Hotel Cala Millor Garden

Hotel Cala Millor Garden
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Millor Garden voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel Cala Millor Garden in het Nederlands

GENIET-vakantie!

V
17-8-2018

Alles was top! Ligging, hotel, personeel, het eten,lokale bevolking, het weer en natuurlijk heeft dit ons vakantie helemaal perfect gemaakt! We hebben niets te klagen en gaan graag weer een keer terug.

Mallorca is de moeite waard om heerlijk rust te krijgen in je hoofd. Er is genoeg te doen, maar ook gewoon lekker niks doen. Als je daar een autootje huurt, kan je daar leuk de bergen in om een mooie panoramafoto te maken van de stad/dorpjes. Hoofdstad Palma is ook prachtig! Grote mooie stad met veel gezelligheid. Winkels en eetgelegenheden genoeg!

Al met al, ZEKER een keer heen gaan om te gaan genieten!

Summer 2018

kEVIN
15-8-2018

This is our 2nd visit and we were very happy with everything. Hopefully see you next year.

Wonderful holiday!!

Jay
10-8-2018

We´ve recently returned from a week´s holiday here in Cala Millor Garden. We have absolutely loved it from the moment we came in. Top class personal, good food and the facilities were amazing. I would recommend this hotel to everyone.

Disfrutamos de nuestras vacaciones

Nina
9-8-2018

Volveremos seguramente porque fue una estancia muy relajante. Gracias

the staff makes it overall excellent

Peter
9-8-2018

They are like a big happy family. They have worked so hard to make our stay wonderful. Everywhere is spotless. Our room was a bit small but absolutely no problem. Shower was the best we've had. Food very good. The entertainment was not as good as we'd hoped. However, we have had a "BRILLANT" 2nd holiday here. We will be back

August 2018

Gisela
8-8-2018

Für die Gastfreundlichkeit u. Höflichkeit des Teams gibt es einen extra Punkt-super Personal! Ingesamt hatten wir hier einen sehr schönen Urlaub!

Hotel para repetir.

Toni
6-8-2018

Todo espléndido y la cocina especialmente. Para ser un todo incluido se come realmente bien. Además es un hotel muy limpio y tranquilo.

Cala Millor Summer 2018

Linda
3-8-2018

Well done. First rate again.

A lovely visit

John
3-8-2018

Kind and tentative staff. Thank you for Birthday treats.

Empfehlenswert

Jannik
1-8-2018

Sehr gepflegtes, Personal sehr aufmerksam. Essen sehr vielseitig und gut.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Millor Garden in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Millor Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cala Millor Garden scoort een 9.69 uit 10 op basis van 304 reviews.