Hotel Cala Millor Garden

9.8Fenomenaal

Spanje, Mallorca, Cala Millor

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Millor Garden voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Cala Millor Garden op Mallorca is geschikt voor rustzoekers. Zo is er altijd een bedje vrij bij het zwembad en vind je hier geen harde muziek of rijen bij het buffet. Er is zelfs bediening in de avond. Ook is er een animatieprogramma aanwezig voor vermaak. Gelegen aan een winkelstraat. Er is ook een kartbaan vlakbij of loop naar het strand.

429 reviews over Hotel Cala Millor Garden

• 2019
    7Bert28-09-2019

Goed hotel.Waardering op zoover te hoog

Drankjes overdag altijd in plastic. Ook op terras. Publiek hoofdzakelijk Duits en Engels, hotel speelt daar ook op in. Slechts enkele Nederlanders.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Susan12-09-2019

Heerlijke week gehad

Net hotel, zeer goed gelegen ten opzichte van strand en vele winkels . Personeel heel vriendelijk met name Ruben en Monica van de bediening. Eten elke dag gevarieerd met een thema. Niet overdadig maar direct aangevuld dus warm en vers. WiFi is slecht. Op kamer niet te gebruiken en ook in de gemeenschappelijke ruimtes onvoldoende. Heerlijke week gehad.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7bert16-08-2019

Mooi geweest op naar een ander hotel.

Tweede keer in dit hotel. Vorig jaar genoten van de verzorging en het fantastisch personeel. Dat is nog steeds het geval. Nu wat kritischer gekeken naar de overige faciliteiten. Het hotel is zeer zeker aan een update toe. Kamers en sanitair zijn toe aan een opknapbeurt. Ook aan de buitenbar moet het nodige aan gebeuren. Goed hotel maar dit was wel de laatste keer!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8D meijer06-08-2019

Geweldig!!!

Wij hebben genoten van het verblijf in het mooie schone hotel, het vriendelijke personeel. Het goede eten en drinken. Wij komen volgend jaar zeker weer !

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Eric Dierckx16-07-2019

Gewoon goed

Mooi hotel rustig gelegen en een mooie tuin. De animatie vrouw was wel luidruchtig . Er zijn geen kinderen, dus rustig in de tuin en het zwembad. We hadden een half jaar op voorhand geboekt, en bij aan komst was er geen plaats voor ons. We moesten naar een ander hotel dat vol zat met joelende kinderen, en we boekten speciaal hotel zonder kinderen. Het was wel een 4 steren hotel, maar het eten was echt niet goed. We hadden ook niks uitzicht. Als compensatie kregen we een fles cava en een beter bed aan het zwembad. We hoorden van de andere gasten dat er zeer veel overboekingen waren in dit hotel ,zelf vrienden van ons hadden ook geen kamer. . En mensen die er al vele jaren kwamen dat de keuken ook heel veel minder was dan de andere jaren. Crisis denk ik, alle dagen kip en kippen brochette kippenbillen en dat zo 9 dagen aan een stuk, een maal in de week was er bij het ontbijt Spaanse ham . Maar anders altijd hetzelfde.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Paul Z13-05-2019

Tot de volgende keer!

Hartelijk bedankt aan iedereen die onze vakantie onvergetelijk hebben gemaakt. We waren aangenaam verrast door de snelle en persoonlijke service verspreidt over de verschillende departementen. Het eten was fantastisch, de kamers waren zeer schoon en goed onderhouden. Nogmaals bedankt en tot snel!

• 9Anton en Stefanie12-05-2019

Een echte aanrader!

Een echte aanrader, overal dichtbij. Het strand, restaurants en winkels op loopafstand. Eten was prima, goede service. Faciliteiten van het hotel prima. Er was iemand die ook Nederlands sprak en veel informatie kon geven over van alles. Kamers prima, mooie badkamer.

• 10Donny H09-05-2019

Tot de volgende keer!

We zijn net een paar dagen terug van onze vakantie in Cala Millor Garden. Wij hebben het echt prima naar onze zin gehad. Het eten was zeer lekker, het personeel aardig en altijd beschikbaar voor vragen of advies. De kamer was schoon en netjes onderhouden. Bedankt voor alles en hopelijk tot snel!

• 2018
    8Corry01-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Het is een goed hotel en waren erg tevreden Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10San en Beau18-08-2018

Geweldig hotel, zeer schoon, goed eten, alles straalt rust uit. Een super hotel voor als je rust en ruimte zoekt. Geen gevecht om een bedje bij het zwembad, geen harde muziek, geen rijen bij het eten. Behalve bij het ontbijt is er bediening en wat werken ze hard! Leuke animatie, elke avond een gezellige show of optreden. Voor ons was het een weekje verwennerij. Buiten het hotel is er genoeg te beleven en kun je de drukte opzoeken, winkelstraat voor de deur, restaurants en terrassen en kartbaan voor de deur, strand om de hoek waar je kan parasailen, jetski huren etc. Een grote aanrader dit hotel, wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

1 tip over Hotel Cala Millor Garden

• Henri en els, 07-08-2014

Op het strand is van alles te doen leuk centrum leuke terrasjes

1 vraag over Hotel Cala Millor Garden

• Daniel Nagel, 18-03-2019

Heeft het hotel een 25m zwembad waarin je ook kunt trainen/ zwemtraining doen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats