Aparthotel Alcudia Pins

Aparthotel Alcudia Pins

8.9Fantastisch

Spanje, Mallorca, Playa de Muro

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 379p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

257 reviews over Aparthotel Alcudia Pins

• 2018
    8Amanda10-11-2018

Zeer goed

Zeer tevreden over alcudia pins!! Wij willen graag terug volgend jaar!! Helaas kun je bij touroperator zelf nog niet boeken! Echt een aanrader voor gezinnen .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9F.R. Laponder05-09-2018

Met ons gezin heerlijk genoten hier. Animatie voor de kids was super. Fijne zwembaden en een heerlijke zee. All in formule was top, echt een fantastisch hotel. Voor de kinderen een waar paradijs.

Dear F.R. Laponder;

Thank you to have chosen us as your holiday destination,. It has been a great pleasure to have hosted your holidays and we would like to thank you for your lovely comments about the staff, the hotel facilities and entertainment. We are really happy to know you have had an excellent time with us, and we hope to welcome you back soon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Joop04-09-2018

Het is erg druk verder is het verblijf hier een feestje.

Miguel Rojas, Director, 14-09-2018

Dear Joop, Thank you for your comment. It has been a pleasure for us to have hosted your holidays. We are very happy to know you have had an excellent time, and please note we are already looking forward to welcoming you back soon.

If you need anything, please do not hesitate to contact me directly to [email protected]; I will be pleased to assist you as much as possible

Gereisd met partner in september 2018

• 10Miranda26-08-2018

Een fantastische vakantie gehad!! Onwijs mooi en schoon complex met super aardig personeel. Alles bij elkaar TOP om met kinderen heen te gaan.

Dear Miranda,

Thank you very much to have spent some of your time off to review our property. We are absolutely happy to know you have had an excellent time with us. Thank you for your praises of the staff and the hotel.

We hope to welcome you back soon!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8J.Leus18-08-2018

Mooi en schoon hotel

Mooi hotel direct aan zee. Nette kamers, leuk zwembad met glijbaan, uitgebreid en gevarieerd buffet. Grotendeels zijn de gasten Scandinavisch. Wij vonden dit prima en kregen hierdoor nog meer een vakantiegevoel. Aardig en behulpzaam personeel. Onze toiletbril was kapot, gemeld bij de receptie. Een halfuur later stond de klusjesman voor de deur met een nieuwe. Aanrader!

Dear J. Leus,

Thank you to have chosen us as your Holiday Destination. It has been a great pleasure for us to have hosted your holidays., We are very glad to know you have had an excellent time with us in your TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins. Please, thank you for your praises of the staff, the food in our restaurantes and of the hotel itself. We are already looking forward to welcoming you back soon, so please, if you would like to contact me personally, please, do not hesitate to mail me to [email protected]; I will be happy to assist you.

Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Mv. Horst19-05-2018

Eenmalig

Leuke plaats en mooi hotel. Lekker dicht bij het strand. Vriendelijk personeel. Niet al te druk. Enige nadeel. Ons kind van 1,5 is hier heel erg ziek geweest. Toen we aankwamen hing er een formulier dat er hand, mond en voet heerste. Helaas hebben wij de reviews waar dit in vermeld werd niet serieus genoeg genomen met als resultaat dat onze vakantie aan het eind niet leuk meer was. Kind ziek en spugen en onder de bultjes. Na thuis komst ik zelf ook. Ook hoorde ik dat er heel veel andere kinderen daar erg ziek zijn geweest. Helaas heet dit hotel family life. Maar ik zou er absoluut niet met kleine kinderen heen gaan. En zonder kinderen zijn er misschien leukere hotels op Mallorca.

Miguel Rojas, Director, 14-09-2018

Dear Mv. Horst; Thank you to have taken some of your time off to review our property. We can assure you that all meassures are taken in terms of health and safety, mainly focused on kids wellbeing. The case you mentioned was an unfortunate and isolated case. We are very sorry that you kid was caught by this virus. We hope he is over it now and having fun. In any case, please note your comments will be shared onto the whole team for further improvements.

Best regards

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• Oude reviews

7Bianca03-07-2017

Leuk plekje als je er ook op uit gaat

Voor een leuke prijs is dit een prima plek . Het strand is prachtig , personeel super lief, goede schoonmaak en kamers en eten is echt top. Maar druk is het echt zeker Wel en met name de zwembaden zijn wel echt vol. Wij hebben vooral gegeten bij het strand restaurant en maak zeker gebruik van de a la carte die je wekelijks mag gebruiken. Omgeving is prachtig en alcudia strand is heerlijk. Wel met auto of bus want lopen is t echt te ver. De mensen zijn super lief dus echt voor met kinderen helemaal prima ! Ook disco in de avond leuk gedaan .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 1C. Van Dijk11-06-2017

Wat een massaal hotel!

Op de site van touroperator oogt het erg leuk en gemoedelijk, het is echter het tegenovergestelde. Het hotel heeft ruim 400 kamers en zelfs in het voorseizoen zit het al helemaal vol met (voornamelijk Engelse) gezinnen. De faciliteiten zijn hier echter niet op afgestemd. Er zijn onvoldoende ligbedjes bij het zwembad, staan rijen voor het restaurant en bijvoorbeeld een speeltuintje zit propvol kinderen. Het is een komen en gaan van bussen. Het hotel ligt aan het strand, maar de strandbedjes zijn tegen betaling (EUR 14). Het personeel is niet vriendelijk, niet erg behulpzaam en er wordt weinig initiatief getoond. Kamers zijn niet erg ruim voor een familiekamer, zeker niet met een babybedje. Schoonmaak 5 dagen. Ik vind de prijs/kwaliteit niet passend, was een relatief dure vakantie voor wat je ervoor krijgt. Zonde want Mallorca zelf ik echt wel heel mooi, maar dit hotel zou ik zelf niet adviseren. Ben je op zoek naar iets minder massaals, boek dit dan vooral niet!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8Jeroen29-08-2016

Heerlijke vakantie

Mooi resort, veel Scandinavische en Engelse gezinnen. Prima eten en nooit lang in de rij staan. Een heerlijk strand met langzaam aflopende zee. Het enige minpunt is dat het zwembad erg druk is. Alle bedjes zijn bij het zwembad al vroeg bezet en de capaciteit van het zwembad is te klein. Er zijn niet heel veel nederlanders soms wel jammer. Een aanrader is het grill restaurant, hier krijg je korting. Heerlijke wijntjes en drankjes inclusief, al met al een top vakantie gehad voor 2 weken. Het personeel was ook top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Patrick12-07-2016

Super vakantie

Aparthotel Alcudia Pins is een echt tophotel.

De kamers zijn schoon en groot. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten is goed en er is veel variatie en volledig op kinderen in gesteld. Het hotel ligt aan een mooi strand met een geweldig uitzicht. Mooie zwembaden, bijzonder actieve en leuke kidsclub met jong personeel die vele talen spreken, alleen geen Nederlands. Restaurants en voedselvoorzieningen waren goed. Lekker eten van goede kwaliteit. Een aanrader!

Het enige minpuntje is het ontbreken van een boulevard en de afstand tot het centrum. Aparthotel Alcudia Pins is absoluut de moeite waard voor diegene die op zoek is naar een relaxte vakantie zonder zorgen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WifiGratis

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk