Cala Vinyes

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Vinyes voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Vinyes voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala Vinyes

Mooi hotel op mooie locatie

Aria
    2-9-2014

Rustig gelegen. Voor uitgaan en winkels is de dichtstbijzijnde plaats binnen 10 minuten bereikbaar met de taxi/auto. Tijdens ons verblijf waren er toeristen uit diverse landen. NL/SP/IT/RUS/UK. Kinderen vermaken zich altijd als zij kunnen zwemmen. Er zijn echter geen glijbanen e.d. Wel enkele speeltoestellen bij het kinderbad. Voor kleine kinderen prima. Voor tieners is er niet zoveel te doen. Wij als2volwassenen hebben een aangenaam verblijf gehad

Gereisd Met partner in augustus 2014

Mooi helder water.

Esther van der Meij
    15-9-2013

Wij hebben 2 keer een klein stuk gewandeld door Cala vinyes. Toen zijn wij vooral geintereseerd geweest in de plekken waar we konden zwemmen. Het mooie heldere water van de zee viel ons vooral op. Wij zijn niet uit geweest om cultuur of het uitgaansleven te ontdekken.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke bestemming

Delphine Beeuwsaert
    7-8-2012

In cala vinyes is er zelf niks te beleven, maar je hebt vlotte autobusverbinding met de stad palma. In Magaluf heb je ook een goede discotheek BCM, behoort tot de top 10 van de beste discotheken, maar we zijn er zelf niet geweest. Waarschijnlijk is deze discotheek wel duur, want het is een all in discotheek.

Gereisd Met partner in juli 2012
Cala Vinyes scoort een 6,8 uit 10, op basis van 20 reviews