Appartement Don Juan

Appartement Don Juan
7,1

171 reviews over Appartement Don Juan in het Nederlands

Met vrienden

Voor een jongerenhotel was het prima. Wel was het personeel zeer streng en veel dingen waren te veel gevraagd. Ons appartement is geen 1 keer schoongemaakt (alleen nieuwe handdoeken gekregen). Toen we vroegen om nieuw wc-papier beweerde de balie-medewerker dat wij dit al hadden gehad en we hiervoor moesten gaan betalen als we nieuw wc-papier wilden. Verder was er geen airco maar alleen een trage ventilator. Bij het zwembad stonden maar 10 plastic ligbedjes, en dat is natuurlijk veel te weinig gezien de hoeveelheid appartementen. Nogmaals, voor een jongerenvakantie is het prima, maar zeker geen 800 euro waard per persoon.

Tegenvaller

Teunissen
8-8-2018

Met 5 meiden op feestvakantie, hoeveelheid ruimte was prima. Onderhoud van het appartement was erg slecht!!! Kapote "airco", verstopt doucheputje, lekkende wasbak leiding waarddoor de hele kamer vloer onder water liep. Verder was de hygiëne van het appartement erg slecht, de poetsdoek die wij zelf over de tafel haalden was zwart van het vuil. Ook was het personeel erg onvriendelijk, elke vraag die we stelde over het apartment/inhoudelijke informatie was te veel gevraagd.

Redelijk....

Gerard
7-8-2018

De helling is er wel maar vonden we best meevallen. Appartementen zijn bij aankomst schoon en eenvoudig ingericht. Wel is het balkon veel te smal om fatsoenlijk met 4 man te zitten. Zwembad is veel te klein en er zijn onvoldoende bedjes die bovendien niet verstelbaar, hard en dus oncomfortabel zijn. Er hangen 2 ventilatoren aan het plafond, deze werken nauwelijks. Receptionisten zijn aardig zolang je normaal blijft doen, anders sta je zo buiten. Wij sliepen op de bovenste verdieping, onder het platte dak waar de hele dag de zon op stond. S’nachts is dit niet te doen. Door de afwezigheid van de airco en het kleine zwembad met onvoldoende bedjes is dit een reden nooit meer terug te gaan. Dit wil niet zeggen dat het een slecht appartement was!

We hebben een aantal aanbieders voor Don Juan voor je op een rij gezet:

Ik zou het nogmaals boeken

Nienke
3-7-2018

Ongeveer 10 minuten bergafwaarts lopen naar de stad. Kleine balkonnetjes en maar één slaapkamer. Weinig kastruimte voor vier meiden. Prima keuken en koelkast, nette badkamer. We hadden een beetje een gammele ventilator en de airco was een groot gemis. Receptiemedewerkers erg vriendelijk, maar streng. Zij herkennen hotelgasten en buitenstaanders zijn niet welkom. Over het algemeen een goede ervaring en een gezellig appartementencomplex. Ik zou het op zich nog een keer boeken gezien ik weet hoe slecht gemiddelde jongerenaccommodaties kunnen zijn! Qua locatie ook prima in vergelijking tot andere accommodaties.

Super aardig personeel. Veel lawaaierige Duitse jongeren toen wij er waren. Appartement netjes, eenvoudig, schoon. Wel wat verder lopen naar het strand. Auto gehuurd en erop uit gegaan. Prachtige plekjes gezien zoals Cala Pi, Cala Gran, Porto Cristo, de Drakengrot en we hebben nog lang niet alles gezien. Op de boulevard van El Arenal kun je voor een prikkie heerlijk eten bij veel restaurants. De TexMex en MammaMia zijn echt geweldig. Stranden zijn prachtig! Mallorca is echt een aanrader, maar ga wel buiten el Arenal rondkijken. Huur een auto!

Super

F.
29-8-2017

Nette kamer en het was goed schoon. Niet luxe, maar dat is logisch aangezien er (toen wij er waren) alleen jongeren zaten. Het personeel is heel vriendelijk en gezellig (mits je je gedraagt). De afstand naar het strand en uitgaansgebied is ongeveer 5 minuten lopen. Wij waren erg blij met dit appartement en bevelen het dan ook zeker aan!

Prima appartementen

laura
4-7-2017

Appartementen zijn echt simpel ingericht maar logisch omdat er veel jongeren komen, kan er ook weinig gesloopt worden.

Wel jammer dat er geen airco in zit, is eigenlijk wel te warm om in te slapen in de nacht.

Ligging is prima, ongeveer 10 minuten lopen naar het strand en de bars.

Super vriendelijk personeel, maakt gezellig met iedereen een praatje en spreken over het algemeen allemaal redelijk engels.

Voor families met kinderen is dit zeker geen aanrader, komen echt veel jongeren voor een stap vakantie.

Appartementen waren ruim, stond nog een extra bed in de woonkamer en een bank waar eventueel een 4e persoon op kan slapen.

Alles gewoon schoon, alleen keuken was wel simpel maar alles werkte wel gewoon prima.

Meerdere keren per week schone handdoeken en bedlinnen.

Super vakantie

Maaike
13-3-2017

In de zomer van 2016 heb ik hier met 4 vriendinnen een super vakantie gehad.

Toen we geboekt hadden kwamen we erachter dat er een paar slechte recensies van het appartement waren. Eenmaal aangekomen in het appartement waren we allemaal heel erg verrast, de appartementen waren net gerenoveerd. Wij hadden een appartement met 2 badkamers, wat natuurlijk ideaal is met 5 meiden. De badkamers waren schoon en de douche was heerlijk. De kamers zelf zijn ruim en schoon. Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers en een slaapbank in de woonkamer die we lekker verplaatst hebben naar een van de slaapkamers. De keuken was wat gedateerd maar dat was voor ons geen probleem aangezien we maar 1x gekookt hebben. Het zwembad is klein maar fijn.

Vanaf het appartement ben je binnen ongeveer 7 minuten lopen bij de Strip en het strand. Hier zitten ook alle winkeltjes en restaurants. Je kan ook rollend gaan, dan ben je misschien iets sneller. Het appartement ligt op een nogal steile weg. Dit is niet zo erg wanneer je naar het strand gaat, maar het valt toch best wel tegen als je je boodschapjes de helling op moet sjouwen in de hitte of een avondje flink gefeest hebt.

Na een avond stappen zijn wij bij thuiskomen wel een keertje verwelkomd door een kakkerlak. Dit was natuurlijk wel even schrikken, maar gelukkig hebben ze bij de receptie insectenspray. Kakkerlakken heb je nou eenmaal in warme landen.

Een nadeel is wel dat er naast Don Juan een ander hotel zit die elke dag om 10 uur 's ochtends keihard de muziek aanzet voor de aquarobics ouzo. Dat is misschien niet echt iets waar je op zit te wachten na een avond stappen.

De mensen bij de receptie zijn lief maar wel streng. Wij hebben een waarschuwing gekregen omdat ze vonden dat we te luidruchtig na 22:00. Bij een volgende waarschuwing zouden we het appartement uitgezet worden dus zorg ervoor dat je lekker binnen meekrijst met Broederliefde in plaats van op je balkon.

El Arenal zelf is ook een geweldige plek. Je kan er super leuk uitgaan en er zijn genoeg restaurantjes. Het strand is super chill en er zijn ook veel dingen te doen.

Kortom, Don Juan is zeker een aanrader. Vooral in het hoogseizoen want dan zitten er alleen maar jongeren en dat is natuurlijk super gezellig.

Het was een super vakantie.

Eline Koehoorn
13-10-2016

Het was een lekker rustig complex en niet ver van het strand. We hebben 5 dagen een fiets gehuurd. Wat kan je daar mooi fietsen gewoon super.

Lekkere sangria op het terras bij Jose. Het nadeel was dat je wel een steile weg naar beneden en om hoog moest.

Waar voor je geld (y)

Benny Boy
4-10-2016

Mooi gerenoveerd appartement met een super klein zwembad en een aardige ligging in een rustige wijk (enige nadeel laatste stukje straat is erg stijl en een behoorlijke klim)

Personeel is zeer vriendelijk aan de receptie en de bar.

Toch nog een nadeel ??? Ja, beddengoed en handdoeken werden slecht gewisseld, meerdere keren om verversing moeten vragen en dat werd wel goed opgelost, maar toch, een beetje jammer.

Leuke hele drukke boulevard en strand met bedjes voor een redelijke prijs.

Let op koop gen drank of fruit op strand, word voor veel te hoge bedragen verkocht (voorbeeld, klein stuk watermeloen 7 Euro op strand in winkel nog geen één euro)

Super vakantie gehad mede dankzij José en zijn team van App Don Juan (y)

We hebben een aantal aanbieders voor Don Juan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Juan in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Juan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.