Cabo Regana/Cabo Blanco

We hebben een aantal aanbieders voor Cabo Regana/Cabo Blanco voor je op een rij gezet:

Reviews over Cabo Regana/Cabo Blanco

Positieve verrassing

frank
    9-9-2017

Er is geen strand in de nabijheid. Er is echter een prima busverbinding (bus 520) die je binnen ca. 25 minuten naar het begin van de boulevard met de brede stranden van het gezellige El Arenal brengt. Vanuit hier kun je diverse (sportieve) excursies boeken.

Gereisd anders in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Rob eekhout
    10-5-2015

Geschikt voor gezinnen met zowel jonge als oudere kinderen Park biedt alles wat je wilt, veel inbegrepen Het is wat glooiend dus moet wel goed ter been zijn Met buggys prima te doen Heerlijk eten, veel keuze

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Afgelegen plek tussen de rotsen

dorine
    5-9-2014

Geen strand aanwezig, ook geen promenade. Je kan enkel op het bungalowpark blijven , waar je heel veel sporten kan beoefenen. Dat er een manége is, is een troef. Je kan er ook leren duiken. Wil je een dagje naar het strand dan moet je de bus nemen.

Gereisd met vrienden in Thu Aug 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig

de gryse jan
    30-8-2014

rustig afgelegen plaats ;maar daar s arenal slechts op een paar kilometer van is waar er een mooi aflopend strand is,met winkelcentrum en een uitgaansbuurt plus een vlotte busverbinding is er voor elk wat wils!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Jammer

henk
    5-8-2013

Zoals vaker gezegd. Geen airco, geen tv, geen luxe woningen. Eten in restaurant was te doen. Senalgezen die in de keuken werkten leken slaven. Werkten keihard. Op het park niet veel te doen als zwemmen. Ga naar calapia mooie baai. El arenal is te toeristisch. Niks aan. Palma was erg mooi. Buiten de lunchtijden en diner was er weinig te eten. Puzzapuntjes waren niet te eten. Verder kan je dus ook niks krijgen nergens. Wel volop drinken. Savonds lopen er donkere mensen rond op het park re struinen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Cabo Regana/Cabo Blanco scoort een 8,5 uit 10, op basis van 19 reviews