Aparthotel Zafiro Palmanova

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Zafiro Palmanova op Mallorca is een echt familiehotel. Houd er wel rekening mee dat ondanks het all-inclusive concept je voor sommige dingen moet bijbetalen. Het zwembad heeft een springkussen in het midden en meerdere glijbanen en is tevens maar 1 meter diep. Meerdere stranden zijn op loopafstand evenals het centrum van Palmanova.

336 reviews over Aparthotel Zafiro Palmanova

• 2019
    9Ralph01-09-2019

Super!

Laatste week van augustus verbleven wij in Zafiro Palmanova. Palmanova heeft meerdere prachtige stranden met heerlijk helder zeewater. Veel winkeltjes en restaurantjes. Geen dure merk kleding winkels, vooral veel souvenirs van goedkope kwaliteit. Maar weet je, ik ben eigenlijk gek op dit soort winkeltjes. Van Palmanova doorloopend in Magaluf kilometers aaneen. Heerlijk! De medewerkers van het hotel waren erg vriendelijk en werkte iedere dag erg hard. Zwembaden uitstekend voor alle leeftijden. Een peuterbad, een speelbad met glijbanen voor kinderen tot een jaar of zeven, een groot zwembad met een 'wet bubble' voor de wat grotere kinderen en dan ook nog eens apart een rustig 18+ zwembad. Eten was lekker, het terras 's avonds gezellig. En na 23 uur werd het stil en kon je heerlijk rustig slapen. Zafiro is gewoon super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Lefevere Alain03-08-2019

Goed hotel,maar...

Allereerst positieve zaken. Eten is lekker en gevarieerd. Heel proper. Wij hadden de kamer met dakterras en jacuzzi. Was super,zeker met 2 jarige peuter. Vriendelijk personeel en kindvriendelijk. In het algemeen een goede prijs-kwaliteit. 2 punten van kritiek. De omgeving rond het hotel is nogal Brits...Dit wil zeggen pubs,bars en goedkope troep. 2 de punt van kritiek. De lost and found van het hotel. Er is denk ik toch wel wat verdachts aan de hand. We hadden een nogal dure zwemshort vergeten. De volgende avonden eens gekeken vanop terras naar die opkuis zwembaden.Dus de dagen erop gaan vragen achter verschillende zaken die gevonden werden. Maar blijkbaar niets gevonden. Ondanks het feit dat ik het gezien had. Werd er niets naar de lost and found gebracht. Raar... Ook mochten we aan de receptie,de lost and found gewoon niet zien??Ik heb dit nog in geen enkel hotel meegemaakt. En ik heb toch al heel wat rondgereisd. Jammer maar helaas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8De Bruin09-07-2019

Resort is ok,maar gaan liever naar andere Zafiro

Leuk resort.Vriendelijke mensen.Eten buffetrestaurant vonden we af en toe wat tegenvallen(wat we anders niet gewend zijn van de andere zafiro’s).Vaak het zelfde,maar dat is persoonlijk qua smaak.Met de lunch kan je a la carte eten,maar je kan ook “take away” vragen en bij zwembad of kamer eten.Erg fijn als je peuter geen zin heeft om in het restaurant te eten.Heerlijke pizza’s, salades en Hawain poke.Tot onze verbazing zijn er geen pasjes of sleutels voor de kamers maar armbanden.Heerlijk. Nooit meer een pasje kwijt of als je in zwembad iets wil drinken, je weer terug moet naar je handdoek voor je pasje. Ik las in andere recensies over de trappen naar het strand. Als je het resort uit loopt naar rechts, stukje rechtdoor loopt en dan naar links, ben je ook zo bij het strand. Wij deden er 5 min. over met de buggy. Voor kids word er veel gedaan aan spelletjes, knutselen en kinderdisco.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Bianca26-04-2019

Super!

Mooi schoon hotel,Eten super , Personeel super, animatie ook. Van alles in de buurt om te doen Ons 2x hier en komen weer zeker terug Maar liever pas vanaf mei April was wisselvallig wanneer de zon er niet was was het fris, wanneer de zon er wel was was het meteen heerlijk vandaar liever in mei dan zijn er meer zon uren . Ps jacuzzi is een aanrader, kids in bed en nog even samen ontspannen in de jacuzzi

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9jessie van Rooij11-01-2019

dit is echt vakantie

wij hebben echt onwijs genoten. eten was super, gevarieerd en vers.ook voor de kinderen zat er iedere dag wel iets tussen. all in was ook goed. personeel gaf advies over een goede wijn die bij de all in formule behoorde. als iets niet all in was, was er altijd wel een goed alternatief wat wel all in was. zwembad is super tof voor kinderen van de basisschool leeftijd. en piratenboot was ook leuk voor peuters kleuters zonder diploma. wij hadden royale terasse kamer. pal in de zon niet te harden op het terras overdag. savonds wel lekker. jaccuzi werd goed onderhouden. dagelijks ph metingen etc. wij hebben er achteraf te weinig gebruik van gemaakt, voor ons niet het geld waard. overdag was het te heet op het terras en savonds zaten we bij de show. wellicht voor een ander wel die savonds nog veel op het terras zit. wij gingen vaak met de kids na het avond programma om een uur of 22.30 ook naar bed. kamer en handdoeken goed schoon.

• 2018
    9maarten29-10-2018

hele goede vakantie gehad

schitterend hotel de all inclusief is heel erg uitgebreid,haast alle cocktails en sterke drank zit hier ook bij inbegrepen dat is wel eens anders. eten is gewoon super te noemen,allemaal vers bereid en iedere dag compleet anders. voor de mensen die een kamer willen boeken met dakterras : denk hier 2 keer over na,de jacuzzi is iedere avond vanaf 21.00 gesloten wegens onderhoud/reiniging. hier hebben wij een extra voor gekozen zodat wanneer onze dochter in bed lag,wij nog even lekker konden genieten..nou niet dus ..zonde geld.. dit geven hun ook niet aan op hun site, grote domper! personeel is super vriendelijk,en dat het zwembad maar 1 meter diep is was heerlijk, onze dochter kon overal staan dus geen zorgen en constant opletten. prima vakantie gehad met zn allen. gaan we nog eens? nee helaas voor dat bedrag mag je toch iets meer verwachten .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Arie Ophorst12-10-2018

Ideaal voor ouders met kinderen maar ook voor ouderen zeer leuk om te beleven. Prachtig strand en omgeving. Vooral Parma is aanbevelingswaardig.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 10Familie van der Laan/ Bos20-08-2018

Een SUPER vakantie met de hele familie!

Met de hele familie in 1 hotel twee weken vakantie vieren, betekent een complex zoeken waar voor een ieder vermaak en plezier moet zijn van animatie, sport, strand, zon, culinair en ontspanning. Hotel Zafiro Palmanova heeft in alle opzichten ruimschoots aan onze verwachtingen voldaan. Een heel groot compliment voor de gehele organisatie. Korte transfer vliegveld/hotel. Centrale ligging strand, centrum, hoofdstad Palma en / of eilandtrip/boottrip. Zwembaden, wellness, sportfaciliteiten, veel verzorging voor tuinen, we hadden zelfs ons eigen swim-up pool voor het terras van onze kamer. Uitstekend buffet, VERS, iedere avond een ander thema, fantastische wijnkaart, kortom ook in deze voor elk wat wils. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Daarnaast is er zowel overdag als ’s avonds een gevarieerd (deels Nederlandstalig) animatieprogramma voor alle leeftijden ( niet te vergeten voor de kleintjes de mini-disco ). Veiligheid, geheel afge

• 6Van eck14-08-2018

Zafiro palmanova is het geld niet waard

Een oké hotel maar toch een paar kant tekeningen, we hebben een kamer met een jacuzzi op het dakterras en all inclusive. Klacht 1 de jacuzzi is van 12:00 tm 23:00 niet bruikbaar helaas is en blijf de temp. Van het water op 38 gr. I.v.m. Met de zon die erop staat. Klacht 2 all inclusive, gingen wij er vanuit dat ook alles inclusief was, onze kinderen willen een ijsje, liggen er 3 soorten ijs in de bak en in de 2e bak 9 soorten die 2e bak is bijbetalen zo zijn er meerdere bijbetaal producten door het hele hotel? Klacht 3 alle zwembaden zijn niet dieper dan 1 meter en de baden zijn om 14:00 smerig een aantal mensen hebben er al oorontsteking van gekregen Klacht 4 de bar bij het zwembad is bezet door 1 á 2 man en dat is veel te weinig, dus lang wachten op een drankje En mijn volgende puntje Palmanova is geen ruk aan veel ali express winkeltjes met troep Zafiro palmanova is het geld niet waard

• 9Rob10-08-2018

Super vakantie!

Mooi hotel, goede service, nette appartementen, vriendelijk personeel en super eten.

Kinderen hebben zich goed vermaakt, leuke activiteiten en super animatie!

All in formule erg goed, internationale dranken bijna allemaal inbegrepen. Tip: kamer met zwembadzicht was wel echt een pre!

24 tips over Aparthotel Zafiro Palmanova

• fam de graaff, 05-07-2012

Met de tijd airco zou volmaakt zijn, vooral met het eten.

• Mol, 17-07-2013

Er zitten veel muggen. Wij zaten in een kamer met privilege tuin en zaten in handdoeken gewikkeld om niet gestoken te worden. In tegenstelling van 2 jaar terug toen we op de 2e etage zaten en destijds hier geen last van hadden.

• R. Broeren, 31-07-2013

Maak een tripje naar Valdemosa. Mooi, authentiek en rustig dorpje. Een dik half uur rijden en goed te doen met jonge kinderen.

70 vragen over Aparthotel Zafiro Palmanova

• Anne, 25-06-2019

Slaapkamerdeur?

Zit er een deur tussen de slaapkamer en de woonkamer? En is de badkamer een gewone aparte ruimte die met een deur af te sluiten is?

Net in het Zafiro Palace Palmanova geweest en daar is de badkamer een soort open ruimte in de hotelkamer, vandaar mijn vraag :-)

Alvast bedankt!

• Leon, 08-06-2019

royal kamer met jacuzzi

wij gaan waarschijnlijk boeken voor begin oktober, klopt het dat de jacuzzi van je dakterras 's avonds vanaf 21.00 uur is afgesloten ivm onderhoud? anders boeken we misschien een andere kamer

• Astrid, 08-09-2017

Baby

Wij gaan binnenkort met een baby naar Palmanova, ik vernam dat er alleen een ketel om water mee te koken aanwezig is. Is er geen magnetron in het appartement? Zou ons het meenemen van een waterkoker schelen.

Aparthotel Zafiro Palmanova info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht