Sorteren

Reviews over Palmanova

Leuk en prima voor strandvakantie

G Simonse
    17-10-2018

Palma Nova (grenzend aan Magaluf) is echt een badplaats met een prima strand, waar de parasols verplicht gehuurd dienen te worden . Naast het strand loopt de hoofdstraat waaraan allemaal pubs, restaurants, kledingswinkels en supermarkten. Daarachter weer alle logeeraccomodatie. Geen historie. Alleen uitgaansleven met de nodige gezelligheid. Weinig nederlanders.

Toeristisch dorpje met mooi strandje en boulevard

Familie v
    5-7-2018

Voornamelijk toeristisch vakantiedorpje half uur van Vliegveld en Palma met vooral veel hotels en apartementen, wat winkeltjes supermarkten en restaurantjes. Vooral veel engelse en duitse toeristen. Mooi zandstrand boulevard en klein haventje. Leuk voor een strandvakantie.

Heerlijk resort

Eric
    23-6-2018

Heel fijn hotel, erg goed en goede verzorging, Palmanova leuke plaats gezellige boulevard en mooie stranden, Niet meenemen; regenkleding, in Juni heerlijk weer, 23 dagen geweest, elke dag zon en temperaturen tussen 23 en 28 graden, niet te hert voor ons kikkerlanders maar wel zeer aangenaam. Mallorcezen zijn erg vriendelijk en we hadden ook niet het gevoel op zijn ‘sGevenings uitgebuit te worden, een aanrader zeker net voor het hoogseizoen

Het hotel Ibersol was super

Karin Rensen
    26-10-2017

Leuke plaats en goede verbinding met Palma

Mooie toeristisch dorpje.

Martin
    4-5-2017

Veel goeie eetgelegenheden, veel souvenir shops, leuke boulevard en voor de liefhebbers vlak bij uitgaansgebieden van Magaluf.

Palmanova scoort een 8 uit 10, op basis van 156 reviews