Hotel BQ Belvedere

102 reviews over Hotel BQ Belvedere in het Nederlands

Heel erg genoten!

Eline
3-5-2018

Vandaag ben ik terug gekomen uit BQ Belvedere. Ik kan oprecht zeggen dat ik heerlijk heb kunnen genieten. Wat een ontzettend fijn hotel!

Elke dag kunnen genieten van heerlijk eten en drinken. Jammer dat alcoholische dranken maar tot 23:00 uur gratis verkrijgbaar zijn.

Het was niet te druk en niet te rustig in het hotel. Trouwens ook lekker weer gehad. (April)

Ik heb geen minpuntjes op dit hotel aan te merken. Ik ga normaal gesproken naar Turkije toe, dus ik had niet hele hoge verwachtingen van het hotel, maar dit hotel was prima in vergelijking.

Het animatieteam doet er alles aan om je te vermaken. Ik heb in tijden niet zo’n gezellig animatieteam zien werken.

Dikke aanrader!

Prijs/kwaliteit uitstekend

Liesbeth Kempeneers
6-10-2017

Dit hotel is eigenlijk **** waard. Het enige minpuntje zijn de bedden. Deze mogen echt wel eens vervangen worden. Het hotel is zeer proper, kamers worden elke dag gekuist, dagelijks nieuwe handdoeken. Zeer lekker eten, verzorgd buffet. Goede all-in. Heel kindvriendelijk. Zeker een aanrader. Er valt buiten het hotel weinig te beleven, maar voor 1,50 euro kan je met de bus naar de hoofdstad Palma. Het hotel heeft ook een eigen shuttle dienst naar Palma Nova en Marineland.

Nooit meer

Van Dael François
3-10-2017

Hotel Belveder Mallorca is het slechtste hotel dat ik in heel mijn leven heb bezocht.

Had geboekt op 17 september 2017 in het gedacht van niet teveel kinderlast te hebben.

Jawatte, een kindertuin was het van pasgeboren met heel de dag gehuil en getier, tot grotere tot ongeveer 14 jaar.

Het eten was gewoon niet te vreten, na drie dagen had ge het gezien. Alle dagen hetzelfde, koud, wat ge bij de lunch kreeg kwamen sommige terug bij het diner, en wat snacks betreft tussen 22.00 en 23.00 uur was opgewarmde kost van het diner.

Dit alles overgoten met massa’s zout, gewoon niet te doen. Bij lunch en diner bij het dessert geen warme dranken te verkrijgen, ja aan de pool in een plastic beker maar men mag met niets het restaurant verlaten.

De cocktails waren niet te zuipen, mierenzoet en trok op niets wat het zou moeten zijn.

Het pizza huis was smerig en al het eten stond open en bloot waar enorm veel wespen en vliegen op zaten.

Het drinken, aan de tapkraan was de uitloop vol met smerig slijm.

Aan het hamburger huisje was het eten lauwwarm.

Mayonaise soms niet te verkrijgen en bij vraag ook niet aangevuld.

Voor de rest niks maar dan ook niks te verkrijgen. Zelfs geen koekje of cake. All Inn!!!!!

Wifi te betalen 4 € per uur, All Inn !!!!!!!!

Heel de nacht gaan en verlaten van de bussen met het nodige lawaai.

De toeristen tijdens de nacht door de gangen met hun trolleywagens met het nodige lawaai, slaan met de deuren.

Wij sliepen aan de achterzijde van het gebouw, tussen 00.00 en 00.30 uur komt met de vuilbakken leegmaken en kieperen ze in de vrachtwagen, dag slapen, s ’morgens rond 06.30 uur komen de eerste vrachtwagen aan met de benodigde goederen, gaan de werkmensen de koer afspuiten met het nodige gepraat luid genoeg om iedereen wakker te maken, tot ge op het terras gaat staan en vragen of ze niet verlegen zijn, want dan is het plotseling gedaan met roepen.

Het bed gewoon versleten boel.

De liften zijn een ramp, dikwijls stuk en dan kan men best een kwartier staan wachten.

Aan de pool en daarom rond geen enkele maar dan ook geen enkele rookvrije zone, ik ben geen roker maar heb wel ongeveer 5 sigaretten per dag mogen inhaleren.

Het enigste positieve dat ik kan melden is dat ik het beste animatieteam ooit heb gezien, maar dit is dan ook het enige positieve.

Spijt van mijn zuurverdiende geld.

Goede raad, al het positieve commentaar geloof er geen barst van.

Never again!!!!!!!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor BQ Belvedere voor je op een rij gezet:

Weinig op aan te merken aan dit hotel; super vriendelijk personeel, heel proper, buffetten (s'morgens, s'middags en s'avonds) waren in orde. s'avonds misschien iets meer vis serveren. Verder zeker genoeg keuze en variatie. Handdoeken moet je s'morgens niet gaan leggen want dan worden ze nat gespoten. Zwembad en errond dus heel goed onderhouden. Altijd een goed plaatsje gevonden aan het zwembad. De ligging misschien iets minder als je graag naar de hoofdstad Palma gaat maar je kan er met een bus heen voor maar 1,5 euro pp. 10-beurtenkaart zou wel goedkoper zijn, maar hebben wij niet genomen. Een gratis shuttlebus van het hotel naar het strand van Palma Nova. Er is ook nog een klein strandje op wandelafstand van het hotel. Kamers waren altijd zeer proper; wij hadden nu niet direct het schoonste uitzicht omdat we op een hoek vlakbij brandtrap zaten maar ons balkon was dan weer wel veel groter. Beetje gehorig op de gangen maar dat zullen die zatte Britten wel geweest zijn.

En het animatieteam was super, zowel in de dag als s'avonds. Als je een plaatsje wou in de zaal (shows) moest je al vroeg gaan eten. Vond ik beetje jammer maar dat heb je dan met een hotel met meer dan 500 reizigers.

Kortom een super vakantie gehad. Wij gaan zeker terug.

Top Hotel

Mike
7-8-2017

Erg goed hotel. Nette kamer (schoon!!), super eten, buffet is erg goed, veel variatie en heerlijke gerechten voor ieder wat wils. Zwembad is heerlijk zowel voor jong als voor oud. Top animatieteam, leuk voor kinderen maar ook leuk voor volwassenen, 's avonds leuke shows.

Voor 3 sterren, prima hotel

Stefan
4-8-2017

We zijn net terug van een weekje Mallorca. Met een gezin van 2 volwassenen en een kind van 1 jaar oud verbleven wij All-inclusieve bij BQ Belvedere in Sant Agusti. Na aankomst werd ons een upgrade aangeboden. 12 euro per extra dag voor poolview of 6 euro per dag extra voor mountainview. Aangezien wij om 23:00 uur waren gearriveerd, moest onze zoon slapen en we besloten om de volgende dag daarop terug te komen.

Met +/- 20m2 incl. badkamer zijn de kamers erg klein. Wij waren dus met drie personen en dat was best krap. Ook is het hotel erg gehorig, je hoort mensen door de gang lopen, praten en je hoort ook je buren wanneer ze iets te luidruchtig zijn. Helaas hadden wij een op de vuilnisbakken. Deze worden laat in de avond geleegd, wat erg veel geluidsoverlast met zich meebrengt. Dit is niet ideaal als je een kind hebt die slaapt.

De volgende ochtend zijn we gaan informeren voor de eerdergenoemde upgrade. De medewerkster vertelde ons dat het hotel overboekt was en dat er geen ruimte meer was. Erg vreemd dat ze de avond ervoor wel ruimte hadden, teleurstellende start van de vakantie. Hierbij een tip: ga direct voor de upgrade!, tweede tip, upgrade jezelf naar mountain view en niet naar poolview want de poolbar is tot 00:00 open, dus best luidruchtig.

Het is een groot hotel, maar er zijn 4 liften beschikbaar. Daarvan was er 1 een aantal dagen defect. Met kinderwagen moesten we op drukkere tijden soms wel zeker een kwartier wachten op een lift die beschikbaar was. Dit was wel echt storend.

Het hotel is hooggelegen. Om naar het strand van Cala Major te gaan is het 10 a 15 minuten wandelen naar beneden. Het is te doen, maar het is wel een klim om naar boven te lopen. Voor de mensen die minder goed ter been zijn; tip: neem een Taxi, kost ongeveer 4 euro. Overigens gaat er om het half uur een gratis Pendelbus naar Palma Nova strand.

Het eten en drinken is prima. Het start met een uitgebreid ontbijt (Engels georiënteerd). Tijdens de Lunch is in het restaurant een warm/koud buffet beschikbaar en rondom het zwembad wordt er Pizza’s, Tosti’s Hamburgers, Hot Dogs, Patat en Chickennuggets/sandwiches geserveerd. Het Dinerbuffet start om 18:30 en elke dag is het weer anders. In de avond tot 23:00 zijn er in het restaurant ‘snacks’ beschikbaar.

Er zijn twee barren, nl. de Poolbar en de bar binnen het hotel. Beide zijn tot 00:00. Let wel tot 23:00 is het all-inclusieve daarna (dus van 23:00 tot 00:00) moet je betalen voor de dranken (de logica ontbreekt bij ons, we betalen toch voor all-inclusive?).

De bars serveren verschillen soorten dranken, helemaal top; van koffie, frisdranken, water, bier, wijn (rood, wit en rose), sangria tot en met een breed assortiment sterkedranken. De bars serveren ook ‘cocktails’ maar deze komen uit een machine, beetje jammer. Wat mij ook opviel was dat de rij voor de poolbar aangegeven was met linten. Voor lekkere koffie geven we je als tip mee, ga naar de bar binnen het hotel.

Het hotel is merkbaar gericht op kinderen. Er is een groot kinderbad en er zijn elke dag verschillende activiteiten voor de kids. S ‘avonds is er een kinderdisco met de bekende kinderhits. Ook zijn er schone magnetrons beschikbaar als je een flesje/potje wilt opwarmen voor de baby. Op het gebied van kindvriendelijkheid is er niets op aan te merken, gewoon top.

Het hoofd zoutwaterzwembad is ook groot. Rondom het zwembad is er genoeg ruimte om ligbedden te plaatsen. De ligbedden waren volop aanwezig Toen wij er waren werden net een partij nieuwe parasols geïnstalleerd. Ook zijn er zwemmeesters aanwezig voor de veiligheid.

Op het gebied van Hygiëne zit het goed. De kamers werden elke dag schoongemaakt en het zwembad werd elke dag gereinigd. Tot slot zijn de medewerkers erg vriendelijk, ze staan je altijd met een glimlach te woord.

Kortom voor een drie sterren hotel is het prima en we hebben een leuke week gehad. We gaan zeker terug naar Mallorca, maar of we opnieuw kiezen voor BQ Belvedere weten we eerlijk gezegd nog niet.

Gehorig hotel

Isabelle
31-7-2017

Het hotel is erg groot, wat ik natuurlijk van te voren wist. Dat zo'n groot hotel dan maar 4 liften heeft, is erg weinig. Vooral als je met de lift moet, omdat je een buggy hebt. Soms stond ik wel een kwartier te wachten. Het hotel is erg gehorig, overdag maar ook zeker 's nachts. Mensen gooien met deuren en praten luid, op welk tijdstip dan ook. Het personeel vond ik ook niet altijd even vriendelijk. Het eten was van goede kwaliteit, altijd warm en genoeg op voorraad. Ook kan je op elk moment van de dag wat eten. Ligbedden waren er ook meer dan genoeg.

Prijs kwaliteit ok. Lekker eten.

Benni
24-6-2017

Vriendelijk personeel. Goede uitvalbasis. Gratis bus naar Palma Nova. Palma stad bereikbaar via stadsbus ( 10 rittenkaart kost 10 euro) Groot zwembad. Hebben rekening gehouden mat vorige opmerkingen en alle ligstoelen vervangen door degelijke ligstoelen. Derde bezoek aan dit hotel en gaan in september terug. Kamers aan renovatie toe. Airco werkt echter feilloos.

Prima!

ME
9-6-2017

Goed hotel. Schone kamer en lekkere bedden. Eten was goed. Minpuntje is alleen dat er te weinig parasols aan het zwembad zijn en het personeel kan wel iets vriendelijker zijn, maar voor de rest was het goed vertoeven daar!

Goed hotel voor familie vakantie

Noortje
18-5-2017

8 tm 15 mei 2017 in bq belvedère verbleven.

Erg vriendelijk personeel. Erg gericht op kinderen, zijn echt welkom.

Eten is goed, gevarieerd menu veel keus. Soms wel wat koud.

Wij vonden vooral het entertainment programma erg leuk het animatie team is heel leuk. Overdag veel activiteiten, zowel voor kinderen als volwassenen. 'S avonds iedere avond mini disco gevolgd door wisselende shows.

Wij hadden de babyfoon mee. Kinderen sliepen, wij een drankje!

Klein minpuntje. Wij hebben 2 jonge kinderen. We hadden een kamer met 2 losse bedden met aan weerszijden een campingbedje. Was wel wat krap.

We hebben een aantal aanbieders voor BQ Belvedere voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BQ Belvedere in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BQ Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BQ Belvedere scoort een 7.75 uit 10 op basis van 109 reviews.