Tejeda

Reviews over Tejeda

Bekoorlijk bergdorp

Rinus Manders
    7-4-2017

Tejeda is een bekoorlijk bergdorp dat een schitterende ligging heeft in een wijde dalkom in het midden van het eiland. Het is omgeven door majestueuze bergtoppen zoals de Roque Nublo en de Roque Bentayga, de uitzichten vanuit het dorp zijn dan ook schitterend. Het dorp ziet er pittoresk uit en heeft veel voorzieningen. In de nabijheid ligt het wegenknooppunt Cruz de Tejeda waar vanuit een viertal richtingen de wegen over het eiland bij elkaar komen, ook hier zijn enkele restaurantjes. Het is zeer aan te bevelen een wandeltocht te maken naar de Roque de Bentayga, men kan vanaf de rots genieten van onvergetelijke vergezichten.

Gereisd Met partner in maart 2017

Fantastisch gelegen

Annemarie
    12-7-2010

Tejeda is fantastisch gelegen, diep het gebergte in! Met veel kronkelweggetjes kom je bij dit dorpje. Het ligt hoog op een helling. Het dorp zelf kent ook hoogteverschil. Dit is een schitterende bestemming als je naar Gran Canaria komt om het binnenland te ontdekken. Er zijn een paar eenvoudige restaurantjes, hoewel het mooi ligt, is het niet toeristisch. De meeste toeristen die er komen zijn dagjesmensen op doorreis.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tejeda scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews