Hotel BQ Belvedere

108 reviews over Hotel BQ Belvedere in het Nederlands

Goed hotel

Janske Nieuwland
14-10-2018

Goed hotel, alleen te weinig personeel in het restaurant en aan de buitenbar.

Verder ook niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wel fijn dat er een shuttlebus om het half uur naar Palma Nova rijd.

Super vakantie gehad

Dani
11-9-2018

Het was niet overal schoon.

Verder was het een top hotel met goed eten en super personeel.

Prima verblijf

Antonia
3-9-2018

Prima hotel, airco & wifi op kamer, all inclusive ook voor vegetariërs voldoende afwisselend eten, aardige medewerkers, enthousiast animatieteam

Tjingo

Erg goed voor die prijs!

Siebren
3-9-2018

Prima hotel met perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Schone kamer, prachtig zwembad en prima buffet. Shuttlebus naar het strand was echt perfect!

Opmerkingen bij eerder gelezen recensies:

- Gloednieuwe ligbedden bij het zwembad, waarvan altijd voldoende vrij

- Prima service aan de balie, met meerdere vragen uitstekend en vriendelijk geholpen

- Eten was, naast de vaste friet/paella/etc elke dag zeer divers met heerlijke desserts en goed ontbijt

een nadeel

Jessica kikkert
18-7-2018

Ligging rustig, animatie super, eten goed, service prima, kamers schoon en kindvriendelijk.

Maar het hotel is zoooo gehorig. We hebben binna geen oog dicht gedaan. Zulke dunne muren. Helaas gaan we over vermoeid naar huis. Zonde van dit hotel met zoveel goeds.

Geweldige week gehad!

Manie
30-6-2018

Super goed buffet! Ontbijt; vers brood, verse bolletjes, ruime keuze uit beleg, vers gebakken ei, pancakes, vers fruit (watermeloen,meloen,ananas,druiven,kiwi,peren,perzik etc! Lunch; warm, veel variatie! Wordt redelijk snel bijgevuld de frisdrank is goed koud en weinig toevoeging van water. Diner; wederom goed en warm, heerlijke saladebar. Er wordt wederom vlees of vis voor u a la minute gebakken.

Snacks; pizzaatjes, kipnuggets, hotdog, patat, tosties, vers fruit, salade, ijsjes, ruim keus en genoeg voor iedereen en de snacks zijn warm/heet. Kamers zijn wat gehorig, maar verder super schoon en fris en een goede airco!

Zwembad TOP! Genoeg ligbedden, grote grasweide, wel weinig parasols, maar door de vele bomen heeft u genoeg keuze om de schaduw op te zoeken. De zon komt om 9u vanachter het hotel vandaan,hele dag zon!!

Shuttlebus naar strand prima! In 10-15 minuutjes bent u op het strand van Palmanova. Al met al een top week gehad.

Heel erg genoten!

Eline
3-5-2018

Vandaag ben ik terug gekomen uit BQ Belvedere. Ik kan oprecht zeggen dat ik heerlijk heb kunnen genieten. Wat een ontzettend fijn hotel!

Elke dag kunnen genieten van heerlijk eten en drinken. Jammer dat alcoholische dranken maar tot 23:00 uur gratis verkrijgbaar zijn.

Het was niet te druk en niet te rustig in het hotel. Trouwens ook lekker weer gehad. (April)

Ik heb geen minpuntjes op dit hotel aan te merken. Ik ga normaal gesproken naar Turkije toe, dus ik had niet hele hoge verwachtingen van het hotel, maar dit hotel was prima in vergelijking.

Het animatieteam doet er alles aan om je te vermaken. Ik heb in tijden niet zo’n gezellig animatieteam zien werken.

Dikke aanrader!

Prijs/kwaliteit uitstekend

Liesbeth Kempeneers
6-10-2017

Dit hotel is eigenlijk **** waard. Het enige minpuntje zijn de bedden. Deze mogen echt wel eens vervangen worden. Het hotel is zeer proper, kamers worden elke dag gekuist, dagelijks nieuwe handdoeken. Zeer lekker eten, verzorgd buffet. Goede all-in. Heel kindvriendelijk. Zeker een aanrader. Er valt buiten het hotel weinig te beleven, maar voor 1,50 euro kan je met de bus naar de hoofdstad Palma. Het hotel heeft ook een eigen shuttle dienst naar Palma Nova en Marineland.

Nooit meer

Van Dael François
3-10-2017

Hotel Belveder Mallorca is het slechtste hotel dat ik in heel mijn leven heb bezocht.

Had geboekt op 17 september 2017 in het gedacht van niet teveel kinderlast te hebben.

Jawatte, een kindertuin was het van pasgeboren met heel de dag gehuil en getier, tot grotere tot ongeveer 14 jaar.

Het eten was gewoon niet te vreten, na drie dagen had ge het gezien. Alle dagen hetzelfde, koud, wat ge bij de lunch kreeg kwamen sommige terug bij het diner, en wat snacks betreft tussen 22.00 en 23.00 uur was opgewarmde kost van het diner.

Dit alles overgoten met massa’s zout, gewoon niet te doen. Bij lunch en diner bij het dessert geen warme dranken te verkrijgen, ja aan de pool in een plastic beker maar men mag met niets het restaurant verlaten.

De cocktails waren niet te zuipen, mierenzoet en trok op niets wat het zou moeten zijn.

Het pizza huis was smerig en al het eten stond open en bloot waar enorm veel wespen en vliegen op zaten.

Het drinken, aan de tapkraan was de uitloop vol met smerig slijm.

Aan het hamburger huisje was het eten lauwwarm.

Mayonaise soms niet te verkrijgen en bij vraag ook niet aangevuld.

Voor de rest niks maar dan ook niks te verkrijgen. Zelfs geen koekje of cake. All Inn!!!!!

Wifi te betalen 4 € per uur, All Inn !!!!!!!!

Heel de nacht gaan en verlaten van de bussen met het nodige lawaai.

De toeristen tijdens de nacht door de gangen met hun trolleywagens met het nodige lawaai, slaan met de deuren.

Wij sliepen aan de achterzijde van het gebouw, tussen 00.00 en 00.30 uur komt met de vuilbakken leegmaken en kieperen ze in de vrachtwagen, dag slapen, s ’morgens rond 06.30 uur komen de eerste vrachtwagen aan met de benodigde goederen, gaan de werkmensen de koer afspuiten met het nodige gepraat luid genoeg om iedereen wakker te maken, tot ge op het terras gaat staan en vragen of ze niet verlegen zijn, want dan is het plotseling gedaan met roepen.

Het bed gewoon versleten boel.

De liften zijn een ramp, dikwijls stuk en dan kan men best een kwartier staan wachten.

Aan de pool en daarom rond geen enkele maar dan ook geen enkele rookvrije zone, ik ben geen roker maar heb wel ongeveer 5 sigaretten per dag mogen inhaleren.

Het enigste positieve dat ik kan melden is dat ik het beste animatieteam ooit heb gezien, maar dit is dan ook het enige positieve.

Spijt van mijn zuurverdiende geld.

Goede raad, al het positieve commentaar geloof er geen barst van.

Never again!!!!!!!!!!!

Weinig op aan te merken aan dit hotel; super vriendelijk personeel, heel proper, buffetten (s'morgens, s'middags en s'avonds) waren in orde. s'avonds misschien iets meer vis serveren. Verder zeker genoeg keuze en variatie. Handdoeken moet je s'morgens niet gaan leggen want dan worden ze nat gespoten. Zwembad en errond dus heel goed onderhouden. Altijd een goed plaatsje gevonden aan het zwembad. De ligging misschien iets minder als je graag naar de hoofdstad Palma gaat maar je kan er met een bus heen voor maar 1,5 euro pp. 10-beurtenkaart zou wel goedkoper zijn, maar hebben wij niet genomen. Een gratis shuttlebus van het hotel naar het strand van Palma Nova. Er is ook nog een klein strandje op wandelafstand van het hotel. Kamers waren altijd zeer proper; wij hadden nu niet direct het schoonste uitzicht omdat we op een hoek vlakbij brandtrap zaten maar ons balkon was dan weer wel veel groter. Beetje gehorig op de gangen maar dat zullen die zatte Britten wel geweest zijn.

En het animatieteam was super, zowel in de dag als s'avonds. Als je een plaatsje wou in de zaal (shows) moest je al vroeg gaan eten. Vond ik beetje jammer maar dat heb je dan met een hotel met meer dan 500 reizigers.

Kortom een super vakantie gehad. Wij gaan zeker terug.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BQ Belvedere in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BQ Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.