Aparthotel Sol Barbacán

• Onvoldoende: 1 - 5

1 Keer is leuk!

Jaap Haalboom
17-7-2018

Wat al eerder aangegeven is dat we aan de andere kant worden afgezet met de transfer en zoek het maar lekker uit. Niet prettig want er staat geen naam of wat dan ook op het Hotel. Wij begrijpen niet zo goed waar die 9 en die 10 en vandaan komen? En uhmm wij zijn absoluut geen azijnzeikers! De appartementen zeer gedateerd douche met douche gordijn Bah! Appartement wel netjes en schoon maar hebben een andere kamer gevraagd en die kregen wij ook netjes. Vraag naar kamer 173 of 173. Deze hebben nieuwe inloop douche en lekker dichtbij het zwembad en restaurant. Voor de rest is er bijzonder weinig te beleven in Barbacan. Dooie en saaie bedoeling allemaal. Je moet jezelf echt vermaken! Jammer dat je als gast ook de hoofdprijs moet betalen voor een cola, biertje en koffie. Het is halfpension en het restaurant is ook geopend voor buitenpubliek. Maar waarom moet het zo duur zijn voor de Hotelgasten? Aan de overkant is gelukkig een supermarktje!

Heer-lijk!

J. T
17-7-2018

Heerlijk hotel, er wordt aan alles gedacht! De plaats zelf vonden mijn partner en ik niet zo geweldig (Maar iedereen zo zijn smaak), maar voor 140,- hebben wij voor 8 dagen een auto gehuurd en zijn naar vele plekjes toe gereden. 'S avonds gingen wij graag naar Boulevard el Faro (4-6 euro) waar wij de sfeer prettiger vonden omdat er niet veel gebedeld werd en kwaliteit van restaurants en bars beter zijn prijs ligt bij sommige restaurants wat hoger. Check kaart

Heerlijk zwembad niet overvol en je kunt elke dag om nieuwe frisse handdoeken vragen. Ook word je kamer elke dag opgefrist en krijg je nieuwe lakens en handdoeken. Ontbijt voor iedereen wel wat ook voor mensen met gluten intolerantie/allergie, vegan of vegetarisch fijn hotel!

Kamers zijn heerlijk ruim met en het balkon ook. Prima keukentje en heerlijke inloop douche met een goede druk en kan zo heet als je zelf wilt! Het is zelfs mogelijk om kleding te laten wassen!

geweldig

Tineke Hanssen de Neef
16-7-2018

Het is jammer dat het winkeltje niet meer aanwezig is. Het was zo makkelijk voor iedereen vooral voor de oude mensen was het lekker dichtbij en voor de kinderen die konden zelf ijs en snoep halen zonder over te steken. Niet klant vriendelijk dat de bus en taxi van touroperator organisatie's niet meer stopt bij Barbacan maar bij de rontonde aan de overkant je moet toch nog een aardig eindje lopen met je koffers. Voor ouderen mensen die slecht te been zijn kunnen daar niet zitten en staan daar in de volle zon, en voor gezinnen met kinderen is het niet erg veilig. Bij Barbacan kon je nog op het muurtje zitten om te wachten. Vanaf de rontonde waar de mensen worden afgezet staat Barbacan niet op de gevel gemeld alleen bij de hoofdingang. Het zou dan ook op de zijkant van Barbacan vermeld moet staan zodat mensen gelijk weten zodra ze uit de bussen stappen daar is het. Voor de rest is het een geweldig verblijf op Barbacan we komen steeds terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Barbacán voor je op een rij gezet:

Uitstekend en voor iedereen aan te bevelen.

H. Prenger
7-7-2018

Barbacan is een 4sterren accomodatie met appartementen en bungalows, gelegen in

het centrum van Playa del Ingles. De kamers zijn de afgelopen jaren geupdatet en

zien er keurig en netjes uit . Ik zat deze keer in een appartement met een hele grote

balkon met erg veel privecie. Er waren 3 zwembaden met voldoende ligbedden en

parasols, en wat me opviel er was geen handdoekje leggen, zoals bij andere accomodaties wel het geval is. Ook de ontbijtzaal was keurig verzorgd en in alles

goed voorzien. Barbacan is me prima bevallen en is voor herhaling vatbaar

Fantastisch, in oktober komen wij weer.

Margo
5-7-2018

Wij zijn voor 17e keer in Barbacan geweest, alles was weer prima. De eerste 2 dagen werd het app. niet goed schoon gemaakt, daarna hadden wij een schoonmaakster die het perfect deed .Wij missen onze vaste schoonmaakster Olga Het eten (ontbijt en avond) was weer goed en lekker heel veel keus. Het was ook weer leuk om de obers weer terug te zien. Het animatieteam onder leiding van Robin was erg leuk. Mijn complimenten aan Robin. Wij missen wel het winkeltje voor onze dagelijkse boodschappen jammer dat het winkeltje er niet meer is. Het winkeltje moet echt weer terug komen. Het is ook jammer als je terug moet naar het vliegveld dat de taxi's die je hebt geboekt via touroperator die niet meer voor het appartement stoppen om je op te halen. Waardeloos voor ouder mensen die slecht ter been zijn. (ouders van 83 jaar ).

Heerlijke vakantie gehad

Ronald
18-6-2018

Toen we de deur van ons appartement open deden kregen we echt een vakantie gevoel, lekker ruim 3 kamer appartement met groot balkon, alles was schoon en netjes. Na aankomst 22:00 was het geen enkel probleem om beneden bij het restaurant 2 pizza's een glas wijn en een biertje te bestellen en mee naar boven te nemen, toch een lekker begin van de vakantie. Zwembaden en complex zijn super netjes en het personeel/ animatie team zijn erg vriendelijk en behulpzaam en leuk voor de kids. Buffet is prima, en in het restaurant ala carte eten is echt super ! Het vlees is zo mals dat je zonder gebit nog een een biefstuk kunt eten. Er is een prima algemene douche om op de dag van terugreis nog even te douchen na een middag zwembad of strand. Als we weer naar Gran Canaria gaan zullen we zeker boeken bij Sol Barbacan.

Mooi complex!!

Joyce
23-5-2018

Mooi complex. Wij hadden een bungalow, ruim, 2 slaapkamers, 2 badkamers, heerlijk terras en goede WIFI. Iedere dag goede schoonmaak en vriendelijk personeel. Complex mooi verzorgd. Lekker restaurant en leuke animatie. Ligging centraal, alleen geen leuke boulevard in Playa del Ingles. Strand stukje lopen, maar voor 2,80 ook te doen met de taxi. Heerlijke week gehad in Barbacan!

Een echte topper.

Frie Beenakkers
13-5-2018

Schitterende bungalows, perfecte schoonmaak, heerlijk ontbijten en diners in het restaurant, geweldig verwarmd zwembad en centraal gelegen vlakbij Jumbo.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gemoedelijke kwaliteit , kleinschalig en prettig

Familie Verhoeven
4-5-2018

Net terug na 10 dagen Barbacan met mijn zwangere vrouw en zoontje van 6.

Voor ons de eerste keer, op aanraden van anderen en de goede reviews.

Nu beschouw ik ons als best verwend op hotel gebied, na vele jaren goede moderne 4/5 * hotels op oa.Mallorca.

Probeerde we dit maal in de mei vakantie dit hotel.

Hoewel het allemaal erg prettig en schoon

was,viel het me op dat een ouder complex was,leuk voor 1 keer en volgend jaar weer wat anders dacht ik.

Maar naar een aantal dagen is dat gevoel veranderd en denk ik er serieus aan de volgende Spanje vakantie weer Barbacan te boeken.

Wij reizen dan namelijk met een baby die nog smiddags slaapt en dan is zon bungalow , met zijn heerlijke terras echt super!

Het eten ontbijt en diner was prima ons zoontje was er ook gek op.

De zeetong in het a la carte restaurant was subliem echt een aanrader!

Het personeel is echt oprecht vriendelijk

Er heerst een goede gemoedelijke en gezellig sfeer!

fantastisch

b vd broek
28-4-2018

prachtig appartementencomplex. Mooie zwembaden, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi schone kamers, uitgebreid ontbijtbuffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Barbacán voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Barbacán in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Barbacán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sol Barbacán scoort een 9.07 uit 10 op basis van 601 reviews.