Vakantiepark Los Girasoles

8Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 574p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer vakantiepark info

131 reviews over Vakantiepark Los Girasoles

• 2019
    7Jos21-10-2019

Mooi Park, prijs kwaliteit klopt niet meer

Mooi rustig park, vriendelijk personeel en inderdaad schoonmaak loopt wat achteruit en ook wisseling beddengoed vond niet plaats, wel na klagen bij de receptie, direct volgende dag schoon beddengoed, sinds wisseling touroperator(tui) zijn de prijzen met minimaal 80 tot 100% gestegen in bepaalde periodes, dit is het park niet waard. Kwam hier al jaren met veel plezier, maar voor de prijs die je nu moet betalen zal dit het laatste jaar zijn. Prijs staat in geen enkele verhouding met de eenvoudige bungalows.

• 7Jos20-10-2019

Jammer van de 100% prijsverhoging

Prima park, rustig en gezellig. Komen hier al jaren, maar inderdaad schoonmaak gaat achteruit en beddengoed wordt inderdaad niet gewisseld, wel na doorgeven aan de receptie. Zullen met de nieuwe prijs waarvoor deze bungalows worden aangeboden door Tui geen gebruik meer maken van deze accomodaties, gewoon 100% prijsstijging. Jammer.

• 4Truus11-10-2019

Met de nieuwe prijzen veel en veelste duur!

Voor de prijs die wij altijd betaald hebben bij touroperator was het een prettig park om te verblijven. Het park is rustig en heeft een gezellige zwemmers bar en de bungalows zijn wat verouderd maar voor die prijs prima. Jammer genoeg is de laatste jaren de sevice en schoonmaak erg achteruit gegaan. Het blijkt wel want vele hebben ervaren en wij ook dat tijdens de hele vakantie(3 weken of meer) geen beddegoed verwissld is. Bij ons was het beddegoed alleen omgedraaid waardoor wij in eerste instantie dachten dat het verschoond was. Maar ook het zwembad (jacuzzi werkt maar voor de helft) in slechtere staat veel opnieuw geplakte tegels, zwembedden vallen bijna uit elkaar en de parasols idem dito. De ruimte om te liggen bij het zwembad is te krap als het park vol is. Het positieve is wel dat ze half April de bungalows gaan renoveren maar het negatieve is touroperator heeft en overgenomen met 100% prijsverhoging. Die prijs is het park niet waard!

• 2Activiteiten
    • 3Onderkomen

• 9l smit07-09-2019

Een heel mooi park .Heel rustig .Je hoort niets van de drukte van Playa del Ingles.Als je buiten de ingang van het park komt zit je gelijk in het leven van Playa del Ingles. Yumbo 5 min lopen . Strand wat verder weg 1km maar is te doen en anders neem je een taxi kost rond de 4 euro . Vriendelijk personeel. Bar is om 18.00 uur dicht dit is te vroeg 20..00 uur is beter.Goede schoonmaak Huisje wel wat ouderwets ,maar dat geeft niet. Prima bedden. We waren met zijn vijven mijn man en ik dochter en schoonzoon en baby van een half jaar Voor herhaling vatbaar

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Ingrid Dekker21-08-2019

Prima

Het park is mooi en netjes, bungalow was ook prima, alleen de derde persoon slaapt op de bank en dat is niet ideaal. De dame van de excursies komt de eerste dag bij je langs en is erg opdringerig. Vervolgens verkoopt ze je een excursie die niet met de werkelijkheid klopt. Bij het aangeven hiervan zegt ze er werk van te maken maar komt er vervolgens niet op terug. Goede dagen hier gehad.

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Frido18-08-2019

Topvakantie in mooi, netjes en rustig complex

Top accommodatie & top locatie. Lekker kleinschalig dus lekker rustig en zeer goed gelegen met alles op loopafstand bereikbaar. Strands is stukje lopen maar da's goed voor de benen. Accommodatie zeer netjes en schoon en personeel is erg vriendelijk. Wel ietwat verouderde accomodatie, maar dat boeide ons weinig want we waren toch bijna niet in de bungalow. 😉 Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Volgend jaar weer 😃😃

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Donja Mulder28-07-2019

Fantastisch!!

Net weer thuis na een top vakantie! Park heeft super vriendelijk en behulpzaam personeel, de badmeester is heel alert en super behulpzaam. Park goed toegankelijk met een rolstoel. Als je iets vraagt dan wordt het gelijk geregeld. Verder is alles heel goed onderhouden. En bijna elke tuin heeft wel een palmboom. Onze kinderen van 1, 4 en 7 hebben zich er ook super goed vermaakt. Een echte aanrader.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10F thiel14-07-2019

Vorig jaar was top 👍👍😎

Top bestemming , schoon ,vriendelijk gezellige bar goed eten en niet duur zwembad schoon ,bungalow goed en schoon en gezellige schoonmaaksters .Top, dit jaar weer los girasoles .👍👍😎 een 10 .

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Martijn13-07-2019

Top vakantie gehad!

Centraal, alles te voet bereikbaar zelfs het strand! Park was rustig en heel relaxed! Personeel vriendelijk, schoonmaak elke dag. Wat wij heel fijn vonden was dat je niet hoeft te rennen om je bedje bij het zwembad te reserveren..... altijd plek. Wij kwamen voor zon zee strand en uitrusten... en dat is gelukt!! Bar bij zwembad (en zwembad zelf) sluit om 18.00 uur (te vroeg) maar lunch heel goed en vooral heerlijke koffie (1,50eu). Ik zeg aanrader!

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Anuschka Leemberg11-07-2019

Fantastische relaxte vakantie

Fantastische vakantie gehad, we verbleven hier 8 dagen. Vriendelijk personeel ,met super service! Erg mooi en rustig park. Alles aanwezig, bedden liggen erg goed. Mooi zwembad met leuke poolbar waar echt vanalles is te krijgen. Ligging van het park is ook perfect, je bent overal vlak bij. Strand , Yumbo centre , Gran chaparral (nederlandse buurt). Er kwam een dame( Luana) met een kaart van de buurt en vertelde alle wetenswaardigheden. Zo ook waar de Spar super markt is waar de bevolking zelf boodschappen doet, op loop afstand. De boodschappen werden ook nog bezorgd. Top geregeld!! Al met al een relaxte top vakantie gehad !! Echt een aanrader, wij gaan volgend jaar weer.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

Vakantiepark Los Girasoles info

• De staf spreektEngels

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.7 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin