Hotel FERGUS Club Europa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°18°
Hotel FERGUS Club Europa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor FERGUS Club Europa voor je op een rij gezet:

300 reviews over Hotel FERGUS Club Europa in het Nederlands

Konings, 15-5-2018

Super

Lekker eten drinken.. mooi en schoon

Prima vakantie

Henriët, 1-3-2018

Het is een heel fijn complex voor kleine kinderen.

Ruime keuze aan eten. Er wordt ook veel ververst en de ruimte wordt continu opgeruimd.

Leuke animatie.

Nadeel huisje vrij gehorig. En je zit best een eindje van het centrum af wat met een kind een hele trip is.

Nooit meer

Sher, 25-10-2017

Ik snap niet hoe dit hotel aan zulke goede recensies komt

Bij aankomst om 7.00 was niks geregeld we kregen om 15.00 pas de kamer

Die in het uiterste puntje vanger resort lag

Behoorlijke klim naar boven

Zwembad overvol en belachelijk koud

Eten wel goed maar weinig variatie

Drinken is heel onduidelijk, slecht te krijgen over het resort

Ontbijt voor 8.30 anders is het overvol

Centrum is een behoorlijk eind lopen

De kamers vinden wij vies, airco vol schimmel

Koelkast die niet sluit en 2 dagen geleden gevraagd om extra dekens

Die moeten nog komen

Door het einde seizoen denk ik dat iedereen het zat is

De man in het winkeltje volgt je op de voet omdat hij bang is dat je wat steelt

Heel jammer voor ons absoluut de laatste x

Heerlijk en een echte aanrader!

S.P., 22-10-2017

Ideaal verblijf voor kleine kinderen. Eerste pluspunt, je zit hooguit 20 minuutjes in de bus vanaf het vliegveld naar het hotel. Dus de vakantie begint ook echt snel als je bent aan gekomen. Het hotel zelf is mooi opgezet, leuk ingericht en is net een klein dorpje. Prachtig zwembad met gave glijbanen! Eten en drinken erg goed! Kamers met aparte slaapkamer ook ideaal! Al met al een heerlijke week gehad!

prachtig, gezellig, leukste vakantie ooit!

Kim v Huizen, 20-10-2017

je kwam er heel gastvrij binnen, je kreeg een bandje ook als je de kamer nog niet in kon mocht je al wel eten en drinken en aan het zwembad liggen, koffers kon je in een speciale kamer zetten voor de gasten, het eten was echt onwijs goed! het werd vers gemaakt. en was het op? kon je er gewoon naar vragen en kwamen ze het brengen aan tafel. ook de animatie zowel voor kinderen als voor volwassenen was elke avond divers en gezellig! met een gratis busje word je naar het dorpje gebracht als je dit zou willen. diverse zwembaden zodat je geen last kon hebben van schreeuwende en huilende kinderen, de kamers werden elke dag keurig schoongemaakt, bedden werden keurig opgemaakt en elke dag lag er weer nieuwe zeep en shampoo voor je klaar.

kort samengevat een fantastisch mooie vakantie!

Ik denk dat deze resort perfect is voor jonge mensen met kleine kinderen.

Er is verder niets op aan te merken voor een kids vakantie...Maar!!! Ik ben geen kind!!!!

Verder niemand anders, mits je het fijn vindt om de hele dag tussen gillende, schreeuwende, rennende, huilende kinderen wilt zitten en ook in de kamers/restaurants wilt horen, natuurlijk.

Ik heb niets tegen kinderen, maar dit resort was voor mij en mijn vriendin van middelbare leeftijd die gewoon dachten een hotel geboekt te hebben waar ook gezinnen kwamen, een ware nachtmerrie van onrust en ontzettend veel lawaai...geen herrie, maar lawaai. Dit is geen resort voor mensen zonder kinderen. Dit is echt een Kinder Dorp. Heel fout dat dit niet vermeld stond bij de reis.

Ook zeer steil allemaal, met koffers en wat dan ook, erg moeilijk, geen hulpmiddelen.

Groot complex.

U bent gewaarschuwd.

Erg leuke accommodatie

Erik, 16-10-2017

Voor deelname aan een triathlon vier dagen hier verbleven in oktober. Het viel me vooral op hoe druk het nog was. Ik kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen tot mogelijke problemen kan leiden, maar in de periode dat ik er was was het prima.

Eten: uitstekend, veel variatie en erg smakelijk. Hulde! Wat later op de avond inderdaad soms rijvorming bij de bar, maar het hard werkende personeel adresseert dat goed. Kamers echt prima. Erg netjes. Ik miste alleen wel kastruimte. Als ik met het gezin was geweest was dit een probleem geworden. Maar kan niet beoordelen of andere kamers hier wel over beschikken.

Ligging: op redelijke afstand van het centrum van Peguera, maar is af te lopen. 15 minuten en je zit in de hoofdstraat. En er rijden meerdere keren per dag shuttle busjes.

Grote plus: bij het kinderzwembad hangt een bordje "verboden bedjes te reserveren. Handdoeken worden na 30 minuten verwijderd indien de bedjes niet worden benut." En dit wordt ook gehandhaafd zag ik. Top!

Fantastisch!

Sharon, 16-10-2017

3x per dag uitstekend buffet. Iedere dag wat anders, soms een thema. 4x een paar minuten moeten wachten op tafeltje. Af en toe was het bij de bar s avonds druk. Animatie is echt super. Voor de kids iedere avond hetzelfde, maar daarna altijd wat anders. Animatie overdag is ook afwisselend en leuk georganiseerd, net als de kidsclub. Glijbanen vonden onze kids, 4 & 1 jaar geweldig! Centrum is op loopafstand, Maar ben je niet goed te been, dan zou ik niet hierheen gaan, is allemaal stijl. Appartement is heel schoon en iedere dag schone handdoeken. Wij hebben een topvakantie gehad.

erg leuke vakantie

Jordi, 28-9-2017

Prima resort met prima eten.

Zeer goede service, en erg kindvriendelijk.

Gezellige vakantie

Tom, 19-9-2017

Het hotel resort is prima om je vakantie door te brengen als je met kinderen bent. Paquera is op 20 min. lopen met een lange winkelstraat(toeristisch) en strand. Er is genoeg te doen voor kinderen al dan niet met het animatieteam.

Zwembad met glijbanen is erg leuk evenals het kleine peuterbad. Speeltuintje kan wel wat extra's gebruiken die ruimte is er. Zwembad is als het druk is net te klein en de ruimte met ligplaatsen te krap.

Eten is over algemeen prima tot redelijk, ochtend goed, middag en avond eten minder. Veel eten te zout bv. en vlees te doorbakken. Variatie mag ook meer zijn over de dagen. Verwacht gewoon niet te veel

Als je niet een van de eerste bent met eten dan is de zaal overvol en heel gehorig. Voor de kamers geld hetzelfde waar je alles kunt horen van de buren. Kamers zien er verder goed uit en worden elke dag schoongemaakt.

Het hele resort is er gratis WiFi met goede kwaliteit op grotendeels van het resort.

Over algemeen prima, maar niet voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FERGUS Club Europa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FERGUS Club Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel FERGUS Club Europa scoort een 7.38 uit 10 op basis van 306 reviews.