Portinatx / Cala Portinatx

We hebben een aantal aanbieders voor Portinatx / Cala Portinatx voor je op een rij gezet:

Reviews over Portinatx / Cala Portinatx

Heerlijk tot rust gekomen!

Froukje
    13-11-2018

Als je voor rust naar Ibiza gaat is het Noorden echt fantastisch! Prachtige strandjes, mooie natuur en mooie uitzichtpunten! Met een autootje Kun je ook makkelijk de drukte opzoeken, dus prima uitvalsbasis! Qua horeca en/of winkeltjes was er niet veel, maar genoeg voor als je gewoon een paar dagen op reis bent!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Mooi strand, prima restaurants

Simone
    21-10-2018

Mooi dorp met voldoende restaurants en winkeltjes. Restaurants zijn prima qua prijs en kwaliteit. Mooi strand. Bedjes zijn wel duur op het strand. Je betaalt voor 4 bedjes en 2 parasols 42 euro... best veel voor een dag😇. Er was jammer genoeg al veel dicht dus buiten de gezellige restaurants was er niet veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In deze mooie geen bocht geen DJ gedreun

J.B. ter Haar
    24-5-2017

Terrassen met fraai uitzicht op zee, met name als de avond valt. In het dorp zelf wat enige meters hoger ligt aan een gezellige niet drukke kustweg is het goed toeven onder het genot van drank bij de plaatselijke horeca. Ook daar is het uitzicht prachtig met een leuk muziekje op de achtergrond. In de hotels is genoeg te doen en zorgen de optredens van bands en artiesten voor voldoende feeststemming. Bij Sandos was de zaal en het bargedeelte elke avond heerlijk vol. En gedanst werd er volop. Ik heb het over dit all-in hotel waar je binnen en buiten alles hebt om vakantie te vieren. Verder zijn er in Portinatx ook apartementen waar het goed toeven is, vanwege de mooie ligging gaat mijn voorkeur uit naar deze streek van het eiland Ibiza. Jongelui moeten ergens anders zijn b.v. in Eivissa of santa Eulalia of in de nieuwe tent van Jolanthe en Wesley in het lelijke dorp Cala Tarida. Met te dure drankjes en stampend gedreun van DJ eees.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk, rustig dorpje met prachtige stranden

visje
    4-9-2016

Niks bijzonders, gewoon een leuk dorpje. Verschillende strandjes en baaitjes. Het grote strand in het centrum is prachtig. Hier ook banaan, waterfietsverhuur etc. Verder wat restaurantjes en winkeltjes. Heuvelachtig.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor wie stilte en puur natuur zoekt

Claeys Veronique
    1-6-2016

Kleine standjes voor strand en waterpret, lekker eten en vriendelijke bediening in de restaurantjes. Goede uitvalbasis voor wandelen, verkennen van het eiland. In mei mooie natuur en goede temperatuur. Relaxe sfeer. Plaats voor gezinnen met kinderen, koppels die genieten van natuur en zonsondergang, moeilijker voor mensen die niet zo goed kunnen stappen. Met een groot hart voor mensen met een beperking. Cultuur en bezienswaardigheden bereikbaar met openbaar vervoer maar minimaal aanbod.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Portinatx / Cala Portinatx scoort een 8,1 uit 10, op basis van 56 reviews