Aparthotel Tropic Garden

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag24°13°
Aparthotel Tropic Garden
9,2

In Aparthotel Tropic Garden op Ibiza vind je een animatieteam van hoge kwaliteit. De kamers hebben een ruim balkon en ook niet geheel onbelangrijk: goede bedden. In 2018 zijn er renovaties gedaan waardoor de kamers niet langer gehorig zijn. Je wordt hier fijn wakker dankzij het heerlijke ontbijt. Het centrum bereik je te voet in 10 minuten.

258 reviews over Aparthotel Tropic Garden in het Nederlands

Heerlijk hotel

Martina + Aggur
12-5-2019

De heeft zijn naar een kamer met zwembad + jacussi en heerlijke gezicht verhuisd. Alles netjes en schoon. Leuk animatie team en programma. Eten was top, vooral thema avonden. Schoone kamers, binnen en buiten.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Cijfer veels te hoog, redelijk hotel

Sandro & Wendy
29-4-2019

Als ik eerlijk ben en het hoge cijfer zie hier vind ik het best tegenvallen . We waren in eerste instantie heel enthousiast aangezien het hier zo’n hoge cijfer (9.2) kreeg en de referenties lovend waren.Moet toch wel zeggen dat het hotel best mee viel. Kamer was behoorlijk klein waarbij mijn zoontje op de grond moest slapen met een matras. Tevens was er ook geen gelegenheid om te kunnen zitten ( behalve op balkon. Wij hadden all- in maar voor vele alcoholische dranken moest je toch gewoon betalen. In de middag moest je ook voor bepaalde gerechten extra betalen aan de bar mits friet, tosti en hamburger.Service aan de bar vaak onderbezet en redelijk lang wachten. Mensen die daar werkten waren ook niet super vriendelijk dat kwam mede omdat er in mijn inziens te weinig personeel was en dat ze het niet konden bijbenen.Animatie was lief en prima en goed voor de kids. Conclusie, cijfer veels te hoog, redelijk hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk, ook met kinderen!

JH
22-4-2019

Heerlijk hotel met uitgebreid ontbijt. Mooi groot en schoon 2 kamer appartement met zeezicht en enorm balkon met uitzicht op de binnentuin/zwembad. Ook de auto kan je hier in het voorseizoen nog prima in de directe omgeving van het hotel kwijt.

Good value voor money

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Goed hotel

Vgag
26-11-2018

Super netjes en schoon hotel. Goede service en goed eten.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Joel
18-10-2018

Super goed en mooi hotel met nog betere animatie.. kan er geen slecht woord over verzinnen al zou ik het willen. Voor de derde keer terug geweest en volgend jaar hopelijk weer. Mensen die hierover klagen kunnen beter thuis blijven..!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
The whole team at Tropic Garden Hotel Apartments., Digital Analyst, 20-11-2018

REPLY Dear Joel,

Please accept our apology for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to write to you.

It is great to know this was your 3rd time at our hotel. Thank you for your kind words of encouragement. It has been great catering to you while here. We look forward to having you again net year.

Kind regards, The whole team at Tropic Garden Hotel Apartments.

Fantastisch hotel

2 dames
11-10-2018

Prachtig hotel vriendelijk personeel schoon mooie grote kamers goede bedden en groot balkon. Het eten is super goed zelden zo goed meegemaakt. All in is een aanrader wil je toch van de kaart iets bestellen krijg je op alles 50 % korting maar de keuze bij all in is heel groot. 1 nadeel vonden wij dat in deze periode er heel veel kleine kinderen waren dus veel gehuil en gegil.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments, Digital Analyst, 20-11-2018

Dear guests,

We apologize for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to write to you.

Thank you for your kind words of praise to our staff. They are greatly appreciated. It is good when their hard work does not go unnoticed.

We are delighted you found our meals great tasting and satisfying. Our chef looks to prepare each meal with outmost care. We do apologize for any inconvenience while you were here.

Thank you for choosing to stay with us. We hope to host you again in the near future.

Kind regards, the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments

Geweldig hotel.

Emmy
6-10-2018

Geweldig hotel, prachtige ligging, erg schoon! Prachtig groot balkon, jammer dat er geen lig bedjes op balkon stonden. Super hotel, lekker rustig, zekker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments., Digital Analyst, 20-11-2018

Dear Emmy,

Thank you for posting a wonderful review.

It is great to know you enjoyed our location and that you found our hotel to be to standards in cleanliness. Our cleaning team works endlessly at keeping our facilities looking spotless.

We hope you repeat your visit soon. It will be great to host you again at our hotel.

Regards, the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments.

Fantastisch mooi schoon en gezellig hotel

Martine Vos
29-9-2018

Super mooi hotel en het eten is heel goed elke dag weer. Heel schoon elke dag word het zwembad en rondom het bad met een heel team gepoetst. Zo ook de kamers personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers goede bedden kortom een aanrader dit hotel. Komen zeker terug. (Alleen deze periode heel veel kleine kinderen veel gehuil en lawaai maar daar kan het hotel zelf niets aan doen)

Gereisd Met vrienden in september 2018
the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments, Digital Analyst, 20-11-2018

Dear Martine,

We would like to apologize for not answering in your native tongue. We have chosen English as the international language to write to you.

Thank you for your kind words towards our staff. They are greatly appreciated. We are happy you found your room clean and well taken care of. It was our pleasure to have had you here and catered to you.

We look forward to hosting you again in the near future.

Regards, the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments

Top plek om Ibiza te ontdekken!

Thamara Sanderse
28-9-2018

Heerlijke vakantie gehad in Tropic Garden! Het was onze eerste vakantie op Ibiza, en als je Ibiza wilt ontdekken, niet super toeristisch wilt zitten en bij een plekje waar je een boulevard hebt? dan moet je naar Santa Eularie & is tropic garden een aanrader! Vanuit hier met onze auto Ibiza ontdekt wat een top eiland. Tropic Garden is een heel fijn complex, wij hadden een prachtig schoon appartement met zee uitzicht, alles super schoon, als we het wilde kregen we elke dag een schoon bed en handdoeken en werd alles geboend! Wij hadden alleen ontbijt, en dit was prima, voor iedereen wat wils! , hou je niet van all in? , doe dit dan zeker niet, Eularia boulevard biedt genoeg leuke eetgelegenheden om lekker naar toe te wandelen!

Gereisd Met partner in september 2018
the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments., Digital Analyst, 20-11-2018

Dear Thamara,

How delightful to know you enjoyed your stay here with us. It was our pleasure to have catered to you. Our staff looks to make our guests feel welcomed ad at home. We hope you found everything you expected of a hotel,

Our breakfasts are prepared fresh daily and there are plenty of great tasting dishes for everyone. We hope you found our meals satisfying.

Thank you for choosing to stay with us. We hope to see you again in the near future.

Best wishes, the whole team at Tropic Garden Hotel Apartments.

Mooi en goede tijd gehad!

Leo & familie
20-9-2018

Mooi en goede tijd gehad, lachen met Allexsandro Escobar! Onze kleine man van 11 maanden was verliefd op Maria del Carmen. Top hotel/ Anragement!

Wij eigenliijk niets niet goed. Alles was fijn en naar ons zin lief personeel vooral voor onze kleine vent!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
The whole team at Tropic Garden Hotel Apartments, Digital Analyst, 25-9-2018

Dear guest, We are happy to receive such great feedback from you. It is an honor and great joy for us to know that our guests feel right at home in our hotel. We know that a happy hotel guest will want to come back and stay again. And you have been doing just that. There is no better advertising for us than a glowing testimonial from a satisfied guest like you. Thank you so much!

We were especially delighted about your comments regarding our team. It is always an honor for us when we hear of our guests’ satisfaction regarding the quality and service experience of our hotel. We could not be more pleased to know that you recommend our hotel based on your experience.

We wish you all the best and send you sunny greetings from Ibiza, Your team at Tropic Garden

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tropic Garden in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tropic Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.