Camp de Mar

Reviews over Camp de Mar

heel rustig

monique
    9-5-2010

mooie ligging, natuur mooi, zee strand prima als je van rust houd prima hier, en als je wat meer drukte wilt of cultuur, pak de bus en in 3kwartier ben je in Palma prachtige stad, ook port d'antrax is de andere kant op is de moeite waard met bus 15 minuten.

Gereisd Met partner in mei 2010

Het 'plaatsje' Camp de Mar' stelt niets voor: een paar een

winkels
    23-5-2007

Het 'plaatsje' Camp de Mar' stelt niets voor: een paar leuke winkeltjes, een duur supermarktje, een restaurant op de pier en een taxistandplaats. that's it. Maar het strand, de plaatsen waar de strandstoelen staan en het uitzicht zijn fantastisch. Huurauto is aan te raden vanwege de vele mooie plaatsen in de omgeving: (Port d') Andratx, Palma Nova, Valldemossa (vanwege Chopin), natuurpark bij Puigpunent en natuurlijk Palma zelf met zijn beroemde kathedraal en kasteel. p.s. ik heb voor oktober al weer geboekt.

Gereisd Anders in mei 2007

In Camp del Mar staan een viertal grote hotelresorts, 3 Er

MeandmyEyes
    16-10-2005

In Camp del Mar staan een viertal grote hotelresorts, waarvan 3 direct aan een prachtige baai. Er is ook een mooie golfbaan. Naast een klein aantal nietszeggende winkeltjes en een verdwaald restaurant is er verder echt NIKS te beleven! Prima dus voor een hotelverblijf, maar voor een volledige vakantie ben je hier absoluut aangewezen op een huurauto om je vertier, avondje uit eten of lekker shoppen elders te gaan zoeken. Aanrader is Port D´Antratx, waar je nog lekker kunt eten en met enkele gezellige winkels en terrasjes. De plaatsjes Peguera en Santa Ponca, in de directe omgeving, zijn een absolute ramp als je niet houdt van kilometers lang Duitse snackbars aan een rij. Samenvattend een heerlijke vakantie geweest om 10 dagen lekker uit te rusten, maar ik kom er nooit meer terug....

Gereisd Anders in Sun Oct 16 2005 18:47:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Camp de Mar scoort een 8,7 uit 10, op basis van 24 reviews