Appartement Maracaibo

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
Appartement Maracaibo

49 reviews over Appartement Maracaibo in het Nederlands

Deze begane grond studio nooit meer.

anoniem, 4-3-2018

De bedden zijn Perfect.

Appartement op de begane grond dan heb je totaal geen privacy.Doorlopend pad langs je terras afscheiding doorzichtig glas waar iedereen door naar binnen gluurt en op je terras.Dit zijn alleen maar studio,s. Maar wij hadden een twee kamer appartement geboekt op de eerste of tweede verdieping bij touroperator maar werden in een studio gezet [overboeking] of misschien opvulling.

In onze studio had je veel geluidsoverlast van de drukke verkeersweg en de buren hoorde je binnen praten tegen elkaar.

Fijne vakantie in comfortabele accommodatie

F. Rooijackers, 29-10-2017

Hotel Maracaibo ligt op ± 100 meter hoogte vanaf het strand. Het strand is via een hellende weg en trappen te bereiken. Naar beneden naar het strand toe is nog wel te doen. De terugweg naar boven is echter een hele klim. Hoewel wij een heerlijke vakantie hebben gehad in Maracaibo is dit hotel daarmee niet echt geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn.

Ook de weg naar en van het winkelcentrum helt iets, maar minder erg dan de weg naar en van het strand. Je kunt natuurlijk ook elke keer een taxi nemen.

De kamer in Maracaibo is ruim met een groot balkon/terras. De badkamer is klein.

Keurig schoon complex

Rob, 26-10-2017

Schoon mooi appartement met prachtig uitzicht op de zee (wij zaten op de 4e verdieping) Heel vriendelijk personeel en echt keurige schoonmaak. Vlakbij strand en ook op loopafstand naar winkelcentrum. Zwembad is netjes en word elke dag grondig schoongemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Maracaibo voor je op een rij gezet:

Goed, maar ligt in midden van berg

Jet, 19-9-2017

Prachtig uitzicht als je de superior kamer zeezicht neemt, bijv kamer 317

Een Nederlandse receptioniste .

Prima bedden

Op dag van vertrek konden we voor 20 euro kamer behouden tot vertrek, prima dus.

Voor appartement vond ik de keuken uitrusting minimaal, geen emmer of teil om kleding te kunnen wassen, ook niet aanwezig volgens personeel. geen blikopener

Geen airco in kleinere slaapkamer, wel voor betaald.

Erg gehorig, met name als je licht slaapt is het geen pretje

Wel uitgebreide toiletspullen, shampo,zeep, tandenborstel , kam enz

Supermarkt naast deur.

Schitterd uitzicht.

Matthijs den Edel, 30-7-2017

Heel netjes en schoon iedere dag schone handdoeken en schoongemaakt .Vriendelijk persooneel zeer mooi uitzicht . Er zitten soms ook Nederlandse dames achter de balie. Taxi is ook goedkoop voor 3 á 4 euro voor een ritje in een straal van 3 kilometer. Allen koken vormt een probleem je hebt 3 pannen maar er kan er maar 1 op de kookplaat, dus moet je maar uit eten. De Hipodino supermarkt zit boven aan de weg bij de receptie 30 m lopen en hebben bijna alles krant melk kaas water en verse broodjes is openvan 08.00 uur tot 22.00 uur. Voor de rest kan je van alles doen dolfijne spotten met de ferry naar Playa de Morgen op vrijdag waar dan een markt is in de haven en gedeelte centrum maar waar 20 kramen hetzelfde zijn en ze hebben allemaal een good price haha. Verder jeepsafari enz.Wij hebben geen spijt dat we voor deze locatie gekozen hebben.

Aanrader!

C&A, 14-5-2017

Bedenk goed of je naar Puerto Rico wilt maar als je gaat dan is Maracaibo een absolute aanrader. Wij hadden een premium appartement en dat is voor de prijs die je betaalt ideaal. Schoon, goede douche en goede bedden met goed dekbedovertrek. Mooi zwembad, s avonds wordt er lekker gekookt in het restaurant en iedere avond gaat dat gepaard met een foute zanger maar die heb je overal. Bij de premium kamers heb je voor 2 apparaten gratis wifi maar die is niet heel goed.

Aanrader

Xas, 7-5-2017

Wij hadden een luxe kamer, je slaapt op een prima boxspring die je in hotels ook hebt. Schoonmaak was super! Zelfs je afwas wordt gedaan, wat wil je nog meer. Zwembad is aan de kleine kant maar gezien de drukte was dat geen issue. Het eten is ook prima, bovengemiddeld zelfs. Met enige regelmaat werd in de middag het vlees klaar gemaakt op de centrale buiten bbq. Dan is de keus voor het avondeten snel gemaakt! Dan het personeel: happy staff=happy customer en dat klopt hier zeker! Staan altijd voor je klaar, gaan geweldig met kinderen om en niets is teveel gevraagd. Negeer de zuurpruimen die een slechte review geven, het is echt een goede plek waar +1 service wordt gegeven.

Geweldig appartement!

Callista, 2-5-2017

Na wat reviews gelezen te hebben had ik niet veel van dit appartement verwacht maar wat kunnen sommige mensen toch zeuren.Het was een heerlijk appartement met een geweldig uitzicht,goeie wifi,lekker zwembad met een mooie bar en loungebedden waar je ook heerlijk kunt eten.Het strand en naar het centrum is goed te lopen.Door onze avondvlucht konen we voor 20,00 de kamer houden prima service!!!Geen herrie s'avonds en overdag lig je ook heerlijk relax bij het zwembad.Wij komen hier zeker nog terug!!

basic appartement

Simone, 7-1-2017

De ligging was op zich prima. Wel op een heuvel, maar dat is heel Puerto Rico. Dichtbij strand en restaurantjes. Inrichting van het appartement was echt sober. Wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen. Alles was gebaseerd op 4 personen. 4 stoelen op het terras, 4 barstoelen binnen, 4 zitplaatsen op de bank, 4 bedden etc.

Het extra bed in de woonkamer was van erg slechte kwaliteit. Ook vonden wij het appartement erg gehorig. Wij zaten vlakbij de brandtrap en die werd regelmatig genomen door mensen wat veel geluidsoverlast geeft. Ook veel herrie van verkeer van de drukke weg voor het appartement, waar echt heel hard gereden wordt. Schoonmaak niet top. (onder de bedden ronduit smerig)

Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.

redelijk goed appartement, mooi en fijn strand

Be de groot, 12-10-2016

heerlijke omgeving, mooi strand met genoeg bedjes, wel even lopen naar het strand, daar genoeg keus in eten en drinken, bedjes en parasol 4 euro per stuk, 15 minuten lopen naar winkelcentrum met bars en restaurants, heerlijke wandeling heen en terug. met boot naar puerto de mogan of op zoek naar dolfijnen. Appartement niet speciaal maar voldoen prima, 2 kookplaten, koelkast, koffiezetter, waterkoker. Droogdoek, afwasmiddel en sponsje aanwezig prima dus. Enkele minpunten tijdens ons verblijf, veel stof wat niet iedere dag goed werd opgeruimd, stofzuiger word niet gebruikt ook niet op balkon, wij werden pas om 18.00 opgehaald, geen fatsoenlijke douche gelegenheid op de laatste dag, moest maar bij het zwembad werd ons verteld omdat het hotel vol zat, dit vonden wij toch een minpuntje, verder wel aardige mensen, en op vragen werd gelijk gereageerd, bv 2 extra kussend binnen 5 minuten op kamer

We hebben een aantal aanbieders voor Maracaibo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maracaibo in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maracaibo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maracaibo scoort een 8.02 uit 10 op basis van 51 reviews.