Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa

Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°9°
Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa voor je op een rij gezet:

44 reviews over Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa in het Nederlands

Renske van Gelder,
19-4-2018

Wát een heerlijk resort! Een oase in de drukte van deze regio, een fan-tas-tisch ontbijt (glaasje bubbels... kaviaar... verse jus, gewoon allemaal standaard in het pakket). Huisjes zijn prachtig, strak en van alle gemakken voorzien. Migjorn blijft je verrassen en ik kom hier heel graag terug... ook als niet zakengast!

Mooi hotel!

Natalie,
25-9-2017

Heerlijk hotel met hele mooie kamers. Gezellige en mooie grote kamers. Ontbijt was ook top. Fijn zwembad en goede ligging. Top service.

Midden tussen "Alles"

Piet Brederoo,
28-8-2017

Super lokatie. Werkelijk dicht bij alles.

Super vriendelijk team.

Modern en stijlvol.

Modern leuk appartement met speelse indeling.

Mag van 4 naar 5 sterren.

Wat beter mag:

Wifi is erg zwak. Niet echt anno 2017.

Touroperator drop je op 08:30 uur...

Pas 14 u je kamer beschikbaar. "Jammer / geen ramp"

Nee dank u

Janssen,
29-7-2017

Appartement aan drukke straat waar veel meestal dronken Engelsen freest vierden tot de ochtend. Zeer gehorig appartement dus slapen met kinderen ging niet.

Upgrade naar de sanctuary suite met bijbetaling dan maar. Net zo gehorig door feestvierende dronken groepen. Naast de suite een constant hard slaande personeelsingang. Dus weer niet slapen.

Voor €10.000,- voor 12 dagen absolute grap! Dronken mensen in het kinderbad met sterke drank en niets werd er aan gedaan. Absoluut niet in verhouding tot de prijs. Personeel was ook zeer onvriendelijk op de bell boy na. Die deed nog zn best. Nooit meer voor mij.

Prachtig appartement meer hotel idee!!

Melanie
13-7-2016

Migjorn is echt een super appartement! Heerlijk ontbijt, hadden een kamer achter waar de DJ speelde, muziek ging 1uur uit. Dus had je weinig last van. Heel vriendelijk personeel, super goed ontbijt! Werd lekker vers eitje/omelet voor je gebakken. Luxe koffie van nespresso, kan warme melk ernaast. In 1 woord, was het echt een super vakantie! Volgend jaar waarschijnlijk weer!!!!

fantastisch verblijf!

Heidi
1-7-2016

Alles aan dit hotel is top! Niet ver van de luchthaven gelegen. Dicht bij het strand en bars. Relaxed sfeer aan het zwembad met toffe muziek. Wij verbleven in half pension en zowel het ontbijt als diner waren super! Zeer verzorgd, voldoende keuze en lekker! Hotel is ook super proper! Wij hadden een duplex appartement. Voldoende ruimte, wel kleine badkamer. Service is ook dik in orde! De ideale ligging en service voor een geslaagde vakantie in Ibiza. Geen negatieve opmerkingen!

echt een aanrader

DvS
20-6-2016

Het personeel is erg vriendelijk. Het complex ziet er modern uit en wordt goed bijgehouden. Het ontbijt is erg goed en de kamers zijn schoon. De kamers zijn erg ruim en de bedden liggen goed. Het zwembad ziet er verzorgd uit, maar er is niet veel te doen. Tenminste in mei is het er erg rustig. De bedjes staan wel extreem op elkaar en dat is een minpuntje. Onze kamer lag tegenover de receptie en je hoorde wel geluiden van de straatkant afkomen, maar dit was niet storend. Wij hadden hierdoor wel een groot balkon wat erg fijn is. Wij zouden hier zeker terug gaan mochten we nog eens naar Ibiza gaan. Het is aan te raden om een auto te huren. Hiermee kun je veel van het eiland zien en je bent overal zo.

Super mooi

Hendri
22-5-2016

Mooi schoon en goed onderhouden complex

Uitstekend ontbijt , geweldige lounchebedden en

Muziek bij zwembad

Goed gelegen t.o.v. uitgaansleven.

The Travel Club Blaricum
10-8-2015

Let op de 2 slaapkamer appartementen zij meer voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Zeer goed ontbijt, schoon en vriendelijke bediening. Door de centrale ligging t,ov uitgaansleven veel jongeren, die bij de zwembaden 's avonds indrinken, waardoor het gehorig is en ook bij "thuis" komst als de feesten zijn afgelopen.

Perfect hotel

Peter
2-7-2014

begin juni 2014 een weekje in dit prachtige hotel gelogeerd. Prima vriendelijk personeel, mooie inrichting van de zeer ruime kamer. Aparte zitkamer en eettafel in aangrenzende ruimte. Ook de aparte slaapkamer is ruim te noemen. De badkamer is wel aan de krappe kant, maar alles wat nodig is, is aanwezig. Extra vermeldenswaardig is het ontbijt. Super! Zelden zo goed meegemaakt. De omgeving van het hotel roept wisselende reacties op. Enerzijds is het prima strand op slechts 50 meter, op straat is het type voetbalsupporter in de meerderheid. Voordeel daarvan is dat je na binnenkomst in het hotel je in een oase van rust waant. Er zijn twee zwembaden; een met harde muziek en een met zachte loungemuziek op de achtergrond. Alles bij elkaar kan ik dit hotel zeker aanbevelen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement SENTIDO Migjorn Ibiza Suites & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.