Cala Mesquida

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Mesquida voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Mesquida voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala Mesquida

Prima met all inclusive of huurauto

Corina
    9-5-2019

In Cala Mesquida zelf is eigenlijk niets te doen. Het strand is mooi en er zijn een paar mooie wandelpaden. Met een huurauto kun je naar bijv Cala Ratadja waar wel restaurantjes en winkeltjes zijn, daar is ook een grote supermarkt en Lidl.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Prachtig strand

Iris
    16-9-2015

Wij verbleven in Cala Ratjada, maar met de auto was het strand van Cala Mesquida vanaf daar heel goed bereikbaar. Wat een prachtig strand! Supermooi gelegen aan de bossen/duinen, heerlijk zand, heerlijk water. Puur en alleen al om het strand is dit plaatsje een bezoek waard. Minder druk ook dan het nabij gelegen Cala Agulla.

lekker relx

Marijke Van Der Groef
    15-10-2014

Familie bestemming en geschikt voor kleine kinderen. Strand loopt langzaam af en zee blijft lang ongeveer 1m diep. Buiten het resort nx te beleven. Alleen 2 supermarktjes. Voor vertier en grote supermarkt richting Capdepera 15 min met de auto.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie baai met zandstrand en duinen

Sebastiaan
    8-5-2014

Het verder levendige resort ligt in een mooi, maar stille omgeving. Geen uitgaansleven en het gehucht bestaat uit 2 te dure supermarkten.

Verder wel prachtig qua natuur. Mooi zandstrand, duinen en bossen. Ook heel fijn joggen hier.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alleen voor gezinnen

vaneijk_3
    24-8-2013

Alleen op 7km afstand met de bus 1,80 euro kan je naar Cala Ratajada gaan daar kan je stappen..

Het is geen uitgaans gebied, echt iets voor gezinnen.. Mooi gebied vooral de duinen en de stranden zijn erg mooi!! Hotel blijf TOP

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013
Cala Mesquida scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews