Aparthotel Sol Barbacán

9,1

565 reviews over Aparthotel Sol Barbacán in het Nederlands

Hermane
14-9-2018

Mooi groot complex met bungalows en appartementen. Er zijn drie mooie zwembaden, 1 is alleen voor volwassenen. De appartementen zijn goed, lekkere bedden en een groot balkon met een zitje met 4 stoelen en 2 ligbedden. Op de tv zijn Nederlandse zenders. De schoonmaak is prima. Het is 20 minuten lopen naar het grote strand van playa del ingles. In de omgeving zijn vele winkels en restaurants te vinden.

Co Smal
2-9-2018

Alles. Schoon, eten is perfect , vriendelijk personeel

geweldig

anner van blanken
28-8-2018

als je naar sol barbacan gaat weet he zeker dat je een geweldige vakantie gaat krijgen waar je kunt genieten van heerlijk eten vtiendelijk personeel en bovenal een geweldig complex...niks maar echt ook niks aan te merken...rust en vertier hebben ze op een geweldige manier wetenvte organiseren....voor jong en oud en geweldige ervaring...dus wanneer je op zoek bent naar een mooi rustig gezellig en uitstekend complex dan ga naar sol barbacan

Heerlijk

L.H
27-8-2018

Prachtige, rustige accommodatie in Playa del Inglès. Dit was mijn tweede keer in Barbacán en wederom in een grote bungalow verbleven. Zeer ruim opgezet complex, mooie tuin en heel goed verzorgd.

Bungalows zijn prima, airco werkt goed, bedden mogen iets zachter en de banken in de woonkamer zijn wellicht aan vernieuwing toe.

Het ontbijt is goed verzorgd, wel druk maar het aanbod van soorten brood, beleg en fruit etc is heel ruim. Diner buffet idem dito, alhoewel veel rustiger dan het ontbijt, maar wederom zeer ruime keus qua eten.

De twee grote zwembaden zijn mooi, bij het Don Fernando zwembad duidelijk rustiger. Helaas werden er in onze laatste week opeens heel veel handdoeken gelegd om zo ligbedjes te reserveren, om 10 uur een handdoek op een bedje leggen om vervolgens om half 3 pas te arriveren vonden wij zeer asociaal en het personeel deed hier niks tegen. Minpuntje!

Maar al met al is een verblijf in Barbacán een aanrader!

Fantastische plek in Carcassonne!

Fam. Van der Maesen
19-8-2018

Aan de voet van de burcht van Carcassonne, schuin tegenover de kerk, ligt dit huis voor 9 personen. Zeer gastvrije ontvangst, huis is werkelijk van alle gemakken voorzien. Parkeren mocht naast de kerk en gebruik van wat er in huis was, was inclusief. Zeer ruime slaapkamers met fan, airco in de woonkamer. Niet te vergeten het Franse terras met BBQ. Bakker op 5 minuten lopen, kasteel dus op 2 minuten! Zeer lieve mensen die ontvangst verzorgen: meer welkom dan dit voel je je nergens op vakantie. Dus vooral niet verder vertellen: goed bewaard geheim in Carcassonne.

Voor herhaling vatbaar

Fam. Bakker
25-7-2018

In de week dat wij er geweest zijn was de service super , eten was heerlijk, genoeg entertainment ! Lag aan een drukke weg maar wij zaten in een Bungalow en hadden nergens last van. Om het hotel heen zitten een paar restaurants. Het personeel bij de receptie is 24 uur aanwezig en altijd bereid te helpen !!! Mijn complimenten aan Marian. De bediening in het restaurant was zeer vriendelijk en je werd snel geholpen. Bungalow was ruim en de airco werkte prima. Iedere dag schone handdoeken en om de paar dagen schoon beddengoed. De enige tip die ik heb is dat er misschien iets meer tijd besteed kan worden aan de schoonmaak in de bungalow. Je zag dat er snel gewerkt werd. Taxi's staan voor de deur om je ergens heen te brengen. Bij het hotel zijn 3 zwembaden. 2 voor families en 1 voor boven de 16 jaar. Stoelen reserveren bij de zwembaden is een dikke no-no daar !!

1 Keer is leuk!

Jaap Haalboom
17-7-2018

Wat al eerder aangegeven is dat we aan de andere kant worden afgezet met de transfer en zoek het maar lekker uit. Niet prettig want er staat geen naam of wat dan ook op het Hotel. Wij begrijpen niet zo goed waar die 9 en die 10 en vandaan komen? En uhmm wij zijn absoluut geen azijnzeikers! De appartementen zeer gedateerd douche met douche gordijn Bah! Appartement wel netjes en schoon maar hebben een andere kamer gevraagd en die kregen wij ook netjes. Vraag naar kamer 173 of 173. Deze hebben nieuwe inloop douche en lekker dichtbij het zwembad en restaurant. Voor de rest is er bijzonder weinig te beleven in Barbacan. Dooie en saaie bedoeling allemaal. Je moet jezelf echt vermaken! Jammer dat je als gast ook de hoofdprijs moet betalen voor een cola, biertje en koffie. Het is halfpension en het restaurant is ook geopend voor buitenpubliek. Maar waarom moet het zo duur zijn voor de Hotelgasten? Aan de overkant is gelukkig een supermarktje!

Heer-lijk!

J. T
17-7-2018

Heerlijk hotel, er wordt aan alles gedacht! De plaats zelf vonden mijn partner en ik niet zo geweldig (Maar iedereen zo zijn smaak), maar voor 140,- hebben wij voor 8 dagen een auto gehuurd en zijn naar vele plekjes toe gereden. 'S avonds gingen wij graag naar Boulevard el Faro (4-6 euro) waar wij de sfeer prettiger vonden omdat er niet veel gebedeld werd en kwaliteit van restaurants en bars beter zijn prijs ligt bij sommige restaurants wat hoger. Check kaart

Heerlijk zwembad niet overvol en je kunt elke dag om nieuwe frisse handdoeken vragen. Ook word je kamer elke dag opgefrist en krijg je nieuwe lakens en handdoeken. Ontbijt voor iedereen wel wat ook voor mensen met gluten intolerantie/allergie, vegan of vegetarisch fijn hotel!

Kamers zijn heerlijk ruim met en het balkon ook. Prima keukentje en heerlijke inloop douche met een goede druk en kan zo heet als je zelf wilt! Het is zelfs mogelijk om kleding te laten wassen!

geweldig

Tineke Hanssen de Neef
16-7-2018

Het is jammer dat het winkeltje niet meer aanwezig is. Het was zo makkelijk voor iedereen vooral voor de oude mensen was het lekker dichtbij en voor de kinderen die konden zelf ijs en snoep halen zonder over te steken. Niet klant vriendelijk dat de bus en taxi van touroperator organisatie's niet meer stopt bij Barbacan maar bij de rontonde aan de overkant je moet toch nog een aardig eindje lopen met je koffers. Voor ouderen mensen die slecht te been zijn kunnen daar niet zitten en staan daar in de volle zon, en voor gezinnen met kinderen is het niet erg veilig. Bij Barbacan kon je nog op het muurtje zitten om te wachten. Vanaf de rontonde waar de mensen worden afgezet staat Barbacan niet op de gevel gemeld alleen bij de hoofdingang. Het zou dan ook op de zijkant van Barbacan vermeld moet staan zodat mensen gelijk weten zodra ze uit de bussen stappen daar is het. Voor de rest is het een geweldig verblijf op Barbacan we komen steeds terug.

Uitstekend en voor iedereen aan te bevelen.

H. Prenger
7-7-2018

Barbacan is een 4sterren accomodatie met appartementen en bungalows, gelegen in

het centrum van Playa del Ingles. De kamers zijn de afgelopen jaren geupdatet en

zien er keurig en netjes uit . Ik zat deze keer in een appartement met een hele grote

balkon met erg veel privecie. Er waren 3 zwembaden met voldoende ligbedden en

parasols, en wat me opviel er was geen handdoekje leggen, zoals bij andere accomodaties wel het geval is. Ook de ontbijtzaal was keurig verzorgd en in alles

goed voorzien. Barbacan is me prima bevallen en is voor herhaling vatbaar

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Barbacán in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Barbacán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.