Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°14°
Aparthotel Zafiro Palmanova

Zafiro Palmanova op Mallorca is een echt familiehotel. Houd er wel rekening mee dat ondanks het all-inclusive concept je voor sommige dingen moet bijbetalen. Het zwembad heeft een springkussen in het midden en meerdere glijbanen en is tevens maar 1 meter diep. Meerdere stranden zijn op loopafstand evenals het centrum van Palmanova.

326 reviews over Aparthotel Zafiro Palmanova in het Nederlands

Super!

Bianca
26-4-2019

Mooi schoon hotel,Eten super , Personeel super, animatie ook. Van alles in de buurt om te doen Ons 2x hier en komen weer zeker terug Maar liever pas vanaf mei April was wisselvallig wanneer de zon er niet was was het fris, wanneer de zon er wel was was het meteen heerlijk vandaar liever in mei dan zijn er meer zon uren . Ps jacuzzi is een aanrader, kids in bed en nog even samen ontspannen in de jacuzzi

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Geboekt bijneckermann.nl

dit is echt vakantie

jessie van Rooij
11-1-2019

wij hebben echt onwijs genoten. eten was super, gevarieerd en vers.ook voor de kinderen zat er iedere dag wel iets tussen. all in was ook goed. personeel gaf advies over een goede wijn die bij de all in formule behoorde. als iets niet all in was, was er altijd wel een goed alternatief wat wel all in was. zwembad is super tof voor kinderen van de basisschool leeftijd. en piratenboot was ook leuk voor peuters kleuters zonder diploma. wij hadden royale terasse kamer. pal in de zon niet te harden op het terras overdag. savonds wel lekker. jaccuzi werd goed onderhouden. dagelijks ph metingen etc. wij hebben er achteraf te weinig gebruik van gemaakt, voor ons niet het geld waard. overdag was het te heet op het terras en savonds zaten we bij de show. wellicht voor een ander wel die savonds nog veel op het terras zit. wij gingen vaak met de kids na het avond programma om een uur of 22.30 ook naar bed. kamer en handdoeken goed schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

hele goede vakantie gehad

maarten
29-10-2018

schitterend hotel de all inclusief is heel erg uitgebreid,haast alle cocktails en sterke drank zit hier ook bij inbegrepen dat is wel eens anders. eten is gewoon super te noemen,allemaal vers bereid en iedere dag compleet anders. voor de mensen die een kamer willen boeken met dakterras : denk hier 2 keer over na,de jacuzzi is iedere avond vanaf 21.00 gesloten wegens onderhoud/reiniging. hier hebben wij een extra voor gekozen zodat wanneer onze dochter in bed lag,wij nog even lekker konden genieten..nou niet dus ..zonde geld.. dit geven hun ook niet aan op hun site, grote domper! personeel is super vriendelijk,en dat het zwembad maar 1 meter diep is was heerlijk, onze dochter kon overal staan dus geen zorgen en constant opletten. prima vakantie gehad met zn allen. gaan we nog eens? nee helaas voor dat bedrag mag je toch iets meer verwachten .

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Arie Ophorst
12-10-2018

Ideaal voor ouders met kinderen maar ook voor ouderen zeer leuk om te beleven. Prachtig strand en omgeving. Vooral Parma is aanbevelingswaardig.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Een SUPER vakantie met de hele familie!

Familie van der Laan/ Bos
20-8-2018

Met de hele familie in 1 hotel twee weken vakantie vieren, betekent een complex zoeken waar voor een ieder vermaak en plezier moet zijn van animatie, sport, strand, zon, culinair en ontspanning. Hotel Zafiro Palmanova heeft in alle opzichten ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan. Een heel groot compliment voor de gehele organisatie. Korte transfer vliegveld/hotel. Centrale ligging strand, centrum, hoofdstad Palma en / of eilandtrip/boottrip. Zwembaden, wellness, sportfaciliteiten, veel verzorging voor tuinen, we hadden zelfs ons eigen swim-up pool voor het terras van onze kamer. Uitstekend buffet, VERS, iedere avond een ander thema, fantastische wijnkaart, kortom ook in deze voor elk wat wils. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Daarnaast is er zowel overdag als ’s avonds een gevarieerd (deels Nederlandstalig) animatieprogramma voor alle leeftijden ( niet te vergeten voor de kleintjes de mini-disco ). Veiligheid, geheel afge

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Zafiro palmanova is het geld niet waard

Van eck
14-8-2018

Een oké hotel maar toch een paar kant tekeningen, we hebben een kamer met een jacuzzi op het dakterras en all inclusive. Klacht 1 de jacuzzi is van 12:00 tm 23:00 niet bruikbaar helaas is en blijf de temp. Van het water op 38 gr. I.v.m. Met de zon die erop staat. Klacht 2 all inclusive, gingen wij er vanuit dat ook alles inclusief was, onze kinderen willen een ijsje, liggen er 3 soorten ijs in de bak en in de 2e bak 9 soorten die 2e bak is bijbetalen zo zijn er meerdere bijbetaal producten door het hele hotel? Klacht 3 alle zwembaden zijn niet dieper dan 1 meter en de baden zijn om 14:00 smerig een aantal mensen hebben er al oorontsteking van gekregen Klacht 4 de bar bij het zwembad is bezet door 1 á 2 man en dat is veel te weinig, dus lang wachten op een drankje En mijn volgende puntje Palmanova is geen ruk aan veel ali express winkeltjes met troep Zafiro palmanova is het geld niet waard

Super vakantie!

Rob
10-8-2018

Mooi hotel, goede service, nette appartementen, vriendelijk personeel en super eten.

Kinderen hebben zich goed vermaakt, leuke activiteiten en super animatie!

All in formule erg goed, internationale dranken bijna allemaal inbegrepen. Tip: kamer met zwembadzicht was wel echt een pre!

Top hotel

Den Tonny
31-7-2018

Dit is echt een top hotel. Eten was heel goed, hotel zeer netjes, al is er hier en daar toch wel noot aan een kleine renovatie. Toch is het een vrij duur hotel. Voor deze prijs heb je in Spanje andere 5* hotels. Maar we hebben een fantastische vakantie gehad en daar draait het uiteindelijk om.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 31 2018 15:41:41 GMT+0000 (UTC)

Verrassend hotel

Femke
24-7-2018

Goed hotel voor gezinnen met (kleine ) kinderen. Eten prima, keuze genoeg. Ruime en nieuwe kamers. Soms wel gehorig. Met name door luidruchtige medegasten die snachts over de gang lopen. Hotel ligt dichtbij het strand , weg oversteken trappen af en je bent er. Zwembaden netjes en schoon, alert zwembadpersoneel! Personeel vriendelijk en behulpzaam. Het is geen enorme badplaats maar er bevinden zich talloze winkeltjes en leuke restaurantjes ,pubs, terrasjes en clubs in de buurt van het hotel, richting magaluf.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

M-L
17-7-2018

Heerlijke vakantie gehad in dit fijne hotel. Het eten was in 1 woord fantastisch. Ook het personeel was geweldig, deden hun werk met een lach op het gezicht. De zwembaden waren super fijn en werden goed onderhouden. De handdoekservice bij het zwembad is ideaal. Ik beveel het hotel enorm aan maar Palmanova vind ik een minder gezellige badplaats.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Palmanova in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Palmanova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.