Hotel Kilimanjaro

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°7°
Hotel Kilimanjaro

109 reviews over Hotel Kilimanjaro in het Nederlands

Heerlijk eten, fijne kamer, aardig personeel

Una pareja de Holanda
5-10-2018

Het hotel ligt ongeveer 7 minuten lopen vanaf het strand en de boulevard van El Arenal. Je moet wel als je terugloopt de heuvel op, maar dit is goed te doen vonden wij.

Overal in de buurt zijn kleine winkeltjes/cafetaria's ed en genoeg bushaltes zodat de verbindingen goed zijn.

Wij hadden een moderne kamer met boxspring en een nieuwe badkamer, alles naar wens, incl TV, superfijne airco en fohn. Het eten vonden wij superlekker. Het was ons inziens warm genoeg en genoeg keus. Dit geldt voor ontbijt en diner. Vooral de vleesgerechten en toetjes (veel keus) waren onze favoriet. Het personeel in de diningroom is behulpzaam en aardig. Natuurlijk is het voor hen fijn als ze ook begroet worden. Een nadeel vonden wij dat de eetzaal altijd erg vol was, zelfs eind september/begin oktober, waardoor je niet rustig kunt eten. Ook kun je niet buiten eten, wat wij jammer vonden. Het weer was namelijk alle dagen fantastisch. Tussen 24 en 30 graden!

Prima 3 sterren hotel

Johan
21-9-2018

Prima hotel! Onze kamer was zeer netjes, airco ook heel prettig. Het eten is er heerlijk, voor ieder wat wils. Minpuntje is de koffieautomaat in het restaurant en in de bar. Deze is echt niet te drinken.

Redelijk voor 3 sterren

Sanne
14-8-2018

Het hotel is oké, we kwamen aan en de airco deed het niet terwijl we hier specifiek om hadden gevraagd. De dag erna voor de nacht een extra kamer erbij gekregen met goede airco. dat vonden we erg netjes. Na toch zeker 6 keer zeuren is de airco gemaakt. Wel erg veel lawaai in het hotel voornamelijk aan de straatkant. Echt een hotel voor jongeren. De ligging was prima, lekker dicht bij het strand en de boulevard. Bedden werden elke dag netjes opgemaakt maar schoonmaak vond ik niet goed, vooral in de badkamer was het erg vies. Ontbijt was wel weer prima! Voor jongeren of mensen die niet teveel geld kwijt willen is het een aardig hotel.

Tjingo

Dit hotel zal door ons nooit aangeraden worden!

M. Bindels
23-7-2018

Er zit veel verschil tussen de kamers, wij verbleven in een kleine en een niet-gerenoveerde kamer. De bedden op de kamer waren ontzettend hard en alles behalve comfortabel. Het all-inclusive gedeelte viel enorm tegen, tussendoor kon je vrijwel alleen gebruik maken van een beperkt drankenaanbod (cocktails en ijsjes waren hier bijvoorbeeld al niet bij inbegrepen en hier moest je dan ook volledig voor betalen). Als inbegrepen snacks waren er alleen ‘sandwiches’ verkrijgbaar, die je eigenlijk geen sandwiches mag noemen. Verder was het ontbijt prima, maar de lunch en het diner waren over het algemeen simpelweg niet lekker. Er zaten een aantal gerechten tussen wat nog enigszins prima was. Hierdoor blijft er weinig keus over en zorgt dit ervoor dat je (te) weinig eet op een dag.

goed voor een 3 sterren hotel

beek
17-10-2017

Wel goed.eten,drinken,kamer en zwembad.

Iets minder de ligging 2steile bulten voordat je bij hotel bent en het is gehorig als je aan de straatkant ligt.

Prima hotel. Eten was matig.

Ruben
4-9-2017

Ik ben 8 dagen met een vriend in dit hotel geweest. De kamer was ruim, schoon en er was een balkon. Niets op aan te merken. Het eten was minder goed. Het vlees was vaak droog of niet goed bereid. Verder niet gigantisch veel keuze en er hing geen fijne geur in de eetzaal. Het hotel ligt op loopafstand van de boulevard en er zijn veel mini-supermarkten.

niet voor herhaling vatbaar

Sofie
12-12-2016

het eten was zeer beperkt (veel het zelfde)

veel lawaai in het hotel (vooral s nachts)

de airco in de kamer was er maar kon wel beter

de service kon ook beter

ligging was wel goed.

vriendinnen vakantie

Willemijn
7-12-2016

Voor een vriendinnen vakantie is dit een goed hotel, als je niet veel eisen hebt. Voor ons was de tegenvaller dat het hotel op een erg steile heuvel lag, die we elke dag op en af moesten lopen. Dit was geen pretje. Daarnaast lag het niet dicht bij het uitgaan, wel dicht bij het strand, de boulevard en een supermarkt.

Het eten in het hotel is verschrikkelijk, weinig keuze en vaak niet goed klaar gemaakt, hierdoor hebben we niet gebruik gemaakt van het eten. Erg jammer want je betaald hier wel voor (Prijs/kwaliteit). Het zwembad was wel erg fijn! Al waren er niet veel ligbedjes, en waren er veel kapot.

De kamers zijn goed, niet al te modern maar hier zaten wij niet mee. Een mooi balkon, en een schone badkamer! Wel was het jammer dat er geen airco was.

Verder is het personeel erg vriendelijk, en kun je van alles met hun regelen.

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad, en een super vakantie gehad!

Een gezellig hotel

Rianne van Rossen
14-9-2016

Wij zijn met een groep gegaan waar 1 rolstoel bij was nou dat is geen doen. Gelukkig wilde de eigenaar Jerome helpen wat hij kon, ik hoefde maar iets te vragen en het werd geregeld Super. Mijn complimenten gaan echt uit naar het personeel...

Henk van den Hul
11-8-2016

Het hotel ligt op 800 meter van de boulevard dus niet in de hectische omgeving van Ballermann. Berg af naar het strand toe, berg op terug naar het hotel maar prima te doen.

Een all-inclusief hotel met een persoonlijk tintje!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kilimanjaro in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kilimanjaro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.