Aparthotel Alcudia Garden

Aparthotel
Aparthotel Alcudia Garden
9,2

1692 reviews over Aparthotel Alcudia Garden in het Nederlands

Leuk hotel met wat nadelen

Peetje
19-8-2018

Gezellig hotel dichtbij het strand. Vriendelijk personeel . Lekker eten. Wel erg druk in het restaurant daarom aten wij buiten. De minidisco was naast het terras buiten en die was erg luid zodat je aan tafel niet meer met elkaar kon praten. Wij hadden een mooie ruime kamer deze werd echter niet goed schoongemaakt. Er lagen haren in de hoek van de badkamer die er de hele week zijn blijven liggen. Verder wordt er handdoekje gelegd bij het zwembad. Heel vervelend. Het zwembad gaat om 10 uur open maar om 8.00 uur zijn alle bedjes al bezet. De animatie is wisselend. Al met al een gezellige week hier gehad.

Personal encantador, servicio comedor.

Ana Núñez Gómez
17-8-2018

Personal encantador, servicio comedor.

Jefe cocina, Santos, encantador y servicial.

Heel erg fijne vakantie, voor herhaling vatbaar!

L. Souren
15-8-2018

De ligging van dit complex is erg fijn, je zit overal heel erg dichtbij en alle voorzieningen in de buurt, ook openbaar vervoer. Appartementen zijn groot genoeg en schoon. Animatie is er voldoende aanwezig voor iedereen, ook al hebben we er bijna geen gebruik van gemaakt, het zag er allemaal goed en gezellig uit. Het eten was érg goed, valt werkelijk niets op aan te merken en voor iedereen wel iets te vinden, zelfs voor de moeilijke eters. Het personeel in het complex rent zich de benen onder de kont uit, werken ongelofelijk hard. Als ik dan al een minpunt moet zoeken is het wederom het handdoekje leggen, maar dat gebeurd jammer genoeg echt overal.

Soladore

Mooi en schoon hotel, perfecte locatie, mooie schone kamers. Gevarieerd en ruim aanbod aan eten, vriendelijk personeel. Duits georiënteerd. Minpunten: smorgens om 8 uur zijn álle ligbedden bezet met een handdoek, noodgedwongen elke keer bij palm garden in het kleine bad gezwommen. Dat handdoekje leggen is verschrikkelijk. Wij zaten in palm garden, gebouw 9. Dit is ca 4 min lopen naar de hoofdlocatie. Helaas savonds geen bar open wanneer je vanaf je kamer een drankje wil halen ivm slapende kinderen. Kamers in palm garden onlangs gereserveerd, in badkamer bij ons nu al veel schimmel, zwarte zeepresten etc, zonde! Goed om te weten...,veel recensies hier worden ingevuld door het animatie team. Tip!als je geen zin hebt om met kleine kinderen heel lang in de transferbus van de touroperator te zitten, boek dan een taxi, betaalbaar met kinderzitjes! Goed bevallen!

Geen tweede keer meer

Toos
13-8-2018

ERG veel jonge kinderen!!!!

Veel geschreeuw van kinderen.

Eten fantastisch EN heel schoon!!!!

Fantastisch!

Natalie
13-8-2018

Het is een geweldig hotel, vriendelijk personeel en top locatie. Alleen het welbekende handoekjes, maar daar is mee te leven. Alles is super goed verzorgd en wij hebbrn een geweldige vakantie gehad. Perfect allemaal! Het ontbrak ons aan niets.

Awesome

Diana
12-8-2018

We like the room, the swimming pool and the food.

We think it´s better to clean the swimming pool area better after 19:00 hour.

Very nice vacation

Anna
11-8-2018

We spent one week here in june. The hotel is nice with beautiful garden - a lot of palms and flowers. Food was good and staff very friendly.

Sehr zufrieden

Jasmin
9-8-2018

Wir können für Familien mit Kindern empfehlen. Essen ist sehr gut, Personal nett. Alles sauber. Top für 3 Sterne!!!

Super Urlaub, freundliches Personal

Jasmin
9-8-2018

Super Service, leckeres Essen, Poolanlage sehr sauber. Nettes Personal.

Sofort willkommen gefühlt. :)

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Garden in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alcudia Garden scoort een 9.18 uit 10 op basis van 1691 reviews.