Hotel Nayra - Adults Only

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°18°
Hotel Nayra - Adults Only
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Nayra - Adults Only voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Nayra - Adults Only in het Nederlands

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar!

Robbert,
12-10-2018

Dit was onze tweede keer in dit hotel. Wat is dit toch een fijn hotel! Fijne kamers, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid en heerlijk ontbijt (nog uitgebreider dan vorig jaar). Ook leuk om te zien dat het personeel onderling ook leuk met elkaar omgaat. Zwembad is erg fijn om dagelijks even te zwemmen.

Kamer wordt dagelijks goed schoongemaakt.

Locatie is ook ideaal, zeer vlakbij het Yumbo centre en stand is op loopafstand.

Er was op een gegeven moment iets mis met de afvoer in het toilet op onze kamer. Toen we dit melden, liet de medewerkster meteen een monteur komen en hield ons netjes op de hoogte van de stand van zaken. Was snel verholpen en werd keurig hersteld. Al bij al een en al lof over dit hotel!

Sst niet verder vertellen!

Ellen,
17-12-2017

Als je feest in het hotel wilt moet je hier niet zijn. Het is een adult only hotel.

Dit is echt een super relaxte omgeving

Geen handdoekjes leggen bij het zwembad

Geen drukte bij het ontbijt, super ontbijt trouwens met elke dag weer andere variaties, smoothies, amuses echt geweldig, de kok bereidt ter plekke een lekker eitje, worstje of wat je maar wilt.

De kamer schoonmaak merk je vrijwel niks van, je ziet de dames ook niet ze gaan achterom.

Het personeel allemaal vriendelijk, behulpzaam. Je voelt je hier heel snel thuis.

Naast de yumbo gelegen en toch heel rustig!

‘s middags is er nog de gelegenheid om tapas te eten als je wilt ook op je eigen terras.

Fantastisch!Aanrader!

Flora,
14-10-2017

Het is een kleinschalig hotel met alle kamers die om het zwembad heen liggen! Het is er rustig. Super vriendelijk en behulpzaam personeel (iedereen!!!!) de kamers en het hotel zijn brandschoon en gloednieuw! Elke dag wordt er schoongemaakt en verse handdoeken etc. Ook krijg je handdoeken voor bij het zwembad/ strand die je bij de receptie naar gelieve kan verwisselen! Ontbijt is niet heel bijzonder maar wel gewoon goed en lekker. Er staat een kok die ter plekke lekker een eitje voor je bakt of wat je dan ook maar wil! Echt waar, we hebben genoten van de mooie, de schone kamer en we zouden zeker dit weer boeken als we nog eens naar Playa del Inglès zouden gaan! Echt topservice dit is een goed voorbeeld van hoe een hotel moet zijn!

Voor herhaling vatbaar

Jack de Wit,
5-10-2017

Accommodatie super goed. Adult only dus een stuk rustiger. Vlakbij winkelcentrum. Maar geen geluidsoverlast. Alleen laagbouw. Geen inkijk van hoogbouw in het ressort. Personeel diervriendelijk. Soms ook Nederlands sprekend. Ontbijt top. Op Google Maps staat nog Gays Only, maar dit is sinds kort niet meer van toepassing. Iedereen is welkom.

Geweldig, luxe, vriendelijk hotel.

Duck,
12-9-2017

Geen minpunten, alles is nieuw en top verzorgd. Zeer luxe uitstraling, mooi zwembad en vooral rust.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet met spontane chef die alles graag

vers voor je bakt of heerlijke smoothies maakt.

Het is adult only, geen kids heerlijk rustig.

De gemengde samenstelling van de gasten maakt het erg leuk, gay of hetero, single of een stel,

Iedereen geniet lekker samen op zijn of haar manier.

We komen zeker terug, toppertje!

Wat een fantastische plek! Absolute aanrader

Marjolein,
13-7-2017

Hotel Nayra is pas geopend en word een flinke concurrent voor de omgeving. Alles is er top en heeft ons een fantastische en ontspannen vakantie gebracht. Het hotel bestaat uit 2 delen en heeft hierdoor 2 zwembaden welke perfect schoongehouden worden. Ook de kamer is net als op de fotos een fantastische beleving. Goede bedden, elke dag schoonmaak voldoende handdoeken en een heerlijke stortdouche. Ook de airco is makkelijk en goed in gebruik waardoor je hier lekker kunt afkoelen. Het strand zit op 7 min lopen afstand en prima te doen met een kleine wandeling. Het ligt centraal waardoor overige plaatsen ook met bus/taxi goed te bereiken zijn. Het personeel is top en de nl sprekende dame aan de balie doet er alles aan om je verblijf 100% te maken. Ontbijt elke dag hetzelfde maar wel erg lekker waarbij een scrumbled egg vcor je gemaakt kan worden door de kok. Wij zouden dit hotel aan iedereen aanbevelen

Hotel Nayra de moeite waard!

M. Luijkx,
11-7-2017

Zeer vriendelijk ontvangen, alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Het personeel is heel erg vriendelijk en attent! De kamers zijn super modern met airco en keurig netjes en schoon.

De inrichting van de kamers zijn hip en modern.

En van alle gemakken voorzien. Het zwembad is mooi en schoon, zo ook het terras aan het zwembad is super netjes en schoon. Heerlijke ligstoelen en allemaal voorzien van een goede parasol. En twee prachtige "hemelbedden", waar je echt heerlijk op kunt liggen en genieten van de zon en het mooie uitzicht over het zwembad.

De bediening is prima, netjes en correct. De kok maakt 's ochtends een eitje met zoek of iets anders voor je klaar, als je dat wilt. Het ontbijt is prima. Het hotel ligt vlakbij het centrum.

Kortom de moeite waard om er naar toe te gaan!

Nog een tip: bij restaurant Mr. Greek kun je lekker eten, met een zeer attente gastheer.

Erg mooi complex.

Frank,
8-7-2017

We hebben genoten van de prachtige nieuwe appartementen, waarbij de voorzieningen zoals kluis, airco en wifi gewoon inclusief waren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig kleinschalig hotel.

Van Ee,
2-7-2017

prachtig kleinschalig hotel, dichtbij "yumbo" centrum en het strand op loop afstand. we hadden een mooie ruime kamer met een privé terrasje achter en voor een terrasje met uitzicht op het zwembad. personeel is erg vriendelijk en zorgen echt dat alles naar wens loopt. bijv. onze airco deed het niet goed op de kamer, dit aangegeven en een kwartier later hadden we een prachtige nieuwe kamer, geweldig! Verder was het ontbijt elke dag opnieuw heerlijk en werd er goed schoon gemaakt! kortom echt een aanrader!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nayra - Adults Only in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nayra - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.