Yaiza

Reviews over Yaiza

Niet echt speciaal

Marc
    17-2-2014

Yaiza, vaak naar voor geschoven als het mooiste dorp van Lanzarote, heeft bij ons die titel niet echt kunnen waat maken (of is het misschien zo dat Lanzarote niet echt mooie dorpen heeft??). Ben je en passant dan stop je even op het dorpspleintje en daarmee heb je het zo wat gehad.

Gereisd Met partner in Wed Jan 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Boeiende omgeving

h_veen
    9-10-2013

Wij zaten weliswaar niet in Yaiza, maar vlakbij. Boeiende omgeving, relaxed en veel te zien. Yaiza zelf vonden wij niet zo spannend en weinig te doen, wel een mooi plaatsje. Hoewel wij niet van het 'touristische' houden, maakten wij vooral gebruik van de faciliteiten (boodschappen, winkelen etc.) van Playa Blanca. Hier kun je beter terecht dan in Yaiza.

Gereisd Met partner in september 2013
Yaiza scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews