Hotel Cala Millor Garden

Hotel aan zeeWeer vandaag24°18°
Hotel Cala Millor Garden
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Millor Garden voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Cala Millor Garden in het Nederlands

San en Beau
18-8-2018

Geweldig hotel, zeer schoon, goed eten, alles straalt rust uit. Een super hotel voor als je rust en ruimte zoekt. Geen gevecht om een bedje bij het zwembad, geen harde muziek, geen rijen bij het eten. Behalve bij het ontbijt is er bediening en wat werken ze hard! Leuke animatie, elke avond een gezellige show of optreden. Voor ons was het een weekje verwennerij.

Buiten het hotel is er genoeg te beleven en kun je de drukte opzoeken, winkelstraat voor de deur, restaurants en terrassen en kartbaan voor de deur, strand om de hoek waar je kan parasailen, jetski huren etc.

Een grote aanrader dit hotel, wij komen zeker terug!

GENIET-vakantie!

V
17-8-2018

Alles was top! Ligging, hotel, personeel, het eten,lokale bevolking, het weer en natuurlijk heeft dit ons vakantie helemaal perfect gemaakt! We hebben niets te klagen en gaan graag weer een keer terug.

Mallorca is de moeite waard om heerlijk rust te krijgen in je hoofd. Er is genoeg te doen, maar ook gewoon lekker niks doen. Als je daar een autootje huurt, kan je daar leuk de bergen in om een mooie panoramafoto te maken van de stad/dorpjes. Hoofdstad Palma is ook prachtig! Grote mooie stad met veel gezelligheid. Winkels en eetgelegenheden genoeg!

Al met al, ZEKER een keer heen gaan om te gaan genieten!

Laatste 2 jaar verbetert

Dhr. W. Veenstra
17-6-2018

Het personeel is heel vriendelijk, accommodatie is goed, behalve toiletten in de lobby. De kamers zijn schoon.

Voor vragen en dergelijke was daar Jeffrey, een topper

Eten wordt steeds beter. Wij komen in dit hotel al jaren achtereen

Voor de Nederlander is het moeilijk als je ouder bent want er is niets wat wijst op bezoekers van Nederlandse afkomst, geen animatie geen tv zender in het Nederlands

Ligbedden aan het zwembad zijn niet voldoende aanwezig

De avond animatie is duidelijk verbetert qua geluidsniveau

Top. Top

Theodorus Smit
31-5-2018

Top hotel

WiFi kan beter

Gewoon goed

Wattigoal
15-5-2018

Perfect ok na toe te gaan met kleine kinderen(baby's) zeker in deze periode omdat het wat rustiger was maar ook niet te rustig

Zeer goed hotel een aanrader!!!!!!!!!

Jan
18-8-2016

Het is een zeer goed hotel het is super, de kamers zijn wat aan de kleine kant maar zien er verzorgt en netjes uit.

Personeel is echt geweldig, maken met iedereen een praatje of een grapje.

Wij hadden een hele goede hostess van ITS, die echt oog heeft voor de gasten.

Een super hotel

Henri en els
7-8-2014

Alles is super annimatie anouk en lisette geweldig iedere dag schoonmaak kamer ligging geweldig eten goed warm en echt lekker ik kom hier zeker terug dit hotel is 18+ volwassen annimatie dit hotel heeft alles wat je nodig heb en een leuk centrum op 3. Min lopen een echte aanrader

goede prijs kwaliteit verhouding

Bart en Anja
25-7-2014

Prima hotel met extra aandacht voor de klant.

Prima hotel op goede locatie

Fia Moerman
25-6-2013

Ondanks dat er geen recente beoordelingen voor dit hotel zijn, hebben wij hiervoor toch bewust gekozen, mede vanwege het 16+ karakter. Geen plastic in de beide ruime zwembaden, heerlijk! Het hotel voldeed aan al onze verwachtingen, goede ligging, zowel 5 minuten lopen van strand als van het zeer leuke autovrije centrum. Ruime kamers met balkon, elke dag schoonmaak. Het eten gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Bijna alle alcoholische drankjes inclusief, zelfs de cocktails! Prima service en bediening, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wel hoofdzakelijk Duitse gasten, weinig Nederlanders.

Onze tip: met de expresse buslijndienst naar Palma, retourtje € 16,00 en Porto de Sollèr voor € 18,00 pp.

Kortom Cala Millor Garden is een aanrader, wij hebben het hier 2 weken ontzettend naar onze zin gehad.

Geweldig!!!!

Anouk
13-8-2012

We hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Cala Millor Garden!

Een mooi en gezellig hotel om lekker uit te rusten. Genoeg plek om aan het zwembad te liggen en heerlijk rustig (mede doordat het een 18+ hotel is). De kamers werden iedere dag goed schoon gemaakt. Het eten vonden wij heerlijk! Genoeg variatie, een keer per week een barbecue en je kon gebruik maken van een a la carte diner. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt niet direct aan de boulevard, maar daardoor wel rustig gelegen. Binnen een paar minuten ben je aan het strand en de grote winkelstraat van Cala Millor ligt vrijwel tegenover het hotel.

Voor een drie sterren hotel is dit echt een topper!! We gaan beslist nog een keer terug!!!!!!!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Millor Garden in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Millor Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.