Aparthotel Zafiro Palmanova

Aparthotel
Aparthotel Zafiro Palmanova

316 reviews over Aparthotel Zafiro Palmanova in het Nederlands

Erg mooi en net hotel, zowel openbare ruimtes als kamers uitstekend onderhouden, opgeruimd en schoon.

Palmanova heeft een gezellige boulevard en prachtig strand (loop bij de receptie de deur uit, steek recht over en ga de trappen af en je bent op het strand). Ga je vanuit de receptie rechtsaf, dan loop je in 10 minuten naar strand Magaluf. Wat meer Engels georienteerd en iets minder gezellige boulevard en strand (vonden wij).

Zwembad van hotel is erg leuk, met de grote opblaasbal erin. Het zwembad is nergens dieper dan 1 meter. Voor kinderen ideaal, al miste de oudste juist een diep bad om dingen van de bodem te kunnen opduiken. Zwembaden worden niet verwarmd. Water was in de mei vakantie niet te koud, maar met de wind erbij kwam je er niet graag meer uit, zeker als de zon weg was.

Eten was grandioos. Alles in buffetvorm + showcooking. Elke avond zeer gevarieerd, maar toch ook altijd friet en vaak pizza, zodat kinderen altijd slagen.

Heerlijk genieten!

Danielle
10-2-2018

Komen al 18 jaar in dit complex. Iedere jaar vernieuwing,prachtig mooi,schoon,goed verzorgde accomodatie.

Willem M
28-10-2017

Supergoed hotel mooie kamers goed zwembad lief en goed personeel! Heerlijk eten en drinken voor iedereen wat lekkers elke dag weer

Echt een aanrader!

Fantastisch vakantie gehad

Paul messink
25-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad in dit top hotel. De kinderen vermaakten zich uitstekend in het zwembad. Zeer kind vriendelijk personeel!! Goede animatie vooral youri. Dicht bij het strand. Goede kamers die door de schoonmaakster zeer goed worden schoon gemaakt. Met andere woorden we willen graag weer terug naar dit top hotel

Geweldig familiehotel!!

Jeffrey van Eersel
13-8-2017

Net terug van 10 dagen Zafiro, wat een geweldig hotel is dit!!

Mooie nieuwe gerenoveerde kamers met goede airco. ( wel de schuifpui dicht doen anders schakelt hij zichzelf uit)

Overal zeer goede Wifi verbinding.

Heerlijk eten, met veel variatie en van hoge kwaliteit, voor ieder wat wils of het nou pasta - vlees - vis of vegetarisch was, alles is te verkrijgen. Ook voor de kinderen een buffet.

Het personeel is zeer vriendelijk en zullen er alles aan doen om er voor jou een leuke vakantie van te maken.

En ja dat je misschien even 5 minuten moet wachten op je drankje lijkt me niet zo erg op vakantie. Wij hebben niets gemerkt van te weinig personeel.

Om 10 uur begint het personeel rond het zwembad, maar als er eerder mensen of kinderen waren die toevallig om 9 uur gingen zwemmen werd totaal niet moeilijk gedaan, het zwembad was al lang schoongemaakt tegen die tijd.

Tegenover het hotel loop je de trappen af en steek je de straat over en je staat op het strand van Palmanova.

Loop je de andere kant op lig je ook zo op het strand van Magaluf.

Voor ons het beste hotel wat we tot nu toe gehad hebben en zou er zeker nog een keer terug komen!!

niet voor herhaling vatbaar

Theunis
6-8-2017

Wij zijn pas terug van 10 dagen zafiro palmanova, vakantie is goed geweest maar een 2de keer naar dit hotel zal er toch niet meer komen, voor de toch wel dure prijs die je moet betalen voor een verblijf hier zijn er toch een heel deel min punten, dan hebben we toch al veel betere hotels gehad die niet zo duur zijn als deze.

de zwembaden gaan pas om 10 uur open, de toiletten aan het zwembad worden maar 1 keer gepoetst want als je deze in de namiddag gebruikt waren ze heel vies, wc papier op, de zeep was op dus kon je beter maar op de kamer gaan. veel te weinig personeel (wel heel vriendelijk) drankjes waren soms warm:koelkast wss niet tijdig bijgevuld, de kamers worden niet dagelijks gepoetst.

Mooi kindvriendelijk hotel 4 sterren

Edwin Dekker
22-7-2017

Goed hotel zeker voor kleine kinderen. Na 23.00 uur is het stil.

Ligging is goed , dichtbij het strand en openbaar vervoer naar Palma.

Goed personeel en het eten is van goede kwaliteit. Betalen met care, geen geld nodig. Kamer is goed, schoon en uitzicht naar zwembad is top.

Marlies
21-7-2017

Heerlijke vakantie gehad. Hotel is snel te bereiken vanaf de luchthaven, leuke animatie en heerlijk eten. Opblaasbal in het zwembad is een groot succes. Goede kwaliteit eten en de bedienden die het extra leuk maakten door de interactie met kinderen. Kamer met jacuzzi (specifiek om dakterras gevraagd, tip!) was echt geweldig, 's avonds is het heerlijk. Strand en winkeltjes zijn ook goed (paar min) aan te lopen.

super hotel

slits
10-7-2017

in juli geweest met kinderen van 19/20 en hun vriend vriendinn. Hadden rey don jaime geboekt in santa ponsa maar waren overboekt wat we thuis al hoorden.

Dit hotel werd ons aangeboden als alternatief. Vond het wel vervelend maar achteraf hebben we toch echt geluk gehad met dit hotel.

Zwembaden fantastisch eten zeer goed personeel zeer vriendelijk en behulpzaam kamers zeer groot en netjes ook niet gehorig.

Bedjes lagen redelijk vol maar was altijd wel plek ergens zelfs voor 4 of 6 naast elkaar.

wij hadden all inclusive. Drinken was heel goed en ook zeker de smooties in de avond. Ook het a la carte eten duurde wel even maar was zeer lekker en vanalles te krijgen.

entertainment overdag niet aan meegedaan. Wel yourie gezien de nederlandse animator daar. Doet het goed. Entertainment in de avond was gewoon met wat live mziek of optreden van artiest. Geluid was nu wel erg slecht maar begreep dat er aan gewerkt wrodt.

Om half 11 is de show afgelopen en is het ook zeer rustig op het terras. 11 uur muziek uuit en 12 uur is de bar gesloten.

Hotel is goed gelegen tov het strand en het centrum van palma nova een ook zeer kort bij magaluf. Allemaal op loopafstand.

Het is een aanrader voor iedereen maar zeker voor kinderen.

In de buurt van het hotel is een leuk doe plek voor kinderen waar ze kunnen golfen zwemmen survivallen soort sunapark laser gemen en dat voor ongeveer 30 euro maar kunnen er de hele week over doen om alles 1 keer te mogen uitvoeren.

Fijn hotel, slechte balie service

Jansen
7-7-2017

De eeuwige discussie over het kopiëren van ID bewijzen met een zeer arrogante balie medewerker.

Buiten dit om prima hotel met perfect eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Zafiro Palmanova voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Zafiro Palmanova in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Zafiro Palmanova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Zafiro Palmanova scoort een 9.01 uit 10 op basis van 323 reviews.