Appartement Del Rey

34 reviews over Appartement Del Rey in het Nederlands

Geweldig

Danny van Kalsbeek
9-8-2019

Nette en schone appartementen iets gedateerd maar een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Met een super uitzicht op de baai van portinax vraag om zeezicht.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Basic apartement voor een basic prijs.

Nancy
9-8-2019

Heerlijke ligging in rustige gedeelte van Ibiza en direct aan het strand. Mooi, groot zwembad met uitzicht over de baai. Supermarkten, restaurants, taxi, bushalte, apotheek allemaal op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Basic maar lekker dicht bij strand

Simone
25-4-2019

Erg basic maar wel heel fijn en dicht bij het strand. Ruime appartementen en mooie tuinen. We hebben het erg naar ons zin gehad. Jammer dat de prijzen zo gestegen zijn in 2019, want is nu 2x zo duur.

Gereisd Met partner in juni 2018

D-reizen

Een waanzinnig fijne vakantie gehad!!

Froukje
13-11-2018

Mijn tante en ik werden ontvangen door zulke vriendelijke mensen! Het appartement is simpel, maar voldoende. De prijs-kwaliteit was zeer goed in verhouding en de klantvriendelijkheid was echt op hoog niveau. Qua locatie was het heerlijk rustig en we hoefden slechts de straat over te steken om op een prachtig strand te ontspannen! Echt een superweek gehad!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

Ilonca
7-11-2018

Del Rey heeft kleine appartementen, sowieso veel te klein voor 6 personen, zelfs de houseceeping stond er van te kijken dat we met zes man in zo een hokje waren gepropt. Daarnaarst is er tot de 4e verdieping een trap en daarna moet hele stijlen trappen op, maar denk maar noet dat ze een klein kind helpen met haar koffer. Het is klein, vies en oud dus die twee sterren die ze hebben, ik weet niet hoe ze die verdiend hebben maar dat moet dan wel met het zwembad zijn dat is het enige wat er mooi en onderhouden uit ziet.

Ik vind het echt geen aanrader wij sliepen er over het algemeen alleen, maar in de buurt zat veel dicht ik denk door de tijd van het jaar. Het was wel nog lekker weer om het strand te bezoeken en te eten bij de lekkere restaurantjes

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Vreselijk!

Richard
28-10-2018

Niet boeken! Slecht hotel met verouderde, vieze kamers. Service is er niet omdat de beheerders maar af en toe aanwezig zijn om nieuwe gasten op te vangen. Omgeving is super, je loopt zo het strand op. Restaurants in de omgeving zijn ook goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer in Del Rey

Simone
21-10-2018

We zijn afgelopen week in appartement Del Rey geweest. De omgeving is erg mooi, maar wat een Vreselijk vies appartement. Er zat kauwgom op het raam, de koelkast was vies, beddengoed en handdoeken zaten onder de vlekken, stopcontacten gevaarlijk aan elkaar geknoopt gewoon een vreselijk slecht onderhouden hotel. Op onze klachten werd niet gereageerd ook toen de reisleiding een klacht had ingediend werd er niet op geregeerd. Voor ons zeker nog een keer Ibiza maar nooit meer in Del Rey.

Echt wel een tip

Hans Gijsbertsen
12-10-2018

Ligging prima, vlakbij strand. Zoek je entertainment of terrasjes. Dat is er niet veel. Een aantal leuke restaurantjes. En super strand met aflopende bodem zee. mooie omgeving.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke vakantie gehad!

Fam. Schutters
14-8-2018

Twee weken terug in Del Rey geweest, het complex ligt op een super locatie, de straat oversteken en je bent op het strand en bij diverse restaurantjes en winkeltjes. Het zwembad is prima en erg leuk voor kinderen, en daarbij genoeg zonnebedjes voor iedereen. De schoonmaak van de kamers verloopt redelijk, we moesten wel twee keer zelf vragen of ze wilden komen en toen kwamen ze ook wel meteen maar dat vonden we een minpunt. Het is gedateerd maar de bedden en de ruimte die je hebt is prima. Huur wel een auto om het eiland te bekijken, het plekje zelf is niet heel groot.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima

Els Dekker
25-6-2018

Was prima voor elkaar.. misschien iets gedateerd.. maar schoon..prima bedden.. vriendelijke mensen en goede service

Gereisd Met vrienden in juni 2018

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Del Rey in Portinatx / Cala Portinatx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.