vakanties Palmanova

Reviews over Palmanova

Geweldige ligging!

Danspommerans,
    4-11-2018

Prima hotel, met name de ligging is geweldig. Je loopt zo naar het strand en winkels . Aldi op loopafstand. Nette kamers. Helaas na het douchen elke keer een waterballet in de badkamer. Na klagen bij de receptie uiteindelijk een andere kamer gekregen, maar daar helaas hetzelfde verhaal. Een tweede keer verhuizen lukte niet omdat het hotel vol zat. Elke dag dweilen dus!

Heerlijke buffetten, voor ieder wat wils.

Rommelige eetzaal, groot en onpersoonlijk, met enigszins afgebladderde stoelen.

Personeel kon vriendelijker!

Dat geeft je vakantie toch net iets extra.

Zwembad prachtig, maar ligt grotendeels in de schaduw, waardoor er erg veel bedjes aan een kant staan en men daar dan ook erg dicht op elkaar komt te liggen.

Water echt ijskoud!

hele goede vakantie gehad

maarten,
    29-10-2018

schitterend hotel de all inclusief is heel erg uitgebreid,haast alle cocktails en sterke drank zit hier ook bij inbegrepen dat is wel eens anders.

eten is gewoon super te noemen,allemaal vers bereid en iedere dag compleet anders.

voor de mensen die een kamer willen boeken met dakterras : denk hier 2 keer over na,de jacuzzi is iedere avond vanaf 21.00 gesloten wegens onderhoud/reiniging.

hier hebben wij een extra voor gekozen zodat wanneer onze dochter in bed lag,wij nog even lekker konden genieten..nou niet dus ..zonde geld..

dit geven hun ook niet aan op hun site, grote domper!

personeel is super vriendelijk,en dat het zwembad maar 1 meter diep is was heerlijk, onze dochter kon overal staan dus geen zorgen en constant opletten.

prima vakantie gehad met zn allen.

gaan we nog eens? nee helaas voor dat bedrag mag je toch iets meer verwachten .

fantastisch echt een aanrader

R de Wijs,
    24-10-2018

uitstekend hotel met een goede all incl formule vriendelijk personeel goede bedden

en prachtige kamers met een fenomenaal uitzicht

UJitstekend

G Simonse,
    17-10-2018

Wij hebben het prima naar onze zin gehad. Hierbij opgemerkt dat we extra hadden betaald voor de ligging van het appartement. Wij zaten in het middengedeelte van het complex. Prima, met uitzicht over het zwembad. Er zijn ook appartementen aan de straatzijde met daardoor minder fraai uitzicht. Het bedienend personeel in het restaurant was zeer vriendelijk en correct. Receptiepersoneel vriendelijk en correct. Het ontbijt en avondeten (spaans bereid) was uitstekend. Grote badhandoeken om te liggen zijn tegen borg te lenen. De laatste dag kan nog gedouched worden (intekenlijst). Inderdaad jammer dat er geen nederlandse zenders op de televisie waren, handdoeken van tevoren neerleggen en aanwijzingen niet in het nederlands zijn.

Een fijne vakantie gehad

Marianne,
    14-10-2018

Een fijne vakantie gehad in dit hotel. Het eten was prima, de hotelkamer perfect. Ik kreeg een tweepersoonskamer met bad terwijl ik alleen was. De service was ook goed. Het is wel gericht op de Franse toerist. Animatie spreekt wel Engels maar niet iedereen kan dat. Jammer dat het eten in het OLE restaurant ook in buffetvorm was. Had hier graag een 3 gangen menu gezien. Strand op loopafstand, maar er staat ook een busje klaar die je naar het strand brengt. Fijne ligbedjes bij het zwembad. Handdoeken om te huren klein.

Palmanova scoort een 7,6 uit 10, op basis van 156 reviews