Portinatx / Cala Portinatx

We hebben een aantal aanbieders voor Portinatx / Cala Portinatx voor je op een rij gezet:

Reviews over Portinatx / Cala Portinatx

Heerlijk relaxen op Ibiza!

Jenny Reiz,
    15-11-2018

Als je wat wilt zien is een auto erg handig. Prachtige omgeving. Veel mooie baaien. Eten in buffetvorm. Ontbijt, lunch top. Diner vonden wij persoonlijk iets minder. Wel veel hoogte verschillen. Dus goed te been is wel vereiste. Giri café in San Joan Labirinth een aanrader. Net als the boathouse in San Vicent. Bezoek ook zeker een van de groten en de oude stad Evissia. Een gave woonwinkel Sluiz.... Een weekje echt genieten!

Gereisd met partner in oktober 2018

Een waanzinnig fijne vakantie gehad!!

Froukje,
    13-11-2018

Mijn tante en ik werden ontvangen door zulke vriendelijke mensen! Het appartement is simpel, maar voldoende. De prijs-kwaliteit was zeer goed in verhouding en de klantvriendelijkheid was echt op hoog niveau. Qua locatie was het heerlijk rustig en we hoefden slechts de straat over te steken om op een prachtig strand te ontspannen! Echt een superweek gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Super verblijf

Sanne,
    3-11-2018

Heerlijk hotel met prachtige ruime kamers en balkon. Ontbijt is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. In juni lekker rustig aan het zwembad en hoef je absoluut niet bang te zijn geen plek te hebben. De ligging in in het uiterste puntje dus een auto is geen overbodige luxe. Parkeren is wel een uitdaging naast het hotel met weinig plek en slecht terrein maar is ons steeds gelukt.

Gereisd met partner in juni 2018

hekel goed

Bart,
    31-10-2018

Mooi modern hotel met uitzicht op baai.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prachtig hotel in een mooie omgeving

Angelique,
    29-10-2018

Mooi modern ingericht hotel.

Ligt in een prachtige omgeving.

Eten was ook erg goed. Genoeg keuze.

Enig minpuntje was de balkondeur, die ging erg stroef open en dicht.

Portinatx / Cala Portinatx scoort een 8 uit 10, op basis van 56 reviews