Appartement Prinsotel Alba

Met jonge kinderen

Top hotel!

Maaike
29-8-2018

Een zeer nette accommodatie, alles werd dagelijks zeer goed gereinigd!! Vriendelijk personeel. Leuke shows, voor kids maar ook leuke live muziek voor jong en oud! Eten was dik in orde, zowel ontbijt als avondeten. Service was top; zo waren de kamers netjes, dagelijks schone handdoeken, en was er eten voor ons bij onze late aankomst. Er liggen allemaal tandenborstels, naaizetje, scheerzetje en zeepjes. Handdoekenservice is ook ideaal! Strandhanddoeken konden we dus thuis laten! Scheelde weer KG's. Ligging is meer dan uitstekend! Strand en groot centrum; de weg over en je bent er! Absoluut een aanrader!

Fantastisch hotel!

Sharon Verheul
28-8-2018

Tophotel! We hadden een super mooi appartement met z’n vieren. We hadden half pension, wat erg goed was! Voor 5.50 per volwassene kan je half pension plus nemen, dan heb je de drankjes erbij ( bij diner). Bij ontbijt zit het er al bij. Centrum en strand allemaal dichtbij. Wat wij ook hebben gedaan is met de bus voor 1,75 op naar cala Mondrago. Ook een super mooi strand. Echt de moeite waard. Vraag bij de receptie voor de bustijden. Wij zullen zo weer kiezen voor de accommodatie.

Niet echt een aanrader

A van W
22-8-2018

Na het lezen van alle "fanstastische" reviews waren onze verwachtingen eigenlijk best hoog. Maar zo heel uitmuntend vind ik het hier niet. Appartementen zijn redelijk (moderne inrichting etc is mooi) maar de badkamer vind ik alles behalve hygiënisch. Afwerkingen zijn slecht en de schoonmaak overdag is nou ook niet geweldig. Opzicht een prima plek om heen te gaan, maar absoluut geen 4* waard. Veel geld betaald voor een matig verblijf.

Aanrader: taxi nemen vanaf het vliegveld. Transferrit naar Cala D'Or bedraagd ruim 2 uur.

Floow Travel

Prima, maar voor ons niet nog eens.

B. Valkenburg
20-8-2018

Mooi complex met zeer vriendelijk personeel. Kamers ruim en netjes ingericht. Ontbijt uitgebreid met veel keuze.

Zwembad voor het hoogseizoen veel te klein en voor een bedje moet je heel vroeg opstaan (7uur). Er worden al vroeg handdoeken gelegd en sommige worden amper gebruikt.

Diner buffet veel hetzelfde en niet altijd goed warm. Ijs is al gesmolten in de bakken. Wel elke avond vers gebakken vlees en vis.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ilona
17-7-2018

Leuk, schoon appartementencomplex. Wij waren hier met onze zoon van 20 maanden en hij heeft zich enorm goed vermaakt. Appartement werd elke dag schoongemaakt. Ook de rest van het complex werd goed onderhouden.

Er zijn twee leuke zwembadjes voor de kleintjes. Wij hadden inclusief ontbijt en dit was ook elke dag goed, voldoende keus en er word ook rekening gehouden met allergenen. Het strandje en de restaurants/winkels zijn met 5 minuten te bereiken. Kortom wij houden deze accommodatie volgend jaar zeker weer in gedachten!

Leuk verblijf!!

I. Peperkamp
4-7-2018

Het is een mooi, toch groot complex! Toen wij er waren was het nog geen hoogseizoen. Maar kan me voorstellen dat het tijdens het hoogseizoen erg druk kan zijn bij mn het zwembad. Vooral als iedereen zijn handdoek al om 7.30u neerlegt en het personeel hier niks aan doet. Dat was dan ook eigenlijk het enige minpunt. Appartement mooi, schoon en ruim. Kan, als je dat aangeeft, iedere dag schoon gemaakt worden. Ligt op loopafstand van een mooie baai (wel erg druk!) En het centrum. Heerlijk gegeten bij la bodega (tip).

Een auto kun je rondom het complex makkelijk kwijt.

Uitstekende accommodatie

Kees
30-6-2018

Zeer schone accommodatie. Erg vriendelijk personeel. Uitstekende bedden. Moderne inrichting. Ontbijt was zeer uitgebreid. Eigenlijk was voor ons het enige nadeel dat er geen gezellige bar was om 's avonds nog wat te drinken als we terugkwamen van het eten

Marjolein
28-6-2018

+ goede ligging dichtbij centrum en prachtige baaien

+ ontzettend goede schoonmaak en vriendelijk personeel

+ goed onderhouden en mooie tuinen

+ super fijn bed

Onze kinderen hebben genoten van de mini disco met Froggy

- druk en gehorig

- een grotere speeltuin of glijbanen inhet zwembad waren leuk geweest

- transfer vanaf luchthaven duurde 2 uur!!

Prima hotel voor gezinnen, niet voor je rust

Lisette
27-6-2018

De gerenoveerde kamers zijn goed, Bedden met lekkere zachte matrassen, noemenswaardig voor Spaanse begrippen vinden wij. Kamers zeer schoon. Algemene ruimtes kunnen beter. Het zwembad is klein maar ok, strand is om de hoek. Het is een baai en je voelt je een haring in de ton. Het gezellige stadje is helemaal top met veel leuke winkeltjes en goede restaurants. Als je een auto huurt, parkeren bij het hotel is een kwestie van geluk hebben. Meestal niet. Voor wie een hekel heeft aan handdoekleggers, hier niet heen gaan. Hotel management doet e r niets aan. Fijne badlaken service tegen borg. Eetzaal is een klankkast maar je kunt je ontbijt ook op de kamer laten bezorgen.

Fantastisch appartementen complex!

Joey
18-6-2018

Goed onderhouden hotel. Alles is netjes en ziet er fris uit. Mooie zwembaden, tuinen en vriendelijk behulpzaam personeel. Apartement netjes en fris. Er Word goed schoongemaakt.

Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Er zijn voor kinderen genoeg speel en zwem mogelijkheden en er worden de hele dag activiteiten aangeboden. Dicht bij het stand/baai en centrum waar je leuk kan winkelen en lekker kan eten. Prijs/kwaliteit is super goed. Enige nadeel was de lange transfer naar en van het Complex en kan me voorstellen dat de appartementen in het hoogseizoen wat gehorig kunnen zijn.

Voor ons was het een top vakantie!

Een echte aanrader!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prinsotel Alba in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prinsotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.