Reviews over Telde

Oase van rust

Stephanie,
    6-5-2016

Midden en de Bijlmer van gran canaria is er ineens een oase van rust en een zeer sfeervolle accomodatie. Mooie ruime kamer die zeer schoon zijn. Een heerlijk zwembad wat helaas niet goed wordt schoon gehouden. Dit maakte dat er de nodige alg in het zwembad aanwezig was.

Het personeel zie je amper waardoor ontbijt etc slecht wordt aangevuld. Wel is er hij het zwembad een koelkast. Gewoon je eigen drank in leggen. Je betaalt hier €2 voor een drankje terwijl je bij de supermarkt €. 0,50 betaalt. Koffie dezelfde prijs terwijl je op een terrasje €1,00 voor een koffie betaalt. Maar gewoon eigen cupjes kopen en een heerlijke bak zetten. Het kan hier allemaal.

Je hebt zeker een auto nodig. Restaurants zijn er amper en vrijwel altijd dicht. Maar je bent hier binnen 15 tot 30 minuten rijden is denleukste plaatsjes.

Zoek je rust en geen massa toerisme dan is het echt een aanrader. Ondanks wat puntjes hebben we een super vakantie gehad.

Aparte plek. Verrassend.

Heleen Strik,
    25-10-2014

Hotel is een verrassende oase in een niet zo'n mooie omgeving. Het ligt midden tussen de golfvelden. Uitzicht vanuit de kamer op torenflats.

De weg ernaar toe is niet mooi. Ronduit lelijk.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit oké.

Ontbijt basic. Kamers goed schoon gehouden.

Niets te doen in de omgeving, zeker niet kindvriendelijk. Auto een must!

Aanrader!

MDdH,
    10-9-2014

Opgehaald vanaf het vliegveld, vanaf het verlaten van de snelweg meegeschreven hoe we reden, zodat we het zelf ook terug konden vinden.

Prachtige locatie, prachtig ingericht appartement, modern met oog voor oude details. Goede bedden en heerlijke douche. Keuken heeft alles (behalve vaatwasser en oven).

Zeer rustige omgeving. Auto heb je wel nodig.

Erg vriendelijke mensen en ook behulpzaam.

Redelijk kindvriendelijke accomodatie. Wij hebben een kinderstoel gekocht (en uiteraard achtergelaten), want die was er niet.

De bovenverdieping is inderdaad gehorig (houten vloer), een nadeel, maar ook een voordeel, want we hoorden het wanneer onze 4 jarige uit bed was.

Sprakeloos

Hester,
    5-11-2013

Dat, na landing, de eigenaresse je opwacht en voorrijd naar je vakantieverblijf voelt heel goed.De foto's op de site van touroperator waren al mooi maar in het echt....o, wat een droomhuis. Geweldig. De auto was zeker geen overbodige luxe. Wat een prachtig eiland, wat een natuurschoon. Vooral het afdalen in de vulkaan vlak bij het huis, daar de enige bewoner aan te treffen, deze man woont alleen in de krater van de vulkaan. Het zoeken naar dolfijnen op de oceaan heeft ons een prachtig bezoek geleverd, een grote groep tuimelaars om de boot, een super ervaring! De tip van Unai, neem de auto, rijd van Noord naar Zuid, met wat tips voor onderweg, was de mooiste. Je ziet het eiland in al zijn pracht. Ga lunchen bij Dejate Llevar, Cafe Lounge in Tejeda en bezoek de grotwoningen op de "tafelberg". Nog even dit, goede oriëntatie en een beetje kaartlezen heb je wel nodig want hoe die Spanjaarden dat doen met de bewijzering, het was soms even zoeken....

Prachtig verbouwd klooster, rustig & authentiek

GPurimahuwa,
    29-3-2011

Mooi verbouwd klooster, naast aan een golfbaan. Gelegen in een mooi onderhouden tuin met een ruim zwembad & heerlijke zitjes. Autohuur en navigatiesysteem is een must! Hotel is voor een dag of 3 prima, maar een hele week is voor ons niet-golfers te lang. Wij zijn elke dag 25 minuutjes in de (huur)auto gestapt om wat vertier in het zuiden op t zoeken. De kamers zijn prachtig, schoon en ruim, het ontbijt is basic maar verzorgt.

Telde scoort een 7 uit 10, op basis van 5 reviews