Hotel Iris

Aanrader

Anoniem,
18-7-2018

Ligging is top,

geen last van veronica eronder

Heerlijke vakantie gehad voor een superprijs.

anja vermeer/habraken,
1-7-2018

Samen met mijn dochter een week geweest met Pinxteren. Prima schoon, superdicht bij strand, en gezellige boulevard. Geen last gehad van discotheek Veronica want die was nog gesloten. Blijkt in zomer vol te zitten met jongeren maar nu in voorjaar heerlijk verblijf. Veel jeugd in El Arenal, duitse verenigingen die zoals personeel vertelde altijd deze periode naar Mallorca komen. Stranden al gezellig vol, maar ook privestrandjes te vinden. Zwembad nog erg koud. Wij hadden halfpension geboekt, en hadden diner in ander hotel, was fijn geweest door organisatie waar we geboekt hebben dit te weten, maar Hotel Iris vroeg netjes na of het eten goed was, zo niet werd het hotel aangepast, kamers altijd schoon, schone handdoeken en allemaal super vriendelijk personeel achter balie en eigenaar. Er werd goed engels gesproken en zelfs geregeld nederlandse. Ontbijt prima! Tip mooie fietsroute naar Palma langs zee.

Uitgerust naar huis!

Thom kroes,
17-6-2018

Poh wat heb ik genoten van jullie bedden, ik kom zeker nog een keer terug!

Zeker goed!

Eva,
30-12-2016

Ik ben er afgelopen zomer geweest met 2 vriendinnen. En de locatie is echt top! Beter kan je niet hebben. Je zit 1 minuut lopen van het strand en aan het strand zitten alle uitgaan gelegenheid en eet plekjes. Pinautomaat tegenover het hotel. Ook nog een nederlandse snackbar en 2 kleine supermarkten tegenover het hotel. Het zwembad is ook prima te doen, alleen moet je wel geluk hebben als er nog een bedje vrij is. Het is echt aan te raden voor als je op vakantie gaat met vrienden, maar niet voor ouders met kinderen.

Prima hotel!

Linda
16-9-2016

Ik ben hier eind augustus heen geweest, was een prima hotel. Zwembad was erg goed en werd bijna elke dag schoongemaakt. Wij hebben alleen ontbijt genoten. Er was volop keus voor wat je mag verwachten voor een ontbijt. Locatie is prachtig dicht bij het strand waar het in deze tijd heel druk was. Als je 1 km doorloopt is het een stuk rustiger. Vele leuke boutiekjes en winkeltjes in de buurt. Bus naar Palma om de hoek pal voor het hotel voor een paar euro kun je al naar de hoofdstad.

Kamer was ook in orde goede bedden en het was schoon. De vloer word niet iedere dag gesopt. Wordt wel gedaan als je dit vraagt. Schone handdoeken krijg je wel iedere dag. Discotheek was net 1 dag gesloten toen wij aankwamen. Ben bang als die open was geweest dat het heeel druk en gehorig was geweest in het hotel.

Als je snel tevreden bent een top hotel!

Aanrader dus!

Normaal prima hotel

Jeroen
3-8-2016

Hotel Iris is geen luxe hotel maar voldoende als je niet te hogen eisen stelt. Het eten is magertjes en niet zo bijzonder, maar een tosti halen o.i.d. bij het ontbijt is prima. Wij hadden een kamer aan het zwembad op de begane grond. Wij hadden een 3-persoonskamer. Onze kamer was niet zo mooi en basis ingericht maar dat gaf het voordeel dat er niet zo veel te slopen viel. Wel is het zo dat er ook andere kamers zijn die er wat nieuwer uit zien. Het zwembad is niet zo groot maar lekker om even af te koelen. Het zwembad sluit om 19.00 uur.

Het personeel van hotel Iris is netjes en aardig als je je gewoon aan de regels houdt. Er zit soms Nederlands personeel aan de receptie. Het Spaanse personeel spreekt gebrekkig Engels. Er zitten voornamelijk jongeren in dit hotel, maar er mag op het eigen terras geen meegebrachte alcohol worden genuttigd. Er moet €20 p.p.p.n. betaald worden als er vrienden van andere hotels willen komen.

De kamer was voor studentenbegrippen schoon. Her en der lagen in de hoekjes nog wel wat stofpluizen. Wel hebben we een keer een kakkerlak gezien die daarna verdween in een gat onder een plint. Toen we dit aankaartte bij de receptie werd ons vrolijk mede gedeeld: waar er één kakkerlak zit, zitten er meerdere.

De ligging is ideaal, een klein supermarktje tegenover het hotel en het strand en de discotheken liggen 2 minuten lopen.

Goed hotel voor een feestvakantie

Suzan
19-1-2016

Uitstekende locatie! Pinautomaat en supermarktje tegenover het hotel, boulevard is 2 minuten lopen en het strand 4 minuten. Voor een feestvakantie is het een ideale ligging.

Onze kamer was opzich wel te doen, iedere dag schone handdoeken en er werd schoongemaakt. Echter, zijn er wel een paar spullen verdwenen in onze kamer, dit vonden wij wel erg raar (berg dit dus goed op in een kluis bijv.).

Prima

Akke
23-9-2015

Het hotel is centraal gelegen, vlakbij boulevard, strand, uitgaansgelegenheden, pinautomaat, supermarkt enz.

Vriendelijk personeel, kamer wordt dagelijks schoongemaakt, goede bedden, kluisje, ook in je kamer goede wifi ontvangst, in de badkamer is geen fohn.

In het naseizoen heb je geen geluidsoverlast.

Ik had geboekt op basis van logies en ontbijt, wat gezien de prijs goed was.

De bedjes bij het zwembad worden volgend jaar vernieuwd.

Wanneer je een betaalbare en centraal gelegen accommodatie (middenklasse) zoekt, zit je hier prima.

Ik heb er een heerlijke vakantie gehad!

bar slecht

dammie
28-4-2013

nooit meer, de eerste 2 dagen werden we illegaal overgeboekt, niet door touroperator maar door Iris zelf daarom was de overboeking illegaal, het ging buiten touroperator om en het was naar een slecht hotel 1 km van het strand vandaan terwijl wij Iris uitgekozen hadden vanwege de ligging vlak bij het strand, na 2 dagen eindelijk in Iris, grote tegenvaller, kleine bloedhete kamers zonder verwarming veel jongelui die de hele avond schreeuwend converseerden met de jongelui uit het er tegenovergelegen hotel Encante, kamers vies, grote plukken stof in alle hoeken en gaten, eten matig, service slecht.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iris in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.