Aparthotel Inturotel Cala Azul Park

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°16°
Aparthotel Inturotel Cala Azul Park
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Inturotel Cala Azul Park voor je op een rij gezet:

191 reviews over Aparthotel Inturotel Cala Azul Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

I van de L
30-9-2018

Heerlijk verblijf gehad. Goede service ,schoonmaak , bediening.

Fijne kamer met groot balkon. Mooi groot zwembad( 2 gedeeltes) met voldoende ligstoelen.Het ontbijt en avondeten super en veel keus.

We komen hier graag nog eens terug

Fijn voor een vakantie met kinderen!

Els
2-9-2018

Een zeer goede kwaliteit voor een 3*

Prachtig!

Claudia
17-8-2018

Mooi schoon netjes park. Lijkt wel een gezellig dorpje. Kamers erg netjes en 5dagen per week schoonmaak en eventueel schone handdoeken. Elke morgen flink ontbijtbuffet met veel keus. Evenals het avond buffet. Ook in de nabij omgeving leuk en lekker eten met gezellige winkeltjes.

Mooi zwembad ( ook hier handdoek leggen maar werden soms ook weer weggehaald door badmeester en een kaart erbij gevoegd met 'Geen plaatsen reserveren)prachtige baai op korte afstand waar je ook fijn kan snorkelen 🐟

Supermarkten en pinautomaten op korte loopafstand. Niets aan te merken heerlijke vakantie gehad!!

Heerlijk appartement, fantastische locatie

K Raaijmakers
11-8-2018

Eigenlijk gaan we nooit 2x naar dezelfde plek, maar hier hebben we een uitzondering gemaakt.

Heerlijk, ruim appartement met aparte slaapkamer voor max 4 personen en een lekker ruim balkon.

Super ligging aan zee, op maar 1 a 2 minuutjes lopen van cala Esmeralda, een schitterende baai.

Appartement is van alle gemakken voorzien en wordt 5x per week schoongemaakt.

Leuke beachbar tussen het fijne zwembad (handdoekje leggen) en het strandje voor een drankje of een hapje. Ook een restaurant voor ontbijt, lunch en diner, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt (Je kunt deze accommodatie ook als hotel boeken)

In de buurt al veel restaurantjes, in het centrum natuurlijk nog veel meer.

Een plek voor een super vakantie.

Geweldig en heerlijk

Robbert
10-8-2018

Groot, maar zeker niet massaal. Super locatie. Keuze uit drie zwembaden en drie stranden. Van rustig tot veel te doen. Ondanks dat ook hier de strandstoelen-handdoekenreservering een standaard fenomeen is, zijn er zoveel bedjes dat wij er eigenlijk altijd wel een paar vonden.

Animatie is ook super en de meest professionele die wij ooit gezien hebben. Goeie mix van diverse nationaliteiten en iedereen heel vriendelijk.

Qua uitstapjes zijn er veel die je georganiseerd of via Riog met een huurauto kunt doen. Cabrera vonden wij de parel (eilandje onde mallorca)

Tot slot is de locatie super. Op tien minuutjes lopen ben je in centrum cala d’or. Restaurants en vermaak in overvloed.

Enige dingetje is (maar dat komt imdat het toeristisch is), het is niet bepaald goedkoop. Maar je krijgt wel een topvakantie!!

Positief:

-Vriendelijk personeel

-Zwembaden met controle op handdoekleggers

-Ontbijt is geweldig. Veel variatie.

-Ligging complex aan een baai

-Gebruik mogen maken van faciliteiten van de complexen naast Cala Azul

-Schone kamers en schoon complex

-Goede eettentjes in de buurt met restaurants Mestral en Paparazzi als koploper

-Animatie met veel enthousiaste Nederlandse jongens en meiden

Negatief:

-Blok C heeft kamers met gedateerde inrichting

-Weinig ruimte om koffers op te bergen

-Uitval van elektriciteit bij te weinig beweging (werkt op detectoren)

Mooi resort op een super locatie.

Heel vriendelijk personeel en het animatieteam is fantastisch! Vooral de shows die ze zelf in elkaar hebben gezet zijn top.

De kamers vonden wij tegenvallen. Hebben in appartementencomplex C en D gezeten, deze waren allebei echt gedateerd. Schimmel en kapotte tegeltjes in de badkamer en een systeem met bewegingssensoren, waardoor de stroom er na 10 min geen beweging af ging. Héél vervelend als wij ons zoontje in bed legde en de babyfoon steeds uitviel omdat hij niet bewoog. Ook in de nacht werden we gek van het aan- en uitspringen. Na 2 dagen vragen hebben ze dit gelukkig toch uit kunnen zetten. Ontbijt was fantastisch, avond-eten vonden wij persoonlijk iets minder. Ik was blij dat we dit niet vooraf geboekt hadden want in de straat van t hotel kun je overheerlijk uiteten(paparazzi en el rancho zijn aanraders). Cala Esmeralda was al extreem druk maar bij het hotel was het heel goed te doen.

Geweldig! Een echte aanrader!

M. van Lint
4-7-2018

Waanzinnig goed! Zeer vriendelijke mensen, kamer dagelijks schoongemaakt, gezellige eet gelegenheden met veelal Nederlands personeel. Klein strandje bij het complex aan een prachtig baaitje. Mooi zwembad. Gratis bedjes met parasol. Super vakantie! Voor herhaling vatbaar😊

F.k.
14-5-2018

Prima appartement

1 slaapkamer,badkamer,woon/slaapkamer met 2 bedbanken ruim balkon

-puntje kleine tafel op balkon(met mooi weer tafel van binnen naar buiten gedaan)

Klein keukentje(2 kookplaten)koelkasten

Geen koffiezetapparaat -puntje

Verder keurig compleet.

Schoonmaak keurig netjes!

Vriendelijk personeel.

Kids van 8 jaar en 9 jaar zich prima vermaakt!(ook gebruik gemaakt van voetbalveld bij andere inturotel ,loopafstand)

Geweldig dichtbij het strand.

Top!!!

geweldige locatie

fam Boers
30-3-2018

mooie plek, mooi iets gedateerd appartement, vriendelijk personeel, lekker eten,

lekker warm zwembad, hadden een geweldig uitzicht vanaf ons balkon

kortom een geweldige tijd gehad hier,

centrum cala d'or op loopafstand, leuke restaurantjes en winkeltjes.

komen hier nog wel eens terug

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Inturotel Cala Azul Park in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Inturotel Cala Azul Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.