Sorteren

Reviews over Cabo Regana/Cabo Blanco

Positieve verrassing

frank
    9-9-2017
    Er is geen strand in de nabijheid. Er is echter een prima busverbinding (bus 520) die je binnen ca. 25 minuten naar het begin van de boulevard met de brede stranden van het gezellige El Arenal brengt. Vanuit hier kun je diverse (sportieve) excursies boeken.

volgende keer weer

R. van den Bekerom
    23-5-2015

Zijn alleen naar Arenal en Palma geweest.

De bus stopt bij het hotel en is dus ideaal.

Voor een prikkie naar het strand,

Aanrader

Rob eekhout
    10-5-2015

Geschikt voor gezinnen met zowel jonge als oudere kinderen

Park biedt alles wat je wilt, veel inbegrepen

Het is wat glooiend dus moet wel goed ter been zijn

Met buggys prima te doen

Heerlijk eten, veel keuze

Afgelegen plek tussen de rotsen

dorine
    5-9-2014

Geen strand aanwezig, ook geen promenade. Je kan enkel op het bungalowpark blijven , waar je heel veel sporten kan beoefenen. Dat er een manége is, is een troef. Je kan er ook leren duiken.

Wil je een dagje naar het strand dan moet je de bus nemen.

rustig

de gryse jan
    30-8-2014

rustig afgelegen plaats ;maar daar s arenal slechts op een paar kilometer

van is waar er een mooi aflopend strand is,met winkelcentrum en een uitgaansbuurt plus een vlotte busverbinding is er voor elk wat wils!

Cabo Regana/Cabo Blanco scoort een 7,2 uit 10, op basis van 19 reviews