Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPuerto Rico

6.9VoldoendeScore uit 495 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Op de kliffen van de badplaats Puerto Rico vind je Riu Vistamar Gran Canaria. Door de bergachtige ligging is het een hele klim om bij je accommodatie te komen, maar eenmaal boven geniet je van een prachtig uitzicht over zee. Judith schrijft hierover: *‘Onze kamer had uitzicht op strand van Amadores en in de verte hoogste berg van Spanje op Tenerife’.* Als je slecht ter been bent is Riu Vistamar minder geschikt. Niet alles is namelijk per lift te bereiken.##FaciliteitenZoals je van Riu gewend bent, overnacht je ook bij Riu Vistamar Gran Canaria in een moderne, ruime en schone kamer. Het hotel is pas gerenoveerd dus alles is nog nieuw. Marlene schrijft: *‘Hele mooie kamers met een grote badkamer. Wij hadden een hoekkamer, dus uitzicht naar 2 kanten.’* De badkamer is volgens reviewers ook altijd schoon en vooral erg ruim.Ook aan de sportieve vakantieganger is gedacht. Doe bijvoorbeeld mee met de verschillende groepslessen, trap een balletje op het voetbalveld, speel een potje (tafel)tennis of ga volleyballen. Je spieren train je in de fitnessruimte van Riu Vistamar. Jannet schrijft hierover: *‘Leuk voor jonge en oudere kinderen. Prachtig volleybalveld waar we dagelijks meededen met de wedstrijdjes. Leuk voetbalveldje voor onze zoon. Top dat er ballen liggen die je mag gebruiken. Ook bij de Ping Pong liggen de spullen op de tafels. Mooie sportbar waar je voor € 1,00 kunt poolen.’*Volgens eerdere gasten staat het vriendelijke personeel van Riu Vistamar Gran Canaria altijd voor je klaar. Al zijn de drankjes wel zelfservice, wat sommigen van jullie erg jammer vinden. Met problemen kun je altijd terecht bij de Nederlandstalige receptie. Dries schrijft: *‘Receptie heel vriendelijk en kunnen ook Nederlands. Zelfs als je vanuit de kamer belt neemt er iemand op in het Nederlands.’*##LiggingBinnen een paar minuten sta je met je voeten in het zand. Toch te ver lopen? Laat je dan vervoeren door de gratis shuttlebus van Riu Vistamar Gran Canaria. Hou er wel rekening mee dat deze maar een keer per uur rijdt. Voor meer gezelligheid loop je door naar het levendige centrum van Puerto Rico. Struin langs de toeristische winkels, terrasjes en restaurants. Of ga met de boot vanuit de haven naar Puerto de Mogán. Een echte dierenfan? Neem dan een boottocht langs het walvissengebied. Tijdens de 2,5 uur durende tocht spot je verschillende dieren.Op excursie? Volgens reviewer A. Helmink is de VIP tour een aanrader. Vanaf de bergen heb je het mooiste uitzicht en zie je het eiland vanaf een andere kant. Voor de echte waaghalzen is een helikoptervlucht boven het eiland aan te raden. Vanuit de lucht geniet je van de azuurblauwe zeeën, de levendige badplaatsjes en de mooie natuurrijke omgeving.

Bekijk de beschikbaarheid

495 Reviews over Riu VistaMar

• 4Karin Klemke30-06-2022

Nooit meer!

Een kil hotel van buiten ziet het er prachtig uit maar van binnen totaal andere belevenis met geen intertaiment in de avond zat je naast elkaar met geen lucht alles is potdicht zoals in een bioscoop in de avond ze laten de gasten karaoke zingen als je zegt het gloria onderaan anders is dan werd er gezegd dan moet je daar heen! Thema eten moet je om 8 uur in de morgen voor reserveren op hun app vol is vol werd er gezegd ..weer naar de receptie toen konden we nog een plekje krijgen voor twee pers en geen drie..dus een kon niet mee ,nou je kunt beter thuis Chinees bestellen ! Je zit zo hoog op de berg overal een auto voor nodig en die kun je heel slecht parkeren er is nergens plaats voor balkon voor geen beenruimte staat twee stoeltjes naast elkaar geen koffie apparaat op de kamer, De liften zijn een drama en je bent verplicht voor met de trap het is een drama, Personeel is vriendelijk. Al bij elkaar hier niet naar toe gaan.

• 8Monique02-10-2021

Prachtig

Hotel ligt tegen een rots gelegen, zomaar even naar het strand lopen is ver. Er rijden wel op specifieke tijden een bus waar je gebruik van kan maken. Wij hadden een kamer aan de kant van het Amadores strand, wat een uitzicht! Wauw! Kamer is ruim, koelkast en TV waren aanwezig. Het eten was in een grote ruimte, waar altijd wel plek voor je was om te eten. Om je heen kon je genieten van het uitzicht op de zee. Een aanrader is om gebruik te maken van hun alternatief om 2 keer elders in het hotel te eten maar, let er wel op dat je dit op tijd reserveert! Anders ben je te laat. Het hotel bied meerdere zwembaden, waar ligbedden zijn, let wel handdoek leggen op de bedden gebeurd, en ze doen niets hieraan. De bar en terrassen bij de zwembaden zijn goed! Animatie is veelvuldig. Mondkapjes werden nog gedragen in het hotel. Tip; regel je eigen vervoer van en naar het hotel als je op vliegveld bent/gaat. Is een 30 minuten rijden.

• 5Danny26-09-2021

Mooi hotel! Eten onvoldoende

Hotel is gelegen boven in de bergen. In de buurt van het hotel is weinig tot niks te beleven. Een eigen auto of gebruik maken van een taxi is noodzakelijk. Het hotel uitzicht is prachtig! Maar doordat het hotel verdeeld is over meerdere etages ben je afhankelijk van de liften. Deze staan niet goed afgesteld waardoor je soms wel 20 min op een lift staat te wachten. Dit aangegeven bij de receptie maar is verder niks mee gedaan.

Het eten in het hotel vonden wij erg slecht! Weinig tot geen variatie en vaak was het eten koud. Het eten wat je in de middag zag lag er in de avond weer. In de middag was het standaard patat,pizza, hotdog, hamburger. Naar een aantal dagen ben je daar wel zat van. Al met al een mooi hotel maar het wat betreft het eten zou volgens ons echt verandering in aangebracht moeten worden.

• 9Koen30-08-2021

Uitstekende service en toplocatie !

Hotel is uitstekend echter niet voor mensen die minder mobiel zijn door de Corona maatregelen zijn de liften anders afgesteld . Wat wel niet wil zeggen dat er verschillende mogelijkheden zijn er zijn zelfs liften enkel en alleen voor invalide of minder mobiele mensen. Zodus voor ieder wat ,Personeel super vriendelijk ,na 14 jaar Turkije Spanje herontdekt wij komen zeker terug naar een Riu hotel ! Een dikke merci aan alle Riu medewerkers om de toeristen een aangename vakantie te bezorgen !

• 9Renaat Boschman07-07-2021

A vieuw to a kill

Het hotel was pas een week open na sluiting door corona. Hierdoor waren enkele faciliteiten, Kai Restaurant, shuttlebus naar het strand, nog niet beschikbaar. Nochtans deed het personeel zijn uiterste best en met enorme vriendelijkheid. De bezettingsgraad was 20 tot 30 %, dus enorm rustig tijdens de week. Maar in het weekend komen de Canarieesen massaal toestromen zodat het hotel bijna vol zit. Maar het dient gezegd : de mondmaskers worden punctueel gedragen en het personeel maakt je er vriendelijk op attent mocht je het vergeten. Het was mijn bedoeling om in dit hotel eens tijdens corona te verblijven en omdat de reis (die vorig jaar deze tijd geboekt was) reeds verscheidene maken omgeboekt was. Animatie gans de dag door met een gedreven animatieploeg , deelnemen hoeft niet. Natuurlijk, door de ligging van het hotel, wordt het een hotel vakantie. Onthaal door Tui verliep digitaal, hetgeen een minder prettig gevoel geeft. Corona he !

• 8Kurt15-09-2020

Riu Vistamar vijfde keer maar laatste keer.

Wij hadden geboekt van 29/08 tot 16/09 in het door ons gekende hotel Riu Vistamer. Vorig jaar hadden we reeds getwijfeld maar besloten toch nogmaals onze vakantie daar te boeken. Hou er rekening mee dat donderdagmiddag het hotel vol zit met lokale bevolking ook in corona periode wat ons verbaasd, maar ja euro's zijn soms belangrijker dan gezondheid. Van social distancing hebben deze nog nooit gehoord en toen je ze daarop attent maakte werd het weggelachen. Ook hebben wij dit medegedeeld aan receptie , ze hebben er nota van genomen en probeerden niet boven een bezettingsgraad van 75 % te gaan (probeerden dus) . Heb foto's genomen en deze zullen nog naar site van Riu worden opgestuurd met vraag of dit normaal is ? Het was ons vijfde verblijf daar maar er zal nooit een zesde keer komen. Bij uitchecken zelfs geen bedankt. Mensen aan de bar en s'morgens bij ontbijt zijn super vriendelijk, kunnen daar een voorbeeld aan nemen.

• 8Davy31-07-2020

Mooi gelegen hotel

De Corona maatregelen zijn duidelijk en worden dan ook door iedereen goed opgevolgd. Al bij al heb je er niet al teveel last van. We waren positief verbaasd dat er toch buffetten waren. Dit was gezien de goed toegepaste maatregelen ook helemaal niet gevaarlijk. De buffetten waren zeer uitgebreid voor ons als vegetariërs. We waren een beetje teleurgesteld over de zwembaden omdat we uitgingen van een infinity pool die er uiteindelijk (niet meer) bleek te zijn. Verder was het een beetje flauw dat we niet in het zwembad mochten spelen met een balletje (zonder daarmee iemand te storen) De kamers zijn enkele jaren geleden gemoderniseerd en mooi ingericht. Je heb vanuit vrijwel elke kamer zicht op zee. Aangezien het hotel bovenop een klip ligt, heb je dus een schitterend uitzicht! Als je naar het strand wil kan je best met de shuttle gaan. Deze rijdt voormiddag elk half uur en namiddag elk uur en is gratis.

• 7Gezin09-07-2020

Niet helemaal wat we dachten

Eten is erg eentonig en vooral de lunch valt erg tegen. Als je van vis houdt zit je wel goed maar wij zijn vlees eters. Pasta en patat is koud, zit nergens smaak aan. Broodjes zijn voor verpakt vanwege Corona maar nu zijn ze taai en oud. Personeel is wel vriendelijk en de ligging is mooi. Vanwege Corona is alleen veel op het eiland dicht dus je kan niet even lekker ergens wat drinken of eten want dan kost het je zo een 30 euro voor de taxi en ga je 20 km verderop waar wel wat open is. 2 km van het strand maar je gaat wel steil omhoog dus een taxi of bus is wel aan te raden. Bus gaat wel weinig naar het strand. Bijv om 13 uur en dan 15 uur pas weer.

• 9John31-12-2019

Goede vakantie gehad

Fantastische ligging en mooie kamer en lekker eten. Alleen het entertainment s avond vonden wij niet veel. Ook misten wij koffie/thee en ander drinken op de kamer

• 9Cisse Mommens28-11-2019

• MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)