Aparthotel Sol Barbacán

KinderhotelWeer vandaag23°18°
Aparthotel Sol Barbacán
9,1

Omschrijving
Hotel Sol Barbacan Gran Canaria, groot complex met bungalows en appartementen. Genieten van de rust kan bij een van de drie zwembaden. Deze zijn voor 16-plus. Zonnen op het strand? In 20 minuten lopen of voor 3 euro met de taxi lig je op Playa del Inglés. En ‘s avonds kan je de gezellige sfeer opzoeken bij Boulevard el Faro (4-6 euro met de taxi).

Laatste review

Perfect!

Andrea,
1-12-2018

Bij Sol Barbacan ben je echt gast.

Je voelt je zeer welkom.

Het is er heerlijk gezellig en alles is enorm verzorgd en heeft een bovendien een fantastische ligging, alles op loopafstand.

Kortom, ik kom hier graag nog een keer terug

570 reviews over Aparthotel Sol Barbacán in het Nederlands

Perfect!

Andrea,
1-12-2018

Bij Sol Barbacan ben je echt gast.

Je voelt je zeer welkom.

Kortom, ik kom hier graag nog een keer terug

Geweldig, fantastische vakantie

Anni Kuiper,
17-11-2018

Sol Barbacan een mooi **** aparthotel waar je ook een ruime goed ingerichte bungalow kunt huren. Dagelijkse schoonmaak !

Prachtige tuin met palmen, exotische bloemen en veel vrolijk kwetterende parkieten. De maaltijden zijn zeer uitgebreid en van hele goede kwaliteit in buffetvorm. De service is bijzonder goed, als vegetariër werd er elke avond gevraagd of ik voldoende keuze had, zo niet werd er in de keuken een gerecht voor mij bereid. Groot zwembad, kinderbed en een zwembad alleen voor volwassenen. Ook is er een volleybalveld, tennisbaan en elke avond entertainment in het hotel.

Het was weer Geweldig.

mb rdam,
4-11-2018

Het was weer geweldig. Alles prima.Wij komen hier al voor de 18e keer. Leuk om alle obers en serveersters weer terug te zien. Het is gewoon thuis komen. App. goed schoon een vriendelijk schoonmaakster die zelf een klein beetje Nederlands sprak. Alweer geboekt voor volgend jaar juni en oktober 2019.

zeker voor herhaling vatbaar

Cathy van Kleij,
31-10-2018

Gezellig, netjes en Nederlands georiënteerd complex.

Sjaak van Tilborg,
18-9-2018

Super mooi park

Wij hadden dit jaar voor vijfde keer een bungalow

Ik las dat je hier niet kan vermaken nou mis hier mag alles maar der hoeft niets

Zuur niet was een cola kost en als er iets mis op kapot het word direct gemaakt

Wij hebben drie super weken gehad en al weer voor drie weken geboekt voor juli 2019

Hermane,
14-9-2018

Mooi groot complex met bungalows en appartementen. Er zijn drie mooie zwembaden, 1 is alleen voor volwassenen. De appartementen zijn goed, lekkere bedden en een groot balkon met een zitje met 4 stoelen en 2 ligbedden. Op de tv zijn Nederlandse zenders. De schoonmaak is prima. Het is 20 minuten lopen naar het grote strand van playa del ingles. In de omgeving zijn vele winkels en restaurants te vinden.

Co Smal,
2-9-2018

Alles. Schoon, eten is perfect , vriendelijk personeel

geweldig

anner van blanken,
28-8-2018

als je naar sol barbacan gaat weet he zeker dat je een geweldige vakantie gaat krijgen waar je kunt genieten van heerlijk eten vtiendelijk personeel en bovenal een geweldig complex...niks maar echt ook niks aan te merken...rust en vertier hebben ze op een geweldige manier wetenvte organiseren....voor jong en oud en geweldige ervaring...dus wanneer je op zoek bent naar een mooi rustig gezellig en uitstekend complex dan ga naar sol barbacan

Heerlijk

L.H,
27-8-2018

Prachtige, rustige accommodatie in Playa del Inglès. Dit was mijn tweede keer in Barbacán en wederom in een grote bungalow verbleven. Zeer ruim opgezet complex, mooie tuin en heel goed verzorgd.

Bungalows zijn prima, airco werkt goed, bedden mogen iets zachter en de banken in de woonkamer zijn wellicht aan vernieuwing toe.

Het ontbijt is goed verzorgd, wel druk maar het aanbod van soorten brood, beleg en fruit etc is heel ruim. Diner buffet idem dito, alhoewel veel rustiger dan het ontbijt, maar wederom zeer ruime keus qua eten.

De twee grote zwembaden zijn mooi, bij het Don Fernando zwembad duidelijk rustiger. Helaas werden er in onze laatste week opeens heel veel handdoeken gelegd om zo ligbedjes te reserveren, om 10 uur een handdoek op een bedje leggen om vervolgens om half 3 pas te arriveren vonden wij zeer asociaal en het personeel deed hier niks tegen. Minpuntje!

Maar al met al is een verblijf in Barbacán een aanrader!

Fantastische plek in Carcassonne!

Fam. Van der Maesen,
19-8-2018

Aan de voet van de burcht van Carcassonne, schuin tegenover de kerk, ligt dit huis voor 9 personen. Zeer gastvrije ontvangst, huis is werkelijk van alle gemakken voorzien. Parkeren mocht naast de kerk en gebruik van wat er in huis was, was inclusief. Zeer ruime slaapkamers met fan, airco in de woonkamer. Niet te vergeten het Franse terras met BBQ. Bakker op 5 minuten lopen, kasteel dus op 2 minuten! Zeer lieve mensen die ontvangst verzorgen: meer welkom dan dit voel je je nergens op vakantie. Dus vooral niet verder vertellen: goed bewaard geheim in Carcassonne.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Barbacán in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Barbacán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.