Appartement Prinsotel Alba

7,8

182 reviews over Appartement Prinsotel Alba in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Carolina78, 31-3-2018

Super verblijf gehad. De bedden voor onze kinderen waren wat aan de korte kant maar dat hebben we zelf op een goede manier opgelost. Wij zaten in het appartement achter het restaurant, hebben dit als erg gezellig ervaren. Ons balkon grensde aan het terras dus alle avonden van de gezelligheid genieten. Wij hadden alleen logies maar voor mensen die twijfelen of ze All inclusive willen nemen zeg ik gewoon doen als het kan, is super goed geregeld. Wij gingen lekker iedere avond de stad in om een hapje te eten en haalde ons ontbijt bij de Spar om de hoek. De prijzen bij deze kleine Spar waren zo goed als vergelijkbaar als de prijzen in onze eigen supermarkten, echt top dus.

Leuk hotel voor hele gezin

Janine, 4-1-2018

Mooie kamers. Ruime keuze buffet. Mooi zwembad. Leuke animatie. Ligging dicht bij strand en winkeltjes.

Niet voor iedereen !

Marianne, 22-10-2017

Het hotel met appartementen en suites is zeer geschikt voor ouders met kleine kinderen. Die waren dan ook veel aanwezig.

Het zwembad is aan de kleine kant.

De suite zou ik niemand aanraden. Wel 2 slaapkamers maar geen plek om ergens te zitten.

Het eten was meestal niet erg warm en er was weinig afwisseling.

Het personeel daarentegen was TOP. Iedereen even aardig.

Geweldig

Jessica, 7-9-2017

Heel erg leuk complex,wij zaten in een heerlijk appartement,wel met inductiekookplaten(voor als je zelf wil koken,je hoeft dus geen eigen koekepan mee te nemen;)),werd elke dag schoongemaakt en elke dag (indien gewenst) werden de handdoeken verschoond. Bedden waren ook goed,zowel in de slaapkamer als de bankbedden in woonkamer. Zwembad was wel erg klein (te klein naar mijn mening) maar Cala Gran (baai/strandje) was erg dichtbij,wij zaten daarom vaak daar. Medewerkers erg vriendelijk en meedenkend. La Bodega is een aanrader om te gaan eten maar ook bijvoorbeeld Taste of Texas was goed te doen. Wij waren met 2 kids,1 van 10,zij heeft zich heel erg goed vermaakt,onze andere dochter van 15,daar was minder voor te beleven maar lang leve de Free Wifi!:)

Mooi en schoon appartement

Lisette, 25-7-2017

Een erg schoon appartement. Wij hebben alleen logies genomen een waren erg tevreden. Iedere dag een schone kamer. Verschillden zwembaden, heelfijn voor de verschillende leeftijden. Handdoeken leggen is inderdaad een minpunt, maar wij hadden er geen last van met jongenkinderen kun je nauwelijks op een bedje zitten ;-)

Kidsclub stelt niet veel voor, ligt ook niet bij zwembad maar je moet over de weg oversteken. De begeleiders hebben niet echt ervaring met kids en spreken geen nederlanders en zijn er niet de hele dag. Was voor ons geen probleem, maar verwacht hier geen kidsclub zoals in turkije.

Ligging is perfect, makkelijk lopen naar het gezellige centrum. Eten bij le bodega is echt genieten. Echte spaanse tapas, jammie!

Fantastisch!

JMW, 9-7-2017

Zeer schoon, prettig personeel, iedere dag schoonmaak en schone doeken! Strandlakens verkrijgbaar tegen €20 borg, bij vertrek retour. Leuke animatie iedere avond.

We hadden een standaard appartement geboekt en kregen gratis update naar suite.

Mooi strand dichtbij. Dorp op loopafstand.

Heerlijk!

Shirley, 7-6-2017

Wij zijn 11 dagen hier geweest, en we hebben het heerlijk gehad! Weinig last gehad van geluids overlast zoals in eerdere reviews aangegeven word. Ideaal dat het zwembad voor de allerkleinste afgelegen ligt van het grote zwembad, animatie was ook super leuk! Ideale ligging ten opzichte van het centrum ongeveer 5 min lopen. Enige nadeel dat er weinig parkeerplaatsen zijn, en waar ik me wel super aan gestoord heb is dat de handdoeken al vanaf 7 uur in de ochtend op de bedden gelegd worden terwijl er overal staat dat dit verboden is hier zouden ze echt iets aan moeten veranderen

Aangenaam verblijf

Heidi, 4-6-2017

Wij zijn voor een weekje naar prinsotel alba geweest met een zesjarige. Halfpension.

Erg vriendelijk personeel, alles proper. Ontbijt erg uitgebreid, Savonds ook in orde met lekkere desserts.

Met halfpension moesten we onze drankjes bij het avondeten wel betalen.

Zwembad in orde. Wij vonden meestal wel nog een zetel om op te zitten in de schaduw. Ik weet niet hoe dit in juli/augustus is.

Kamers idd erg gehorig maar wij hadden het geluk rustige 'buren' te hebben.

Heel dicht bij 2 mooie strandjes.

Voor uitstapjes naar palma/soller/ ... toch wel een flink eindje rijden. Best een auto huren.

In de dichtere omgeving ook mooie plaatsen: vb park mondrago.

Ons weekje Mallorca is ons goed bevallen ☀️ Ik denk niet dat wij hier in de volle zomer zouden komen: veel te warm om uitstapjes te doen en dan mis je alle mooie dingen op dit eiland.

Nooit meer

Teleurgestelde, 10-5-2017

De appartementen zijn zeer gehorig

Onderwerp: Hotel Prinsotel Alba

Wij komen net terug van het Prinsotel Alba

Het complex is leuk, de gerenoveerde huisjes wat minder.

Aan de badkamer is niets gedaan schimmel en kalk op het badscherm. De keuken is heel klein zonder opbergruimte. Karig ingericht met afgepast bestek, een soeplepel en een broodmesje. 2 pannen en 1 koekenpan en magnetron. Geen spatel dus probeer je eitje maar uit de pan te halen, een koelkast maar leg niets op de bovenste plank want dan bevriezen je spullen. De slaapkamer is op zich prima alleen is het beddengoed te krap. Er liggen lakens op die niet onder het matras passen dus na 2 keer omdraaien is het los en lig je op het kale matras! Je krijgt 3 hoofdkussens een hele platte en een enorme dikke die niet in de hoes past en eruit komt en een klein sierkussentje.

Tv is aanwezig met alleen voor de Nederlanders BVN.

Het allerergst van de appartementen is dat het heel gehorig is. Je kan je buren letterlijk verstaan. Je hoort iedere beweging van je buren, spraak, voetstappen de tv en iedere kast die open en dicht gaat. De muren zijn van hout met pleister eroverheen! Harde vloeren zonder enige isolatie wat een drama! Wij hadden de mazzel om links en rechts en boven ons buren te hebben met kleine kinderen, die rond 05.00 uur al begonnen met rennen, janken, schreeuwen, blèren. Wat een verschrikking! Uiteindelijk ons over laten plaatsen naar boven op een hoek. Daar schiet je iets mee op maar nog steeds komt er meer dan genoeg binnen. Achteraf was ik liever naar een andere accommodatie gegaan.

Ik heb deze vakantie heel veel ergernis gehad.

Wij gaan hier in ieder geval nooit meer naar toe en zullen het niemand aanbevelen.

Dus beste mensen als je rust zoekt moet je absoluut daar niet zijn!! Ik meen het als ik zeg dat je op een camping veel rustiger staat dan daar verblijven in een appartement.

Wat mij betreft is dit complex Geen 4 sterren waard maar 3 sterren.

Mocht je toch gaan neem oordoppen mee!

We hadden ook een auto gehuurd heel leuk maar er is amper parkeerruimte, het is maar dat je het weet.

Heerlijk!

Familie Schonenberg, 3-5-2017

Als gezin met 2 jonge kinderen (2 & 4 jaar) een week in een appartement geweest. Wat een schoon en mooi ingericht appartement! De slaapkamer is erg ruim, er past makkelijk een campingbedje in voor de kleine.

Er was geen kinderstoel, en bij vraag aan de receptie, werd deze dezelfde dag nog in de kamer geplaatst.

Wij hadden een kamer aan het zwembad, erg gezellig en levendig. In de avond is er entertainment, welke nogal luid kon zijn. De slaapkamer ligt aan de andere kant, dus de kinderen hadden hier weinig last van.

De kamers worden iedere dag schoongemaakt, waardoor het lekker fris is.

Het avondeten in buffetvorm is goed te doen. Voor 16 euro pp kun je hier heerlijk eten.

Ontbijtbuffet is ook prima, in tegenstelling vrij duur, 14,50 euro.

Het zwembad is onverwarmd, maar met een zonnetje heerlijk. Het kinderbad viel bij onze kids goed in de smaak. Er is ook een binnenzwembad. Deze hoort bij de sauna en hamman, maar tussen 13.30 - 15.30 uur mogen gezinnen hiervan gebruik maken. Fijn als het iets minder weer is.

Er is entertainment, de Kidsclub. De kinderen kunnen hier spelen en knutselen met animatieteam. Deze zou wat meer voorbereid mogen zijn.

Iedere ochtend en middag is er kidsclub.

De ligging is ideaal. Binnen paar minuutjes sta je op het strand. Mooie baai, overzichtelijk en helder water. Je kunt hier ook lekker een bakje koffie drinken en de kinderen een ijsje eten.

Het dorpje is toeristisch ingesteld, weinig Spaans.

Rondom het complex genoeg supermarktjes voor wat boodschappen.

Al met al zijn wij heel tevreden!

We hebben een aantal aanbieders voor Prinsotel Alba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prinsotel Alba in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prinsotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Prinsotel Alba scoort een 7.83 uit 10 op basis van 185 reviews.