Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca

Aparthotel Iberostar Ciudad Blancasterstersterster

9.8Fenomenaal

Spanje, Mallorca, Alcudia / Puerto de Alcudia

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Ciudad Blanca voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca is gelegen aan een breed zandstrand op Mallorca. Je vindt hier meerdere zwembaden, glijbanen en een apart kinderbad. Bij de buffetten is er volop keus en er wordt ook rekening gehouden met de kinderen. Neem een taxi naar Alcudia Old Town of huur een auto. Neem je snorkelset mee en zoek de mooiste baai uit.

162 reviews over Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca

• 2019
    10Denise17-08-2019

Fantastisch, maar prijzig

Ons tweede jaar op een rij. Iets wat eigenlijk al voldoende te zeggen heeft over dit hotel. We verbleven dit maal in de zogenaamde 'Appartementos'. Iets voordeliger t.o.v. de hotelkamers, wat prettig is omdat de prijs ieder jaar fors omhoog lijkt te gaan. De appartementen liggen aan de zijkant van het hotel, hebben geen lift en hebben een prachtig uitzicht. Dat de kamers ietwat gedateerd zijn is iets wat alom bekend is, maar nogmaals: Alles is brandschoon. Iedere dag worden de kamers schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Het hotel heeft een ongedwongen, informele sfeer, maar is van alle gemakken voorzien. Ideaal voor gezinnen. De buffetten zijn, net als vorig jaar, goed en gevarieerd. Het animatieteam is extreem vriendelijk! Kortom: wij hebben weer een geweldige vakantie gehad en baalden dat we weer naar huis moesten. Een kritiekpuntje: De prijs. Het enige wat ons ervan weerhoudt volgend jaar weer te boeken. Hoe fantastisch ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jaap28-07-2019

Prima hotel!!

Mooi hotel, zeer goede ligging aan het prachtige strand. Zeer veel kleine kinderen,hotel is daarop ingesteld. Eten zeer gevarieerd en goed warm. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Nederlandse medewerkster aan de balie, praat toch wat makkelijker, bedankt nog Marieke!! Ben heel wat hotels gewend, maar dit is gewoon heel goed!! Minpunt: : bij halfpension, drankprijzen veel te hoog :4,40 voor 'n plastic bekertje slechte wijn uit 'n vat,dus gewoon zelf wijn gekocht bij de spar. Klein zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Anna28-06-2019

Fanstastisch

We hadden een geweldige tijd op die heerlijke plek. We houden van alles. Het eten is veel beter dan we hadden verwacht. Niets om over te klagen. We houden ervan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Willemse08-06-2019

Erg leuk!

Groot en mooi complex. Erg veel kleine kinderen. Entertainment was iedere avond aanwezig, waaronder een leuke mini disco voor de kleintjes.

Kamers waren schoon (iedere dag komt de schoonmaak). Personeel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Ellen13-05-2019

Perfect voor het hele gezin

Het is perfect. We waren met onze dochter van 2 jaar. En ook die had een top tijd. Ik ben nog nooit 2x naar een zelfde locatie op vakantie geweest. Maar ik weet zeker dat ik hier naar terug kom.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9D Hardam05-05-2019

Mooi hotel aan breed zandstrand

Net terug van een heerlijke week in dit hotel. Prima hotel. Het eten is heerlijk en wat veel keus elke dag, zowel voor kids als voor volwassenen. Mooi zwembad, wat alleen nog wel heel koud was en een prachtig zandstrand voor de deur. Vriendelijk personeel. Mooie, schone kamers, wel harde matrassen en het is best wel gehorig op de kamers. Eetzaal was op sommige momenten wel heel erg vol.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Petra04-05-2019

Fantastisch!

Top aparthotel met fantastische ligging. Iedere avond een super show, ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel en het prachtige brede zandstrand en azuurblauwe zee direct voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9nicole ballegooijen02-05-2019

zeer goed hotel + eten + wifi + uitzicht + locatie

Onze eerste vakantie in een all-inclusive hotel, vlucht hebben we los geboekt incl auto. Na een hoop reviews te hebben gelezen voor dit hotel gekozen icm half pension. Kan niet anders zeggen dat dit ons zeer goed is bevallen. eind april zwembad water koud, zee ook fris, maar heerlijk strand welke direct aan het hotel ligt. Hele mooie baai, schoon zacht zand. Schoon maar iets gedateerd appartement maar was geen probleem. harde bedden. zwembad handdoeken met borg. veelal gezinnen met kleine kinderen ( + lawaai ) , die van ons zijn al iets ouder. uitstekende wifi op kamer en complex. zeer vriendelijke staff. gevarieerd en uitstekend eten, 5 sterren waardig, heerlijk. mooi uitzicht. kortom: uitstekend gehad hier.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    10Denise Meijer26-08-2018

Top vakantie met kinderen

Onze eerste vakantie als gezin en de keuze viel n.a.v. de goede Zoover-recensies op Ciudad blanca in Alcudia. Het bleek een geweldige ervaring! Het hotel is direct gelegen aan een prachtig strand. Wij verbleven op basis van All inclusive. Het buffet was gevarieerd en heerlijk. Volop keuze, ook voor de kinderen! Voor ijsjes betaal je een klein deel bij. Waardoor de kinderen toch lekker (en voordelig) ijsjes kunnen eten. Slush- puppy's kunnen wel onbeperkt gedronken worden, evenals de cocktails op basis van het lokale drankassortiment. De kamer in ons appartementencomplex (2) bleek ietwat gedateerd, maar brandschoon. Het internationale animatieteam is geweldig! Iedere dag is er volop leuks te doen voor de kinderen, is er een thema-show, een minidisco en overall veel aandacht voor de kinderen waardoor eten bijv. iets makkelijker wordt. Dit geldt overigens voor al het personeel. Zeer vriendelijk! Een aanrader! Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Fam. van den Berg12-08-2017

Zoals vakantie ervaring moet zijn!! Geweldig!!

Wat een tophotel, ja ietwat verouderde (maar zeer nette goed onderhouden) kamers, maar daar wordt aan gewerkt. Eten en drinken is van zeer goede kwaliteit. Merkdranken zoals Bacardi en Johnny Walker etc. Ook tournedos en entrecotes worden voor je klaargemaakt, I love it! Superontbijt zorgt voor een fantastisch begin van de dag! Personeel is zeer enthousiast en professioneel en houden alles netjes en in gareel, is restaurant vol dan worden de gasten eventjes buiten gehouden totdat er weer plaats is, voorkomt drukte in het restaurant. Erg leuk team animatie, talen als Nederlands (Chiara, topper!!), Duits, Engels, Zweeds etc worden gesproken. Ligging erg centraal, veel te doen direct om het hotel, centrum op 20/30min lopen, advies neem taxi, is niet duur en eerlijke taxichauffeurs. Omdat het hotel zoveel te bieden heeft ook qua entertainment is 8 dagen te kort als je meer van het eiland/stadjes wilt zien. Mensen gesproken die er al meer dan 20 jaar komen. Zeer goede prijs/kwaliteit! Absoluut een aanrader ;-) Genoten met mijn vrouw en dochter van 7!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

5 tips over Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca

• verstraten, 11-05-2014

huur een auto en ontdek de bijzondere baaien aan de oost en westkust. Neem een snorkelsetje mee om ook onder water te genieten.

• Annemieke, 18-05-2013

Enige minpuntje: we zaten in hoofdgebouw en daar kon op de slaapkamer alleen het raam naar de gang open. ook wel wat geluid van de gang met koffers/karretjes. Ik denk dat bijgebouwen beter zijn. Tip: ga over boulevard naar rechts, over de rode brug en daar zit meteen een tentje waar je heel idyllisch koffie/verse jus kan drinken (kindjes kunnen lekker in het zand spelen) (links is naar haven= leuk en +- 25min lopen). Tip 2: achter de speeltuin zit een restaurant (El Jardin), kun je leuk lunchen

• Baukje, 28-06-2013

handdoeken om 07.00 op de strandbedden neerleggen anders is er geen plek meer

8 vragen over Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca

• Hendriëtte, 09-08-2017

Tienerleeftijd

Ik lees veel over kleine kinderen maar is dit hotel ook geschikt voor 16 jarige tieners?

• marjan, 20-04-2016

Verwarmd zwembad

Is het zwembad verwarmd?

• Ilse, 11-11-2014

Vergelijk met resort

Wij willen met onze 2 kinderen van 2,5 en aantal familie leden op vakantie. Nu opperde mijn zwager dit hotel ,maar we vroegen ons alleen af of dit hotel vergelijkbaar is met een resort. Oftwel kun je je hier een week vermaken zonder het hotel af te gaan of kunnen we dan beter naar een resort gaan. Het oogt namelijk wat klein en ook qua faciliteiten.

Groetjes Ilse

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats