Aparthotel Zafiro Palmanova

Aparthotel Zafiro Palmanova

8.5Fantastisch

Spanje, Mallorca, Palmanova

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.059p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info

Maak je klaar voor een vakantie op het zonovergoten eiland Mallorca bij Zafiro Palmanova. Dit is een echt familiehotel waar je all-inclusive kunt verblijven. Voor ieder lid van het gezin is er genoeg te beleven. Kies je voor een plek aan het zwembad of rol je je handdoek liever uit op het zandstrand? De keuze is aan jou. Wil je meer weten over Aparthotel Zafiro Palmanova? Lees dan even met ons mee.

Waterratten zitten helemaal op hun plek in Zafiro Palmanova. Je neemt hier een duik in een van de vele zwembaden. De allerkleinsten vermaken zich in het peuterbad, terwijl de oudere kids zich vermaken in het zwembad met glijbanen. Wil je in alle rust genieten van de zon zonder kinderen? Strijk dan neer op een ligbed aan het adults only zwembad.

De meeste vakantiegangers kozen voor een all-inclusive verblijf in Aparthotel Zafiro Palmanova. Je kunt in dat geval drie keer per dag aanschuiven in het buffetrestaurant waar je goed kunt eten. Wil je tijdens de lunch lekker bij het zwembad blijven liggen? Dan kun je terecht bij het afhaalrestaurant. Kies je voor een pizza of een gezonde salade? Reviewers schrijven dat alle drankjes inbegrepen zijn bij een all-inclusive verblijf. Vooral de cocktails zijn een aanrader.

In Zafiro Palmanova vind je een leuk animatieteam. Het team verzorgt genoeg activiteiten voor de kids, maar ook voor volwassenen. Verder is het vaak erg gezellig op het terras. Vooral in de avonduren is dit the place to be. Een voordeel is wel dat het vanaf 23.00 uur weer heerlijk rustig is in het hotel.

Kamers

Bij Zafiro Palmanova overnacht je in een fijne hotelkamer. Aangezien dit een aparthotel is heb je een eigen keuken met handige faciliteiten zoals een koffiezetapparaat en een broodrooster. De meeste reviewers die in Zafiro Palmanova verbleven, kozen ervoor om een kamer te boeken met dakterras. In dat geval kun je ook gebruik maken van de jacuzzi. Zo kun je samen met je partner ontspannen, terwijl de kinderen in bed liggen. Let er wel op dat de jacuzzi niet elke avond geopend is.

Ligging van Zafiro Palmanova, Palmanova

Een vakantie bij Zafiro Palmanova betekent een vakantie die in het teken staat van zon, zee en strand. Op slechts 300 meter afstand van het hotel vind je verschillende zandstranden en neem je een duik in het helderblauwe zeewater. Wil je het centrum van Palmanova in? Daar sta je al na een wandeling van 1,5 kilometer. Strijk neer bij een restaurant om tapas te eten of drink een mojito met uitzicht op zee. Reviewers schrijven verder dat Palmanova de ideale plek is om souvenirs te kopen.

Wandel je via de andere kant over de boulevard? Dan kom je na 1,5 kilometer uit in Magaluf. Dit is een populaire badplaats onder feestvierende jongeren en dat zorgt ervoor dat je hier fijne beachclubs vindt. Vooral Nikki Beach is populair, dus neem hier zeker eens een kijkje tijdens je vakantie.

Ben je enthousiast geworden over een vakantie in Aparthotel Zafiro Palmanova op het Spaanse Mallorca? Let’s go!

336 reviews over Aparthotel Zafiro Palmanova

• 2019
    9Ralph01-09-2019

Super!

Laatste week van augustus verbleven wij in Zafiro Palmanova. Palmanova heeft meerdere prachtige stranden met heerlijk helder zeewater. Veel winkeltjes en restaurantjes. Geen dure merk kleding winkels, vooral veel souvenirs van goedkope kwaliteit. Maar weet je, ik ben eigenlijk gek op dit soort winkeltjes. Van Palmanova doorloopend in Magaluf kilometers aaneen. Heerlijk! De medewerkers van het hotel waren erg vriendelijk en werkte iedere dag erg hard. Zwembaden uitstekend voor alle leeftijden. Een peuterbad, een speelbad met glijbanen voor kinderen tot een jaar of zeven, een groot zwembad met een 'wet bubble' voor de wat grotere kinderen en dan ook nog eens apart een rustig 18+ zwembad. Eten was lekker, het terras 's avonds gezellig. En na 23 uur werd het stil en kon je heerlijk rustig slapen. Zafiro is gewoon super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Lefevere Alain03-08-2019

Goed hotel,maar...

Allereerst positieve zaken. Eten is lekker en gevarieerd. Heel proper. Wij hadden de kamer met dakterras en jacuzzi. Was super,zeker met 2 jarige peuter. Vriendelijk personeel en kindvriendelijk. In het algemeen een goede prijs-kwaliteit. 2 punten van kritiek. De omgeving rond het hotel is nogal Brits...Dit wil zeggen pubs,bars en goedkope troep. 2 de punt van kritiek. De lost and found van het hotel. Er is denk ik toch wel wat verdachts aan de hand. We hadden een nogal dure zwemshort vergeten. De volgende avonden eens gekeken vanop terras naar die opkuis zwembaden.Dus de dagen erop gaan vragen achter verschillende zaken die gevonden werden. Maar blijkbaar niets gevonden. Ondanks het feit dat ik het gezien had. Werd er niets naar de lost and found gebracht. Raar... Ook mochten we aan de receptie,de lost and found gewoon niet zien??Ik heb dit nog in geen enkel hotel meegemaakt. En ik heb toch al heel wat rondgereisd. Jammer maar helaas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8De Bruin09-07-2019

Resort is ok,maar gaan liever naar andere Zafiro

Leuk resort.Vriendelijke mensen.Eten buffetrestaurant vonden we af en toe wat tegenvallen(wat we anders niet gewend zijn van de andere zafiro’s).Vaak het zelfde,maar dat is persoonlijk qua smaak.Met de lunch kan je a la carte eten,maar je kan ook “take away” vragen en bij zwembad of kamer eten.Erg fijn als je peuter geen zin heeft om in het restaurant te eten.Heerlijke pizza’s, salades en Hawain poke.Tot onze verbazing zijn er geen pasjes of sleutels voor de kamers maar armbanden.Heerlijk. Nooit meer een pasje kwijt of als je in zwembad iets wil drinken, je weer terug moet naar je handdoek voor je pasje. Ik las in andere recensies over de trappen naar het strand. Als je het resort uit loopt naar rechts, stukje rechtdoor loopt en dan naar links, ben je ook zo bij het strand. Wij deden er 5 min. over met de buggy. Voor kids word er veel gedaan aan spelletjes, knutselen en kinderdisco.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Bianca26-04-2019

Super!

Mooi schoon hotel,Eten super , Personeel super, animatie ook. Van alles in de buurt om te doen Ons 2x hier en komen weer zeker terug Maar liever pas vanaf mei April was wisselvallig wanneer de zon er niet was was het fris, wanneer de zon er wel was was het meteen heerlijk vandaar liever in mei dan zijn er meer zon uren . Ps jacuzzi is een aanrader, kids in bed en nog even samen ontspannen in de jacuzzi

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9jessie van Rooij11-01-2019

dit is echt vakantie

wij hebben echt onwijs genoten. eten was super, gevarieerd en vers.ook voor de kinderen zat er iedere dag wel iets tussen. all in was ook goed. personeel gaf advies over een goede wijn die bij de all in formule behoorde. als iets niet all in was, was er altijd wel een goed alternatief wat wel all in was. zwembad is super tof voor kinderen van de basisschool leeftijd. en piratenboot was ook leuk voor peuters kleuters zonder diploma. wij hadden royale terasse kamer. pal in de zon niet te harden op het terras overdag. savonds wel lekker. jaccuzi werd goed onderhouden. dagelijks ph metingen etc. wij hebben er achteraf te weinig gebruik van gemaakt, voor ons niet het geld waard. overdag was het te heet op het terras en savonds zaten we bij de show. wellicht voor een ander wel die savonds nog veel op het terras zit. wij gingen vaak met de kids na het avond programma om een uur of 22.30 ook naar bed. kamer en handdoeken goed schoon.

• 2018
    9maarten29-10-2018

hele goede vakantie gehad

schitterend hotel de all inclusief is heel erg uitgebreid,haast alle cocktails en sterke drank zit hier ook bij inbegrepen dat is wel eens anders. eten is gewoon super te noemen,allemaal vers bereid en iedere dag compleet anders. voor de mensen die een kamer willen boeken met dakterras : denk hier 2 keer over na,de jacuzzi is iedere avond vanaf 21.00 gesloten wegens onderhoud/reiniging. hier hebben wij een extra voor gekozen zodat wanneer onze dochter in bed lag,wij nog even lekker konden genieten..nou niet dus ..zonde geld.. dit geven hun ook niet aan op hun site, grote domper! personeel is super vriendelijk,en dat het zwembad maar 1 meter diep is was heerlijk, onze dochter kon overal staan dus geen zorgen en constant opletten. prima vakantie gehad met zn allen. gaan we nog eens? nee helaas voor dat bedrag mag je toch iets meer verwachten .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Arie Ophorst12-10-2018

Ideaal voor ouders met kinderen maar ook voor ouderen zeer leuk om te beleven. Prachtig strand en omgeving. Vooral Parma is aanbevelingswaardig.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 10Familie van der Laan/ Bos20-08-2018

Een SUPER vakantie met de hele familie!

Met de hele familie in 1 hotel twee weken vakantie vieren, betekent een complex zoeken waar voor een ieder vermaak en plezier moet zijn van animatie, sport, strand, zon, culinair en ontspanning. Hotel Zafiro Palmanova heeft in alle opzichten ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan. Een heel groot compliment voor de gehele organisatie. Korte transfer vliegveld/hotel. Centrale ligging strand, centrum, hoofdstad Palma en / of eilandtrip/boottrip. Zwembaden, wellness, sportfaciliteiten, veel verzorging voor tuinen, we hadden zelfs ons eigen swim-up pool voor het terras van onze kamer. Uitstekend buffet, VERS, iedere avond een ander thema, fantastische wijnkaart, kortom ook in deze voor elk wat wils. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Daarnaast is er zowel overdag als ’s avonds een gevarieerd (deels Nederlandstalig) animatieprogramma voor alle leeftijden ( niet te vergeten voor de kleintjes de mini-disco ). Veiligheid, geheel afge

• 6Van eck14-08-2018

Zafiro palmanova is het geld niet waard

Een oké hotel maar toch een paar kant tekeningen, we hebben een kamer met een jacuzzi op het dakterras en all inclusive. Klacht 1 de jacuzzi is van 12:00 tm 23:00 niet bruikbaar helaas is en blijf de temp. Van het water op 38 gr. I.v.m. Met de zon die erop staat. Klacht 2 all inclusive, gingen wij er vanuit dat ook alles inclusief was, onze kinderen willen een ijsje, liggen er 3 soorten ijs in de bak en in de 2e bak 9 soorten die 2e bak is bijbetalen zo zijn er meerdere bijbetaal producten door het hele hotel? Klacht 3 alle zwembaden zijn niet dieper dan 1 meter en de baden zijn om 14:00 smerig een aantal mensen hebben er al oorontsteking van gekregen Klacht 4 de bar bij het zwembad is bezet door 1 á 2 man en dat is veel te weinig, dus lang wachten op een drankje En mijn volgende puntje Palmanova is geen ruk aan veel ali express winkeltjes met troep Zafiro palmanova is het geld niet waard

• 9Rob10-08-2018

Super vakantie!

Mooi hotel, goede service, nette appartementen, vriendelijk personeel en super eten.

Kinderen hebben zich goed vermaakt, leuke activiteiten en super animatie!

All in formule erg goed, internationale dranken bijna allemaal inbegrepen. Tip: kamer met zwembadzicht was wel echt een pre!

Aparthotel Zafiro Palmanova info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht