Hotel Riu VistaMar

• Onvoldoende: 1 - 5

Teleurstelling

Petra
12-7-2018

Al eerder in rui hotel geweest..maar blijkt ni et overal hetzelfde. Personeel niet altijd even vriendelijk..chagrijnig bij het ontbijt.

Eten weinig variatie. Wel een mooi hotel en mooie kamers goede kamers etc.

Matige animatie. Overdag bij het Zwembad wel okay..behalve aan de poolbar. Met "natte kleding "Geen bediening. Beetje raar bij een zwembad😁. Toiletten ook niet altijd schoon bij het zwembad.Sportbar okay leuke barmannen.

Seabreeze restaurant tochtgat. Tafels worden slecht schoongemaakt.

Mooie zonvakantie gehad..🌞 alles mee gezegd.

DIT HOTEL NOOIT MEER!!

Ton
12-7-2018

Wij hadden hoge verwachtingen van dit hotel.

Helaas is dit zwaar tegen gevallen, het meeste personeel loopt chagrijnig rond.

Met uitzondering van de Sportbar, deze mensen zijn zeer vriendelijk.

Het is afgelegen saai en sfeerloos, het uitzicht is fantastisch.

In het eten weinig variatie iedere dag het zelfde.

Toiletten bij het zwembad worden niet goed schoongemaakt.

Tafels bij de snackbar worden ook niet goed schoongemaakt.

Borden zijn ook niet altijd schoon.

Ik lag op mijn laatste dag doodziek op mijn kamer. ( Heb de arts moeten laten komen)

Ik heb daar een of andere bacterie opgelopen.

Wij Zijn eerder in Riu Hotels geweest op Gran Canaria, blijkt wel dat niet alle Riu Club Hotels hetzelfde zijn.

Top hotel!

Dries Hannes
9-7-2018

Dit jaar hadden we echt nood aan een goede vakantie en gingen we voor zekerheid. Daarom voor een Riu hotel gekozen. Wij boekten deze vakantie last minute bij touroperator voor ongeveer 850€ per persoon voor 8 dagen. Dit was eind juni, begin juli, dus is echt niet veel voor een Riu hotel! En gelijk hadden we, met een Riu hotel heb je zekerheid! Als je er aankomt ben je al direct onder de indruk! Ik ben al heel veel op vakantie geweest, maar dit hotel stak er toch echt bovenuit. Receptie heel vriendelijk en kunnen ook Nederlands. Zelfs als je vanuit de kamer belt neemt er iemand op in het Nederlands. Er staat op de website aangegeven dat dit hotel niet geschikt is voor mensen die slecht te been zijn, en dit mag je echt wel letterlijk nemen. Heel veel trappen en niet alles is bereikbaar met de lift. Het hotel is heel speciaal ingedeeld. De kamers zijn beneden, de ingang en de receptie en de zwembaden zijn vanboven. In totaal zijn er 12 verdiepingen waarvan 5 met kamers dacht ik. Bij ons was het nadeel dat we op de 1ste verdieping zaten en hier kan je niet met de lift geraken. Je moet eerst naar de 2de verdieping, dan een gang door en dan met de trap verder naar beneden. Dus het was wel even stappen voor we in het restaurant bv waren. Kamers hebben allemaal zeezicht. Ik heb nog nooit een hotel geweten waar het zo rustig is. Op het balkon hoor je niks buiten de golven van de zee. Kamers waren heel proper en modern. Zijn vorig jaar vernieuwd. Enkel bij ons werkte de thermische kraan van de douche niet zo goed. Soms werkt het water ineens warmer of kouder. Het ontbijt was echt top. Bijna alles wat je kan bedenken van ontbijt was er elke ochtend! Lunch was eerder beperkt, is ook in een ander restaurant. Maar het ontbijt is zo goed dat je tegen de middag nog geen honger hebt. Avondeten was ook heel goed, alleen had er iets meer vlees mogen zijn, maar dat is een persoonlijke voorkeur natuurlijk. Snacks stellen niet veel voor, zeker s'avonds niet. In de namiddag wat frieten met een hamburger en s'avonds staat er in de sportsbar een ijskast met wat koude groenten en een broodje. Frisdrank en water is zelfbediening, vind ik zelf een pluspunt. Wel oppassen met ijsblokjes! Ik ben op het einde van mijn vakantie heel ziek geworden en vermoedelijk van de ijsblokjes. Tip: Huur zeker een auto! Je kan heel makkelijk met de auto heel het eiland verkennen.

Eef
19-5-2018

Hele goede service, lekker eten, goed onderhouden, leuk entertainment team, mooie schone kamers, prachtig uitzicht. Werkelijk een fantastisch hotel wat voor ons voor herhaling vatbaar is.

Tochthotel

Costa
8-2-2018

Het tochtte erg in de gangen en aan de 2 buitenbars. Bij het inchecken kregen we aan de receptie geen informatie. Ook lag er geen informatiemap over het hotel in de kamer. Dus... zoek het zelf maar uit wanneer bv het ontbijt is. De pas gerenoveerde kamer was mooi en ruim en met mooi zeezicht. Ook de badkamer was ruim, maar jammer dat er nog een gewone douchekop was. Na een renovatie mocht er toch wel een regendouche zijn. Het was vanuit de kamer telkens ver gaan naar de zwembaden, bars en restaurant. Het ontbijt was prima, positief hier waren de meerdere vers geperste fruitsappen. Middag- en avondmaal waren goed, maar er was meestal slechts 1 visgerecht en weinig afwisseling in de hoofdgerechten. Positief waren de meerdere pastagerechten en de heel diverse taartjes. Drank moet je zelf nemen. Zeer beperkte keuze en wijn van de tap is niet wat je verwacht in een 4*. Daartegenover staan er soms 2-3 mensen aan de deur om je welkom te heten. Ze kunnen beter ingezet worden om drank te bedienen. Ook in de bar is er maar een zeer beperkte drankkaart. Cocktails zijn vooraf klaar gemaakt, kleine glaasjes met veel ijs en niet lekker. Je moet zelf aan de bar je drank halen. Lege glazen worden opgehaald, maar de tafeltjes worden niet afgekuist en zijn dan ook vaak vuil. Het hotel ligt afgelegen, hoog op de berg. Wij hadden een huurauto. De hotelgarage kostte 7 euro per nacht. Elders parkeren is niet mogelijk.

Snelle internet, alles prima, kamers, eten, zwembaden

niet helemaal naar verwachting

Gelderblom
16-1-2018

Jammer dat de lunch niet in het restaurant gebruikt mag worden, maar slechts in de 'kantine' bij het zwembad, waar het eten van je bord waait en de glazen van tafel; bovendien is het daar bittterkoud en ongezellig. Het All Incl. pakket is uitgekleed t.o.v. vorig jaar !

Mooi hotel

Coomans
12-1-2018

mooi hotel, prachtig gerenoveerd, heel vriendelijk personeel.

Maar tijdens de middag kan men niet rustig eten omdat het buiten is en er heel koud is door de wind. Men zit in een soort Windtunnel. Er zijn bijna geen windvrije plaatsen en binnen mag men niet eten !!!

Ge-wel-dig!!

Robert
9-12-2017

Wat een onwijs mooi en fantastisch goed hotel! Alles tot in de puntjes verzorgd, schoon en netjes. Het is net gerenoveerd, zeer mooi en strak. De entree is groot en strak maar ook rustgevend. Het hotel is tegen, en boven op een berg gebouwd...daarom ga je vanaf de receptie naar beneden naar de kamers. Er zijn bijna 500 kamers maar daar merk je eigenlijk weinig van. Geen rijen bij het eten, altijd ruimte bij het zwembad. De kamer is prachtig en ruim. Fijne bedden, mooie ruime badkamer. Het uitzicht vanaf het balkon is prachtig ! Het eetgedeelte overdag bij de zwembaden heet Sea Breeze en niet voor niks. Er staat altijd een windje, maar het is zelfs in de winter niet koud. Het avondeten is allemaal even goed. Gevarieerd, lekker en altijd goed warm. De mensen zijn zeer vriendelijk en er wordt keihard gewerkt om alles netjes en schoon te houden. Al met al echt een perfecte vakantie gehad, niks op aan te merken!

top hotel

famillie blommaert
2-9-2017

we zijn al enkele keren op vakantie geweest naar vista mar en het was iedere keer top helaas konden we dit jaar er niet naar toe gaan omdat het werd gerenoveerd maar kijk er wel naar uit om er volgend jaar terug naar toe te gaan het was al top wat zou het nu zijn nog beter kan moeilijk ik kijk er echt naar uit dus mensen wees niet bang om hotel riu vista mar te boeken top van eten drinken ligging je zou er zeker geen spijt van hebben groetjes aan het ganse vistamar team

We hebben een aantal aanbieders voor Riu VistaMar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu VistaMar in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu VistaMar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu VistaMar scoort een 8.46 uit 10 op basis van 507 reviews.