leuk hotel!

Janneke
23-9-2017

Prima hotel, kamers netjes (we hadden 2 k ap), met een aparte slaapkamer erbij met schuifdeur. Werd 2 dagen in de week netjes gepoetst. Gebouw is wel erg gehorig. We zaten in gebouw A naast het strand. Het hotel ligt aan het strand, echt ideaal. Restaurant die voor de receptie lag (main buffet) hadden ze de meeste keuze en was lekkerder als het restaurant aan het strand. Strand lag wel wat rommel (stukjes plastic) jammer dat ze niet opruimde. Wel handdoekjes leggen anders had je naar 10 uur al geen bedje meer (kosten 12 euro p d), dat betaal je overal in Alcudia. Zee wel wilder (1 dag heel wild) dan in de baai van Alcudia waar we vorige jaar zaten. Een prachtige zee. Mijn zoontje vond de Nederlands touroperator man heel leuk die regelmatig bij de recept was, hij noemt mijn zoontje elke keer bij zijn voornaam en hij ging er stickers halen voor op zijn kaart als hij in het restaurant iets anders geproefd had. Zwembaden erg leuk. verschillende kinderen badje, maar water was in die badje erg koud (was vorige jaar in viva hotel ook). Grote bad wel wat verwarmd. Zeen was veel warmer! Kort om prima hotel met erg lekker eten en lekker dichtbij de zee!

Leuk plekje als je er ook op uit gaat

Bianca
3-7-2017

Voor een leuke prijs is dit een prima plek . Het strand is prachtig , personeel super lief, goede schoonmaak en kamers en eten is echt top. Maar druk is het echt zeker

Wel en met name de zwembaden zijn wel echt vol. Wij hebben vooral gegeten bij het strand restaurant en maak zeker gebruik van de a la carte die je wekelijks mag gebruiken. Omgeving is prachtig en alcudia strand is heerlijk. Wel met auto of bus want lopen is t echt te ver. De mensen zijn super lief dus echt voor met kinderen helemaal prima ! Ook disco in de avond leuk gedaan .

Wat een massaal hotel!

C. Van Dijk
11-6-2017

Op de site van touroperator oogt het erg leuk en gemoedelijk, het is echter het tegenovergestelde. Het hotel heeft ruim 400 kamers en zelfs in het voorseizoen zit het al helemaal vol met (voornamelijk Engelse) gezinnen. De faciliteiten zijn hier echter niet op afgestemd. Er zijn onvoldoende ligbedjes bij het zwembad, staan rijen voor het restaurant en bijvoorbeeld een speeltuintje zit propvol kinderen. Het is een komen en gaan van bussen. Het hotel ligt aan het strand, maar de strandbedjes zijn tegen betaling (EUR 14). Het personeel is niet vriendelijk, niet erg behulpzaam en er wordt weinig initiatief getoond. Kamers zijn niet erg ruim voor een familiekamer, zeker niet met een babybedje. Schoonmaak 5 dagen. Ik vind de prijs/kwaliteit niet passend, was een relatief dure vakantie voor wat je ervoor krijgt. Zonde want Mallorca zelf ik echt wel heel mooi, maar dit hotel zou ik zelf niet adviseren. Ben je op zoek naar iets minder massaals, boek dit dan vooral niet!

Prima accomodatie

Eric
17-9-2016

Positief:

- Door de grote van het complex veel faciliteiten.

- Geschikt voor kinderen van alle leeftijden (zelf voor de allerkleinste hebben ze op het complex een inrichte kamer waar je baby kan slapen, flesje kan verwarmen etc.)

- Kamer is modern

- Veel zwembaden en het complex ligt aan het strand

- Eten is van prima kwaliteit

- Altijd voldoende zonnebedjes

- Voor 1,50 pp enkele reis kan je de bus pakken naar diverse plekken op het eiland.

Negatief:

- Met 598 kamers erg massaal

- Badkamer gedateerd

- Watertemperatuur zwembaden fris. Met name de kinderbaden

- Diverse glijbanen waren gesloten

- Kamer niet helemaal schoon (vieze roosters in badkamer en een erg vieze filter van de airco)

- Je moet extra betalen voor de georganiseerde kinderactiviteiten

- Buiten het resort om is er weinig te doen op loopafstand (paar winkeltjes). Zo mis ik bijvoorbeeld een gezellig boulevard.

- Twee bedjes en een parasol op het strand huren kost bijna 12 euro.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Pins in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.