Hotel Cala Millor Garden

Hotel Cala Millor Garden
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Millor Garden voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Cala Millor Garden in het Nederlands

Laatste 2 jaar verbetert

Dhr. W. Veenstra
17-6-2018

Het personeel is heel vriendelijk, accommodatie is goed, behalve toiletten in de lobby. De kamers zijn schoon.

Voor vragen en dergelijke was daar Jeffrey, een topper

Eten wordt steeds beter. Wij komen in dit hotel al jaren achtereen

Voor de Nederlander is het moeilijk als je ouder bent want er is niets wat wijst op bezoekers van Nederlandse afkomst, geen animatie geen tv zender in het Nederlands

Ligbedden aan het zwembad zijn niet voldoende aanwezig

De avond animatie is duidelijk verbetert qua geluidsniveau

Top. Top

Theodorus Smit
31-5-2018

Top hotel

WiFi kan beter

Gewoon goed

Wattigoal
15-5-2018

Perfect ok na toe te gaan met kleine kinderen(baby's) zeker in deze periode omdat het wat rustiger was maar ook niet te rustig

Oude reviews (archief)

Het is een zeer goed hotel het is super, de kamers zijn wat aan de kleine kant maar zien er verzorgt en netjes uit.

Personeel is echt geweldig, maken met iedereen een praatje of een grapje.

Wij hadden een hele goede hostess van ITS, die echt oog heeft voor de gasten.

Een super hotel

Henri en els
7-8-2014

Alles is super annimatie anouk en lisette geweldig iedere dag schoonmaak kamer ligging geweldig eten goed warm en echt lekker ik kom hier zeker terug dit hotel is 18+ volwassen annimatie dit hotel heeft alles wat je nodig heb en een leuk centrum op 3. Min lopen een echte aanrader

goede prijs kwaliteit verhouding

Bart en Anja
25-7-2014

Prima hotel met extra aandacht voor de klant.

Prima hotel op goede locatie

Fia Moerman
25-6-2013

Ondanks dat er geen recente beoordelingen voor dit hotel zijn, hebben wij hiervoor toch bewust gekozen, mede vanwege het 16+ karakter. Geen plastic in de beide ruime zwembaden, heerlijk! Het hotel voldeed aan al onze verwachtingen, goede ligging, zowel 5 minuten lopen van strand als van het zeer leuke autovrije centrum. Ruime kamers met balkon, elke dag schoonmaak. Het eten gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Bijna alle alcoholische drankjes inclusief, zelfs de cocktails! Prima service en bediening, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wel hoofdzakelijk Duitse gasten, weinig Nederlanders.

Onze tip: met de expresse buslijndienst naar Palma, retourtje € 16,00 en Porto de Sollèr voor € 18,00 pp.

Kortom Cala Millor Garden is een aanrader, wij hebben het hier 2 weken ontzettend naar onze zin gehad.

Geweldig!!!!

Anouk
13-8-2012

We hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Cala Millor Garden!

Een mooi en gezellig hotel om lekker uit te rusten. Genoeg plek om aan het zwembad te liggen en heerlijk rustig (mede doordat het een 18+ hotel is). De kamers werden iedere dag goed schoon gemaakt. Het eten vonden wij heerlijk! Genoeg variatie, een keer per week een barbecue en je kon gebruik maken van een a la carte diner. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt niet direct aan de boulevard, maar daardoor wel rustig gelegen. Binnen een paar minuten ben je aan het strand en de grote winkelstraat van Cala Millor ligt vrijwel tegenover het hotel.

Voor een drie sterren hotel is dit echt een topper!! We gaan beslist nog een keer terug!!!!!!!!

Topper

Henk/Hennie
20-6-2012

Perfecte service en goed eten. We zijn hier voor de 2e keer geweest en het was weer top.

Het is en hotel waar je in juni veel ouderen ziet en geen kinderen. Schatting is dat er 95% Duitsers zijn. Een minpunt is dat de ligbedden bij het zwembad nodig aan vervanging toe zijn. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Jammer dat je na de vakantie de overtollige kilo's van het lekkere eten er weer af moet zien te krijgen.

De winkelstraat heeft vele winkels en gezellige kroegjes en het strand is dichtbij. waarschijnlijk gaan we nog een keer terug.

Leuk hotel

michel
28-11-2011

Dit hotel ligt gunstig t.o.v. de zee en het centrum.

Cala Millor is een leuk plaatsje, maar het echte Mallorca zie je pas als je met een auto gaat rondrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cala Millor Garden in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cala Millor Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cala Millor Garden scoort een 9.62 uit 10 op basis van 263 reviews.