Reviews over Cabo Regana/Cabo Blanco

Prima hotel

Monique,
    3-10-2018

Heerlijke vakantie gehad! Echt genoten. Het is allemaal niet super luxe maar prima te doen. Ook het eten is prima! Wat wel jammer is, is dat de glijbaan apart is.

Dan ga je er toch niet zo snel vanaf. En vanaf het zwembad kan je de glijbaan niet zien dus je moet er echt naar toe lopen. ( als je je kinderen in de gaten wilt houden:) )

Fijne vakantie goede prijs/kwaliteitsverhouding

Roland,
    9-9-2018

Dit is een prima 2 sterren accomodatie, erg vriendelijk personeel. Rustig gelegen, heel erg fijn om met jonge kinderen naar toe te gaan. Kies wel het ruimere huisje wanneer je met z´n drieën gaat. Anders is het krap. Er is genoeg keuze aan eten, ook al herhaalt zich dit na drie dagen, variatie genoeg. De animatie doet heel goed zijn best. Ook de schoonmaak is goed. Er is ook een goede busverbinding naar El Arenal en Palma, voor als je wat wilt ondernemen. Als je wat meer wilt zien, raad ik aan een auto te huren. (hebben we via de touroperator geboekt in NL) Het park ligt best afgelegen. Ook het kleine winkeltje is handig voor als je geen auto hebt. Heel erg fijn is dat er 3 zwembaden zijn. Het bovenste is wat gunstiger wanneer je wat kleinere kinderen hebt. Bij allemaal is een badmeester aanwezig. Minpuntje is de glijbaan, alleen bij het bovenste zwembad en dat is zeer beperkt open.

Degelijk maar prima!

Esther,
    19-8-2018

Verwacht geen luxe. Gewoon alles wat je nodig hebt. Ligging is niet centraal, maar een fantastisch uitzicht. Animatie is goed. Eten is redelijk. Verbeterpunten: meer aandacht besteden aan de veiligheid (anti slip op de trappen bij het zwembad/ vastzetten leuningen/ een professionele badmeester), schoonmaak park (slingerend plastic bekertjes/rietjes), reduceren gebruik van plastic, gevarieerdere dagelijkse snacks. Ik zou hier zeker terugkomen met kinderen, voor hun is het een paradijs.

Prijs kwaliteit zeker oke

Mieke,
    6-8-2018

We kwamen aan en was overboekt dus moesten we onze 1ste nacht doorbrengen in oud huisje. Al bij al oké. Dag nadien vernieuwd huisje. Enige minpuntje zijn harde bedden. Eten is zeer goed. E t ontbijt zou wat meer variatie mogen . Personeel vriendelijk. Ik heb alreeds een 3 sterren geboekt en deze was veel minder in alles. Animatie is top . Zwembaden liggen gespreid wat leuk is. Mensen die minder goed te been zijn moeten weten dat het wat stappen met heuvels. We kunnen niet klagen. We hadden zeker erger verwacht van dit resort. Een dag auto gehuurd en naar soller geweest. Zeer mooi . El arenal was druk en veel jongeren uitgaansbuurt. Niet voor ons.

Heerlijke vakantie!!

Inge,
    28-7-2018

Wij hebben 10 dagen op dit resort verbleven met onze kinderen van 10 en 12 jaar. We hebben van de eerste tot de laatste dag genoten!

Wij zaten in een appartement bovenaan de heuvel. Het appartement was eenvoudig maar voldeed prima. Het enige minpunt waren de bedden.

Ons uitzicht was geweldig. We keken vanuit ons balkon op zee en konden vanuit hier ook de zonsondergang zien. Echt prachtig! Vlakbij ons appartement was het bovenste zwembad. Wij hebben eigenlijk alleen daar gelegen. Het zwembad beneden was ons iets te druk. Er waren voldoende bedjes.

Het eten vonden wij heerlijk!! Heel vers en ontzettend veel keus en afwisseling!

Wij hebben 1 dag een auto gehuurd en verder zijn we 2 keer een dag weggeweest met de bus. De bushalte is vlak bij het park. Hier maakten veel mensen vanuit het park gebruik van.

Voor ons was dit een vakantie om nooit te vergeten!

Cabo Regana/Cabo Blanco scoort een 8,5 uit 10, op basis van 19 reviews