Sorteren

Reviews over Llucmajor

Helemaal geweldig

An Reynders
    10-9-2015

Het hotel Iberostar ligt eigenlijk in een rustig stuk van Llucmajor, een kleine stad in het ZO van Mallorca. Playa de Palma ligt op 10 min rijden en daar is het iets drukker.

Llucmajor is een gezellig en typisch Spaans stadje.

Mooie streek waar ook een gezellige markt is

jean.paul.van.daele
    11-8-2014

We zijn daar enkel naar de markt geweest die zeer gezellig is deze is wel beter dan die in Sineu waar men zo over praat

Wel wat afgelegen goed onderhouden buurt

Karin Kamminga
    10-8-2014

Als je instelling is om de hele vakantie aan het zwembad te liggen dan zit je hier goed. Er is geen leuke boulevard of strandje. Wel prachtige klif. Hotel ligt in mooie villa wijk. Goed onderhouden, netjes. Wil je iets zien? Een auto huren is wel een must.

Llucmajor scoort een 6,9 uit 10, op basis van 16 reviews