Aparthotel Alcudia Garden

Met jonge kinderen

geen 3e keer meer

Agnes
15-10-2018

Van 7 t/m 14-10-2018 hier voor de 2e keer geweest. Hotel was prima voor een week. Service bij de receptie is ook prima. Een minpunt is de chaos cq rommel tijdens het ontbijt. Zorg dat je in ieder geval voor 8.30 uur aanwezig bent anders ben je te laat en moet je zelf de rommel van je voorgangers opruimen als je al een tafeltje kunt bemachtigen. Er loopt veel te weinig personeel om eea in goede banen te leiden. Gelukkig geen HP of AI geboekt anders moet je deze ellende 2 of 3x op een dag meemaken. Het aanbod van het ontbijt is prima, veel keuze en goed verzorgd. Schoonmaak is 5x per week, niet op donderdag en zondag. Wel kan je bij de receptie de handdoeken zonder probleem wisselen op deze dagen.

Absolute aanrader

Theo Vogel
10-10-2018

Geweldig hotel. Echt maar 150 meter van het strand. Service van de staf is super! Het tweekamer-voordeelappartement dat wij hadden geboekt lag op de tweede etage in een deel van het complex waar geen lift was. Kort voor ons vertrek had ik helaas mijn knie bezeerd waardoor traplopen nogal lastig was. Nadat we dit bij de receptie uitlegden, kregen we zonder enig probleem een ander appartement met lift. Het animatieteam is ronduit professioneel. Overdag veel en leuke bezigheden voor kinderen 's avonds zeer goeie shows. Eten is prima. Vers, lekker en gevarieerd. Zwembad is een beetje koud, maar kan ook aan de tijd van het jaar hebben gelegen (september/oktober. Appartementen zijn met twee personen heerlijk ruim en voorzien van alle gemakken. Minpuntjes? Een paar. Schoonmaak is voldoende, maar ook niet meer dan dat. Ruim 70 kanalen beschikbaar op televisie, maar niet één Nederlands (zelfs BVN niet). Wij hebben alweer geboekt voor 2019

Volgende keer een kleiner hotel

Brabant
10-10-2018

Dit hotel is goed, echter zeker geen 9,2. Ik heb een review afgegeven bij het hotel, deze plaatsen zij zelf ( als het positief genoeg is denk ik) Die van ons was dus niet geplaatst omdat ik een paar opmerkingen plaatste.

In het hele hotel zijn 2 openbare toiletten, wat te weinig is voor de vele mensen. Er is ook geen gezellige lobby of bar . Overdag alleen bij het zwembad drinken te krijgen. Het eten is erg goed, alleen een zeer rumoerige ongezellige eetzaal .

Geen klachten

Biesters
9-10-2018

Voor het eerst hier. Het beviel goed

10 nachten, all inclusive

vd Molen
9-10-2018

Alles was prima. We misten alleen een kraan in de keuken.

Te weinig kinderstoelen en vriendelijk personeel.

Alles was super goed

Ben
9-10-2018

Alles was super goed. Wifi minder. Niet voor mij van toepassing > te weinig kinderstoeltje voor zoveel kleine kindjes.

Heel gezellig hotel. Vriendelijk personeel. Behulpzaam indien nodig. Teveel lekker eten, soms moeilijk om te kiezen. Geweldig. Genoeg bedjes bij zwembad

Eten. Vriendelijk, alles ging gemoedelijk

Cor

Helemaal geweldig.

Onze dochtergschoonzoon en 2 kleinzonen waren hier

super leuk

femmy kapitein
7-10-2018

super genoten alles vlak bij wij zaten in palm garden was wel een weg oversteken en mocht wel een opknap beurtje nodig verder erg naar onze zin gehad veel excursies gedaan mallorca is een prachtig eiland

voor deze prijs zijn er betere hotels

Thomas Os
29-9-2018

Dat de beoordeling zo goed is als men verteld klopt niet.

Het is niet slecht maar de gemiddelde beoordeling klopt niet deze is echt te hoog .

Prima complex!

deVries
15-9-2018

Prima buffet, veel keus. Mooie kamers die elke dag worden schoongemaakt. Vriendelijk personeel, net zwembad, vlak bij centum en strand. Genieten!!

The whole team at Alcudia Garden Aparthotel, director, 25-9-2018

Dear guest,

Thank you so much for your detailed feedback on Zoover! We are delighted to hear that our entire hotel experience contributed to creating pleasant and unforgettable memories for you.

We are happy to read that you were pleasantly surprised by the quality and variety of our food. We offer an excellent gastronomic service for little money, because we know that a satisfied palate is a prerequisite for the enjoyment of the entire vacation.

We are happy to hear that you enjoyed our excellent service and that our rooms were according to your likings. Rest assured that we will pass your opinion on to our team. We are also pleased to know that our high standards of hygiene and cleanliness met your expectations.

Looking forward to welcoming you again in the near future for another wonderful stay!

Best regards from the whole team of Alcudia Garden Hotels

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Garden in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.