Capdepera

Reviews over Capdepera

rustig gelegen

IB006
    1-8-2016

Wij verbleven in Font de Sa Cala waar het heel rustig is; mooie baaien met stranden; je kan wel met de bus naar Cala Ratjada, wat er heel wat levendiger uitzag maar geen grootstad is. In Cala Ratjada is de markt op zaterdag wel tof om te doen en de vuurtoren is ook mooi, vooral voor het uitzicht maar is te voet wel een stevige klim. Sa torre Cega leek ons ook wel mooi maar je moet de rondleiding op voorhand reserveren bij het toeristenbureau. Wij zijn ook met de auto naar Palma geweest, ligt op ong. anderhalf uur rijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige en rustig gelegen Accomendatie

P Woudenberg
    16-7-2015

Geschikt zowel voor oud als jong. Ook niet te vergeten de Animatie die werkelijk elke dag alles uit de kast haalt om Iedereen die het leuk vind te vermaken. Met zelfs een echte maloorcaanse genaamd Nathalia.

Gereisd Met partner in Sat May 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

capdepera mooie omgeving

cynthia schutyser
    27-6-2013

niet gaan indien je s avonds wat winkeltjes of bars wil bezoeken-ideaal voor mensen die enkel hun hotel nodig hebben of in de buurt wilen sporten of een auto huren. het treintje naar Cala Ratjada was duur en slechte uren

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

We hebben er geen cultuur gesnoven maar gingen lekker de

Hanneke
    16-8-2007

We hebben er geen cultuur gesnoven maar gingen lekker de winkeltjes bekijken die er in voldoende mate zijn.Ook restaurant en koffiebar zijn er overal te vinden.Er rijd een oud toeristentreintje die je voor eenpaar centen de omgeving laat zien.

Gereisd Anders in Thu Aug 16 2007 14:41:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke gezellige plaats volop omringd door pijnbossen

stephan de smeyter
    25-7-2007

Leuke gezellige plaats volop omringd door pijnbossen. men kan er veel wandelen langs zee en in de bergen; totaal rustgevende omgeving. geen lawaai en weinig toeristen die deze plaats aandoen. de strandjes zijn plaatjes! ongerept en rustig. de beachbar in font de sa cala serveert eenvoudige maar lekkere gerechten en snacks. caldepera is pitoresk en mooi vanop de burcht die je moet zien om van het super uitzicht over land en zee te genieten. kijkend over de daken van het stadje waant u zich in umbrie ! dit is mallorca zoals het hoort te zijn.ZEE, ZON,NATUUR EN VEEL STILTE!

Gereisd Anders in juli 2007
Capdepera scoort een 7,5 uit 10, op basis van 28 reviews