Aparthotel Novo Mar

KinderhotelWeer vandaag26°16°
Aparthotel Novo Mar
8,4

12 reviews over Aparthotel Novo Mar in het Nederlands

Wij hebben genoten in Novo Mar. Vooral de ligging van het appartement (50 meter van winkelstraat en 200 meter van het strand) vonden wij geweldig. Het appartement zelf was prima. Ook de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel waren opvallend. Minpunt vonden wij het uitzicht vanaf het balkon. Wij hadden 'seaview' geboekt maar onze kamer (307) had nauwelijks zeezicht, je moest heel goed kijken en als je lang bent, zag je inderdaad een heel klein streepje zee in de verte. Maar dit zou absoluut niet als zeezicht kamer verkocht mogen worden en is ook heel anders dan de foto die tijdens het boeken wordt getoond van het uitzicht vanuit een kamer. Dit was duidelijk niet vanuit onze kamer. Verder is Paguera een gezellige maar niet te massale toeristenplaats. De gasten zijn overwegend Duits en je moet er tegen kunnen dat je regelmatig in het Duits wordt aangesproken. Als wij terugkomen in Paguera gaan wij zeker weer naar Novo Mar.

Heel leuk

Tony de nekker
23-7-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , mooie kamer, vlak bij het strand ,MOOI DORP

Novo Mar heeft ideale ligging.

AT
5-5-2018

Novo Mar heeft ruime appartementen in vlotte kleuren rood-wit-geel en blauw met een keukenblok en mooie badkamer. Tevens balkon met 2 ligbedden en een zitje. Woonkamer ingericht met zitgedeelte met TV en een eettafel met 4 stoelen. Aparte slaapkamer met groot bed (min. 1.80-2.00m breed) Wij verbleven hier om deel te nemen aan de 3e wandelvierdaagse van Mallorca. Keuken niet gebruikt, alleen koelkast. Ons appartement had geen afzuigkap. Halfpension betekent een uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en eraan en een prima dinerbuffet. Personeel aan receptie zeer behulpzaam, ook aanspreekpunt voor autohuur. Novo Mar ligt in rustige zijstraat van de boulevard. Aan de boulevard volop winkels, restaurants, terrasjes. En ca. 100m. van de baai en de zee (en de start/finish van het wandelen). Bushalte op 50m. Hotel heeft kleine eigen parkeerplaats. Paguera wordt vooral bezocht door Duitse toeristen.

Tjingo

Vriendelijke ontvangst. Zelfde medewerker als vijf jaar eerder.

Teken dat er geen groot verloop in personeel is.

Wij hadden appartement met zicht op zwembad.r. 2 kamer appartement, met keukentje en koelkast,kluisje op de kamer.

Groot balkon met zelfs ligstoelen!

Gevarieerd ontbijt en diner buffet. met voor ieder wat wils.

In de periode dat wij er zijn geweest ( een uitzonderlijke ) temp, van 35-40 graden

Zeer blij met de airco

Veel gezinnen met kleine kinderen, meerdere kinderstoelen aanwezig

Handig te weten voor gezinnen/opa en oma

Tov hotel Spar supermarkt

Gelegen in zijstraat van drukke winkelstraat ( bushaltes)

prachtige locatie dichtbij centrum en zee

mooi gelegen hotel
1-7-2017

Hotel ligt aan zijstraat van hoofdstraat maar toch erg rustig en ca. 100m van de zee. Mooie baai met strandvoorzieningen en terrasjes. Er vertrekt aan de baai ook een boot naar andere baaien/dorpen en/of een bootexcursie. Peguera is gericht op toeristen m.n. de Duitse toerist en je ziet borden met pommes, bratwurst, kaffee mit kuchen etc. Maar als je wat beter rondkijkt dan zijn er best veel leuke terrasjes en spaanse restaurantjes te vinden. Novo Mar is een prima hotel met ruime kamers en prima ontbijtbuffet waar niets ontbreekt. Ook het avondbuffet (halfpension) was goed. Wij hadden eerst een kamer aan de zijkant van het gebouw waar de zon al vroeg in de middag van het balkon verdween (april) en het frisjes werd. Later een kamer aan de voorzijde gekregen waar we lekker lang van de zon konden genieten. We waren hier voor de wandelvierdaagse van Pequera en Novo Mar ligt op 50m. van de start/finish, ideaal dus.

heel goed appartement-hotel!

Peeters
24-12-2013

Super goed appartementencomplex met halfpension mogelijkheid!

Heel vriendelijk personeel.

Erg lekker eten met keuze uit verschillende gerechten.

Het complex is gelegen net achter de hoek van de hoofdstraat, maar je hebt absoluut geen last van lawaai.

Het zwembad is groot genoeg, en doordat de zon er de ganse dag op schijnt, lekker warm water.

Kortom, zeker een aanrader!

PRIMA COMPLEX ( CA 70 APPARTEMENTEN )

anja
9-8-2012

Nette appartementen.

Kluis op de kamer dagelijks schone handdoeken.

Zeer groot balkon, behalve tafel en stoelen ook twee ligbedden.

HP, zowel ontbijt al diner in buffetvorm voor elk wat wils. Zelfs mosselen en garnalen gegeten. Een heerlijk toetjes buffet.

Vriendelijk Engels en Duits sprekend personeel. Op verjaardag felicitaties incl fles wijn en Nederlands geschreven kaartje op de kamer.

Zowel Novo Mar als plaats Peguera, Duits gericht.

prima complex

erna
30-7-2011

Zeer goed ontbijt-en dinerbuffet met heel veel keus en variatie.Schoon en ruim appartement met groot balkon en zelfs 2 ligbedden.Dagelijks schone handdoeken en schoonmaak.Ligt lekker dicht bij de gezellige boulevard en dicht bij het mooie strand,en geen overlast van lawaai.

Afrader

JMaas
22-10-2009

wij zijn hier geweest vanaf 10 augustus tot 24 augustus, Toen we aankwamen hadden we gelijk zoiets van is dit het nou? helemaal anders dan op de foto veel ouder allemaal helemaal niet verzorgd een zwembadje van 5 bij 4, niet eens een bar bij het zwembad of uberhaupt in het hotel, wij hadden 3 x 2 persoonskamer geboekt en 1 x 3 persoonskamer, 2 van die 2 persoonskamers was helemaal niet wat we hadden geboekt, daar moesten ze gewoon in de woonkamer op de banken slapen, wel hebben ze toen de dag erna een andere kamer gekregen maar ook niet met zee zicht. wat we wel besteld hadden, het personeel is wel vriendelijk maar dat is ook het enige pluspunt.Het plaatsje is wel heel erg leuk, wel erg druk en ontzettend veel engelse en duitser maar er gezellig.

Wij gaan hier absoluut nooit meer naar terug.

Top accomadatie

Jo&Jo
7-4-2009

Ondanks de twee sterren een perfect en prima appartement!!Personeel is er zeer vriendelijk en heel behulpzaam,bij aankomst 22.00 kregen we meteen een goede koude maaltijd. De schoonmaak is dito perfect geen zandkorreltje meer te vinden!De keus voor het eten is heel divers en heel verzorgd. Centrum en strand zijn heel dicht bij het complex,leuke lange gezellige winkelstraat en diverse stranden alles is wel heel Duits gericht maar heel gemoedelijk niet echt iets voor jongeren,kwa disco’s enzo! Wij gaan nu voor de 3de keer terug.. en vinden de twee sterren zeker 3 sterren waard!!!

Jammer dat hij zo moeilijk te boeken is bij de Ned touroperators

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Novo Mar in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Novo Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.