Reviews over Cala Mayor

Mooi hotel, mooie ligging

Sabrin S,
    5-8-2018

Super mooi hotel, jammer dat er een boom voor ons uitzicht stond op zee.

Meevaller.

wieke,
    18-5-2013

De slechte beoordelingen van vroeger mag je volledig van de baan vegen. Mijn partner en ik waren er vanaf 2 mei voor 10 dagen. Het hotel was net één dag open. Het hotel is volledig vernieuwd en tiptop in orde op een paar kleine détails na. Prachtig gelegen aan het mooie strand, Mooie propere en rustige kamers, lekker eten en heel goeie service. Geen kinderen meer toegelaten.

Eén minpunt misschien, is het dorp Cala Mayor, Het stelt niet veel voor. Druk verkeer in het dorp en geen promenade. Gelukkig ligt Palma vlakbij.

Verrassend stekje

meav,
    17-9-2009

Appartement/Studio met zeezicht. Prima verzorgd tot en met de strandstoelen en parasol toe. Lokatie is ideaal als je rust, zon en zee wilt. Naar strand 2 min. lopen. Voor het vertier moet je naar Palma maar dat is geen probleem, bushalte op 2 min. van het complex. Aanraders: zie de zon in zee zakken op het mooie terras van hotel Nixe Palace of ga borrelen tussen de lokalen in Tu y Yo, eet een pizza by Monkey Pizza en lunch aan de kleine jachthaven van San Augustín . Doe chic in de jachthaven van Portals Nous en ga vooral 's-avonds eten en uit in de wijk La Lonja (tegenover de Kathedraal). Kortom de lokatie van de studio was voor ons ideaal.

Super vakantie gehad !!

Desirée,
    14-8-2008

Het hotel ligt met een trapje verbonden aan het strand met daarbij een lekkere eettent waar je goed kan lunchen. Wij hadden een kamer met zeezicht, echt prachtig!! Het personeel is heel erg aardig voor zowel jong als oud. Harde werkers en altijd goeie zin! Het ontbijt en diner was goed verzorgd en erg lekker, er was voldoende keus. 's Avonds is er niet veel te doen in de buurt, maar voor € 1,10 ben je met de bus zo 1 uur verderop! Kost niets! Maar er is ook elke avond leuke animatie in het hotel. Wij hebben hier een super vakantie gehad en ga er zeker nog een terug !!!

Goed hotel aan het (hele mooie) strand van Calla Mayor

Stephanie,
    24-7-2007

Goed hotel aan het (hele mooie) strand van Calla Mayor. Kamer is groot, schoon en mooi. Eten (wij hadden halfpension) is goed, maar wel veel van hetzelfde. Plaatsje zelf is enigzins vergane glorie, maar als je alleen voor het strand gaat is dit zeker een aanrader. Ook leuk: met de bus ben je in 15 minuten in de hoofdstad Palma.

Cala Mayor scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews