Cala San Vincente

We hebben een aantal aanbieders voor Cala San Vincente voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala San Vincente

Het plaatsje is prachtig heel veel rust geen uitgaansleven

danielle
    31-7-2005

Het plaatsje is prachtig heel veel rust geen uitgaansleven alleen wat supermarkten en plaatselijke winkeltjes.voor wat meer vertier ben je zo in pollenca of porto pollenca te vergelijken met cala do,r,we hebben hier een top vakantie gehad en genoten van de omgeving het is schilderachtig mooi en vroeger bleken hier ook veel schilders te komen omdat de hele dag door de kleuren veranderen van het landschap en de rotsen. een grote inspiratie voor schilders

Gereisd Anders in juli 2005
Cala San Vincente scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 reviews