Reviews over Llucmajor

Redelijke kwaliteit, maar voor ons eenmalig.

Hans,
    7-10-2017

Wij verbleven in dit hotel van 19 september tot 28 september 2017 met een all-in arrangement, geboekt via touroperator. De keuze werd mede gemaakt op grond van de beschrijving van touroperator NL. Volgens deze beschrijving ligt het strand op loopafstand.

Volgens informatie ter plaatse is het strand moeilijk bereikbaar. Het hotel is niet geschikt voor een strandvakantie. Nagenoeg niemand bezoekt het strand.

In de naaste omgeving zijn een aantal winkels, een bank en een paar gelegenheden waar men iets kan drinken/eten. Voor de rest is het verlaten.

Bij het inchecken ontstond enige onenigheid omtrent het kopiëren van onze identiteitskaarten. Wegens mogelijke identiteitsfraude laten wij onze kaarten nooit meer kopiëren. Dat ze dat eindelijk eens gaan begrijpen. Men kan ze inzien en een ongeldig gemaakte kopie krijgen.

Wij hadden een mooie gerenoveerde kamer in het A-gebouw. Niets op aan te merken. Prachtige badkamer met regen-douche. Geluiden uit de omgeving hebben we ‘s-nachts niet gehoord. Enige min-punt misschien: voorzijde balkon bestaat uit glas, wat afbreuk kan doen aan de privacy.

Tijdens ons verblijf deden zich twee storingen voor. Eenmaal ontbrak de elektriciteit en een keer werkte de sleutelkaart niet wat overigens in beide gevallen snel kon worden opgelost.

De aangeboden gratis Wi-Fi werkt niet. Daarmee moet men het hotel dan ook niet aanprijzen. In mijn hoedanigheid van voormalige ICT-er merk ik op dat het hotel over onvoldoende routers beschikt bij zoveel gasten.

Het hotel beschikt over ruim voldoende ligstoelen aan het zwembad zodat het bekende ´handdoek leggen” hier minder urgent is. Het dagelijks gezeur om deelname aan animatie is hinderlijk. De muziek die daarbij schijnt te horen was vaak hinderlijk en zeker van ontoelaatbare geluidssterkte waarbij men soms moest vrezen voor gehoorbeschadiging. Je vraagt je dan af wat daarvan op zo’n plaats de meerwaarde is. Er waren mensen die door deze geluidsoverlast bij het zwembad vertrokken.

Ik vraag me af of de kwaliteit van het water regelmatig goed wordt gecontroleerd.

In de tijd dat wij er waren, waren er nagenoeg voornamelijk Engelsen die soms ware rookgordijnen legden met hun elektronische sigaretten, terwijl hun overdadige tatoeages geen prachtig uitzicht bieden. Heb ook gezien dat de Britten de komende jaren met een heel groot obesitas-probleem geconfronteerd worden.

De hygiëne in het restaurant laat te wensen over. Op de tafels ligt een of ander poreus kunststof tafelkleed dat met een vochtige doek na elke gast wordt “gereinigd” . Soms was met hetzelfde doekje eerst een kinderstoeltje afgedaan. Papieren servetjes in plaats van stoffen. Hoort niet thuis in een viersterren hotel.

Sommige gerechten waren zeker niet heet genoeg of andere waren onvoldoende gekoeld. Een bekend verschijnsel in Spaanse hotels met lopend buffet.

Voor een vier sterren hotel is de kwaliteit van het eten matig. Het geboden vlees was zeer taai. Een echte paella heb ik bijvoorbeeld niet gezien.

Dat heb ik bij hotels met minder sterren wel eens beter gezien. De koffie was, zoals gebruikelijk bij nagenoeg alle Spaanse hotels, van slechte kwaliteit. Wij kopen da ook altijd ergens flessenwater en hebben Nescafe en een dompelaar bij ons om af en toe een fatsoenlijk kopje koffie te hebben. Gedurende ons verblijf heb ik voor de eerste keer in al die jaren in Spanje een voedselvergiftiging opgelopen, dus de hygiëne moet beter.

fijne vakantie gehad maar gaan niet terug

bieke,
    28-9-2017

Net terug van een verblijf in hotel maioris, hotel heel mooi, hadden een mooie gerenoveerde kamer, personeel heel vriendelijk, het eten vonden we matig, vlees taai en vaak lauw eten, koude bufetten en dessert was ok, ze bieden gratis wifi maar is waardeloos, het werkt niet, zwembaden ok en genoeg ligbedden.alleen jammer dat vol engelsen zit.wat ons ook tegen viel was dat ze tafels en stoelen afvegen met natte doek, vonden we niet zo hygienisch, en dit voor een 4 sterren hotel.

redelijk

Dhr Bunnik,
    18-8-2017

Mooie locatie aan beschutte baai met klein strand. Leuk animatieteam. Goed ontbijtbuffet. Kamers echter zeer gehorig. Daardoor slecht geslapen. Afgelegen, dus auto een noodzaak. Binnenland Mallorca viel ons tegen, kust is mooi.

Mooi hotel voor om te golfen of een conferentie

Paul Jansen,
    30-7-2017

Groot hotel in een groot golf resort. Echt een hotel voor golfers. Voor niet golfers is dit hotel minder interessant.

Gaan we zeker nog terug

André Jacobs,
    29-7-2017

Beste wat we de laatste jaren hadden. Dik in orde en uitstekend prijs/kwaliteit

Llucmajor scoort een 6,8 uit 10, op basis van 16 reviews