Palmanova

We hebben een aantal aanbieders voor Palmanova voor je op een rij gezet:

vakanties Palmanova

We hebben een aantal aanbieders voor Palmanova voor je op een rij gezet:

Reviews over Palmanova

Leuk en prima voor strandvakantie

G Simonse,
    17-10-2018

Palma Nova (grenzend aan Magaluf) is echt een badplaats met een prima strand, waar de parasols verplicht gehuurd dienen te worden . Naast het strand loopt de hoofdstraat waaraan allemaal pubs, restaurants, kledingswinkels en supermarkten. Daarachter weer alle logeeraccomodatie. Geen historie. Alleen uitgaansleven met de nodige gezelligheid. Weinig nederlanders.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toeristisch dorpje met mooi strandje en boulevard

Familie v,
    5-7-2018

Voornamelijk toeristisch vakantiedorpje half uur van Vliegveld en Palma met vooral veel hotels en apartementen, wat winkeltjes supermarkten en restaurantjes. Vooral veel engelse en duitse toeristen. Mooi zandstrand boulevard en klein haventje. Leuk voor een strandvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk resort

Eric,
    23-6-2018

Heel fijn hotel, erg goed en goede verzorging, Palmanova leuke plaats gezellige boulevard en mooie stranden, Niet meenemen; regenkleding, in Juni heerlijk weer, 23 dagen geweest, elke dag zon en temperaturen tussen 23 en 28 graden, niet te hert voor ons kikkerlanders maar wel zeer aangenaam. Mallorcezen zijn erg vriendelijk en we hadden ook niet het gevoel op zijn ‘sGevenings uitgebuit te worden, een aanrader zeker net voor het hoogseizoen

Gereisd met partner in juni 2018

Palmanova is een mooi centrum kan men pvertoeven

Teun,
    18-3-2017

Terrasjes zijn prima en redelijk wat de prijs betreft. Er was voor ons een specifieke teras waar wij elke een bakkie deden. Cocktail bar ongeveer midden op de boulevard. Mensen zij erg vriendelijk.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

thea_tolsma,
    26-10-2015

Voor ons was dit een strandvacantie bij uitstek! Er wordt genoeg voor de toerist georganiseerd. We hebben niet zo veel van de omgeving gezien maar wat we gezien hebben was een uitnodiging om er weer een keer naar toe te gaan. Ik vond het een verrassing dat het er zo netjes uitzag. Mallorca is net als Gran Canaria van oudsher al een vakantiebestemming. Toch ziet Mallorca er uitnodigender uit. Je kunt in Palma Nova lekker slenterend langs de Boulevard verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Palmanova scoort een 7,7 uit 10, op basis van 156 reviews