Géén boekingskosten

Boek met Zoover

640 Reviews over Sol Barbacán

• 9Fam de Wit25-11-2022

Top accommodatie!

Zeer goede accommodatie! Wij verbleven in een bungalow. Alles wordt goed onderhouden: dagelijkse schoonmaak, groen onderhoud op het park, scheiden van afval, de service/vriendelijkheid v het personeel, de algehele uitstraling van het complex. De bungalows zijn prima ingericht. Het park is mooie opgezet. Enig aandachtspuntje in de bungalow is idd de locatie vd masterbedroom. Die zou omgewisseld moeten worden met de ruime kinderkamer. Verder prima!

Pedro, Eigenaar, 04-12-2022

Beste Fam de Wit, Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het verheugt ons ten zeerste dat u tevreden was over uw verblijf. Bedankt om de schoonmaak, de tuinen, en de vriendelijkheid van ons personeel te vernoemen. We noteren uw opmerking over de slaapkamer en zullen bekijken of het mogelijk is om dit te kunnen verbeteren.

In de toekomst staan we graag weer voor u klaar.

Met hartelijke groet,

Pedro Castro, General Manager

• 9Van rees04-09-2022

Super hotel

Wij vonden het een top hotel, hadden zelf een bungalow en is echt van alle gemakken voorzien, en heel gezellig ingericht. Persoonlijk zou ik de volwassen slaapkamer ruilen want nu hebben de volwassen de kleinste kamer en ook geen tv op hun kamer, maar je kunt misschien ook de de bedden tegen elkaar schuiven. Mooie zwembaden 3 stuks, vriendelijk personeel lekker eten goede ligging en taxi maar 3 euro naar het strand. Wij komen zeker een keertje terug. Wij hadden op maandag en Nederlandse zanger die was ook top. Elke dag schone handdoeken, ook badlaken service dat is top. Ik vraag me wel af of er in de winter ook iets van een kacheltje is? Of is het niet koud? Ook heel veel Nederlandse tv zenders dat is ook top.

Pedro, Eigenaar, 09-09-2022

Beste Van rees, Bedankt om uw review te delen op Zoover! Wij zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad in Sol Barbacan. Bedankt om de bungalows, de zwembaden, het eten en ons personeel te vermelden. Betreffende uw vraag, het hele jaar door hebben wij heel mooie temperaturen, in de winter rond de 22 graden maar in de bungalows kan de airco in de winter ook op warme lucht worden gezet zodat deze als verwarming werkt. In de apartementen vind u een elektrisch kacheltje in de kast. Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

• 7Mariët19-08-2022

Prima

Prima hotel, leuke zwembaden. Wij zaten in een bungalow. Er zijn 2 slaapkamers. In de master bedroom is geen plaats voor een campingbedje, dus kinderen moeten wel bij elkaar slapen. Fijn is dat er twee badkamers en toiletten zijn. Wij vonden het niet zo schoon, in tegendeel wat je hier veel leest. De badkamers met name zijn verouderd en worden niet goed schoon gemaakt. Ook hadden we veel last van kakkerlakken, maar dat is het land. Het ontbijt is prima. Lunch is goed te betalen bij het hotel. Zelfs frikandellen te verkrijgen. De mini disco is aanwezig, maar viel tegen.

Pedro, Eigenaar, 01-09-2022

Beste Mariët, Bedankt om uw review te delen. Wij zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad in Sol Barbacan en dat u vooral genoten heeft van de zwembaden. Het spijt ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was met de schoonmaak, als u dit bij ons aangeeft, kunnen wij dit direct met veel plezier oplossen. Wij hopen dat u ons nog een keer bezoekt in de toekomst! Met vriendelijke groet, Pedro Castro General Manager

• 8N.Damen31-07-2022

Mooi verblijf

We zaten in een drie kamer bungalow en hebben een mooie vakantie gehad. De bungalow ziet er modern uit met twee slaapkamers met ieders een badkamer of douche met eigen toilet. In 1 badkamer is er een fohn aanwezig dus niet in beide. De huidkamer / keuken is ruim maar een airco of ventilator was prettig geweest hier Het enige wat ons echt tegenviel verder was de schoonmaak. Ze kwamen wel elke dag en ook elke dag schone handdoeken maar er werd slecht gepoetst. Ben niet kieskeurig maar dit viel erg op. Plukken haar van de vorige vakantiegangers lagen er nog en de tandpastavlek op de spiegel heeft daar 11 dagen gezeten. Ook de toilet was niet echt schoon. De poets was ook hooguit 10 minuten bezig. Verder is het hier fantastisch. Geen gehorige bungalow, geen handdoekje leggen,vriendelijk personeel, nederlands sprekende receptie, leuk terras met eigen ligbedden bij de bungalow. Ned TV,Uitgebreid goed ontbijt, diner redelijk. Kindvriendelijk.

Pedro, Eigenaar, 03-08-2022

Beste N. Damen,

Bedankt om uw review te delen op Zoover. Wij zijn erg blij dat u een mooi verblijf heeft gehad in Sol Barbacan. Bedankt om de bungalow, de receptie en het ontbijt te vermelden. Betreffende uw suggesties over de ventilator of airco in de bungalow, in beide slaapkamers is airco aanwezig maar in de woonkamer is deze niet gezet om effectief om te gaan met energie aangezien de meeste mensen de deuren van de woonkamer openlaten en zo de koude lucht verloren gaat. Wel kan u in de receptie vragen om een ventilator, deze wordt dan in de bungalow gebracht. Wij nemen ook zeker nota van uw suggeties over de schoonmaak, dit is heel belangrijk voor ons en zo kunnen wij er alles aan doen om dit te vermijden in de toekomst. Wij hopen u zeker nog een keer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Pedro Castro General Manager

• 9Ans24-05-2022

Alles was top👍

We zaten in een 3 kamer appartement. Heerlijk 2 slaapkamers, een fijne badkamer en een lekker balkon. Het was allemaal superschoon. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo perfect mogelijk te maken Het eten, ontbijt en diner, was altijd goed verzorgd en gevarieerd. De zwembaden zijn heerlijk en het viel ons op dat het allemaal heel relaxed was. Geen gedoe met ‘s morgens vroeg handdoeken op de bedjes leggen. Er was altijd wel plek ondanks dat we met 4 personen waren. We hadden een auto gehuurd bij het vliegveld en er is een met slagboon afgesloten parkeerplaats voor het hotel gratis. Al met al zou ik niet echt minpunten kunnen noemen, misschien alleen dat het wat verder van het strand ligt maar doordat we een auto hadden was het voor ons geen probleem.

Beste Ans,

Bedankt om uw review te delen op Zoover! Wij zijn erg blij dat u een mooie vakantie heeft gehad in Sol Barbacan! Wat fijn dat u genoten heeft van het eten, de zwembaden en het appartement. Wij hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen!

• 9Helena.19-05-2022

In een woord fantastisch.!!!

Wij zijn, ouders, kinderen en kleinkind, naar Sol Barbacan geweest en verbleven in een 6 pers bungalow. Perfecte indeling met 2 slaapkamers 2 badkamers een ruim terras en een dakterras. Een groot grasveld waar onze kleindochter kon spelen. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. 10 min de weg naar beneden lopen en je bent aan het strand en terug vanwege het hoogteverschil met een taxi voor 3 euro. Schoonmaak elke dag en waneer je dat wilt schone handdoeken. Keukenspullen voldoende aanwezig. Supermarkt aan de overkant. Rustige sfeer.

Beste Helena,

Bedankt om u review te delen! Het is voor ons erg leuk om te lezen dat u genoten heeft van de bungalows, de tuinen, en vooral het personeel! Wij kunnen niet wachten om u opnieuw te verwelkomen!

• 9Grootje07-02-2022

Super vakantie

Wij verbleven in een 3 kamer appartement…. Het appartement was erg schoon, ruim en prettig ingericht. Goede bedden en een lekkere (harde) douche. Het balkon was enorm groot. Het hotel was zeer mooi ingericht en had een tweetal zwembaden en een mooi ingerichte tuin. Al met al een zeer mooi en verzorgd hotel.

Beste Grootje,

Bedankt om uw review hier te delen! Wat fijn dat u genoten heeft van een super vakantie in Sol Barbacan! Bedankt om de bedden, het balkon, de zwembaden en de tuinen te vernoemen. Wij hopen u snel opnieuw te zien!

• 8Ali24-01-2022

Aangenaam

Een hartelijke ontvangst, mooi complex, we hadden een 2 kamer appartement met goede bedden, er werd elke dag schoongemaakt. Een prachtig balkon met ligstoelen. Een goede doucheruimte. De keuken was klein en het minpunt waren de 2 kookplaten en bijbehorende pannen. De aanwezige pannen waren zo groot dat er geen 2 op de kookplaten pasten. Koken was dus een probleem.

Beste Ali,

Bedankt om uw review te delen! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een aangename vakantie heeft gehad in Sol Barbacan! Ook willen wij u bedanken voor het vermelden van het appartement en de schoonmaak. Wij nemen zeker nota van uw suggesties zodat wij in de mate van het mogelijke ons best kunnen doen om onze service steeds te verbeteren! Wij hopen u snel opnieuw te verwelkomen!

• 9Martijn de Haas04-10-2021

Geweldig

Ons verblijf in het rustige en gemoedelijke Sol Barbacan was in één woord Fantastisch. Wij zaten in een 2-kamer bungalow welke aan de achterkant gelegen is bij een van de zwembaden. Deze bungalows zijn groot met 2 slaapkamers (met airco) en 2 badkamers. Ook de keuken is van alle gemakken voorzien. Het park kent veel jarenlang terugkerende vakantiegangers wat wel iets zegt over de (goede) status van dit resort. Zowel het personeel in de restaurants als de receptie is vriendelijk en praat vaak Nederlands. Om de hoek zitten diverse winkeltjes en het winkelcentrum Yumbo. Het animatieteam is enthousiast en zorgt de hele dag voor vermaak, van aquarobics tot vermaak van de kleintjes. Het resort ligt op een klein half uur lopen van het strand maar met een taxi ben je voor nog geen 3 euro bij strandopgang Play del Ingles. Helaas waren er gedurende onze vakantie (september) geen strandbedjes en parasols te huur vanwege Corona.

• 10Esmee19-09-2021

Zeker aan te raden

Wij zaten in een appartement op de begane grond. Het appartement was schoon en modern ingericht. Elke dag werd er schoongemaakt. Personeel is zeer vriendelijk. Spreekt ook Nederlands wat erg fijn was. Er zijn verschillende zwembaden waar altijd wel wat bedjes vrij waren. Doordat wij in september gingen was het niet zo druk, wat ook wel fijn was. Het eten in het restaurant is goed en niet al te duur. Ook een supermarkt aan de overkant van de straat. Het animatieteam is elke dag aanwezig en spreekt ook Nederlands. Zeker voor kinderen is er genoeg te doen, maar ook voor volwassenen is de animatie leuk.

Aparthotel Sol Barbacán info

• DinerclubBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)