Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

8.5FantastischScore uit 637 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

646 Reviews over Sol Barbacán

• 8N.Damen31-07-2022

Mooi verblijf

We zaten in een drie kamer bungalow en hebben een mooie vakantie gehad. De bungalow ziet er modern uit met twee slaapkamers met ieders een badkamer of douche met eigen toilet. In 1 badkamer is er een fohn aanwezig dus niet in beide. De huidkamer / keuken is ruim maar een airco of ventilator was prettig geweest hier Het enige wat ons echt tegenviel verder was de schoonmaak. Ze kwamen wel elke dag en ook elke dag schone handdoeken maar er werd slecht gepoetst. Ben niet kieskeurig maar dit viel erg op. Plukken haar van de vorige vakantiegangers lagen er nog en de tandpastavlek op de spiegel heeft daar 11 dagen gezeten. Ook de toilet was niet echt schoon. De poets was ook hooguit 10 minuten bezig. Verder is het hier fantastisch. Geen gehorige bungalow, geen handdoekje leggen,vriendelijk personeel, nederlands sprekende receptie, leuk terras met eigen ligbedden bij de bungalow. Ned TV,Uitgebreid goed ontbijt, diner redelijk. Kindvriendelijk.

Pedro, Eigenaar, 03-08-2022

Beste N. Damen,

Bedankt om uw review te delen op Zoover. Wij zijn erg blij dat u een mooi verblijf heeft gehad in Sol Barbacan. Bedankt om de bungalow, de receptie en het ontbijt te vermelden. Betreffende uw suggesties over de ventilator of airco in de bungalow, in beide slaapkamers is airco aanwezig maar in de woonkamer is deze niet gezet om effectief om te gaan met energie aangezien de meeste mensen de deuren van de woonkamer openlaten en zo de koude lucht verloren gaat. Wel kan u in de receptie vragen om een ventilator, deze wordt dan in de bungalow gebracht. Wij nemen ook zeker nota van uw suggeties over de schoonmaak, dit is heel belangrijk voor ons en zo kunnen wij er alles aan doen om dit te vermijden in de toekomst. Wij hopen u zeker nog een keer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Pedro Castro General Manager

• 9Ans24-05-2022

Alles was top👍

We zaten in een 3 kamer appartement. Heerlijk 2 slaapkamers, een fijne badkamer en een lekker balkon. Het was allemaal superschoon. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo perfect mogelijk te maken Het eten, ontbijt en diner, was altijd goed verzorgd en gevarieerd. De zwembaden zijn heerlijk en het viel ons op dat het allemaal heel relaxed was. Geen gedoe met ‘s morgens vroeg handdoeken op de bedjes leggen. Er was altijd wel plek ondanks dat we met 4 personen waren. We hadden een auto gehuurd bij het vliegveld en er is een met slagboon afgesloten parkeerplaats voor het hotel gratis. Al met al zou ik niet echt minpunten kunnen noemen, misschien alleen dat het wat verder van het strand ligt maar doordat we een auto hadden was het voor ons geen probleem.

Beste Ans,

Bedankt om uw review te delen op Zoover! Wij zijn erg blij dat u een mooie vakantie heeft gehad in Sol Barbacan! Wat fijn dat u genoten heeft van het eten, de zwembaden en het appartement. Wij hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen!

• 9Helena.19-05-2022

In een woord fantastisch.!!!

Wij zijn, ouders, kinderen en kleinkind, naar Sol Barbacan geweest en verbleven in een 6 pers bungalow. Perfecte indeling met 2 slaapkamers 2 badkamers een ruim terras en een dakterras. Een groot grasveld waar onze kleindochter kon spelen. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. 10 min de weg naar beneden lopen en je bent aan het strand en terug vanwege het hoogteverschil met een taxi voor 3 euro. Schoonmaak elke dag en waneer je dat wilt schone handdoeken. Keukenspullen voldoende aanwezig. Supermarkt aan de overkant. Rustige sfeer.

Beste Helena,

Bedankt om u review te delen! Het is voor ons erg leuk om te lezen dat u genoten heeft van de bungalows, de tuinen, en vooral het personeel! Wij kunnen niet wachten om u opnieuw te verwelkomen!

• 9Grootje07-02-2022

Super vakantie

Wij verbleven in een 3 kamer appartement…. Het appartement was erg schoon, ruim en prettig ingericht. Goede bedden en een lekkere (harde) douche. Het balkon was enorm groot. Het hotel was zeer mooi ingericht en had een tweetal zwembaden en een mooi ingerichte tuin. Al met al een zeer mooi en verzorgd hotel.

Beste Grootje,

Bedankt om uw review hier te delen! Wat fijn dat u genoten heeft van een super vakantie in Sol Barbacan! Bedankt om de bedden, het balkon, de zwembaden en de tuinen te vernoemen. Wij hopen u snel opnieuw te zien!

• 8Ali24-01-2022

Aangenaam

Een hartelijke ontvangst, mooi complex, we hadden een 2 kamer appartement met goede bedden, er werd elke dag schoongemaakt. Een prachtig balkon met ligstoelen. Een goede doucheruimte. De keuken was klein en het minpunt waren de 2 kookplaten en bijbehorende pannen. De aanwezige pannen waren zo groot dat er geen 2 op de kookplaten pasten. Koken was dus een probleem.

Beste Ali,

Bedankt om uw review te delen! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een aangename vakantie heeft gehad in Sol Barbacan! Ook willen wij u bedanken voor het vermelden van het appartement en de schoonmaak. Wij nemen zeker nota van uw suggesties zodat wij in de mate van het mogelijke ons best kunnen doen om onze service steeds te verbeteren! Wij hopen u snel opnieuw te verwelkomen!

• 9Martijn de Haas04-10-2021

Geweldig

Ons verblijf in het rustige en gemoedelijke Sol Barbacan was in één woord Fantastisch. Wij zaten in een 2-kamer bungalow welke aan de achterkant gelegen is bij een van de zwembaden. Deze bungalows zijn groot met 2 slaapkamers (met airco) en 2 badkamers. Ook de keuken is van alle gemakken voorzien. Het park kent veel jarenlang terugkerende vakantiegangers wat wel iets zegt over de (goede) status van dit resort. Zowel het personeel in de restaurants als de receptie is vriendelijk en praat vaak Nederlands. Om de hoek zitten diverse winkeltjes en het winkelcentrum Yumbo. Het animatieteam is enthousiast en zorgt de hele dag voor vermaak, van aquarobics tot vermaak van de kleintjes. Het resort ligt op een klein half uur lopen van het strand maar met een taxi ben je voor nog geen 3 euro bij strandopgang Play del Ingles. Helaas waren er gedurende onze vakantie (september) geen strandbedjes en parasols te huur vanwege Corona.

• 10Esmee19-09-2021

Zeker aan te raden

Wij zaten in een appartement op de begane grond. Het appartement was schoon en modern ingericht. Elke dag werd er schoongemaakt. Personeel is zeer vriendelijk. Spreekt ook Nederlands wat erg fijn was. Er zijn verschillende zwembaden waar altijd wel wat bedjes vrij waren. Doordat wij in september gingen was het niet zo druk, wat ook wel fijn was. Het eten in het restaurant is goed en niet al te duur. Ook een supermarkt aan de overkant van de straat. Het animatieteam is elke dag aanwezig en spreekt ook Nederlands. Zeker voor kinderen is er genoeg te doen, maar ook voor volwassenen is de animatie leuk.

• 6Familie Maseland10-08-2021

Niet wat we geboekt hadden..

Wij komen al jaren in Barbacan. Vorig jaar zouden we ook gaan maar door de sluiting van het Hotel i.v.m. renovatie en de Corona crisis ging het in 2020 niet door.Wij zijn een gezin met 2 jonge kinderen, 1 jaar en 6 jaar. Doordat wij via TUI geen 3 kamer appartement meer konden boeken hebben we bewust gekozen voor een 2 appartement met een extra bed in de keuken. Hierop heeft onze oudste zoon eerder ook geslapen en dat ging prima. Omdat een week later vrienden van ons ook besloten om 10 dagen naar Barbacan te gaan met ons hebben we gekeken of we konden omboeken naar een 3 kamer Bungalow. Dit was niet meer mogelijk. Wel konden we omboeken naar een 2 kamer bungalow hiervoor moesten we 109 euro per nacht bij betalen. Toen hebben we maar besloten om het zo te laten. Echter toen we aankwamen bleken de appartementen nog lang niet klaar voor verhuur en werden we alsnog in een 2 kamer bungalow gezet. Er was geen extra bed maar een bank.

• 10karin02-08-2021

Geweldig

voor de 2 x bij barbacan geweest echt geweldig appartement nieuw en super schoon. personeel super vriendelijk. eten super lekker en er is genoeg te doen voor jong en oud zowel overdag als de avond. een top vakantie gaan nog zeker een keertje terug.

Beste karin,

Bedankt om uw review te delen! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een geweldige vakantie heeft gehad in Sol Barbacan. Bedankt om ons personeel te vermelden, dit is erg belangrijk voor ons. Wij hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen!

• 10Sjaak van Tilborg30-01-2020

een super verblijf In een woord fantastisch

Was weer geweldig wij komen hier al jaren, huren altijd een bungalow Groot terras twee legbeden tafel 4 stoelen plus nog een groot dak terras In de bungalow is ook alles aanwezig de beden liggen super Het eten is ook perfect zeker A la cart ,het buffet heeft thema's voor ieder wat wils De bungalows zijn weer opgeknapt likje verf nieuwe meubels enz 21 juni zijn wij er weer voor 18 dagen

Pedro Castro, General manager , 21-03-2020

Beste Sjaak van Tilborg,

Bedankt om deze fantastische review! Wat fijn om te horen dat u een geweldige vakantie heeft gehad bij Barbacan! Bedankt om de renovatie van de bungalow te vernoemen, we zijn er heel trots op! Ook waarderen wij zeer uw commentaar over het eten!

Wij kijken er alvast naar uit jullie weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,

Aparthotel Sol Barbacán info

• DinerclubBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)