Géén boekingskosten
SpanjeMallorcaCala MillorAparthotels Cala MillorAparthotel Hipotels Dunas Cala Millor

Aparthotel Hipotels Dunas Cala Millor

SpanjeMallorcaCala Millor

5.5VoldoendeScore uit 45 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

47 Reviews over Hipotels Dunas Cala Millor

• 5Fam.05-03-2022

Erg gehorige kamers

In de voorjaarsvakantie een week in dit hotel verbleven. De kamers zijn oud maar verder wel van alles voorzien. Doordat het hotel wat verouderd is, is het erg gehorig, naast ons zaten een aantal nachten een basketbal team die erg luidruchtig waren tot laat in de nacht en weer vroeg in de ochtend. dit is echt een nadeel voor je nachtrust. Het eten was verder prima en je zit wel dicht bij het strand.

• 9Martine03-05-2019

Heerlijk, zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Heerlijk hotel. Vriendelijk personeel. Kamers zijn prima en worden goed schoongemaakt. Wij hadden een appartement met 1 slaapkamer, maar op de slaapbanken was ook prima te slapen. Wel een beetje gehorig, maar omdat wij niet in het hoogseizoen zaten en het hotel niet vol was, ervaarden we hiervan geen overlast (zal sowieso meevallen, want is geen spetterend uitgaansgebied en geen nachtbrakers in dit hotel vermoeden wij). Er kunnen badlakens geleend worden bij de receptie. Hiervoor betaal je borg, hetgeen je terug krijgt bij het inleveren van de handdoeken. Hoef je dus niet mee te nemen in je koffer! Zwembad buiten is niet verwarmd, dus in voorjaar nog erg koud. Zwembad binnen wel. Eten (ontbijt en diner) was ook prima, genoeg keuze (lopend buffet) voor iedereen. Ontbijt was wel elke dag hetzelfde, maar diner werd gevarieerd in gerechten. Je kunt zelf je vlees/vis laten bakken.

• 9Middelkamp16-08-2018

Prachtige ligging

Fantastische plek met vriendelijk personeel. Hotel is goed en netjes maar niet helemaal nieuw meer. Wat is het heerlijk om wakker te worden aan zee en dat af te wisselen met een mooi zwembad.

• 8Bert18-06-2018

Prima hotel

Mooi maar eenvoudig hotel, alles is aanwezig, vriendelijk personeel, wij hadden alleen logies. In Cala millor kun je goed en gezellig eten. Kortom dit hotel met mooi zwembad en direct aan zee vinden wij een aarader

• 9Jesse24-09-2013

Mooi schoon en rustig complex

Dunas is rustig gelegen en direct aan het strand, wij hadden logies dus over het eten kunnen wij niet oordelen. Het is er schoon en het personeel is zeer vriendelijk, supermarkten en restaurants zijn op loopafstand.

Op een enkele Zweed,Noor en Nederlander na zijn het de Duitsers die in dit hotel vertoeven, wij hebben al vele appartementen in Cala Millor gehad maar deze behoord zeker tot de favorieten. Nadeel is het handdoekje leggen, tot slot kan ik gezinnen die houden van rust, strand op een mooie locatie aan het begin van een lange boulevard dit hotel zeer aanbevelen, let wel op waar je boekt, er zit aardig prijsverschil tussen de verschillende aanbieders.

• 9Jesse06-09-2013

Heerlijk Hotel

Wij komen al 6 jaar in Cala Millor en Dunas is zeker een aanrader, heerlijk zwembad, schoon, vriendelijk personeel, rustige locatie aan het strand. Wij hadden logies en kunnen dus niet oordelen over de kwaliteit vh eten. Supermarkt op 3 min. lopen.....heerlijke broodjes en het centrum is ca 10 loopminuten. Wel veel Duitsers maar misschien volgend jaar iets meer Nederlanders, wij gaan volgend jaar zeker terug naar Dunas.

• 9marlieskantje05-08-2013

Geweldige vakantie

2 kamer appartement en we keken uit op het zwembad. Het appartement was erg schoon en werd elke dag schoon gemaakt. Het appartement zit vol met Duitsers en de animatie is hier ook vooral op gericht.

Het zwembad is erg schoon en netjes. Wat overal gebeurd maar hier moet je er aan mee doen is het neerleggen van de handdoeken. Als je dit 's morgens niet deed om half 9, had je de gehele dag geen plek op een bedje.

Wij hadden tijdens deze vakantie het ontbijt inbegrepen. Dit was uitgebreid en erg lekker!!! Voor 's avonds uit eten moet je een stukje lopen. Aan het einde van de boulevard liggen de meeste restaurantjes.

Verder een prima verblijf gehad bij Dunas. Je zit gelijk aan het strand en dat was fijn. Het personeel is vriendelijk en het hotel ziet er goed uit!!

• 9Ron Notten23-07-2013

Een zeer "Gemütliche" vakantie

Drie kamer appartement pal aan zee. Super netjes en geweldig personeel. De kids (2 en 4 jaar) vonden de animatie ook geweldig. Het buffet was enorm uitgebreid en van uitstekende kwaliteit. Ik snap nu wel waarom er al zo lang geen beoordeling op zoover stond. Het hotel zat namelijk verder helemaal vol met Duitsers met een verdwaalde Oostenrijker of Zwitser. Dat maakte het voor de meiden wel lastiger om contact te maken. Klein mindpuntje: het deel van het zwembad dat geschikt is voor de allerkleinsten is wel wat aan de kleine kant.

• 9van Hoek12-10-2011

Prima complex

Wij zijn net terug van 2 weekjes Dunas en hebben een zeer goede indruk gekregen van dit hotel. Het ligt aan het begin van de kilometers lange, heel gezellige, boulevard van Cala Millor. Erg rustig en dat vonden wij erg fijn. In 1e instantie werden wij ook verrast door het delen van je tafel met anderen, maar dat was totaal geen probleem. Het is een hotel dat in principe veel logies gasten heeft en nu waren er veel met HP. Daar was het restaurant niet helemaal op berekend. Echter, het personeel was heel vriendelijk en loste dit goed op door hun uiterste best te doen voor hun gasten. Het eten was gewoon perfect! Maar ook bij alleen logies zijn er in de buurt genoeg winkeltjes en restaurantjes. Bij aankomst werden we met onze naam verwelkomt! Dat is ons nog nooit overkomen, waar dan ook.. Zwembad was wel klein maar prima. Het 2-kamer appartement zag er zeer verzorgd uit en vanaf het balkon hadden we prachtig uitzicht op zee. Fiets en/of autohuur is aan te raden. Mooi eiland!!

• 8hanverhagen25-09-2011

Hotel perfect; ligging iets minder

Wij zijn hier geweest half september 2011, met 2 kleine kinderen van 2 en 3.

We hadden een 3 kamer appartement. Dit was helemaal prima. Ruime woonkamer, riume slaapkamer en balkon met uitzicht op strand en zee: helemaal super.

Het zwembad was voor de kleintjes ook ideaal. Liep langzaam af, dus daar konden ze zo in lopen. En je loopt het poortje uit en je zit op het strand! Autovrije boulevard!

Wij vonden het appartement wel te ver van het levendige centrum. Het is echt het laatste hotel van Calla Millor aan de Boulevard. Met 2 kleine kinderen konden wij niet naar het hartje centrum lopen. Maar met een taxi ben je er in nog geen 5 minuten voor 5 euro, dus dat was goed te doen.

Het hotel én Mallorca is wel echt op duitsers gericht! Alle eettentjes in het centrum zijn op Duitsers gericht. Vonden wij wel jammer.

Nog 1 minpuntje: transfer naar het vliegveld is ongeveer 1,5 uur.

Verder over het appartement niets te klagen.

Aparthotel Hipotels Dunas Cala Millor info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)