Appartement Don Juan

7Goed

• 6.2Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

Appartement Don Juan op Mallorca is gericht op een jongerenvakantie. Verwacht hier dan ook niet teveel luxe. De appartementen zijn simpel ingericht en er zit een klein zwembad bij. Naar het strand en het uitgaansgedeelte is het ongeveer 10 minuten lopen. Huur een auto of scooter en ga op zoek naar het mooiste strand.

174 reviews over Appartement Don Juan

• 2019
    7Miriam30-09-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Schoon maar erg basic appartement, bed heeft dikke maar harde matras. Ligging is zo een 10 minuten lopen van het strand en de boulevard aan een licht hellende weg. Omgeving van het appartement doet wel wat verwaarloosd aan en Het is er ook vies op straat.

Bij het zwembad wat wat klein oogt staan ligbedjes, wij zijn alle dagen naar strand gegaan. Hier waren de ligbedjes 6 euro pp. Het strand is overigens schitterend, loopt langzaam af en helder water.

Auto huren is aanrader om meer van het eiland te zien. Zo zijn Sóller en Valldemossa schitterend en prima te bereiken vanuit El Arenal.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Stefan02-07-2019

Gezellig en prima

Het is een goed verblijf voor groepen jongeren die op feestvakantie zijn. De appartementen zijn prima, het zwembad is klein, maar perfect om eventjes af te koelen. Algemene indruk was goed.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2018
    10Vriendinnengroep18-11-2018

Geweldig

Alleen maar jeugd. 5 minuten lopen van de cafees.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 6Ansen09-08-2018

Prima voor kort verblijf, maar niet nogmaals.

Voor een jongerenhotel was het prima. Wel was het personeel zeer streng en veel dingen waren te veel gevraagd. Ons appartement is geen 1 keer schoongemaakt (alleen nieuwe handdoeken gekregen). Toen we vroegen om nieuw wc-papier beweerde de balie-medewerker dat wij dit al hadden gehad en we hiervoor moesten gaan betalen als we nieuw wc-papier wilden. Verder was er geen airco maar alleen een trage ventilator. Bij het zwembad stonden maar 10 plastic ligbedjes, en dat is natuurlijk veel te weinig gezien de hoeveelheid appartementen. Nogmaals, voor een jongerenvakantie is het prima, maar zeker geen 800 euro waard per persoon.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 4Teunissen08-08-2018

Tegenvaller

Met 5 meiden op feestvakantie, hoeveelheid ruimte was prima. Onderhoud van het appartement was erg slecht!!! Kapote "airco", verstopt doucheputje, lekkende wasbak leiding waarddoor de hele kamer vloer onder water liep. Verder was de hygiëne van het appartement erg slecht, de poetsdoek die wij zelf over de tafel haalden was zwart van het vuil. Ook was het personeel erg onvriendelijk, elke vraag die we stelde over het apartment/inhoudelijke informatie was te veel gevraagd.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 5Gerard07-08-2018

Redelijk....

De helling is er wel maar vonden we best meevallen. Appartementen zijn bij aankomst schoon en eenvoudig ingericht. Wel is het balkon veel te smal om fatsoenlijk met 4 man te zitten. Zwembad is veel te klein en er zijn onvoldoende bedjes die bovendien niet verstelbaar, hard en dus oncomfortabel zijn. Er hangen 2 ventilatoren aan het plafond, deze werken nauwelijks. Receptionisten zijn aardig zolang je normaal blijft doen, anders sta je zo buiten. Wij sliepen op de bovenste verdieping, onder het platte dak waar de hele dag de zon op stond. S’nachts is dit niet te doen. Door de afwezigheid van de airco en het kleine zwembad met onvoldoende bedjes is dit een reden nooit meer terug te gaan. Dit wil niet zeggen dat het een slecht appartement was!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Nienke03-07-2018

Ik zou het nogmaals boeken

Ongeveer 10 minuten bergafwaarts lopen naar de stad. Kleine balkonnetjes en maar één slaapkamer. Weinig kastruimte voor vier meiden. Prima keuken en koelkast, nette badkamer. We hadden een beetje een gammele ventilator en de airco was een groot gemis. Receptiemedewerkers erg vriendelijk, maar streng. Zij herkennen hotelgasten en buitenstaanders zijn niet welkom. Over het algemeen een goede ervaring en een gezellig appartementencomplex. Ik zou het op zich nog een keer boeken gezien ik weet hoe slecht gemiddelde jongerenaccommodaties kunnen zijn! Qua locatie ook prima in vergelijking tot andere accommodaties.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7TK05-03-2018

Mallorca heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Super aardig personeel. Veel lawaaierige Duitse jongeren toen wij er waren. Appartement netjes, eenvoudig, schoon. Wel wat verder lopen naar het strand. Auto gehuurd en erop uit gegaan. Prachtige plekjes gezien zoals Cala Pi, Cala Gran, Porto Cristo, de Drakengrot en we hebben nog lang niet alles gezien. Op de boulevard van El Arenal kun je voor een prikkie heerlijk eten bij veel restaurants. De TexMex en MammaMia zijn echt geweldig. Stranden zijn prachtig! Mallorca is echt een aanrader, maar ga wel buiten el Arenal rondkijken. Huur een auto!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• Oude reviews

8F.29-08-2017

Super

Nette kamer en het was goed schoon. Niet luxe, maar dat is logisch aangezien er (toen wij er waren) alleen jongeren zaten. Het personeel is heel vriendelijk en gezellig (mits je je gedraagt). De afstand naar het strand en uitgaansgebied is ongeveer 5 minuten lopen. Wij waren erg blij met dit appartement en bevelen het dan ook zeker aan!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8laura04-07-2017

Prima appartementen

Appartementen zijn echt simpel ingericht maar logisch omdat er veel jongeren komen, kan er ook weinig gesloopt worden. Wel jammer dat er geen airco in zit, is eigenlijk wel te warm om in te slapen in de nacht. Ligging is prima, ongeveer 10 minuten lopen naar het strand en de bars. Super vriendelijk personeel, maakt gezellig met iedereen een praatje en spreken over het algemeen allemaal redelijk engels. Voor families met kinderen is dit zeker geen aanrader, komen echt veel jongeren voor een stap vakantie.

Appartementen waren ruim, stond nog een extra bed in de woonkamer en een bank waar eventueel een 4e persoon op kan slapen. Alles gewoon schoon, alleen keuken was wel simpel maar alles werkte wel gewoon prima. Meerdere keren per week schone handdoeken en bedlinnen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Appartement Don Juan info