5.9VoldoendeScore uit 353 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over FERGUS Club Europa

FERGUS Club Europa

Welkom bij ons geliefde clubhotel, gelegen in het prachtige Pinien-bos en op een heuvel bij de stadsrand van Paguera. Met een fijn zandstrand op slechts een paar stappen afstand en het stadscentrum met winkels en amusementsmogelijkheden op slechts 500 meter, bieden wij de perfecte combinatie van natuur en cultuur. Geniet van de rustige ligging en de adembenemende natuurlijke omgeving, terwijl je toch dicht bij alle voorzieningen bent.

De Ligging

Ons hotel bevindt zich op een heuvel, aan de rand van Paguera, en is omgeven door het prachtige Pinien-bos. De luchthaven ligt op ongeveer 25,2 km afstand. Met een shuttle service (inclusief) kun je gemakkelijk naar het zandstrand 'Palmira' dat op 1 km afstand ligt. Het stadscentrum met winkels en uitgaansgelegenheden is slechts 500 meter verderop. Je kunt hier komen met de auto, taxi of zelfs te voet.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 425 kamers verdeeld over 2 verdiepingen, met faciliteiten zoals een mooie tuin, een speelplaats, een speelkamer en 3 zwembaden in de buitenlucht. Sportliefhebbers kunnen genieten van activiteiten zoals beachvolleybal, boogschieten, tennis en fitness. Voor ontspanning is er een wellnessgedeelte met massagebehandelingen. Onze kamers zijn comfortabel ingericht en voorzien van airconditioning, verwarming, balkon of terras en Wi-Fi. Rolstoelvriendelijke faciliteiten zijn beschikbaar, evenals gezinskamers en kinderbedjes. Daarnaast bieden we een verscheidenheid aan eetgelegenheden, waaronder 3 restaurants en 3 bars.

Eten en drinken

In ons hotel kun je genieten van een gevarieerd aanbod aan gerechten in 3 niet-rokersrestaurants met airconditioning. All-Inclusive gasten kunnen genieten van ontbijt, lunch en diner, evenals geselecteerde lokale alcoholische en alcoholvrije dranken gedurende de dag. Er is ook een koffiehuis en een bar waar gasten kunnen ontspannen en genieten van lekkere specialiteiten. Dieetgerechten en vegetarische opties zijn beschikbaar op aanvraag, en er zijn speciale menu's en snacks beschikbaar. Live cooking voegt een extra dimensie toe aan de culinaire ervaring.

Goed om te weten

Bij het in- en uitchecken word je geholpen door het meertalige personeel bij de receptie, die 24 uur per dag beschikbaar is. Rolstoelvriendelijke faciliteiten zijn aanwezig, evenals parkeerplaatsen en fietsverhuur. Andere diensten omvatten een kinderopvang, autoverhuur, transferservice, wasservice en muntwasserette. Het hotel heeft ook een eigen shuttlebus. De omgeving kan worden verkend met de fietsverhuur. Voor zakelijke doeleinden zijn er fax- en kopieerapparaten beschikbaar.

Faciliteiten

Adresgegevens

16 Savina 16, E-07160

Website

FERGUS Club Europa

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.