Hotel Beverly Playa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°14°
Hotel Beverly Playa
7,5

86 reviews over Hotel Beverly Playa in het Nederlands

prima hotel en prachtige ligging!

Eddy, 17-9-2017

we waren hier voor een week en hebben prima vakantie gehad! vriendelijk personeel,lekker eten, en mooie verzorgde kamers met zeezicht! het hotel ligt vlak aan de promenade en een mooi strand! Paguera is een leuk stadje! een aanrader!

Prima vakantie

Fam. Verhaegh, 5-9-2017

Wij vonden de kleine baai het fijnst omdat daar de ligstoelen ook de leuning verstelbaar zijn. En het is daar rustiger.

Het eten is zeer gevarieerd e lekker. Genoeg keus.

Personeel is ook erg vriendelijk.

Paguera is een harstikke leuke plaats. Heel veel winkeltjes

Een aanrader, ondanks mijn twijfels

S. Looijmans, 18-7-2017

Dit hotel krijgt zoveel negatieve recensies, maar het valt echt reuze mee! Het hotel is inderdaad deels gerenoveerd, maar zowel het oude gedeelte (waar wij zaten) als het nieuwe gedeelte wordt netjes onderhouden. Het hotel ligt op nog geen 300 meter van het strand en een gezellige boulevard waar je je ogen uitkijkt. Het personeel kijkt misschien niet altijd even vriendelijk, maar je wordt op je wenken bediend. Zowel ontbijt, lunch als diner varieert per dag. Het eten zelf is prima, maar is snel koud als je de verkeerde borden pakt. Er zijn namelijk verwarmde en niet-verwarmde borden, haha. Het zwembad is niet groot, waardoor de ligbedden snel en vaak heel de dag bezet is. Er zijn hier veel Duitsers en Russen, dit merk je wel, want het personeel spreekt doorgaans Duits. Al met al, en leuk hotel waar zowel in als om het hotel veel te zien is. Tip: Lees Aub niet alle negatieve recensies, want niet alles is wat het lijkt!

Matig

Wandelaar, 13-4-2017

Het hotel wordt momenteel opgeknapt, wordt gezegd. Wij zaten in het oude gedeelte en dat was gedateerd. Wel schoon en heel, maar na een week slapen zaten wij allebei onder de jeukbultjes, waarvan ik toch het sterke vermoeden heb dat het uit het bed komt... De kamers zijn erg gehorig. onze buren maakten 's avonds nogal wat lawaai en rookten, wat onder de deur door kwam. (Onze kamers werden gescheiden door een wand met een deur erin). Oordoppen zijn dus wel handig. De bedden liggen verder prima. De ligging van het hotel is super. Aan het strand en op kruipafstand van het centrum met gezellige barretjes en winkeltjes. Wij hadden half pension. Het ontbijt was wel oké, maar het avondeten hoef ik er niet meer. Niks bijzonders en eentonig. Bovendien is het een zeer ongezellige, bloedhete zaal met flink wat TL verlichting. Op Mallorca kun je overal lekker en goedkoop eten, dus dit buffet schoot echt te kort. Het eten gaat in twee shifts, waardoor er wel altijd plaats is. Voor het avondeten krijg je een vaste plek aangewezen. Personeel is over het algemeen vriendelijk. Wij liepen mee met de vierdaagse van Peguera. Volgend jaar wellicht weer. Of ik dit hotel weer zal boeken weet ik nog niet. Qua ligging was het perfect en het was netjes voor een redelijke prijs. Maar dan dus in ieder geval zonder buffet. Wat ik wel netjes vond is dat we de ochtend van vertrek nog even een ontbijtje konden nemen in alle vroegte.

kom ik zeker weer

marianne, 22-8-2016

De plek alleen is 5 sterrren waard..Het eten was meer dan genoeg voor ieder wat wils.De helft van het hotel is gerenoveerd en toen was het geld op..Wij zaten in een niet gerenoveerde kamer maar hij was schoon en netjes verder.Iedere dag werden de kamers gedaan en schone handdoeken.Er zijn 3 zwembaden maar die vooraan ligt vergt een beetje onderhoud..De zee voor de deur..wat wil je nog meer.Nadeel:je moet een wekker zetten voor een bedje bij zwembad..een echte beddenrace..hilarsch..Er waren mensen die dus de bedden bezet hielden de hele dag en er niet lagen..maar ook voor andere hotels bekend verhaal was niet alleen hier..Er waren voor nl veel polen,tjechen,duitsers ,fransen en italianen..Wij waren de enige nederlanders..niet erg hoor..Peguera zelf is een leuk stadje niet zo masaal..Je kunt met de bus naar Santa ponsa 1.50 of naar Palma 3.75 of je kunt een auto huren..hebben wij gedaan..ga hier best wel weer heen..personeel vriendelijk,animatie is top..

Super vakantie!!

Fam. van Benthem, 5-8-2016

Oud hotel wat ze aan het opknappen zijn, nieuwe kamers erg mooi met fantastisch uitzicht op strand/zee.Eten gewoon goed met veel variatie en overal genoeg van.

Weinig Nederlanders veel duitsers en russen maar absoluut niet storend.Geweldige ligging aan het strand en in 5 min.in het centrum. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Enig minpuntje is de wifi 24 euro voor 1 week en dat is dan pp en niet altijd goed!

Voor de rest weinig aan te merken, komen zeker nog een keer terug.

Fantastische vakantie gehad. Heerlijk genoten.

Wilma&Lisanne, 22-6-2016

Vanuit het hotel loop je zo het strand op.Uitzicht vanaf alle balkons is op zee/strand. Mooi hotel met normale kamers, voorzien van tapijt, ook in de gangen. Dus geen overlast van schuivende stoelen of hakken. Het eten in het restaurant is goed. Vriendelijk personeel. Elke dag animatie voor jong en oud. Super animatieteam. Het merendeel van de gasten is duits of uit het oostblok. Weinig Nederlanders.

Wij hebben een super vakantie gehad.

Een minpunt. Ik heb deze reis naar Paguera geboekt omdat het dichtbij het vliegveld ligt, ongeveer 30 minuten reistijd. Het viel daarom extra tegen dat we als laatst naar onze bestemming werden gebracht. Dus uiteindelijk nog anderhalf uur in de bus gezeten. Het blijkt dat Paguera de laatste bestemming op de route is en de eerste bestemming op de terugweg. Dus je wordt ook al 4 uur van te voren opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht.

Ik ga graag nog een keer terug naar dit hotel.

Super

Cleo, 9-4-2014

Ik ben hier met twee vriendinnen ik ben nog nioit zo vriendelijk ontvangen en geholpen. Ze spreken duits,frans,engels en spaans genoeg talen om je te helpen dus! De kamers zijn zeer netjes en groot genoeg. Het eten is lekker en verzorgd heeft veel variatie. Aan de balie helpen ze direct als er problemen zijn of als je iets te kort hebt! Je hebt geen last van geluid van de buren. Het personeel is zeer vriendelijk en atend. Het hotel is ook zeergoed gelegen ! En er zijn zeer veel winkeltjes en leuke bars en restaurants ! Zeker een aanrader dus !!

Dit is Russische roulette ! nooit meer.

C.Valentijn, 7-9-2012

Hotel is sinds kort in Russische handen en dat is goed te merken!

80% zijn Russen die, vermoed ik, niet zoveel gewend zijn en denken: bordjes vol en glas vol (all inclusive) wat kan mij gebeuren?!

Kamer: gerenoveerde kamer was goed.

Eten : slecht, vaak koud of op en alles smaakt 't zelfde.

Service: wat dacht je van 20 minuten in een lange rij wachten voor er een tafeltje beschikbaar is bij ontbijt en diner?!

Die meiden daar moeten elk ong.50 tafeltjes bijhouden!

Sfeer: verouderde muffe ruimtes, niet werkende liften, saai, somber en loopt verschrikkelijk achter bij wensen van hedendaagse vakantiegangers. 'S avonds niet eens een muziekje of sfeerlichtje bij het buitenterras.

Nooit weer en zeker geen aanrader.

Aangenaam

De Wae Evelyne, 24-8-2012

We zijn net terug van Paguera, 11dagen 10nachten. En we verbleven in hotel Beverly Playa, perfecte ligging, mooi hotel. Het hotel is iets wat verouderd maar nog in goede staat. Ze zijn inderdaad aan het renoveren en het gerenoveerde stuk ziet er veel belovend uit! Heb absoluut geen klagen over het hotel! Zou zeker eens terug gaan! Het enige waar ze nog wat aan mogen werken is het eten, ontbijt was neutraal maar het avondmaal was niet echt 100%. Oké smaken verschillen maar het was of te zout of te zoet. Het is niet dat we met honger van tafel zijn gegaan, maar het was net genoeg om een gevuld gevoel te hebben. Het enige lastige is (ligt niet aan het hotel) dat er enorm veel Duitsers zijn, waardoor het personeel, verkopers enzo beter Duits praten dan engels...'

We hebben een aantal aanbieders voor Beverly Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beverly Playa in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beverly Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beverly Playa scoort een 7.54 uit 10 op basis van 103 reviews.