Hotel Riu VistaMar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°18°
Hotel Riu VistaMar
8,4

Omschrijving
Vanuit Hotel Riu Vistamar in Puerto Rico heb je een prachtig uitzicht op zee. Het pas gerenoveerde hotel heeft een zwembad, een goed animatieteam, vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Vanaf het hotel rijdt er ook een shuttlebus naar het strand. Er zijn veel uitstapjes mogelijk zoals o.a. een boottocht naar de vrijdagmarkt in Puerto Mogan.

Laatste review

Marlene Hermans,
21-9-2018

Het was een geweldige all inclusief vakantie. Het hotel is in 2017 verbouwd, dus het zag er allemaal mooi en schoon uit. Hele mooie kamers met een grote badkamer. Wij hadden een hoekkamer, dus uitzicht naar 2 kanten. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk eten en zeer gevarieerd. Je kon alle drank bestellen waar je zin in had. Altijd plaats bij het zwembad, shuttlebus naar het strand. Elke avond animatie, goed animatieteam. Omdat het hotel op een rots ligt, zijn de wegen buiten het hotel nogal steil. Maar dat weet je van tevoren en was voor ons dus geen probleem. Ik beveel het hotel zeker aan en zal er zelf ook weer naar toe gaan.

Kenmerken

Netty Baayens,
11-9-2018

Wij vonden het geweldig

Er zijn geen klachten

Je wordt op je wenken bediend

Goed hotel

Dennis,
30-8-2018

Goed hotel, pas gerenoveerd, prachtig uitzicht , lekker eten, vriendelijk personeel, kidsclub Nederlandstalig en heel fijn geen handdoekje leggen. Wat wel jammer is is dat je maar met 2 apparaten per kamer op de WiFi mag, beetje ouderwets. En wat ook apart was is dat je niet met je natte zwemkleding een drankje mocht halen in de “POOLBAR”.

WTC.nl

Geweldig hotel met prachtig uitzicht.

Judith,
20-7-2018

Groot hotel, prachtig uitzicht. Meerdere zwembaden, genoeg ligbedden, overal op het complex een prachtig uitzicht. Onze kamer had uitzicht op strand van Amadores en in de verte hoogste berg van Spanje op Tenerife. Het eten in de restaurants was gevarieerd en lekker. Hotel deed zijn best om alles schoon en netjes te houden. Bij de ingang van restaurants stond apparaat met handgel om je handen mee schoon te maken alvorens je aan het buffet kwam. Helaas zijn er gasten die daar geen gebruik van maken en dan ja dan is het niet gek dat er mensen zijn die bacteriën overbrengen via hun handen, maar dat valt hotel niet te verwijten. Het personeel is over het algemeen heel aardig en doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Bij ons liep het water van de douche niet goed weg, bij melding werd dit gelijk verholpen. Heerlijk klimaat, veel zon en verkoelend windje.

Leuk hotel voor 1 keer

cinlar,
16-7-2018

Veel verwacht van dit Riu hotel, echter toch wel een beetje tegengevallen. Het uitzicht is mooi. Met de shuttle bus kan je omlaag gaan, wel opletten; op papier staat dat deze om het half uur rijdt, in feite was dit om het uur. Verder was het merendeel van het personeel onvriendelijk (lachen ho maar) muv de poolbar. Wijn wordt via een tap geschonken in plastic beker, niet iets voor 4* hotel. Water uit koelapparaat (welke je ook in plastic beker moet doen) ruikte en smaakte geregeld naar chloor, dit kwam voornamelijk door de beker. Niet echt lekker dus. De 'cocktails' waren al voorbereid en bevatte veel ijs. Was meer een slushy. Jammer! Als je van Engels Bier houdt dan is het bier enigzins goed. Bij Sea Breeze restaurant staat geregeld wind, waardoor het soms koud is. Eten in beide restaurants was weinig variatie. Kamers waren erg netjes. Avondprogramma is binnen in een soort bioscoopzaal van 21.30-22.15u en af en toe om 23.00u Karaoke.

Teleurstelling

Petra,
12-7-2018

Al eerder in rui hotel geweest..maar blijkt ni et overal hetzelfde. Personeel niet altijd even vriendelijk..chagrijnig bij het ontbijt.

Eten weinig variatie. Wel een mooi hotel en mooie kamers goede kamers etc.

Matige animatie. Overdag bij het Zwembad wel okay..behalve aan de poolbar. Met "natte kleding "Geen bediening. Beetje raar bij een zwembad😁. Toiletten ook niet altijd schoon bij het zwembad.Sportbar okay leuke barmannen.

Seabreeze restaurant tochtgat. Tafels worden slecht schoongemaakt.

Mooie zonvakantie gehad..🌞 alles mee gezegd.

DIT HOTEL NOOIT MEER!!

Ton,
12-7-2018

Wij hadden hoge verwachtingen van dit hotel.

Helaas is dit zwaar tegen gevallen, het meeste personeel loopt chagrijnig rond.

Met uitzondering van de Sportbar, deze mensen zijn zeer vriendelijk.

Het is afgelegen saai en sfeerloos, het uitzicht is fantastisch.

In het eten weinig variatie iedere dag het zelfde.

Toiletten bij het zwembad worden niet goed schoongemaakt.

Tafels bij de snackbar worden ook niet goed schoongemaakt.

Borden zijn ook niet altijd schoon.

Ik lag op mijn laatste dag doodziek op mijn kamer. ( Heb de arts moeten laten komen)

Ik heb daar een of andere bacterie opgelopen.

Wij Zijn eerder in Riu Hotels geweest op Gran Canaria, blijkt wel dat niet alle Riu Club Hotels hetzelfde zijn.

Top hotel!

Dries Hannes,
9-7-2018

Dit jaar hadden we echt nood aan een goede vakantie en gingen we voor zekerheid. Daarom voor een Riu hotel gekozen. Wij boekten deze vakantie last minute bij touroperator voor ongeveer 850€ per persoon voor 8 dagen. Dit was eind juni, begin juli, dus is echt niet veel voor een Riu hotel! En gelijk hadden we, met een Riu hotel heb je zekerheid! Als je er aankomt ben je al direct onder de indruk! Ik ben al heel veel op vakantie geweest, maar dit hotel stak er toch echt bovenuit. Receptie heel vriendelijk en kunnen ook Nederlands. Zelfs als je vanuit de kamer belt neemt er iemand op in het Nederlands. Er staat op de website aangegeven dat dit hotel niet geschikt is voor mensen die slecht te been zijn, en dit mag je echt wel letterlijk nemen. Heel veel trappen en niet alles is bereikbaar met de lift. Het hotel is heel speciaal ingedeeld. De kamers zijn beneden, de ingang en de receptie en de zwembaden zijn vanboven. In totaal zijn er 12 verdiepingen waarvan 5 met kamers dacht ik. Bij ons was het nadeel dat we op de 1ste verdieping zaten en hier kan je niet met de lift geraken. Je moet eerst naar de 2de verdieping, dan een gang door en dan met de trap verder naar beneden. Dus het was wel even stappen voor we in het restaurant bv waren. Kamers hebben allemaal zeezicht. Ik heb nog nooit een hotel geweten waar het zo rustig is. Op het balkon hoor je niks buiten de golven van de zee. Kamers waren heel proper en modern. Zijn vorig jaar vernieuwd. Enkel bij ons werkte de thermische kraan van de douche niet zo goed. Soms werkt het water ineens warmer of kouder. Het ontbijt was echt top. Bijna alles wat je kan bedenken van ontbijt was er elke ochtend! Lunch was eerder beperkt, is ook in een ander restaurant. Maar het ontbijt is zo goed dat je tegen de middag nog geen honger hebt. Avondeten was ook heel goed, alleen had er iets meer vlees mogen zijn, maar dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Snacks stellen niet veel voor, zeker s'avonds niet. In de namiddag wat frieten met een hamburger en s'avonds staat er in de sportsbar een ijskast met wat koude groenten en een broodje. Frisdrank en water is zelfbediening, vind ik zelf een pluspunt. Wel oppassen met ijsblokjes! Ik ben op het einde van mijn vakantie heel ziek geworden en vermoedelijk van de ijsblokjes. Tip: Huur zeker een auto! Je kan heel makkelijk met de auto heel het eiland verkennen.

Eef,
19-5-2018

Hele goede service, lekker eten, goed onderhouden, leuk entertainment team, mooie schone kamers, prachtig uitzicht. Werkelijk een fantastisch hotel wat voor ons voor herhaling vatbaar is.

Tochthotel

Costa,
8-2-2018

Het tochtte erg in de gangen en aan de 2 buitenbars. Bij het inchecken kregen we aan de receptie geen informatie. Ook lag er geen informatiemap over het hotel in de kamer. Dus... zoek het zelf maar uit wanneer bv het ontbijt is. De pas gerenoveerde kamer was mooi en ruim en met mooi zeezicht. Ook de badkamer was ruim, maar jammer dat er nog een gewone douchekop was. Na een renovatie mocht er toch wel een regendouche zijn. Het was vanuit de kamer telkens ver gaan naar de zwembaden, bars en restaurant. Het ontbijt was prima, positief hier waren de meerdere vers geperste fruitsappen. Middag- en avondmaal waren goed, maar er was meestal slechts 1 visgerecht en weinig afwisseling in de hoofdgerechten. Positief waren de meerdere pastagerechten en de heel diverse taartjes. Drank moet je zelf nemen. Zeer beperkte keuze en wijn van de tap is niet wat je verwacht in een 4*. Daartegenover staan er soms 2-3 mensen aan de deur om je welkom te heten. Ze kunnen beter ingezet worden om drank te bedienen. Ook in de bar is er maar een zeer beperkte drankkaart. Cocktails zijn vooraf klaar gemaakt, kleine glaasjes met veel ijs en niet lekker. Je moet zelf aan de bar je drank halen. Lege glazen worden opgehaald, maar de tafeltjes worden niet afgekuist en zijn dan ook vaak vuil. Het hotel ligt afgelegen, hoog op de berg. Wij hadden een huurauto. De hotelgarage kostte 7 euro per nacht. Elders parkeren is niet mogelijk.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu VistaMar in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu VistaMar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.