Cala Santanyì

Reviews over Cala Santanyì

Rustige plaats

Rob Hendriks
    4-7-2012

Het ligt maar helemaal eraan waar je van houd. Als je van rust en prachtig natuurschoon houd dan is het hier ideaal. Hou je van drukte, uitgaansleven en ben je een echte cultuur zoeker dan is het hier misschien een beetje saai. Wij zijn er vlak voor het hoogseizoen geweest in de laatste week van juni en het was er nog aangenaam rustig. Het strand is klein maar wel heel erg mooi gelegen aan een prachtige baai met azuurblauw helder water waar je tot de bodem in kunt kijken. Er is een duikschool onder hotel Pinos Playa.

Gereisd Met partner in Wed Jun 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als je rust en natuur zoekt is Santanyi prachtig, de baai

Fam. Pol
    23-6-2008

Als je rust en natuur zoekt is Santanyi prachtig, de baai met een schitterend uitzicht en een mooi zand strand. Een auto huren en je zit binnen enkele minuten in prachtige natuurgebieden met mooie baaitjes en de lokale bevolking is zeer vriendelijk!

Gereisd Anders in juni 2008

Leuk stadje, maar wat sober qua vertier

JERA
    22-8-2007

Leuk stadje, maar wat sober qua vertier. Dichtbij ligt bijvoorbeeld Cala d'Or met veel meer vertier (wel taxi of huurauto nodig om er te koemn). Als uitvalbasis voor een verkenning van dit deel van het eiland: prima.

Gereisd Anders in augustus 2007
Cala Santanyì scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews