Appartement Prinsotel Alba

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeker voor herhaling vatbaar!

Ilona
17-7-2018

Leuk, schoon appartementencomplex. Wij waren hier met onze zoon van 20 maanden en hij heeft zich enorm goed vermaakt. Appartement werd elke dag schoongemaakt. Ook de rest van het complex werd goed onderhouden.

Er zijn twee leuke zwembadjes voor de kleintjes. Wij hadden inclusief ontbijt en dit was ook elke dag goed, voldoende keus en er word ook rekening gehouden met allergenen. Het strandje en de restaurants/winkels zijn met 5 minuten te bereiken. Kortom wij houden deze accommodatie volgend jaar zeker weer in gedachten!

Leuk verblijf!!

I. Peperkamp
4-7-2018

Het is een mooi, toch groot complex! Toen wij er waren was het nog geen hoogseizoen. Maar kan me voorstellen dat het tijdens het hoogseizoen erg druk kan zijn bij mn het zwembad. Vooral als iedereen zijn handdoek al om 7.30u neerlegt en het personeel hier niks aan doet. Dat was dan ook eigenlijk het enige minpunt. Appartement mooi, schoon en ruim. Kan, als je dat aangeeft, iedere dag schoon gemaakt worden. Ligt op loopafstand van een mooie baai (wel erg druk!) En het centrum. Heerlijk gegeten bij la bodega (tip).

Een auto kun je rondom het complex makkelijk kwijt.

Uitstekende accommodatie

Kees
30-6-2018

Zeer schone accommodatie. Erg vriendelijk personeel. Uitstekende bedden. Moderne inrichting. Ontbijt was zeer uitgebreid. Eigenlijk was voor ons het enige nadeel dat er geen gezellige bar was om 's avonds nog wat te drinken als we terugkwamen van het eten

Marjolein
28-6-2018

+ goede ligging dichtbij centrum en prachtige baaien

+ ontzettend goede schoonmaak en vriendelijk personeel

+ goed onderhouden en mooie tuinen

+ super fijn bed

Onze kinderen hebben genoten van de mini disco met Froggy

- druk en gehorig

- een grotere speeltuin of glijbanen inhet zwembad waren leuk geweest

- transfer vanaf luchthaven duurde 2 uur!!

Prima hotel voor gezinnen, niet voor je rust

Lisette
27-6-2018

De gerenoveerde kamers zijn goed, Bedden met lekkere zachte matrassen, noemenswaardig voor Spaanse begrippen vinden wij. Kamers zeer schoon. Algemene ruimtes kunnen beter. Het zwembad is klein maar ok, strand is om de hoek. Het is een baai en je voelt je een haring in de ton. Het gezellige stadje is helemaal top met veel leuke winkeltjes en goede restaurants. Als je een auto huurt, parkeren bij het hotel is een kwestie van geluk hebben. Meestal niet. Voor wie een hekel heeft aan handdoekleggers, hier niet heen gaan. Hotel management doet e r niets aan. Fijne badlaken service tegen borg. Eetzaal is een klankkast maar je kunt je ontbijt ook op de kamer laten bezorgen.

Fantastisch appartementen complex!

Joey
18-6-2018

Goed onderhouden hotel. Alles is netjes en ziet er fris uit. Mooie zwembaden, tuinen en vriendelijk behulpzaam personeel. Apartement netjes en fris. Er Word goed schoongemaakt.

Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Er zijn voor kinderen genoeg speel en zwem mogelijkheden en er worden de hele dag activiteiten aangeboden. Dicht bij het stand/baai en centrum waar je leuk kan winkelen en lekker kan eten. Prijs/kwaliteit is super goed. Enige nadeel was de lange transfer naar en van het Complex en kan me voorstellen dat de appartementen in het hoogseizoen wat gehorig kunnen zijn.

Voor ons was het een top vakantie!

Een echte aanrader!

Fantastische vakantie, stel + baby 1 jaar

Nederlandse vakantiegangers
23-5-2018

Het complex is goed onderhouden. Van de buitenzijde ziet alles er weer fris uit. Ruim appartement met goede bedden. Ouders met kleine kinderen vermaken zich hier prima. Wat ons zo enthousiast heeft gemaakt zijn meerdere factoren, waaronder de ligging, de mooie baaitjes, het complex met bijbehorende faciliteiten en de vele goede restaurants in Cala d´Or. Hierdoor adviseer ik een ieder logies te boeken bij Prinsotel Alba.

Als tip wil ik graag het volgende aan het management meegeven:

Kinderen vinden het vast geweldig om een aandenken of knuffel mee te nemen naar huis van "Froggy''.

De badkamer mag nu ook echt onder handen genomen worden(!). Dit sluit totaal niet aan op de mooie gerenoveerde appartementen, met name de kitnaden en het plafond in de douche. Als extra aandachtspunt mis ik echt een snijplank in het keukentje, geluidsdempers voor in de keukenkastjes en een kinderstoel in het appartement. Verder super tevreden!

Goed appartementencomplex

Myrthe
2-5-2018

Het is een mooi appartementencomplex. Met mooie zwembaden (zout water!) prachtige tuinen en super vriendelijke animatie. De ligging is perfect, dichtbij Cala Gran en in de omgeving bevinden zich diverse restaurantjes.

Maar... de appartementen zijn erg gehorig, dee schoonmaak was niet bijzonder en wij vonden het restaurant zeer matig. Niks werd vers bereid en de keuze was matig. We hebben ook geen showcooking gezien de hele week!

Het complex oogt fris en nieuw. Alles is super schoon. Zeer mooi ruim appartement met een heerlijk groot bed. Voor kleine kinderen zijn er 2 “splash” baden met oa kleine glijbaantjes en een klein speeltuintje. Ontbijt ook erg lekker en uitgebreid. Koffie staat al voor je klaar op tafel. Wat ook een groot pluspunt is, is de ligging. Dichtbij een aantal prachtige en kindvriendelijke strandjes “Cala’s.” Tevens loop je in 5 minuten het centrum in met diverse winkeltjes en restaurants.

Fantastisch verblijf

Carolina78
31-3-2018

Super verblijf gehad. De bedden voor onze kinderen waren wat aan de korte kant maar dat hebben we zelf op een goede manier opgelost. Wij zaten in het appartement achter het restaurant, hebben dit als erg gezellig ervaren. Ons balkon grensde aan het terras dus alle avonden van de gezelligheid genieten. Wij hadden alleen logies maar voor mensen die twijfelen of ze All inclusive willen nemen zeg ik gewoon doen als het kan, is super goed geregeld. Wij gingen lekker iedere avond de stad in om een hapje te eten en haalde ons ontbijt bij de Spar om de hoek. De prijzen bij deze kleine Spar waren zo goed als vergelijkbaar als de prijzen in onze eigen supermarkten, echt top dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Prinsotel Alba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prinsotel Alba in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prinsotel Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Prinsotel Alba scoort een 7.95 uit 10 op basis van 194 reviews.