Appartement Prinsotel Alba

KinderhotelWeer vandaag16°8°
Appartement Prinsotel Alba
8,1

Omschrijving
Op het Spaanse eiland Mallorca vind je Prinsotel Alba. Hier verblijf je in een ruim en schoon appartement. Elke dag ontvang je schone handdoeken of maak gebruik van de handdoekenservice. Het zwembad is prima en het eten is goed. Let er wel op dat er geen lift aanwezig is. Op loopafstand van de supermarkt, het strand en meerdere restaurants.

199 reviews over Appartement Prinsotel Alba in het Nederlands

Aanrader

Yentl,
30-10-2018

Erg goed verblijf, met ruime appartementen. Op loopafstand van het strand, restaurants en supermarkten.

Perfect

E.Boven,
12-10-2018

Cala ' d or is geweldig. Hotel Alba een aanrader. Topservice ook van touroperator. Zeker voor herhaling vatbaar

Niet weer

Joke,
7-10-2018

Wij vonden dit hotel wat tegenvallen. De kamers zagen er goed uit met een prima bed en nieuw ingericht maar daarbij de badkamer vergeten. De meeste balkons hebben een dichte muur zodat je niks ziet als je op het balkon zit en dat verveelt snel. Ook de Wifi is slecht. Wij vonden dat er geen gezelligheid aanwezig was bij zwembad en eetzaal was wat kantineachtig ingericht. Kale tafels en veel lawaai door de vele kinderen. Ook terras bij zwembad kille ijzeren stoelen gaf geen uitnodiging om te gaan zitten. En dan was er geen lift zodat je steeds trap moet lopen naar je kamer en bij aankomst een zware koffer naar boven slepen. De ligging was wel uitstekend overal dicht bij dus dat maakte het weer een beetje goed maar ik zal dit hotel niet aanbevelen.

Heerlijk gehad maar geen 2e keer

Tineke,
1-10-2018

Het appartement is prima. Groot en heerlijke kingsize bedden. Erg weinig te beleven in het complex. Zwembad prima maar niet echt bijzonder. Geen liften, dus veel mensen naar 3 hoog zien sjouwen met kinderwagens. In deze periode (eind sept/begin okt) is het hotel voornamelijk bezet door mensen met babies. Geen bestemming voor mensen die moeilijk ter been zijn. Cala d Or is leuke plaats met goede restaurants en redelijk veel winkels. Esmeralda beach is super mooi. Voor vers stokbrood kun je terecht in een van de vele (Spar) supermarkten. De transfertijd is ruim 2 uur. Ophaaltijd is ca 4 uur voor de vluchttijd. Wil je de kamer aanhouden dan kost dit 40 euro. Je kunt echter ook gebruik maken van de aparte doucheruimte bij het zwembad.

Top hotel!

Maaike,
29-8-2018

Een zeer nette accommodatie, alles werd dagelijks zeer goed gereinigd!! Vriendelijk personeel. Leuke shows, voor kids maar ook leuke live muziek voor jong en oud! Eten was dik in orde, zowel ontbijt als avondeten. Service was top; zo waren de kamers netjes, dagelijks schone handdoeken, en was er eten voor ons bij onze late aankomst. Er liggen allemaal tandenborstels, naaizetje, scheerzetje en zeepjes. Handdoekenservice is ook ideaal! Strandhanddoeken konden we dus thuis laten! Scheelde weer KG's. Ligging is meer dan uitstekend! Strand en groot centrum; de weg over en je bent er! Absoluut een aanrader!

Fantastisch hotel!

Sharon Verheul,
28-8-2018

Tophotel! We hadden een super mooi appartement met z’n vieren. We hadden half pension, wat erg goed was! Voor 5.50 per volwassene kan je half pension plus nemen, dan heb je de drankjes erbij ( bij diner). Bij ontbijt zit het er al bij. Centrum en strand allemaal dichtbij. Wat wij ook hebben gedaan is met de bus voor 1,75 op naar cala Mondrago. Ook een super mooi strand. Echt de moeite waard. Vraag bij de receptie voor de bustijden. Wij zullen zo weer kiezen voor de accommodatie.

Niet echt een aanrader

A van W,
22-8-2018

Na het lezen van alle "fanstastische" reviews waren onze verwachtingen eigenlijk best hoog. Maar zo heel uitmuntend vind ik het hier niet. Appartementen zijn redelijk (moderne inrichting etc is mooi) maar de badkamer vind ik alles behalve hygiënisch. Afwerkingen zijn slecht en de schoonmaak overdag is nou ook niet geweldig. Opzicht een prima plek om heen te gaan, maar absoluut geen 4* waard. Veel geld betaald voor een matig verblijf.

Aanrader: taxi nemen vanaf het vliegveld. Transferrit naar Cala D'Or bedraagd ruim 2 uur.

Prima, maar voor ons niet nog eens.

B. Valkenburg,
20-8-2018

Mooi complex met zeer vriendelijk personeel. Kamers ruim en netjes ingericht. Ontbijt uitgebreid met veel keuze.

Zwembad voor het hoogseizoen veel te klein en voor een bedje moet je heel vroeg opstaan (7uur). Er worden al vroeg handdoeken gelegd en sommige worden amper gebruikt.

Diner buffet veel hetzelfde en niet altijd goed warm. Ijs is al gesmolten in de bakken. Wel elke avond vers gebakken vlees en vis.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ilona,
17-7-2018

Leuk, schoon appartementencomplex. Wij waren hier met onze zoon van 20 maanden en hij heeft zich enorm goed vermaakt. Appartement werd elke dag schoongemaakt. Ook de rest van het complex werd goed onderhouden.

Er zijn twee leuke zwembadjes voor de kleintjes. Wij hadden inclusief ontbijt en dit was ook elke dag goed, voldoende keus en er word ook rekening gehouden met allergenen. Het strandje en de restaurants/winkels zijn met 5 minuten te bereiken. Kortom wij houden deze accommodatie volgend jaar zeker weer in gedachten!

Leuk verblijf!!

I. Peperkamp,
4-7-2018

Het is een mooi, toch groot complex! Toen wij er waren was het nog geen hoogseizoen. Maar kan me voorstellen dat het tijdens het hoogseizoen erg druk kan zijn bij mn het zwembad. Vooral als iedereen zijn handdoek al om 7.30u neerlegt en het personeel hier niks aan doet. Dat was dan ook eigenlijk het enige minpunt. Appartement mooi, schoon en ruim. Kan, als je dat aangeeft, iedere dag schoon gemaakt worden. Ligt op loopafstand van een mooie baai (wel erg druk!) En het centrum. Heerlijk gegeten bij la bodega (tip).

Een auto kun je rondom het complex makkelijk kwijt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prinsotel Alba in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prinsotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.