Hotel Iris

6.2Voldoende

Spanje, Mallorca, El Arenal

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 528p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.2Voldoende

• Aan zee

88 reviews over Hotel Iris

• 2019
    5Danielle08-09-2019

Tegenvaller

Wat een tegenvaller. Ik ben met hotels niet heel kieskeurig zolang de kamers netjes zijn omdat je er de meeste van de tijd toch niet bent. Maar omdat ik nu alleen ging had ik graag wel een kamer gehad die wat meer was dan dit. De 1-persoonskamer is een volledig dichte kamer, geen ramen! Alleen een smalle deur(geen dubbel of schuifdeur wat je vaak hebt) naar het balkon welke in een steeg zat en zonder verlichting. Dus het was niet even op het balkon zitten. De Nederlandse gastvrouw is wat stug, de Spaanse dames daarentegen erg vriendelijk. De drukte en het lawaai in het hotel had ik me op ingesteld. En een lawaai was het zeker. De kamers zijn wel erg gehorig, je kunt gesprekken gewoon volgen. Het ontbijt is basic maar naar mijn mening voldoende, meer heb je niet nodig. Wat ik heb betaald en wat ik daarvoor heb gekregen vind ik het niet waard. Alleen de locatie is top, al zijn er heel veel hotels direct aan de boulevard.

Alleen gereisd in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Petra pippa07-07-2019

Goed hotel!

Het is een echt jongerenhotel. Wij (2 vrouwen van 50+) zaten dus wel een beetje verkeerd, maar het is verder een prima hotel. Het was zeer lawaaerig, in het hotel maar meer nog buiten op straat (slechte isolatie...). Maar het ontbijt was prima en de dames bij de receptie ontzettend aardig en behulpzaam. Het ligt ook op 1 minuut loopafstand van het strand en de drukke boulevard. (Tip: ga wat verder naar rechts, daar heb je strandbedjes die in hoogte verstelbaar zijn). Bushalte op 1 minuut lopen. Markt (erg leuk!! op donderdag) op?loopafstand. Toen onze reisorganisatie ons niet ophaalde en wij met spoed zelf vervoer naar het vliegveld moesten regelen, heeft de klusjesman van het hotel ons naar het vliegveld gebracht. Als dat geen service is!!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Anoniem18-07-2018

Aanrader

Ligging is top, geen last van veronica eronder

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9anja vermeer/habraken01-07-2018

Heerlijke vakantie gehad voor een superprijs.

Samen met mijn dochter een week geweest met Pinxteren. Prima schoon, superdicht bij strand, en gezellige boulevard. Geen last gehad van discotheek Veronica want die was nog gesloten. Blijkt in zomer vol te zitten met jongeren maar nu in voorjaar heerlijk verblijf. Veel jeugd in El Arenal, duitse verenigingen die zoals personeel vertelde altijd deze periode naar Mallorca komen. Stranden al gezellig vol, maar ook privestrandjes te vinden. Zwembad nog erg koud. Wij hadden halfpension geboekt, en hadden diner in ander hotel, was fijn geweest door organisatie waar we geboekt hebben dit te weten, maar Hotel Iris vroeg netjes na of het eten goed was, zo niet werd het hotel aangepast, kamers altijd schoon, schone handdoeken en allemaal super vriendelijk personeel achter balie en eigenaar. Er werd goed engels gesproken en zelfs geregeld nederlandse. Ontbijt prima! Tip mooie fietsroute naar Palma langs zee.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 7Thom kroes17-06-2018

Uitgerust naar huis!

Poh wat heb ik genoten van jullie bedden, ik kom zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Eva30-12-2016

Zeker goed!

Ik ben er afgelopen zomer geweest met 2 vriendinnen. En de locatie is echt top! Beter kan je niet hebben. Je zit 1 minuut lopen van het strand en aan het strand zitten alle uitgaan gelegenheid en eet plekjes. Pinautomaat tegenover het hotel. Ook nog een nederlandse snackbar en 2 kleine supermarkten tegenover het hotel. Het zwembad is ook prima te doen, alleen moet je wel geluk hebben als er nog een bedje vrij is. Het is echt aan te raden voor als je op vakantie gaat met vrienden, maar niet voor ouders met kinderen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Linda16-09-2016

Prima hotel!

Ik ben hier eind augustus heen geweest, was een prima hotel. Zwembad was erg goed en werd bijna elke dag schoongemaakt. Wij hebben alleen ontbijt genoten. Er was volop keus voor wat je mag verwachten voor een ontbijt. Locatie is prachtig dicht bij het strand waar het in deze tijd heel druk was. Als je 1 km doorloopt is het een stuk rustiger. Vele leuke boutiekjes en winkeltjes in de buurt. Bus naar Palma om de hoek pal voor het hotel voor een paar euro kun je al naar de hoofdstad.

Kamer was ook in orde goede bedden en het was schoon. De vloer word niet iedere dag gesopt. Wordt wel gedaan als je dit vraagt. Schone handdoeken krijg je wel iedere dag. Discotheek was net 1 dag gesloten toen wij aankwamen. Ben bang als die open was geweest dat het heeel druk en gehorig was geweest in het hotel.

Als je snel tevreden bent een top hotel!

Aanrader dus!

Gereisd in augustus 2016

• 6Jeroen03-08-2016

Normaal prima hotel

Hotel Iris is geen luxe hotel maar voldoende als je niet te hogen eisen stelt. Het eten is magertjes en niet zo bijzonder, maar een tosti halen o.i.d. bij het ontbijt is prima. Wij hadden een kamer aan het zwembad op de begane grond. Wij hadden een 3-persoonskamer. Onze kamer was niet zo mooi en basis ingericht maar dat gaf het voordeel dat er niet zo veel te slopen viel. Wel is het zo dat er ook andere kamers zijn die er wat nieuwer uit zien. Het zwembad is niet zo groot maar lekker om even af te koelen. Het zwembad sluit om 19.00 uur.

Het personeel van hotel Iris is netjes en aardig als je je gewoon aan de regels houdt. Er zit soms Nederlands personeel aan de receptie. Het Spaanse personeel spreekt gebrekkig Engels. Er zitten voornamelijk jongeren in dit hotel, maar er mag op het eigen terras geen meegebrachte alcohol worden genuttigd. Er moet €20 p.p.p.n. betaald worden als er vrienden van andere hotels willen komen.

De kamer was voor studentenbegrippen schoon. Her en der lagen in de hoekjes nog wel wat stofpluizen. Wel hebben we een keer een kakkerlak gezien die daarna verdween in een gat onder een plint. Toen we dit aankaartte bij de receptie werd ons vrolijk mede gedeeld: waar er één kakkerlak zit, zitten er meerdere.

De ligging is ideaal, een klein supermarktje tegenover het hotel en het strand en de discotheken liggen 2 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Suzan19-01-2016

Goed hotel voor een feestvakantie

Uitstekende locatie! Pinautomaat en supermarktje tegenover het hotel, boulevard is 2 minuten lopen en het strand 4 minuten. Voor een feestvakantie is het een ideale ligging.

Onze kamer was opzich wel te doen, iedere dag schone handdoeken en er werd schoongemaakt. Echter, zijn er wel een paar spullen verdwenen in onze kamer, dit vonden wij wel erg raar (berg dit dus goed op in een kluis bijv.).

Gereisd met vrienden in juli 2015

Hotel Iris info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats